Kiedy pozycjonowanie się nie opłaca?
Pozycjonowanie jest niezwykle istotne w przypadku posiadania strony internetowej lub sklepu internetowego, gdy chcemy zadbać o widoczność w wynikach wyszukiwania. Oczywistym jest, że każdy chce znaleźć się w wynikach wyszukiwania jak najwyżej, by osiągać jak najlepsze wyniki sprzedażowe lub w postaci czytelników, którzy pojawiają się na naszej stronie internetowej czy blogu. Jednak nie zawsze pozycjonowanie może być opłacalne. Omawiamy kilka głównych przypadków, w których pozycjonowanie może się nie sprawdzić.
Dlaczego powinieneś spróbować Event Stormingu w swojej firmie?
Event Storming pozwala na usprawnienie pracy w prosty sposób, oszczędność czasu i lepszą komunikację na wszystkich szczeblach wdrażania lub tworzenia nowego projektu. Już jedna kilkugodzinna sesja może sprawić, że Event Storming stanie się sposobem, który zechcesz wykorzystywać w swojej firmie dłużej.

Blog w marketingu? Tak!

Pozycjonowanie
Blog w marketingu? Tak!
Nieraz pewnie słyszałeś słowo „blog”. Z czym się to słowo kojarzy? Z pewnością z publikacją wpisów na tematy związane z popkulturą, recenzjami książek lub blogami o treści o tematyce typowo „lifestyle” – jednak nie musisz być zawodowym blogerem, by prowadzić bloga i by wyciągnąć z niego faktyczne korzyści. Blog przydaje się również w marketingu. Jest świetnym narzędziem wspierającym pozycjonowanie zarówno serwisów internetowych, jak i sklepów!
Awaria usług Google 15.04.2019
Awaria Google w Polsce dnia 15.04.2019 doprowadziła do wyłączenia wielu usług Google. Stało się to nie tylko w Polsce, ale i wielu innych krajach Europy. Nie wiadomo, co doprowadziło do awarii i w jaki powstała sposób. Wiele usług może nie działać w ogóle, działać wadliwie lub z opóźnieniem. Również w przypadku pozycjonowania może mieć to przynajmniej chwilowe skutki.
ACTA 2 - zmiany w pozycjonowaniu?
Unijna dyrektywa o prawach autorskich ostatecznie została przegłosowana, a Internet zawrzał. Największe kontrowersje stanowią oczywiście artykuły 11 i 13, z których ten pierwszy określono pejoratywnie „podatkiem od linków”. Jak wiadomo, Internet żyje linkowaniem – z linków korzystają wszyscy, również firmy zajmujące się SEO, dlatego wspomniana dyrektywa w postaci takiej, jak się o niej mówi, mogłaby się dla niektórych osób lub firm okazać katastrofalna. Czy faktycznie w kwestii SEO jest się o co obawiać?
LeBRAND: tworzymy piękne sklepy internetowe
Top Online zajmuje się nie tylko pozycjonowaniem, ale również tworzeniem sklepów internetowych. Jedną z naszych ostatnich realizacji jest LeBRAND.pl, sklep z ekskluzywną odzieżą. W naszych projektach stawiamy na funkcjonalność i prostotę. Tak, by to Twoja marka i Twój produkt przykuwały uwagę.