Rekrutujemy! Zaindeksujemy nowego SEO Speca w naszej ekipie! Zobacz szczegóły i aplikuj czym prędzej .

Edukacja

SEO samodzielni .
Nauczymy każdego jak się robi SEO.

Umiemy w SEO i chętnie powiemy, jak robić to dobrze. Przygotowaliśmy poukładane, praktyczne, wyczerpujące temat, po prostu kompleksowe artykuły o pozycjonowaniu. I dobrze się je czyta.

Spis treści

Teoria

Optymalizacja techniczna

Optymalizacja treści

Link building

Kurs Google Analytics 4

SEO QUIZ

Teoria

Kurs SEO Samodzielni
Dla kogo jest Akademia SEO Samodzielni? - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
22-07-2021
Co to jest SEO?
Co to jest SEO? - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Lokalne SEO - co to jest? - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Wizytówka Google Moja Firma - kompleksowy poradnik - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Jak Google widzi moją stronę? - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Indeksacja strony w Google - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Słowa kluczowe – rodzaje i dobór - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Narzędzia SEO – niezbędnik do pracy nad stroną - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Audyt SEO - co powinien zawierać? - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Aktualizacje algorytmu Google - kompendium wiedzy - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Google Search Console - poradnik - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Operatory Google - wykorzystanie w SEO - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Roboty internetowe - rodzaje i jak je blokować - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Geolokalizacja w SEO - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Wyszukiwanie głosowe a SEO - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Jak sprawdzić pozycjonowanie strony? - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Analiza słów kluczowych - SEO Samodzielni

Optymalizacja techniczna

Kurs SEO Samodzielni
Optymalizacja strony internetowej krok po kroku - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Jaki hosting wybrać pod SEO? - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Wpływ domeny na SEO - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Co to jest adres URL i jego wpływ na SEO - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Robots.txt - co to jest i jak to zrobić? - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Sitemap - drogowskaz dla robotów Google - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Czy certyfikat SSL ma wpływ na SEO? - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Meta tagi – co to jest i ich rodzaje - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Nagłówki H1-H6 w SEO - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Atrybut alt - sposób na dodatkowy ruch - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
10-08-2021
Breadcrumbs
Breadcrumbs - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Rich snippets – rodzaje rozszerzeń - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Trailing slash - niebezpieczny drobiazg w SEO - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Crawl budget - moc przerobowa robotów Google  - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Architektura informacji - porządek to podstawa - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Orphan pages - sieroty na stronie - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Migracja strony a SEO - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Logi serwera w kontekście SEO - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Paginacja strony pod SEO - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Optymalizacja grafik pod pozycjonowanie - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Dwell time – czym jest? Czy wpływa na SEO? - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Wyszukiwanie obrazem a SEO - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Htaccess - wykorzystanie pliku w SEO - SEO Samodzielni

Optymalizacja treści

Kurs SEO Samodzielni
Opis kategorii – podstawa w optymalizacji treści - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Jak prowadzić bloga firmowego? - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Jak pisać opisy produktów? - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Automatyczna indeksacja zapytań Klientów - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Dynamiczne nazwy produktów - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Topical authority jako idea tworzenia treści SEO - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Jak pisać teksty SEO? - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Evergreen content - wiecznie żywa treść - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Pillar page - organizacja treści z myślą o SEO - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Google Discover - odkryj kolejny sposób na ruch - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Content gap – sposób na nowe treści - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Recykling treści – wykorzystanie w SEO - SEO Samodzielni

Link building

Kurs SEO Samodzielni
Co to jest link building? - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Linkowanie - rodzaje linków - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Co to jest anchor i jego rodzaje - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Atrybuty linków - jak oznaczać adresy URL - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Pozyskiwanie linków do witryny - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Autorytet domeny - jak sprawdzić moc linków? - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Linkowanie wewnętrzne - istotny element SEO - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Linki kanoniczne - pokaż Google, o co chodzi! - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
12-12-2022
Link juice
Link juice - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Wizytówki NAP – skuteczny banał w local SEO  - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Profil linków – co to jest i jak go analizować - SEO Samodzielni

