Pozycjonowanie stron internetowych

W 2040 roku 95% zakupów będziemy robić online.

Zadbaj o swoją widoczność w sieci.

Testuj przez 30 dni za darmo - #SEOBEZRYZYKA.

lub zadzwoń: (+48) 512 920 019

Pozycjonowanie sklepów internetowych - co to jest?

Zobacz dlaczego pozycjonowanie Twojego sklepu jest tak ważne.

Co to jest pozycjonowanie sklepów internetowych

W dobie Internetu coraz więcej zakupów odbywa się w sieci. Wpisujesz w wyszukiwarkę nazwę produktu dostępnego w Twoim sklepie, ale nie widzisz go nigdzie w wynikach wyszukiwania? Chcesz wiedzieć jak zwiększyć swoją widoczność i wybić się na tle tysięcy innych sklepów?

Odpowiedzią jest pozycjonowanie sklepów internetowych, czyli zestaw działań mających na celu poprawienie pozycji Twojego sklepu w wynikach wyszukiwania. To właśnie wyszukiwarka jest aktualnie najlepszym miejscem reklamy dla biznesu. Zajęcie jednego z pierwszych miejsc na liście przekłada się bezpośrednio na zwiększenie sprzedaży.

Nie powinno się także zapominać o uzupełnianiu atrybutu ALT dla wszystkich obrazków, ponieważ dzięki temu Twoja strona jest również uwzględniana podczas wyszukiwania w Grafice Google – wyszukując konkretny produkt, potencjalny Klient może stamtąd trafić do Twojego sklepu internetowego. Przyciąganie internautów na Twoją stronę może sprawić, że staną się Twoimi Klientami. To, czy zostaną nimi na dłużej, zależy również od obsługi, ale najważniejsze, żeby najpierw trafili do Twojego sklepu. Pozycjonowanie sklepów internetowych z pewnością im to ułatwi!

Chcesz zacząć pozycjonować swój sklep, ale nie masz pewności, jak dokładnie powinno to wyglądać lub nie masz na to czasu i chcesz w pełni poświęcić się prowadzeniu swojego biznesu? Napisz do nas! Top Online z pewnością przedstawi Ci kilka skutecznych rozwiązań dla Twojego sklepu, które pomogą Ci uzyskać lepsze pozycje w wyszukiwarce. Zapraszamy do zapoznania się z podstroną pozycjonowanie sklepów internetowych.

Korzyści, jakie daje pozycjonowanie

Zobacz co zyskują nasi Klienci.

Korzyści z pozycjonowania stron internetowych - większy ruch

Większy ruch na stronie

Większa widoczność w wyszukiwarce to również większy ruch na Twojej stronie.

Korzyści z pozycjonowania stron internetowych - większa sprzedaż

Większa sprzedaż

Zwiększony ruch zawsze skutkuje zwiększoną sprzedażą Twoich produktów lub usług.

Korzyści z pozycjonowania stron internetowych - niezależność

Niezależność

Od tej chwili Twój e-biznes będzie niezależny od innych źródeł sprzedaży, np. Allegro.

Korzyści z pozycjonowania stron internetowych - stały rozwój biznesu

Stały rozwój

Twój biznes rośnie razem z całą branżą z roku na rok.

Korzyści z pozycjonowania stron internetowych - lider rynku

Lider rynku

Tylko strony, które się pozycjonują mają szansę zostać liderami rynku.

Przykładowe efekty pozycjonowania

Zobacz przykładowe efekty pozycjonowania, jakie wypracowaliśmy wspólnie z naszymi Klientami

Ruch: 5,2 tys.
Top50: 658
Top10: 179
Efekty pozycjonowania skarpetki sklep
Kluczowe frazy dla sklepu skarpetki.sklep.pl:
skarpetki: 1 pozycja, skarpety: 2 pozycja, kolorowe skarpetki: 1 pozycja, skarpetki damskie: 1 pozycja, kolorowe stopki: 1 pozycja, śmieszne skarpetki: 1 pozycja, kolorowe skarpety: 1 pozycja, skarpetki na prezent: 1 pozycja, many mornings: 2 pozycja, skarpetki dla dzieci: 1 pozycja, modne skarpetki: 1 pozycja

Jak przebiegawspółpraca

Pozycjonowanie stron internetowych krok po kroku

Cieszymy się efektami współpracy

Widoczność Twojej strony rośnie z miesiąca na miesiąc a Ty wszystko monitorujesz za pomocą naszego Panelu Klienta.

