Pozycjonowanie
Promocja SEO BEZ RYZYKA
Przetestuj nas za darmo!

Pozycjonowanie sklepów internetowych

  • 30 DNI ZA DARMO Z MOŻLIWOŚCIĄ REZYGNACJI BEZ KOSZTÓW!
    Jako jedyna firma na rynku
  • UMOWA NA CZAS NIEOKREŚLONY
    Nie wiążemy Cię długoterminową umową na 12 czy 24 miesiące
  • STAŁA STAWKA MIESIĘCZNA
    Nie zmieniamy cen w trakcie trwania współpracy
  • BEZPIECZNE I SKUTECZNE METODY
    Doświadczona firma, sprawdzone metody
  • OPTYMALIZACJA ZA DARMO
    Optymalizujemy cały serwis bez dodatkowych opłat

Chcę otrzymać ofertę

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Co to jest pozycjonowanie sklepów internetowych?


Pozycjonowanie sklepów internetowych, czyli SEO dla e-commerce, to działania, które wpływają na poprawę widoczności sklepu w wynikach wyszukiwania Google. Przekłada się to na zwiększenie ruchu w sklepie oraz przekształcenie internautów w klientów. W efekcie zyskujesz nowych klientów oraz większe przychody.

Zaufali nam

Top Online działa od początku 2012 roku. Od tego czasu z sukcesami wspieramy Polskie firmy. Jesteśmy jednym z pierwszych expertów Shoplo, a z naszych rozwiązań skorzystało już ponad 600 stron internetowych.

Jesteśmy wyróżniającymi się partnerami:

Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio

Co wpływa na pozycjonowanie sklepów?


Na początku współpracy dobieramy frazy kluczowe oraz przeprowadzamy analizę sklepu internetowego, dla którego przygotowujemy wskazówki optymalizacyjne. Poniżej przedstawiamy najważniejsze czynniki, które wpływają na poprawienie widoczności sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania Google.

  1. Wysokie jakościowo i unikalne treści

    Wiele sklepów pomija kwestię treści, ponieważ według nich nie jest im to potrzebne. Tymczasem od kilku lat content rośnie w siłę. Dzieje się tak, ponieważ strony i sklepy internetowe, które mają rozbudowane teksty, są bardziej wartościowe zarówno dla użytkowników, jak i robotów Google. Dla użytkowników - ponieważ poszukują oni odpowiedzi na swoje pytania. Dla robotów Google - ponieważ kluczowym celem wyszukiwarki Google jest pokazanie użytkownikom stron, które w najlepszy i najbardziej kompletny sposób odpowiadają na ich pytania.

    Dochodzą to jeszcze kwestie związane z pozycjonowaniem. Dobre oraz długie teksty poprawiają widoczność strony na wiele różnych fraz oraz generują ruch także z tzw. długiego ogona. Dzięki pozycjonowaniu stron internetowym i optymalizacji tekstów na stronie możesz zyskać znacznie więcej klientów!

    Trzeba pamiętać także o dużym znaczeniu unikalności treści. To częsty problem sklepów, który w szczególności dotyka zduplikowanych opisów produktów. Sklepy bardzo często wykorzystują opisy dostarczone przez producentów, przez co w różnych miejscach w sieci opisy są identyczne. Dotyczy to także produktów, które są do siebie podobne. Sklepy internetowe, które mają sporo produktów, mogą mieć problem ze stworzeniem tak dużej liczby opisów produktów. Warto jednak w to zainwestować. Już mała zmiana w każdym z opisów, aby choć trochę się między sobą one różniły, jest lepsza niż pozostawienie ich bez zmian. Warto pamiętać, że content ma spory wpływ na pozycjonowanie sklepów internetowych.

  2. Linkowanie wewnętrzne

    Rozbudowane treści warto wykorzystywać do linkowania wewnętrznego. Ma to duże znaczenie z punktu widzenia pozycjonowania. Roboty Google mogą dzięki nim zrozumieć, które podstrony są dla Ciebie najważniejsze. Pomagają także rozpoznać robotom Google, które frazy mają dla Ciebie największe znaczenie.