Kurs Google Analytics 4

Kurs SEO Samodzielni
Czym jest Google Analytics 4? - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Konfiguracja Google Analytics 4 - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Zdarzenia i konwersje w Google Analytics 4 - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Wymiary i dane w Google Analytics 4 - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Raporty standardowe w Google Analytics 4 - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Biblioteka raportów i kolekcje w GA4 - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Eksploracje w Google Analytics 4 - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Eksploracja swobodna w GA4 - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Segmentacja danych w GA4 - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Eksploracja ścieżki w GA4 - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Eksploracja sekwencji ścieżki w GA4 - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Pokrywanie się segmentów w GA4 - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Eksploracja kohort w GA4 - SEO Samodzielni
SEO Quiz

SEO na luzie

Historia Twojego sukcesu może zacząć się dziś. Odbierz darmową analizę Twojej strony.

Bezpłatna oferta
  • Odezwiemy się w 24h
  • Otrzymasz analizę strony i porównanie z konkurencją
  • Przygotujemy strategię SEO dla Twojego biznesu
  • Pokażemy Ci na przykładach, jak wygląda współpraca i raporty miesięczne
  • Otrzymasz ofertę w formie video, współpraca od 1999 zł/mc

Kurs SEO Samodzielni — nauczymy każdego, jak się robi SEO!

Kurs SEO Samodzielni to starannie wyselekcjonowana wiedza zawarta w poukładanych, praktycznych i kompleksowych artykułach dot. optymalizacji stron internetowych pod kątem SEO. Szkolenie o pozycjonowaniu dedykujemy zarówno początkującym przedsiębiorcom, średnio-zaawansowanym marketerom, jak i zaawansowanym specjalistom SEO. W naszych tekstach opracowujemy zagadnienia teoretyczne, aspekty optymalizacji technicznej i treści, a także elementy link buildingu. Robimy to specjalnie dla Was, bo umiemy w SEO i chętnie powiemy, jak robić to dobrze!

Dlaczego warto zapisać się na kurs SEO online?

Kurs SEO jest niezbędny każdej osobie, której zależy na regularnym pozyskiwaniu wartościowych klientów bezpośrednio z organicznych wyników wyszukiwania (tzw. SERP-ów). To właśnie tutaj potencjalni kupujący szukają najważniejszych informacji na temat interesujących ich produktów lub usług. Warto również wspomnieć, iż kompleksowa znajomość aspektów dotyczących m.in. optymalizacji technicznej, optymalizacji treści oraz link buildingu umożliwi samodzielne wdrożenie rozwiązań wpływających pozytywnie na ranking pozycjonowanej witryny.

Naszym zdaniem wartościowe kursy SEO są must-have, ponieważ pomagają dostosować się do niezwykle wymagających algorytmów Google’a oraz nowoczesnych trendów SEO, które każdego dnia są nieco inne. Pomimo tego, że prawdopodobnie znasz podstawy pozycjonowania i wiesz, dlaczego warto dbać o naturalny profil linków zewnętrznych — kurs SEO może okazać się naprawdę przydatny, chociażby ze względu uaktualnienia swojej wiedzy i poznania niszowych nowinek branżowych.

Kurs SEO w Top Online — tematyka

Kurs SEO w Top Online możemy podzielić na 4 główne elementy — teoria, optymalizacja techniczna, optymalizacja treści, oraz link building. Całość kończy się ciekawym quizem, weryfikującym Twoją wiedzę o pozycjonowaniu. Wszystkie publikowane artykuły opracowujemy z uwagą na najważniejsze aspekty SEO, jednak poruszamy dodatkowo niszowe zagadnienia ułatwiające kompleksowe zrozumienie omawianej tematyki.

1. Teoria

Zanim przejdziemy do optymalizacji strony www, powinniśmy nabyć teoretyczną wiedzę umożliwiającą nam sprawne pozycjonowanie witryny w przyszłości. W tym celu przygotowaliśmy zbiór kilkunastu artykułów poruszających najpopularniejsze zagadnienia, m.in.: co to jest SEO, indeksacja strony w Google, Wizytówka Google Moja Firma, czy aktualizacje algorytmów Google.

