Pozycjonowanie Wordpress *

* poznaj najlepsze i najbardziej
skuteczne metody pozycjonowania sklepów internetowych

SEO
na luzie*

* Będziemy pracować dla Ciebie przez miesiąc zupełnie za darmo. Czy jesteśmy aż tak naiwni? Po prostu nie boimy się, że zrezygnujesz. Bo gdy już nas poznasz, zapewne wcale nie będziesz chciał.

Wypróbuj nas za darmo przez 30 dni. Bez zobowiązań, bez konsekwencji.

Bezpłatna konsultacja

Nasze metody

Pracujemy po swojemu i robimy to z głową *

* Mamy własne sposoby na to, by wypracować dobre wyniki dla Twojej strony internetowej. Przećwiczyliśmy je na setkach stron i na własnych sklepach. Wiemy, co działa, a co nie. Własne umiejętności i metody pracy wzmacniamy autorskim oprogramowaniem. I to wszystko włożymy w Twój serwis.

Miesięczne raporty
Pozycjonowanie stron internetowych - raportowanie

Szczegółowo informujemy nie tylko o samych wynikach, ale też o tym, co dokładnie w danym miesiącu zrobiliśmy, by je osiągnąć. Zobaczysz tu wszystkie wykonane przez nas czynności, przykładowe zaplecze, katalog tekstów ze wskazaniem na ich autora, wykaz pozycji monitorowanych słów kluczowych oraz statystyki widoczności strony w wyszukiwarce. Nasze raporty nie pozostawiają miejsca na domysły.

Opiekunem Klienta zawsze jest wykwalifikowany specjalista SEO, który zajmuje się Twoją stroną, zna ją na wylot, a Ty masz do niego bezpośredni kontakt.

Poznaj nasz zespoł

Merytoryczny kontakt
Reakcja w 24h
Pozycjonowanie stron internetowych - kontakt w 24h

Jesteśmy szybcy i zwinni. Reagujemy na każde Twoje zgłoszenia i każdy pojawiający się problem. Większość z nich rozwiązujemy już w ciągu doby.

Analiza strony

Przeprowadzamy cykliczne i dokładne analizy stron wspierane przez autorskie narzędzia. Ich efektem są konkretne wskazówki i wytyczne gotowe do wdrożenia.

Inteligentny asystent SEO

Tworzymy własne narzędzia do analizy stron, które stale ulepszamy. Dzięki nim działamy dokładniej, szybciej, widzimy więcej, a na problemy reagujemy natychmiastowo. Twój serwis jest pod stałą opieką nie tylko specjalisty SEO, ale również naszych autorskich narzędzi.
Zobacz

Monitorowanie

Prowadzimy zautomatyzowany cykliczny monitoring strony. Każdy wykryty problem natychmiast badamy i zgłaszamy Tobie sugerując konkretne rozwiązania.

Copywriting

Posiadamy własny zespół kilkunastu copywriterów o różnorodnych zainteresowaniach. Tworzymy wartościowe treści, dotrzymujemy terminów, uwzględniamy Twoje uwagi.

Poznaj nasz zespół

Własne zaplecze SEO

Prowadzimy własne serwisy tematyczne, na których cyklicznie tworzymy dedykowany content, stale analizujemy linki zwrotne, a dokładny wykaz zaplecza przekazujemy w raportach.

Bezpieczne metody

Stosujemy wyłącznie bezpieczne metody pozycjonowania. Nie kupujemy linków, nie stosujemy ukrytych treści ani niedopuszczalnych przez Google praktyk, tropimy linki z niepożądanych źródeł. Nasze metody sprawiają, że Twój serwis staje się bardziej wartościowy w oczach Google i Twoich Klientów.

Panel Klienta 24H/7

Dajemy Ci stały wgląd do najbardizej aktualnych danych dotyczących Twojej strony. Oprócz kluczowych informacji dotyczących współpracy znajdziesz tu najnowsze wyniki pozycjononanych słów kluczowych wraz z ich pełną historią. Uzyskasz dostęp do pełnej listy miesięcznych raportów, a także wykresów ogólnej widoczności strony w wyszukiwarkach. W łatwy sposób sprawdzisz dane kontaktowe Twojego opiekuna oraz wyślesz pilne zgłoszenie przez przycisk szybkiego kontaktu. I to wszystko w jednym miejscu.