    Linki wewnętrzne mają znaczenie także z punktu widzenia marketingowego. Można np. po danym produktem linkować do podobnych produktów lub takich, które najczęściej były wybierane przez klientów.

  3. Optymalizacja metatagów title i description

    Jest to zmiana, którą należy wykonać w kodzie HTML strony. Jeszcze niedawno panował pogląd, że metatagi nie mają znaczenia w pozycjonowaniu, jednak nie jest to prawda. Dobrze opracowane metatagi przyciągają uwagę użytkowników i zachęcają ich do kliknięcia. Ich brak wiąże się więc z niewykorzystaniem potencjału, jakie za sobą niosą. Trzeba także pamiętać, że przy pozycjonowaniu sklepów internetowych, nieco inaczej niż przy pozycjonowaniu stron, duże znaczenie ma pozycjonowanie konkretnych kategorii, a nawet produktów, zamiast np. strony głównej. Dlatego należy zadbać o to, aby opisy title i description były unikalne dla każdego produktu.

  4. Przyjazne adresy URL

    Kolejną kwestią, istotną zarówno z punktu widzenia pozycjonowania, jaki marketingu, są przyjazne adresu URL. Chodzi o to, aby adres URL w jak najprostszy sposób pokazywał, co się kryje na danej stronie. Takie adresy są łatwiejsze do zapamiętania przez użytkowników oraz do zrozumienia przez roboty Google.

    W przypadku przyjaznych adresów URL warto zmieniać je w taki sposób, aby w nowym adresie została umieszczona fraza kluczowa dopasowana do treści danej podstrony lub produktu. Należy także pamiętać o ustawieniu przekierowania 301, dzięki któremu unikniesz duplikacji contentu.

  5. Mapa XML

    Właściwa mapa XML ma szczególne znaczenie w przypadku sklepów i wpływa na pozycjonowanie sklepów internetowych. Ułatwia bowiem ona prace robotom Google, które odwiedzają sklep i analizują jego strukturę. Warto pamiętać o tym, aby mapa strony była stale aktualizowana, bowiem budowa sklepów dość często ulega zmianom.

Zalety pozycjonowania sklepów internetowych


Pozycjonowanie sklepów internetowych pomaga poprawić ich pozycje na wybrane frazy kluczowe, pokonać konkurencję oraz zdobyć nowych klientów. Wypływa jednak ono na cały Twój biznes. Zyskując większy ruch na stronie, więcej zapytań oraz zwiększając sprzedaż, zwiększasz swój przychód i możesz rozwijać swój biznes.

Podkreślamy jednak, że pozycjonowanie sklepów internetowych to długotrwałe działania, które trzeba wykonywać stale, aby zachować wysokie pozycje. Wynika to przede wszystkim z tego, że co jakiś czas zmienia się algorytm Google oraz z faktu, że konkurencja także podejmuje działania. Zaniechanie pozycjonowania po pewnym czasie doprowadzi do tego, że pozycje Twojego sklepu zaczną spadać.

Jeżeli pozycjonowanie sklepów internetowych to dla Ciebie czarna magia, skontaktuj się z nami!

Pozycjonowanie sklepów internetowych z Top Online


Pozycjonowanie sklepów internetowych to specjalność Top Online. Posiadamy wieloletnie doświadczenie oraz szeroka wiedzę z zakresu platform, na których tworzone są sklepy. Możemy także pochwalić się świetnymi wynikami, które osiągają nasi klienci.

Dla Państwa wygody oferujemy promocyjny start w ramach programu SEO BEZ RYZYKA, w ramach którego oferujemy miesiąc testowy całkowicie za darmo! Naszym stałym klientom proponujemy także opracowane przez nas rozwiązanie “Content is king”, dzięki któremu sklep internetowy zyskuje dodatkowy ruch. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat pozycjonowania, sprawdź co to jest pozycjonowanie.

Chcę otrzymać ofertę  →