5

Optymalizujemy cały serwis

Optymalizacja Twojej strony nie jest prostą sprawą, ale konieczną. Bez niej trudno będzie zdobyć czołowe miejsca w wyszukiwarce.

3

Dobieramy słowa kluczowe

Startujemy! Na samym początku współpracy pomożemy Ci dobrać odpowiednie słowa kluczowe.

1

Proponujemy kolejne rozwiązania

Mamy autorskie, skuteczne i sprawdzone metody pozycjonowania każdego rodzaju strony. Spokojnie, pomożemy Ci przy ich implementacji.

6

Wprowadzamy linkbuilding

Budowa odpowiedniego zaplecza pozycjonerskiego to jeden z elementów działań off-site.

4

Przeprowadzamy audyt i dobieramy strategię

Audyt strony oraz dobór odpowiedniej strategii jest kluczowym elementem współpracy.

2

Dlaczego pozycjonowanie sklepów internetowych jest tak ważne?


Proces podejmowania decyzji współczesnego Klienta opiera się głównie na wygodzie. Większość użytkowników sieci rozpoczyna poszukiwania konkretnego produktu właśnie od wyszukiwarki. Chcąc zwiększyć ruch, trzeba więc zadbać o to, by nasz sklep internetowy był w niej widoczny. Można to zrobić właśnie poprzez pozycjonowanie. Istotność tego procesu warto jednak przedstawić na przykładzie statystyk. Dobrym źródłem będą tutaj badania zachowań użytkowników wyszukiwarki Google, przeprowadzone przez Backlinko. Co z nich wynika?

  • Zaledwie 0,44% szukających odwiedza drugą stronę wyników wyszukiwania,
  • Tylko 9% użytkowników dociera do końca pierwszej strony,
  • Ponad 50% decyzji o kliknięciu w stronę zapada w mnie niż 9 sekund,
  • Średni czas wybrania konkretnej strony wynosi 14,6 sekundy,
  • 87% szukających nie wraca do wyników wyszukiwania po kliknięciu w link.

Dane te jasno dają do zrozumienia, że znalezienie się poza pierwszą stroną wyników dla najważniejszych fraz praktycznie ukrywa sklep internetowy przed użytkownikami. Na pierwszej stronie może znaleźć się tylko 10 witryn, ale znalezienie się u dołu listy to tylko kilka procent z całości ruchu. Szybkość podejmowanych decyzji świadczy o tym, że szukający nie przykładają dużej uwagi do swoich poszukiwań, na czym zyskują pierwsze miejsca. Potwierdzeniem jest zaledwie trzynastoprocentowy powrót do wyników wyszukiwania. Można więc wnioskować, że w walce o uwagę klienta w Internecie pozycjonowanie sklepów jest niemal najważniejsze.

Jakie korzyści da Ci pozycjonowanie sklepu internetowego?


  • Większy ruch na stronie sklepu

    Pozycjonowanie sklepów, podobnie jak klasyczne pozycjonowanie stron, ma na celu poprawienie pozycji witryny w wynikach wyszukiwania. Wyższa pozycja przekłada się na lepszą widoczność pod określonymi frazami, a to skutkuje większym ruchem. Co ważne, ruch ten nie jest pustą statystyką. Osoby wchodzące na stronę sklepu trafiają na nią poprzez wyszukiwanie fraz związanych z ofertą. Już na starcie są więc w jakimś stopniu zainteresowane zakupem. Taki wartościowy ruch przekłada się na większą konwersję sprzedażową, wzrastają więc dochody.

  • Niezależność

    Odpowiednio duży ruch w sklepie internetowym sprawia, że korzystanie z zewnętrznych platform sprzedażowych nie jest już konieczne. Skoro potencjalni Klienci sami do nas przychodzą, to nie trzeba już ich szukać. Nie musimy też ponosić kosztów prowizji, zamieszczania lub promowania ogłoszeń, zwiększają się więc przychody. Zmniejszenie kosztów operacyjnych otwiera także możliwość obniżenia cen przy jednoczesnym zachowaniu odpowiednio wysokiego poziomu marży. Zabieg ten zwiększa zazwyczaj obrót towarowy, rotację zapasów i popularność sklepu, szczególnie w przedsiębiorstwach oferujących tzw. asortyment potrzebny.