Pozycjonowanie WordPress jest jedną z najpopularniejszych usług świadczonych przez specjalistów Top Online. Niektórzy twierdzą, że to najbardziej zhakowany CMS na świecie, inni podają, że co czwarta strona została oparta o WordPress, kolejni go wielbią, a następni polemizują nad jakością zabezpieczeń oferowanych przez producenta tego CMS-a. Każde z tych twierdzeń jest prawdziwe, jednak wynika bezpośrednio z jego popularności. Aktualnie na WordPressie działa ponad 7 milionów domen, co stawia tę platformę na pozycji światowego lidera wśród wszystkich OpenSource'ów.

W dzisiejszym artykule przedstawimy, jak pozycjonować stronę WordPress. Wskazówki zawarte w tym wpisie rekomendujemy wykorzystać w celu lepszej komunikacji z agencją SEO obsługującą Twoją stronę internetową. Uczulamy dodatkowo, aby nie pozycjonować witryny na własną rękę, ponieważ jest to zadanie wymagające kompleksowej wiedzy w zakresie copywritingu, tworzenia stron internetowych oraz SXO.

Spis treści:

  1. WordPress — najpopularniejszy CMS na świecie!
  2. Projektowanie, tworzenie i pozycjonowanie WordPress w praktyce!
  3. Pozycjonowanie strony WordPress — co to jest?
  4. Pozycjonowanie strony WordPress — czy warto?
  5. Pozycjonowanie strony WordPress — wady i zalety
  6. CMS a pozycjonowanie strony — WordPress jako najlepszy wybór!
  7. Od czego zacząć pozycjonowanie WordPress? — 5 najważniejszych elementów
  8. Jak pozycjonować stronę WordPress samodzielnie?
  9. Na czym polega optymalizacja strony Wordpress?
  10. Jak wypozycjonować stronę WordPress w 3 krokach?
  11. 5 najczęstszych błędów utrudniających pozycjonowanie strony WordPress
  12. Dlaczego warto powierzyć nam pozycjonowanie strony WordPress?
  13. FAQ — najczęstsze pytania i odpowiedzi

WordPress — najpopularniejszy CMS na świecie!

WordPress to CMS (Content Management System), czyli system zarządzania treścią na stronach internetowych. Jest oprogramowaniem umożliwiającym tworzenie dowolnych witryn bez zaawansowanej wiedzy technicznej czy znajomości programowania (np. w HTML). Początkowo WordPress był przeznaczony przede wszystkim blogerom, jednak dzięki otwartej licencji, różnorodnym wtyczkom i ogromnym możliwościom twórczym pozwala stworzyć dowolną stronę internetową.

CMS WordPress umożliwia opracowanie klasycznej domeny, bloga, sklepu internetowego lub zaawansowanego serwisu funkcjonalnego (np. z ogłoszeniami o pracę czy aukcjami). Jest darmowy i można wykorzystywać go komercyjnie, co daje szansę na spory zarobek zarówno profesjonalnym web developerom, jak i początkującym freelancerom działającym na co dzień w kilku różnych dziedzinach.

Projektowanie, tworzenie i pozycjonowanie WordPress w praktyce!

Za wyborem WordPressa przemawia przede wszystkim fakt, iż jest to rozwiązanie darmowe i bardzo wszechstronne. Osobiście uważamy, że ogromnym plusem tego CMS-a okazuje się popularność przekładająca się bezpośrednio na doświadczonych w pracy z WP specjalistów, którym możemy zaproponować odpłatne opracowanie koncepcji witryny, jak i rozwiązanie potencjalnych problemów.

Warto również wspomnieć, iż pozycjonowanie WordPress ułatwiają dodatkowo gotowe rozwiązania, wtyczki tworzone przez użytkowników, a także liczne kursy i szkolenia. Ze względu na popularność tego CMS-a bardzo łatwo znaleźć doświadczonego wykonawcę, który odda kompleksowo przygotowaną stronę bez ukrytych wad.

Pozycjonowanie strony WordPress — co to jest?

Pozycjonowanie WordPress to zespół różnorodnych działań na stronie internetowej i poza nią mających na celu zwiększenie widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania. Kompleksowe prace SEO on-site i off-site pozwalają pozyskać stałych i opłacalnych klientów, którzy będą polecali Twoje produkty lub usługi w swoim środowisku.

