Jak sprawdzić na jakie słowa kluczowe wchodzą użytkownicy na naszą stronę? Poznaj przydatne narzędzie.
W Google Analytics znajdziemy raport, w którym znajdziemy frazy z wyszukiwarki, na jakie użytkownicy odwiedzają naszą witrynę. W trosce o prywatność użytkowników, Google ukrywa większość słów kluczowych, a co za tym idzie 80-90% danych oznaczonych jest jako not provided. Jak odkryć not provided? Przeczytaj koniecznie!
Jak sprawdzić, czy tekst jest unikatowy? Poznaj Plagiarism Checker - narzędzie (nie tylko) dla copywriterów.
Obecnie wartościowy content jest jednym z najważniejszych elementów w optymalizacji strony internetowej. Wynika to z faktu, że wyszukiwarka Google dąży do tego, aby w jak najlepszy sposób odpowiedzieć użytkownikom na ich zapytania. Powielony tekst z innej strony to sygnał ostrzegawczy dla Google, który może spowodować spadek naszych pozycji. Poznaj narzędzie, dzięki któremu dowiesz się, czy Twój tekst jest unikatowy.
Zaplecze pozycjonerskie, czym jest i jakie ma korzyści
Zaplecze pozycjonerskie, zwane również często zapleczem SEO lub po prostu stronami zapleczowymi, to grupa stron, które mają na celu wspomóc pozycjonowanie głównej strony www. Dzięki nim możliwe jest osiągnięcie wyższej pozycji w rankingach Google. By osiągnąć zamierzony efekt, ważna jest wiedza o tym, czym jest zaplecze pozycjonerskie i jakie korzyści przynosi.
Unikalna treść i duplicate content
Mówiąc o skutecznym pozycjonowaniu stron, wielokrotnie podkreślana jest siła unikalnej treści. Mimo to dochodzi często do sytuacji, w której mamy do czynienia z duplicate content, czyli powielaniem treści. Choć bywa to zjawisko stosowane celowo, to o wiele częściej wynika ono z nieświadomości właścicieli strony. Warto więc zapoznać się z przygotowanym przez nas poradnikiem, w którym dokładnie opisujemy, czym jest duplicate content i jak tworzyć unikalną treść na stronę.
Strona ładnie wyglądająca czy odpowiednio zoptymalizowana?
Pozornie jeden z trudniejszych do rozwiązania dylematów, przed którymi stoi właściciel strony internetowej. W rzeczywistości jednak rozterki nad tym, co lepsze, strona ładnie zrobiona czy zoptymalizowana, mogą zniknąć w mgnieniu oka. Wystarczy odpowiednia perspektywa i umiejętność poszukiwania złotego środka, by było zarówno ładnie, jak i zgodnie z wytycznymi wyszukiwarki.
Dziś przypominamy o tym, o czym należy pamiętać przy tworzeniu strony internetowej, ostrzegając przy tym przed jednym z najczęściej popełnianych błędów.
Czym są przyjazne adresy URL i dlaczego warto je tworzyć?
Przyjazne adresy URL mają wiele zalet, dlatego warto je tworzyć. Choć nie należy to do najprostszych zadań i często wymaga specjalistycznej wiedzy, to pomoc profesjonalisty z pewnością okaże się dobrą inwestycją. Czym są zatem przyjazne adresy URL i jak rozpoznać, czy adres naszej strony do takich należy?