  • Kreowanie profesjonalnego wizerunku

    Sklepy znajdujące się w pierwszych wynikach wyszukiwania dla są powszechnie uznawane za liderów swojej branży. Sklep nie może przecież znaleźć się na szczycie listy wyników przez przypadek, tej pozycji nie da się wykupić, trzeba ją zdobyć. Optymalizacja sprawia też, że strona sklepu staje się bardziej przejrzysta i komplementarna pod względem treści. Pozycjonując sklep, wpływamy więc pozytywnie na wizerunek sklepu. Lepszy odbiór konkretnej firmy to większe zaufanie klientów i potencjalnych partnerów biznesowych. Reasumując, pozycjonowanie sklepów internetowych oprócz zwiększenia ruchu wpływa też na wzrost konwersji. Dzięki temu zwiększa się oczywiście sprzedaż.

  • Zwiększenie rozpoznawalności marki wśród klientów

    Znalezienie się strony wśród pierwszych pozycji wyników wyszukiwania gwarantuje wzrost widoczności w konkretnej branży. Większy ruch to większa popularność i wzrost rozpoznawalności marki. Dzięki temu potencjalni klienci darzą ją większym zaufaniem. Jest to też niezwykle istotne ze względów reklamowych, promocja powszechnie kojarzonej marki jest znacznie skuteczniejsza. Pozycjonowanie sklepu internetowego to nie tylko większy odsetek konwersji sprzedażowej, ale i zwiększenie skuteczności innych form reklamy. Jeśli sklep będzie powszechnie znany, to jego reklama przekona do siebie większy odsetek grupy docelowej.

  • Wzmocnienie pozycji zajmowanej przez daną markę na rynku

    Większa rozpoznawalność i profesjonalny wizerunek przekładają się na to, jak odbierana jest marka danego przedsiębiorstwa. Pozycjonowanie sklepów internetowych wzmacnia ich pozycję na rynku. Dzięki temu wzrasta potencjał konkurencyjny i zwiększa się liczba stałych Klientów. Co więcej, lepsza pozycja marki na rynku daje też potencjał nawiązania współpracy biznesowej i znacznego rozwinięcia działalności. Rozpoznawalność i uznanie marki to także dodatkowa możliwość promocji.

  • Dodatkowe możliwości promocji dla sklepu

    Znalezienie się na podium listy wyników wyszukiwania to gwarancja lepszej promocji sama w sobie. Do tego dochodzi wspomniany już aspekt rozpoznawalności, lepszej pozycji marki i w efekcie większego zaufania potencjalnych Klientów. Pozycjonowanie daje jednak jeszcze więcej. Zwiększony, wartościowy ruch w sklepie Internetowym to nic innego jak bezpośredni dostęp do sporej części grupy docelowej. Można więc reklamować się dodatkowo wewnętrznie, na własnej stronie. Zwiększy się dzięki temu konwersja sprzedażowa, a jednocześnie nie powstaną ponadplanowe koszty związane z dotarciem do określonej grupy.

  • Dodatkowe możliwości rozwoju i wpływania na zachowania klientów

    Pozycjonowanie sklepu internetowego, tak samo, jak pozycjonowanie strony, wymaga ciągłego monitorowania ruchu na stronie i sporządzania raportów. Analiza uzyskanych informacji, oprócz możliwości dostosowywania prowadzonego SEO, pozwala także dowiedzieć się, w jaki sposób zachowują się użytkownicy sklepu. Wiedza ta pozwala modyfikować witrynę w taki sposób, by lepiej odpowiadała potrzebom potencjalnych Klientów. Dzięki pozycjonowaniu powstaje też realna możliwość wpływania na to, jak Klienci będą poruszać się po stronie. Można więc w pewnym stopniu kształtować zachodzący na niej proces podejmowania decyzji i tym samym, zwiększać sprzedaż. Przy posiadaniu szczegółowych statystyk nic nie stoi też na przeszkodzie wprowadzaniu ciągłych ulepszeń, zarówno samej witryny, jak i oferty.

Co lepsze - pozycjonowanie, czy kampania Google AdWords?