Pozycjonowanie strony WordPress — czy warto?

Czy SEO przynosi efekty? Czy to się opłaca? Może lepiej zainwestować w Google ADS? Pytania te zadaje sobie większość osób rozpoczynających lub prowadzących od jakiegoś czasu działalność wymagającą obecności w internecie. Uważamy, że wątpliwości zawsze będzie sporo. Tymczasem, pozycjonowanie Wordpress ciągle zyskuje na popularności wśród blogerów, przedsiębiorstw z różnych branż czy sklepów internetowych, dla których jest to często główny motor napędowy całej sprzedaży.

SEO, choć aktualnie prowadzone całkowicie inaczej niż kilka lat temu, potrafi być bardzo opłacalne również dzięki zmianom, które zaszły wraz z ewolucją mechanizmów wyszukiwarki Google. Pozycjonowanie pozwala regularnie pozyskiwać darmowy ruch i daje szansę na nieograniczone zwiększenie efektów sprzedażowych. Tworzy też świetny grunt dla innych form promocji czy reklamy, przez co w Top Online uznajemy je za fundament internetowego marketingu.

Pozycjonowanie strony WordPress — wady i zalety

Zarówno pozycjonowanie WordPress, jak i pozycjonowanie strony opartej na innym, dowolnym systemie niesie ze sobą wiele zalet. Wynika to z faktu, iż budowanie widoczności wymaga łączenia różnych działań. Od tych czysto technicznych, odpowiadających za usuwanie błędów w kodzie, przez tworzenie treści i analitykę internetową, aż po networking prowadzący do pozyskiwania wartościowych linków. Poniżej przedstawiamy wady i zalety pozycjonowania WordPress!

Pozycjonowanie WordPress — zalety

  • więcej osób odwiedzających Twoją witrynę — widoczność na większą ilość słów kluczowych oraz wyższe pozycje przekładają się na systematyczny wzrost ruchu z wyszukiwarki w obrębie pozycjonowanej domeny;
  • wartościowy ruch — wejścia na Twoją witrynę z SERP-ów oznaczają, że potencjalni kupujący są realnie zainteresowani konkretnymi produktami lub usługami, które oferujesz;
  • rozpoznawalność — wysoko rankujące witryny z dużą ilością fraz powiązanych z daną branżą wyświetlają się praktycznie każdemu internaucie, szukającemu danego zagadnienia, co przekłada się na budowanie rozpoznawalności Twojej marki w sieci;
  • pozytywny wizerunek — topowe pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania są traktowane przez użytkowników jako najbardziej pewne i zaufane (w połączeniu z dodatkowymi eksperckimi treściami tworzonymi na rzecz SEO kreuje to również pozytywny wizerunek Twojego brandu online);
  • pozytywny wizerunek — topowe pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania są traktowane przez użytkowników jako najbardziej pewne i zaufane (w połączeniu z dodatkowymi eksperckimi treściami tworzonymi na rzecz SEO kreuje to również pozytywny wizerunek Twojego brandu online);
  • optymalizacja strony pod względem UX — zarówno ulepszenia techniczne, jak i działania dotyczące treści sprawiają, że Twoja strona staje się jeszcze bardziej profesjonalna, a co za tym idzie — działa szybciej, jest intuicyjna, funkcjonalna, responsywna oraz w pełni bezpieczna;
  • wyższa konwersja — stopniowe wdrażanie elementów poprawiających SXO wpływa pozytywnie na rosnącą popularność, wizerunek przedsiębiorstwa oraz zaufanie użytkowników, co przekłada się na większy odsetek osób dokonujących zakupów czy wysyłających zapytania o Twoje usługi;
  • szansa na rozwój — większy ruch i większa sprzedaż to także okazja na dalsze rozwijanie własnej strony oraz firmy (dzięki temu możemy skutecznie promować, a także testować nowe pomysły).

Pozycjonowanie WordPress — wady

Jakie są wady pozycjonowania WordPress? Naszym zdaniem jedynym mankamentem jest długi czas oczekiwania na rezultaty prac. Otóż pierwsze efekty zobaczymy dopiero po 2-3 miesiącach w postaci zwiększonej ilości wejść z SERP-ów, natomiast po roku będziemy mogli dostrzec realny zwrot z inwestycji, który zaowocuje nowymi klientami, a co za tym idzie — wyższymi dochodami. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj nasz artykuł pt.: „Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania?”.

