Narzędzia SEO

Sprawdzanie pozycji
w Google

Sprawdzaj totalnie za darmo pozycje jakie zajmuje Twoja strona w wyszukiwarce i zapisuj raporty.

Przejdź do narzędzia

Narzędzia SEO

Planer słów kluczowych

Sprawdź potencjał słów kluczowych w wyszukiwarkach.

Przejdź do narzędzia

Nowość!

GPTs'y społeczności

Zobacz GPTs'y, czyli asystentów AI, którzy pomagają na co dzień w pozycjonowaniu stron internetowych naszym SEO Samodzielnym. Znajdziesz też kilka innych, bardzo ciekawych, mniej związanych z SEO - ale równie przydatnych w pracy każdego dnia.

Przejdź do GPTs'ów

Narzędzia SEO

Text To Emoji

Generator emoji. Zamień tekst na emoji za pomocą AI lub wklej treść, a narzędzie samo doda do niego odpowiednie emoji.

Przejdź do narzędzia

Narzędzia SEO

Generator promptów do Midjourney

Napisz krótki prompt, a Ignaś na jego podstawie wygeneruje profesjonalny prompt do Midjourney, który odmieni oblicze Twoich grafik.

Przejdź do narzędzia

Narzędzia SEO

Text To Code Ratio

Sprawdź Text to code ratio, czyli stosunek treści do kodu na Twojej stronie internetowej.

Przejdź do narzędzia

Społeczność

SEO Samodzielni

Narzędzia tworzone są z myślą o naszej społeczności SEO Samodzielnych. Dołączysz do nas?

Dołącz do społeczności

Narzędzia SEO od Top Online

Narzędzia SEO to najpopularniejsza zakładka na naszej stronie. Zresztą, nie bez powodu, bo oferuje naprawdę fajne i co najważniejsze: bezpłatne rozwiązania. Stworzyliśmy je z myślą o członkach naszej społeczności SEO Samodzielnych – w której edukujemy o SEO i pomagamy prowadzić samodzielne pozycjonowanie. Ale spokojnie, możesz korzystać z nich nawet jeśli do niej nie należysz (choć wtedy zapraszamy do dołączenia!).

Postaraliśmy się, by nasze narzędzia SEO były maksymalnie proste i przejrzyste. Znajdziesz w nich tylko to, co serio potrzebne. Zgodnie z naszą filozofią: 20% tego, co daje 80% efektów. Zresztą, najlepszym dowodem na ich niezłe opracowanie niech będzie to, że… sami korzystamy z nich dodatkowo w naszej codziennej pracy, o czym piszemy więcej niżej.

W 100% darmowe narzędzia SEO

Wszystkie udostępniane przez nas narzędzia są w pełni darmowe. Zarówno sprawdzanie pozycji, planer fraz, jak i reszta nie mają żadnych ograniczeń, za których zdjęcie wymagalibyśmy opłaty. Limitujemy je tylko ilościowo – tj. ograniczamy liczbę słów na jedno zapytanie i liczbę zapytań na jednego użytkownika. Nadal jednak: nie ma opcji płatnej, bo robimy to z przyczyn czysto praktycznych – żeby uniknąć spamu.

Statystyki pokazują nam, że i tak mało komu udaje się wykorzystać nasze limity. Opinie mówią z kolei, że nasze darmowe narzędzia SEO używa się po prostu dobrze. W przeciwieństwie do darmowych wersji innych, dużych, platformowych narzędzi, tutaj można skorzystać ze wszystkiego, co jest widoczne w interfejsie. Jednym wyjątkiem jest samo korzystanie z GPTs, do którego trzeba (póki co) mieć ChatGPT Plus – ale nasza podstrona i tak jest dostępna dla każdego.

Jak wykorzystujemy nasze SEO narzędzia w codziennej pracy

Jak wspomnieliśmy, nasze SEO narzędzia przydają się naszym specjalistom w pracy nad serwisami klientów. No dobra, może nie korzystają oni z nich wyłącznie, ale pomagają im one w poszczególnych czynnościach. Na przykład w sprawdzeniu fraz pod konkretną podstronę, zweryfikowaniu efektów paru adresów czy w przygotowaniu tagów do optymalizacji.

Wynika to z prostej przyczyny. Nie, żebyśmy się przechwalali, ale są one po prostu megawygodne. Każde z nich służy tylko do jednej (lub dwóch) ściśle określonych czynności, a dzięki temu, jest w niej po prostu najlepsze – i to jest ich ogromna przewaga, bo jak mawia popularne powiedzenie „jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego”. To właśnie dlatego korzystamy z nich często i sami, choć mamy dostęp do profesjonalnych i niezwykle rozbudowanych „narzędzi-kombajnów”.

Narzędzie SEO idealne na start?

Do pozycjonowania jednej strony czy sklepu internetowego na własne potrzebny zazwyczaj nie jest potrzebne żadne wielkie i drogie narzędzie SEO. Równie dobrze zamiast niego spisze się kilka mniejszych, darmowych lub po prostu niedrogich rozwiązań. Przy podstawowej optymalizacji korzystanie z planerów i innych narzędzi ma największe znaczenie na początku procesu. Potem największa część pozycjonowania to i tak przygotowanie treści i wdrażanie zmian na stronie.