W świecie wygodnych rozwiązań głównym aspektem konkurencyjnym stała się dostępność. To, ile potencjalnych Klientów trafi na Twoją ofertę, zależy głównie od tego, jak dobrze widoczna będzie Twoja witryna. Dlatego większość profesjonalnych marketerów stawia dzisiaj działania z zakresu SEO wyżej od reklam internetowych. Organiczny ruch z wyszukiwarki może zwiększyć sprzedaż znacznie skuteczniej niż tradycyjne reklamy.

Kampania AdWords jest dobrym sposobem zdobycia ruchu na początek działalności. W dłuższym okresie będzie jednak wymagać coraz to większych nakładów finansowych. Pozycjonowanie sklepu internetowego nie ma tego problemu. Wyniki będą wzrastać systematycznie, niezależnie od tego, czy będziemy działać intensywniej, czy nie. Warto jednak mieć świadomość tego, że pozycjonowanie musi być ciągłe. Tylko dzięki ciągłości jesteśmy w stanie utrzymać wysoką pozycję.

Nie warto jednak ograniczać się wyłącznie do AdWords lub pozycjonowania. Najlepsze wyniki zawsze są skutkiem działania na wielu poziomach. SEO przygotowuje poniekąd grunt pod inne formy reklamy. Dlatego powinno być podstawą. Ze względu na poprawę wizerunku i rozpoznawalności marki oraz zwiększenie zaufania reklama internetowa staje się zwyczajnie skuteczniejsza. Wzrasta bowiem prawdopodobieństwo tego, że użytkownik przekierowany do sklepu zdecyduje się na zakup. Poniższy wykres prezentuje skuteczność różnych form reklamy.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Dlaczego pozycjonowanie sklepów przeprowadza się inaczej?


Sklep internetowy to jednocześnie strona internetowa, dlatego podstawy pozycjonowania są pod kilkoma względami podobne. Pozycjonowanie sklepów internetowych jest jednak kompletnie inną kategorią, głównie ze względu na samą strukturę witryny. Jest ona przecież o wiele bardziej zaawansowana technicznie niż zwykła strona-wizytówka. Każdy sklep to masa przeróżnych kategorii, podkategorii, stron produktowych i skryptów obsługujących zamówienia, czy płatności. Ich przejrzystość, logiczny układ i szybkość działania są istotne nie tylko dla Klientów. Interesuje się nimi również algorytm, który analizuje i układa wyniki wyszukiwania. Co ważne, pozycjonowanie sklepów przeprowadza się nie tylko dla strony głównej, ale również, według potrzeb, dla konkretnych kategorii produktowych i stron pojedynczych produktów.

Co składa się na pozycjonowanie sklepów internetowych?


Pozycjonowanie sklepu internetowego jest w wielu kwestiach podobne do pozycjonowania stron. Różnica, od której zależy skuteczność procesu, polega głównie na złożoności podejmowanych działań. Podstawy pozostają jednak takie same. Pozycjonowanie zawsze rozpoczyna się doborem słów kluczowych. To właśnie od poprawności tego etapu zależy opłacalność całego przedsięwzięcia. W zależności od konkretnego sklepu dobiera się frazy odnoszące się do branży, oferty, konkretnych kategorii produktowych lub pojedynczych produktów. Czasem uwzględnia się w nich także nazwę sklepu. Ze względu na ogromne zróżnicowanie nie da się jednak wskazać jednej, złotej zasady. Kwestia ta jest zwyczajnie zbyt indywidualna.

Po stworzeniu listy fraz kluczowych przeprowadza się audyt SEO. Jego zadaniem jest m.in. znalezienie błędów na stronie sklepu i ustalenie obszarów wymagających poprawy. Posiadanie tych informacji jest koniecznie do stworzenia odpowiedniej strategii. Po ustaleniu fraz, przeprowadzeniu audytu i obraniu konkretnej strategii przechodzi się do działań tzw. SEO on-site, czyli tych prowadzonych bezpośrednio na stronie.

SEO on-site, czyli znaczenie i przebieg optymalizacji


Podstawą działań wewnętrznych jest właśnie optymalizacja. Proces ten nie jest prosty, ale nie można go pomijać. Bez niego niemal niemożliwe jest osiągnięcie satysfakcjonujących wyników. Optymalizacja sklepu internetowego to zbiór wielu drobiazgowych czynności. Najważniejsze z nich to sprawdzenie poprawności kodu, poprawienie szybkości ładowania, stworzenie przyjaznych adresów URL dla podstron, uzupełnienie meta tagów i dodanie linkowania wewnętrznego.

