Co oznacza not provided w Google Analytics?
Not provided w Google Analytics oznacza ukrywanie słów kluczowych. Ukryte słowa kluczowe znajdują się w Google Analytics w raporcie Pozyskiwanie -> Kampanie -> Bezpłatne słowa kluczowe.
Jak sprawdzić na jakie słowa kluczowe wchodzą użytkownicy?
Pomimo ukrycia słów kluczowych przez Google, istnieje świetny sposób na obejście cenzury Google! A to wszystko dzięki narzędziu Keyword Hero. Narzędzie w złożony sposób odtwarza informacje podchodzące z 11 źródeł i na tej postawienie tworzy listę fraz, które z dużym prawdopodobieństwem sprowadziły użytkownika na naszą stronę.
- Keyword Hero pobiera dane m.in. z:
- Google Analytics
- Google Search Console
- Serwisów monitorujących wyniki wyszukiwarek
- Rozszerzeń do przeglądarek
Jak zainstalować Keyword Hero?
Instalacja Keyword Hero zajmuje kilka minut, a wymaga od nas tylko posiadania konta Google, usługi Search Console oraz Google Analytics.
Przechodzimy do strony aplikacji - https://keyword-hero.com/ oraz wybieramy „try him now”, a następnie klikamy „SIGN WITH GOOGLE”
Łączymy Keyword Hero z naszym kontem na Google
W kolejny kroku będziemy przekierowani na stronę logowania do naszego konta w usłudze Google. Pojawi się ostrzeżenie o udostępnianiu danych z Analytics oraz Search Console do aplikacji Keyword Hero, udzielamy zgody.
W kolejnym kroku wybieramy konto w Google Analytics, pod które chcemy podpiąć Keyword Hero.
Gotowe! Narzędzie rozpoczyna zbieranie wyników wyszukiwania. Pierwsze dane powinny być widoczne już po upływie 24 godzin.
Gdzie znajdę wyniki działania Keyword Hero?
Przed rozpoczęciem analizy bezpłatnych słów kluczowych należy pamiętać, że dane zbierane przez Keyword Hero mogą mieć nawet trzydniowe opóźnienie oraz nie być w 100% wiarygodne.
Aby odczytać wyniki Keyword Hero, zaloguj się do Google Analytics na swoje konto, w usłudze wybierz Keyword Hero a następnie widok Keyword View.
W panelu wybierz Pozyskiwanie -> Kampanie -> Bezpłatne słowa kluczowe.
Gotowe! Od teraz masz większą wiedzę na temat tego, na jakie słowa kluczowe użytkownicy odwiedzają Twoje strony. To dobry moment na analizę pozycjonowania poszczególnych słów, może warto zacząć pozycjonować inne słowo, nad którym wcześniej nawet nie myślałeś?