CMS a pozycjonowanie strony — WordPress jako najlepszy wybór!

Pozycjonowanie strony WordPress może okazać się znacznie korzystniejsze od pozycjonowania serwisów stworzonych przy użyciu innych OpenSource'ów czy nawet bardziej zautomatyzowanych rozwiązań tj. Shopify lub Shoper. Naszym zdaniem nie wynika to jednak z samego systemu, ponieważ wyszukiwarki widzą każdą witrynę identycznie — jako kod HTML. W konsekwencji to czy zostanie on napisany od zera, czy wygenerowany przez konkretny CMS nie ma większego znaczenia. Liczy się przede wszystkim zachowanie zasad i właściwa optymalizacja.

Pozycjonowanie WordPress jest dobrym wyborem głównie ze względu na dostępność różnorodnych rozszerzeń, motywów i dodatkowych rozwiązań. To właśnie one, a także ich jakość odpowiadają za to, z jakiego punktu będziesz zaczynać prowadzenie SEO.

Ogromna popularność CMS WordPress powoduje, że znacznie łatwiej jest stworzyć stronę SEO-Friendly. Pamiętajmy jednak, że ostatecznie zależy to od wybranych rozwiązań, a nie konkretnego systemu.

Od czego zacząć pozycjonowanie WordPress? — 5 najważniejszych elementów

Na pozycjonowanie WordPress składają się działania wewnętrzne (on-site) i zewnętrzne (off-site). Pierwsze z nich obejmują procesy zachodzące wewnątrz strony m.in. optymalizacja treści, poprawa kodu witryny oraz analiza i ulepszenie UX. Drugie z kolei (off-site) to przede wszystkim link-building i optymalizacja wizytówki Google (tzw. geolokalizacja). Poniżej przedstawiamy 5 najważniejszych elementów wpływających na pozycjonowanie WordPress w 2022 roku!

1. Optymalizacja treści — pozycjonowanie WordPress

Gdy rozpoczynamy współpracę z klientem posiadającym witrynę WordPress, optymalizujemy wszystkie dostępne treści. W pierwszej kolejności analizujemy słowa kluczowe, a jeśli trzeba — dodajemy niezbędne frazy do opracowanej wcześniej strategii SEO.

Zwracamy szczególną uwagę na poprawę struktury tekstów (H1-H3), weryfikację i usunięcie duplikatów znajdujących się na stronie, a także analizę i poprawę meta tagów (np. meta title, meta description). Poprawiamy dodatkowo linkowanie wewnętrzne i wdrażamy elementy CTA (Call To Action), aby nakłonić potencjalnego kupującego do podjęcia konkretnego działania.

2. Poprawa kodu witryny — pozycjonowanie WordPress

Kolejnym ważnym aspektem w kontekście pozycjonowania WordPress jest poprawa kodu witryny, która przyczyni się do zwiększenia wydajności strony. W tym celu nasi web developerzy optymalizują kod HTML wpływający na poprawną strukturę domeny oraz CSS obejmujący wygląd strony w wyszukiwarce.

3. Analiza i ulepszenie UX — pozycjonowanie WordPress

Po wykonaniu dwóch najważniejszych punktów przechodzimy do analizy i ulepszenia UX (User Experience). W tym momencie skupiamy się głównie na dostosowaniu strony do wymagań użytkowników. Optymalizujemy obrazki, wdrażamy linkowanie wewnętrzne owocujące lepszą nawigacją po witrynie i dodajemy przyciski nakłaniające do wykonania konkretnego działania (np. zapis do newslettera, na szkolenie lub po odbiór darmowego e-booka).

4. Optymalizacja wizytówki Google — pozycjonowanie WordPress

Wizytówka GMF (Google Moja Firma) jest bezpłatnym narzędziem służącym do prezentacji podstawowych informacji na temat Twojej firmy. Przedstawia zazwyczaj godziny jej funkcjonowania, adres siedziby i strony www oraz niezbędne dane kontaktowe (np. numer telefonu właściciela działalności). Wizytówkę GMF polecamy przede wszystkim przedsiębiorcom prowadzącym biznesy lokalne.