Uważamy, że kurs SEO, który oferujemy zawiera wszelkie niezbędne elementy usprawniające samodzielne działania pozycjonerskie. Warto jednak pamiętać, aby kompleksowo przyswoić wszystkie przedstawione przez nas informacje — pozwolą one rozpocząć przygodę z pozostałymi aspektami (optymalizacją techniczną, optymalizacją treści oraz link buildingiem).

2. Optymalizacja techniczna

Optymalizacja techniczna to jeden z ważniejszych elementów, jeśli chodzi o pozycjonowanie stron www. Bazując na doświadczeniach naszych specjalistów, postanowiliśmy w tym punkcie doradzić odnośnie wyboru prawidłowego hostingu, napisaliśmy m.in.: kompleksowy poradnik dot. przekierowań, a dodatkowo poruszyliśmy temat nagłówków (H1-H6) w SEO.

W tym rozdziale znajdują się przydatne informacje dla wszystkich osób zainteresowanych technicznym aspektem SEO. Uważamy, że bez znajomości praktyk zawartych w 2 części naszego szkolenia, samodzielna optymalizacja witryny stanie się bardzo utrudniona. Kursy SEO to ważna sprawa — nie czekaj, weź się do roboty!

3. Optymalizacja treści

Optymalizacja treści, czyli zagadnienia content marketingowe i nie tylko! Naszym zdaniem odpowiednio przygotowane teksty na strony www (np. opisy produktów, kategorii, treści blogowe) są nieodłącznym elementem pozycjonowania. Pozwalają one zaistnieć konkretnej firmie w SERP-ach, przekonać klienta do zakupu i sprawić, że wróci ponownie. Powinniśmy zatem pamiętać, aby przyswoić artykuły dot. optymalizacji treści, a w nich znajdziecie m.in.: jak pisać opisy produktów, co to jest duplicate content, czy czym jest automatyczna indeksacja zapytań Klientów.

Kurs SEO Top Online w 3 rozdziale przedstawia najważniejsze informacje dla wszystkich copywriterów oraz content specjalistów. Jest niezbędny, jeśli zależy nam na poprawie swojego warsztatu pisarskiego, a także zwiększenia efektywności pracy.

4. Link building

SEO nie może się udać bez link buildingu. Kreowanie wartościowego i naturalnego profilu odnośników zewnętrznych pozwala zwiększyć widoczność Twojej witryny, a co za tym idzie — przyczynia się do pozyskania konwertującego ruchu z wyszukiwarki Google, Bing, itd. Aby to wszystko sprostować, przygotowaliśmy najciekawsze i najbardziej rozwojowe artykuły poruszające techniczne aspekty link buildingu.

Kurs SEO w Top Online — tematyka

Kurs SEO Samodzielni adresujemy, jak już wcześniej wspomnieliśmy przede wszystkim do początkujących przedsiębiorców, średnio-zaawansowanych marketerów, jak i zaawansowanych SEOwców Uważamy jednak, że skorzystają z niego również dziennikarze, UX designerzy, copywriterzy, a nawet pracownicy sklepów internetowych i blogerzy.

Właściciele witryn internetowych, blogerzy oraz mikroprzedsiębiorcy pozyskają umiejętności, które ułatwią im samodzielne pozycjonowanie własnej strony www. Dzięki naszemu szkoleniu będą potrafili także zrekrutować odpowiednią osobę na stanowisko SEO. Kurs Top Online wniesie dużą wartość również osobom pracującym w marketingu, ponieważ pozwoli wejść im na znacznie wyższy poziom zaawansowania w tej dziedzinie.

Warto również wspomnieć, iż po ukończeniu naszego szkolenia osoby dopiero wchodzące do branży z łatwością zaplanują i zrealizują działania optymalizacyjne on-site oraz off-site. Wywrą dobre wrażenie na potencjalnym pracodawcy i zabłysną merytoryczną wiedzą, która przyda im się dodatkowo w praktyce.