Pozycjonowanie czy reklama na Facebooku?
Sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów jest wiele. Dylemat nie ogranicza się do wyboru pomiędzy pozycjonowaniem a Google Ads. Dziś wiele firm stawia pytanie: wybrać pozycjonowanie czy wykupić reklamę na Facebooku? To właśnie temu zagadnieniu, zyskującemu coraz większą popularność, poświęciliśmy dzisiejszą publikację. Poznaj dane i wybierz korzystnie!
Pozycjonowanie i reklama płatna w dobie adblocków
Zastanawiasz się, na co przeznaczyć budżet przygotowany na promowanie sklepu internetowego? Na szalach stoją dwaj konkurenci: pozycjonowanie i płatna reklama. Który okaże się potężniejszy? Jeśli wybór przyprawia Cię o ból głowy i nie potrafisz podjąć decyzji, być może nie wiesz, jak wiele osób obecnie blokuje reklamy i w efekcie ich nie widzi. Za to pozycje wypracowane poprzez pozycjonowanie zobaczy każdy. Dziś wytłumaczymy Ci, jak to działa. Zapraszamy do lektury!
Dlaczego lepiej inwestować w pozycjonowanie niż reklamę płatną?
Czy wiesz, że największy udział w sprzedaży internetowej mają wypozycjonowane wyniki organiczne? To jednak nie jedyny powód, dla którego pozycjonowanie przynosi więcej korzyści niż reklamy płatne. Podczas gdy te drugie często są blokowane przez wtyczki do przeglądarek, organiczne wyniki widzi każdy. I dalej: organiczne wyniki wzbudzają w internautach więcej zaufania. Poznaj wszystkie powody, dla których warto inwestować w pozycjonowanie!
Właścicielu małego biznesu, pozycjonuj się lokalnie!
Prowadzisz lokalny biznes, taki jak zakład fryzjerski, szewski, krawiecki? Jesteś właścicielem kawiarni, kwiaciarni lub pączkarni? Nie ma potrzeby, byś pozycjonował stronę swojej firmy na ogólne frazy, które co prawda cieszą się popularnością, ale po pierwsze mają ogromną konkurencję, a po drugie niekoniecznie stanowią opis Twojej działalności. Dla Ciebie korzystniejsze będzie pozycjonowanie lokalne. Przekonaj się, czym jest, i oddaj je w nasze ręce!
SEO vs Google Ads – zobacz, co daje więcej wejść na stronę [wyniki badań]
W nawiązaniu do artykułu pt. SEO vs Google Ads – co daje więcej ruchu? i otrzymanych pytań postanowiliśmy opublikować drugą część. Jeśli wciąż się zastanawiasz, jak zwiększyć ruch na stronie i chcesz wybrać albo pozycjonowanie, albo płatne reklamy Google Ads, koniecznie zapoznaj się z niniejszą publikacją. Znajdziesz w niej wyniki badań z ostatnich lat i tendencje.
SEO vs Google Ads - co daje więcej ruchu?
O ile wygospodarowanie budżetu na szeroko rozumiany marketing internetowy nie stanowi problemu dla firm dużych i dobrze prosperujących, o tyle średnie, małe i nowe często stają przed dylematem. Na co powinny przeznaczyć środki: usługi SEO czy raczej płatne reklamy Google Ads? Jeśli to pytanie nie jest Ci obce, zapoznaj się z podstawowymi informacjami.