5. Link building — pozycjonowanie WordPress

Po optymalizacji wizytówki Google i wykonaniu wszystkich działań on-site przechodzimy do długofalowego procesu link buildingu. W pierwszej kolejności wybieramy jakościowe portale, na których będziemy regularnie umieszczać wpisy gościnne z linkiem dofollow, a następnie delegujemy do tego odpowiednich copywriterów.

To nie wszystko, bowiem w celu zbudowania wartościowego profilu odnośników zewnętrznych posiadamy własne zaplecze pozycjonerskie, które wykorzystujemy do cyklicznego publikowania dedykowanego contentu. Szczegóły o link-buildingu przekazujemy regularnie w raportach Top Online.

Jak pozycjonować stronę WordPress samodzielnie?

Pytanie dotyczące tego, jak pozycjonować stronę WordPress samodzielnie i czy jest to w ogóle możliwe, pada bardzo często. Odpowiedź jest jednak dość optymistyczna. Otóż pozycjonowanie WordPress, tak samo, jak SEO każdej innej platformy czy systemu można z sukcesami realizować samodzielnie. Rekomendujemy jednak zwrócić uwagę na fakt, iż pozyskanie stałych i opłacalnych klientów będzie wymagało sporych nakładów pracy, zaczynając od kompleksowej nauki SXO, aż po regularną weryfikację zmian w algorytmach Google i zakupu niezbędnych narzędzi pozycjonerskich.

Nawet jeśli prowadzisz firmę i myślisz o pozycjonowaniu w kontekście sposobu na zwiększenie sprzedaży czy pchnięcia biznesu do przodu, podstawowe czynności optymalizacyjne możesz przeprowadzić samodzielnie. Nie są one trudne, a znacząco przyspieszą pracę agencji. Pozwolą Ci również zadbać o prawidłowe zaindeksowanie podstron, dzięki czemu zaczną one być widoczne na listach wyników wyszukiwania. Znając podstawy, zrozumiesz także lepiej cały proces i unikniesz nieporozumień przy zlecaniu pracy zewnętrznej firmie.

Na czym polega optymalizacja strony Wordpress?

Pozycjonowanie WordPress to przede wszystkim optymalizacja, czyli dostosowywanie strony internetowej pod wymagania wyszukiwarek oraz użytkowników. Proces ten jest złożony i składa się z aspektów technicznych związanych z kodem witryny, jej strukturą oraz stosowanymi rozwiązaniami.

Zdaniem specjalistów Top Online, to także wszelkie kwestie związane z czysto technicznym aspektem witryny, czyli jej kodem, strukturą oraz stosowanymi rozwiązaniami. Analogicznie, optymalizacja treści, dotyczy zawartego na stronie tekstu. Obejmuje między innymi poprawę formatowania, błędów, rozbudowę treści zgodnie z zasadami SEO i tworzenie contentu pozycjonującego.

Jak wypozycjonować stronę WordPress w 3 krokach?

Na pytanie pt.: „Jak wypozycjonować stronę WordPress w 3 krokach?” można odpowiedzieć na kilka sposobów. Podstawy natomiast są zawsze podobne, dlatego kompleksowo je tu opiszemy. Dzięki tej wiedzy będziesz w stanie zacząć budować swoją widoczność w SERP-ach już dziś!

Pamiętaj, że dzięki tym zabiegom przygotujesz swoją stronę do SEO, jednak efekty wypracujesz dopiero po kilku miesiącach regularnych działań. W tym momencie liczy się przede wszystkim systematyczne i kompleksowe wdrażanie różnych funkcjonalności na wielu płaszczyznach. Poniżej przedstawiamy jak wypozycjonować stronę WordPress w 3 krokach!

A. Dobór słów kluczowych

Pozycjonowanie strony Wordpress zaczyna się od analizy i właściwego doboru słów kluczowych, czyli zapytań, na które docelowo będziesz budować widoczność w wyszukiwarce. To właśnie dzięki nim Twoja strona zostanie odnaleziona przez potencjalnych kupujących. Od tego, jak przeprowadzisz ten etap, zależy opłacalność procesu SEO.

Zapamiętaj

Prawidłowo przeprowadzona analiza fraz kluczowych usprawnia i ułatwia pozycjonowanie WordPress!