Optymalizacja dotyczy też znajdujących się na stronie treści. Działania takie jak prawidłowe formatowanie tekstu z użyciem nagłówków H1 - H6, poprawienie nasycenia frazami kluczowych i eliminacja duplikacji w obrębie witryny znacząco przyczyniają się do poprawienia pozycji. W przypadku sklepów ważne jest też dodanie opisów kategorii i produktów. Oprócz oczywistej użyteczności takich opisów i możliwości wplecenia w nie słów kluczowych poprawia to także ilościowy stosunek treści do kodu HTML. Jest to ważne ze względu na to, że współczynnik ten wpływa na tzw. wynik jakości, czyli ocenę wystawianą stronie przez wyszukiwarkę.

Co ważne, nie musisz obawiać się o to, że optymalizacja wpłynie w jakikolwiek sposób na wygląd Twojego sklepu. Większość związanych z nią działań dotyczy strony technicznej, niewidocznej dla użytkowników. Jedyne zmiany wizualne są związane z formatowaniem treści, te jednak sprawią tylko, że tekst będzie bardziej przejrzysty i łatwiejszy w odbiorze. Optymalizacja ma na celu poprawienie efektywności Twojego sklepu, efektowność zostaje po Twojej stronie.

SEO off-site, czyli pozycjonowanie poza stroną


Jedną z najważniejszych czynności podejmowanych poza witryną w pozycjonowaniu sklepów jest tzw. link building. Bezpośrednio tłumaczony jako „budowanie linków”, polega na zdobywaniu zewnętrznych odnośników do pozycjonowanych stron. Zabieg ten skutecznie podnosi pozycję sklepu w wynikach wyszukiwania. Warto wspomnieć, że liczy się tutaj nie tylko ilość odnośników, ale i ich jakość. Jakość odnośnika jest uwarunkowana oceną źródła, w którym został zamieszczony. Ocena zależy z kolei, podobnie jak przy pozycjonowaniu stron, od poprawności technicznej witryny, a także bezbłędności, użyteczności i spójności treści.

Ile trwa pozycjonowanie sklepu internetowego?


Czas oczekiwania na pierwsze wyniki jest bardzo zróżnicowany. W zależności od branży, w której działa dany sklep i natężenia konkurencji może być to kilka tygodniu lub nawet kilka miesięcy. Procesu tego nie da się przyspieszyć, głównie dlatego, że w pozycjonowaniu najważniejsza jest dokładność i stopniowość prowadzonych działań. Google zapobiega też nieuczciwym praktykom poprzez ucinanie zasięgu. Karane są na przykład zbyt szybkie przyrosty odnośników zewnętrznych lub nienaturalnie i zbyt często występujące frazy kluczowe. Pośpiech i brak rozwagi może więc skutkować efektem przeciwnym do zamierzonego. Jeśli model biznesowy przedsiębiorstwa opiera się na sprzedaży przez internet, to nagła utrata widoczności może być równoznaczna z niebezpiecznym wyhamowaniem sprzedaży. Dlatego pozycjonowanie sklepu internetowego musi być prowadzone przez osoby z wiedzą i doświadczeniem.

Diabeł tkwi w szczegółach


To, czy pozycjonowanie sklepów internetowych będzie skuteczne, zależy także od często pomijanych drobiazgów. Przykładowo: nie powinno się zapominać o uzupełnianiu atrybutu ALT dla wszystkich obrazków. Dzięki temu strona sklepu będzie również uwzględniana podczas wyszukiwania w Grafice Google. Potencjalny Klient może stamtąd trafić do Twojego sklepu internetowego wyłącznie po zdjęciu, nawet jeśli nie zna nazwy poszukiwanego produktu. Oczywiście proces ten zajmuje masę czasu, ale taka już charakterystyka pozycjonowania. Po prostu jest pracochłonne.

Jakość treści to podstawa!


