Jak zoptymalizować sklep internetowy? Cz. 1
Czasy, w których pozycjonowanie polegało przede wszystkim na dodawaniu linków dawno minęły. Teraz, by strona osiągała dobre pozycje w wynikach wyszukiwania, konieczne jest zoptymalizowanie jej elementów tak, by była "przyjazna" dla wyszukiwarek. Podpowiemy, co zmienić, by sklep internetowy zyskał większy ruch, a użytkownicy łatwiej i częściej trafiali na jego stronę.
Przyczyn niskiej sprzedaży i słabego rozwoju sklepu jest wiele. Jedną z nich jest źle wybrany produkt. Poniżej opisuję jakich narzędzi użyć i na co zwrócić uwagę aby sprawdzić, czy produkt, który chcemy sprzedawać jest atrakcyjny i spełnia oczekiwania naszego Klienta (nie tylko nasze!).
Odpowiednie produkty to podstawa Twojego sklepu internetowego. Tylko one dadzą Ci szansę na rozwój. Jeżeli zakładasz swój pierwszy sklep i masz ograniczony budżet, który mógłbyś przeznaczyć na reklamę, ten artykuł jest dla Ciebie! Jakie warunki powinien spełniać produkt, który zamierzasz sprzedawać?
Na początku obalimy jeden mit. Mit głosi, że musisz mieć niestandardowy pomysł na produkt, aby rozpocząć jego sprzedaż. W tym artykule wyróżnimy sobie również dwa rodzaje sprzedających w polskich „internetach”. To jest niezmiernie ważne dla kolejnych wpisów na tym blogu :) Czy wiesz którymi sprzedawcami się inspirować a którymi nie? Jaki musi być Twój sklep i jakie musi być Twoje podejście? Zaczynajmy!
Pozycjonowanie sklepu internetowego z zabawkami. Wyniki, cyfry, statystyki.
Od marca ubiegłego roku pozycjonujemy sklep internetowy haribi.pl. Sklep powstał kilka miesięcy prędzej i był totalnie niewidoczny w wyszukiwarkach internetowych. Fakt, że jest to świeży sklep i brak w nim jakichkolwiek działań związanych z optymalizacją stworzył nam ogromne pole do popisu. Jesteś ciekawy jak nam poszło? Chcesz poznać konkretne liczby, statystyki i wyniki naszych działań? Zapraszamy do przeczytania poniższego artykułu.
Minęło już trochę czasu od momentu w którym nawiązaliśmy współpracę ze sklepem roslinyegzotyczne.pl. Sklep był absolutnie "świeży" nigdy wcześniej nie pozycjonowany. Nie były w nim prowadzone żadne działania marketingowe. Został założony, zatowarowany, a właściciel rozpoczą poszukiwania firmy, która zajmie się marketingiem.
Jesteś ciekawy jak przebiega nasza współpraca? Zobacz!