Profesjonalny dobór słów kluczowych polega na odnalezieniu maksymalnej ilości fraz, za pomocą których użytkownicy mogą wyszukać Twoją stronę oraz oferowane na niej produkty i usługi (mówimy tu o setkach, a nawet tysiącach poszczególnych wyrażeń). W celu wyboru odpowiednich fraz użyj podstawowego narzędzia Google Keyword Planner. Dzięki niemu zweryfikujesz również ich popularność oraz konkurencyjność.

B. Struktura witryny

Mając listę fraz kluczowych, możesz przystąpić do zastosowania jej w praktyce, czyli przypisania poszczególnych słów do konkretnych podstron. Stworzenie struktury tego typu jest bardzo istotne, ponieważ według zasad poprawnego SEO, jedno słowo kluczowe powinno być przypisane tylko do jednego adresu URL (jednej podstrony). Zapobiega to kanibalizacji słów kluczowych — sytuacji, w której o widoczność na pojedynczą frazę walczy kilka podstron.

Aby stworzyć właściwą strukturę rekomendujemy tematycznie pogrupować dane frazy i dopasować je do kolejnych podstron (w przypadku nowej strony lub braku pasujących adresów do danych słów — frazy będą stanowić podstrony, które należy stworzyć).

C. Podstawowa optymalizacja i zarządzanie indeksacją

Wstępne procesy przeprowadzane w witrynie mające na celu pozycjonowanie strony WordPress powinny dotyczyć kilku aspektów każdej podstrony. W pierwszej kolejności warto zadbać o przyjazność adresów URL. Chodzi tutaj o stworzenie pewnej adresacji, która będzie logicznym i zrozumiałem ciągiem znaków (np. “example.com/nazwa-podstrony”, zamiast “example.com/xYfZ2L3Xj”). Kolejne czynności, które polecamy wykonać w celu podstawowej optymalizacji i zarządzania indeksacją to m.in.:

  • stworzenie unikalnych meta tagów (meta title oraz meta description) widocznych w organicznych wynikach wyszukiwania;
  • opracowanie unikalnych treści z uwzględnieniem słów kluczowych dla podstron;
  • zastosowanie nagłówków H1-H3 w treści podstron,
  • wdrożenie linkowania wewnętrznego zgodnego z zaplanowaną strukturą SEO;
  • zastosowanie odpowiednich przekierowań.

Aby pozycjonowanie strony WordPress przyniosło konkretne rezultaty, musimy zadbać dodatkowo o właściwą indeksację, która sprawi, że algorytmy wyszukiwarek zauważą Twoją domenę. Dzięki temu wyszukiwarka będzie w stanie dodać do rankingu każdą z podstron, których widoczność jest dla Ciebie priorytetowa.

5 najczęstszych błędów utrudniających pozycjonowanie strony WordPress

Najczęstsze błędy utrudniające pozycjonowanie strony WordPress? Podczas pracy z klientami spotykamy się z 5 popularnymi mankamentami — spam słowami kluczowymi, źle dopasowany motyw witryny, niewłaściwe zastosowanie WordPressowych tagów, duplikacja treści oraz brak certyfikatu SSL (i jego błędne wdrożenie).

1. Spam nienaturalnymi słowami kluczowymi

Spam nienaturalnymi słowami kluczowymi to nadal jeden z największych mankamentów SEO XXI wieku. Chodzi tutaj zestawienie wyrażeń typu: „nasza specjalność to trening personalny Łódź”. Musimy przyznać, że takie zabiegi działały jeszcze kilka lat temu, a są praktykowane aż do dziś, ponieważ niektórzy twierdzą, że wciąż wpływają pozytywnie na SERP-y.

Biorąc pod uwagę nasze doświadczenia w branży SEO — praktyki tego typu okazują się całkowicie zbędne, ponieważ Google traktuje je jako nienaturalne i praktycznie bezwartościowe (wyszukiwarki wiedzą, że lokalne słowa kluczowe w mianowniku na stronach internetowych oznaczają SPAM).

2. Źle dopasowany motyw witryny

Źle dopasowany motyw witryny, czyli motyw niewłaściwie przygotowany przez web developera. Z własnego doświadczenia wiemy, że w takich wypadkach konieczne może być stworzenie strony od nowa. Aby tego uniknąć, wybierzmy motyw nieskomplikowany i przejrzysty, a dodatkowo zwróćmy uwagę na to, jak bardzo obciąża stronę i czy można go później łatwo modyfikować.