W przypadku sklepu internetowego warto też prowadzić bloga związanego tematyką z branżą i ofertą sklepu. Obecność artykułów i poradników na stronie skutecznie podnosi wynik jakości sklepu, a więc i jego pozycję. Co więcej, poszerzamy w ten sposób zakres zbieranego ruchu o osoby szukające odpowiedzi na konkretne pytania. Jeśli użytkownik znajdzie rozwiązanie swojego problemu na blogu konkretnego sklepu, to automatycznie wzrośnie jego zaufanie. Dlatego tematy artykułów blogowych muszą w jakiś sposób wiązać się z oferowanym asortymentem.

Niezwykle ważną kwestią jest też poprawność gramatyczna, ortograficzna, interpunkcyjna i stylistyczna tekstu. Błędy nie tylko podburzą nasz profesjonalizm w oczach Klientów, ale wpłyną także negatywnie na samo pozycjonowanie sklepu internetowego. Algorytmy oceniające stronę potrafią je bowiem rozpoznać. Tak samo dotyczy to czytelności tekstu, czyli tego, czy jest on po prostu zrozumiały. Ważne jest też prawidłowe formatowanie, o czym wspominaliśmy już wcześniej. Poprawa jakości tekstów wraz z umiejętnym wpleceniem do nich słów kluczowych znacznie podnosi widoczność strony.

Przyciągnięcie internautów na Twoją stronę może sprawić, że staną się Twoimi Klientami. To, czy zostaną nimi na dłużej, zależy również od jakości obsługi, ale najważniejsze, żeby najpierw do Ciebie trafili. Profesjonalne pozycjonowanie sklepu internetowego z pewnością im to ułatwi!

Zainteresowany?


Chcesz zacząć pozycjonować swój sklep, ale nie masz pewności co do tego, jak powinno to wyglądać lub nie masz na to czasu i chcesz w pełni poświęcić się prowadzeniu swojego biznesu? Napisz do nas! Jesteśmy doświadczoną agencją SEO, która działa na rynku od ponad ośmiu lat. Pomogliśmy już ponad dwóm tysiącom Klientów, z pewnością pomożemy i Tobie.

Przedstaw nam swój sklep internetowy, a my powiemy Ci, co możemy dla Ciebie zrobić. Jeśli nadal zastanawiasz się, czy gra jest warta przysłowiowej świeczki, sprawdź wyniki naszych Klientów w zakładce Opinie. Możesz też skorzystać z naszych usług na próbę, 30 dni zupełnie za darmo. Nie wahaj się zbyt długo, im szybciej zaczniesz, tym szybciej zobaczysz efekty.

2000+
Zaufało nam już ponad dwa tysiące polskich firm

Top Online od 2012 roku skutecznie pozycjonuje strony internetowe, tworzy przepiękne sklepy i narzędzia wspierające sprzedaż. Z naszych aplikacji i szablonów każdego dnia korzysta ponad tysiąc sklepów internetowych.

Zobacz co mówią o nas Klienci

Wyszukiwarka Google to nasze największe źródło klientów. Współpraca z TOP ONLINE znacząco zwiększyła naszą ogólną widoczność w wyszukiwarce, a tym samym ilość potencjalnych klientów trafiających na naszą stronę, co znacznie zwiększyło naszą sprzedaż.

Polecamy firmę Top Online w zakresie optymalizacji i pozycjonowania w wyszukiwarce Google. Od początku współpracy dostajemy szereg wskazówek i propozycji odnośnie do rozbudowy sklepu oraz dostosowania go do wymogów Google. Przekłada się to na bardzo dobre efekty w naturalnych wynikach wyszukiwania.

[]...] Już po 3 miesiącach od podpisania umowy z Top Online pozycja naszego sklepu zaczęła się skutecznie odbudowywać a klienci ponownie zaczęli trafiać na naszą stronę. Ukłony w stronę ekipy Top Online za wykonanie profesjonalnej analizy strony oraz raport, który pozwolił na poprawienie wielu niedociągnięć.

Poznajmy się bliżej

Kim jesteśmy i co robimy

Pozycjonowanie stron z toponline

Na rynku działamy od 2012 roku, w ciągu siedmiu lat naszej działalności zostaliśmy wyróżniającymi się ekspertami i partnerami licznych platform sklepowych takich jak Shoplo, Shoper czy Sky-Shop, a ponad 2000 firm zdecydowało się skorzystać z naszego wsparcia. Tworzymy skuteczne rozwiązania i dobieramy je indywidualnie do potrzeb Klienta. Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcę otrzymać ofertę