3. Niewłaściwe zastosowanie WordPressowych tagów

Niewłaściwe zastosowanie WordPressowych tagów prowadzi często do zjawiska, jakim jest kanibalizacja słów kluczowych, podstron i duplikacja treści. W tym momencie polecamy dokładnie zapoznać się z ich działaniem oraz zwrócić szczególną uwagę na właściwe zarządzanie indeksacją. Jako specjaliści od pozycjonowania WordPress, przypominamy, że stosowanie WordPressowych tagów jest przydatne, ale nie zawsze konieczne.

4. Duplikacja treści

Kolejnym bardzo powszechnym błędem obejmującym zarówno pozycjonowanie WordPress, jak i SEO w kontekście stron działających na innych systemach okazuje się również duplikacja treści. Zauważyliśmy, że wynika ona najczęściej z powodu bezpośredniego kopiowania opisów ze stron producentów (w sklepach internetowych), braku zastosowania i stosowania niewłaściwych przekierowań lub nieprawidłowej paginacji (w Top Online regularnie weryfikujemy jej występowanie).

5. Brak certyfikatu SSL (i jego błędne wdrożenie)

Ostatnim błędem utrudniającym pozycjonowanie strony WordPress jest brak certyfikatu SSL i jego nieprawidłowe wdrożenie. W tym wypadku rekomendujemy zadbać o to, aby przekierowanie na HTTPS nie spowodowało konfliktu z back-endem prowadzącym bardzo często do pętli przekierowań. Popularny jest również błąd pt.: „mixed content” polegający na tym, że ładujemy zasoby z URL-i niezabezpieczonych SSL-em.

Dlaczego warto powierzyć nam pozycjonowanie strony WordPress?

Dlaczego warto powierzyć nam pozycjonowanie strony WordPress? Może dlatego, że gwarantujemy stały, szybki i bezpośredni kontakt z opiekunem Twojej domeny od poniedziałku do piątku, a gdy trzeba to w weekendy, bo na Twój sukces pracujemy całym zespołem także po godzinach.

Współpraca z Top Online — kluczowe korzyści

  • cykliczne wskazówki optymalizacyjne (które pozwolą Ci znacznie przyspieszyć zdobywanie widoczności);
  • comiesięczne raporty zawierające m.in. dokładne czynności wykonane dla Ciebie;
  • bezpośredni kontakt ze specjalistą SEO (czyli specjalisty koordynującego prace nad Twoją stroną);
  • kontakt w 24h (95% odpowiedzi wysyłamy w 24h od otrzymania Twojej wiadomości).

Mamy własne sposoby na to, by wypracować dobre wyniki dla Twojej strony internetowej. Testowaliśmy i udoskonalaliśmy je latami na własnych sklepach i setkach witryn — już wiemy, co się sprawdza, a co nie. Własne umiejętności i metody wspieramy autorskim oprogramowaniem wspierającym pozycjonowanie stron WordPress.

FAQ — najczęstsze pytania i odpowiedzi

Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęstsze pytania zadawane w tematyce pozycjonowania WordPress!

#1 Ile kosztuje pozycjonowanie strony WordPress?

Cena pozycjonowania strony WordPress zależy od konkurencyjności Twojej branży, zakresu wykonywanych działań oraz wielkości wybranej strony www. Zwykle koszt SEO wynosi od kilkuset złotych do nawet kilku tysięcy. Aby dopytać o szczegóły, skontaktuj się z naszymi specjalistami dostępnymi w zakładce kontakt.

#2 Kiedy mogę spodziewać się efektów pozycjonowania WordPress?

Efekty pozycjonowania będą widoczne po 3-4 miesiącach w postaci zwiększonego ruchu na Twojej stronie internetowej. Gdy minie rok możesz spodziewać się konwersji sfinalizowanej dodatkową sprzedażą usług lub produktów, które oferujesz. Pozycjonowanie WordPress to proces długotrwały, ale bardzo opłacalny.

Case studies

Stoją za nami duże sukcesy. A za nimi jeszcze większe liczby.

Zobacz wszystkie

Zapracujemy na sukces Twojej strony. Zacznij darmowy miesiąc próbny .

Sprawdzam