Newslettery nie umarły – żyją i mają się całkiem nieźle
Chociaż mówi się, że e-mail marketing już dawno odszedł do lamusa, z całą mocą można powiedzieć, że to nieprawda. Gdyby marketing e-mailowy faktycznie był takim przeżytkiem, kolejne strony, na których się rejestrujemy nie prosiłyby nas o możliwość wysyłania newsletterów, a inne witryny nie zasypywałyby nas kuszącymi ofertami z rabatami w zamian za zapisanie się do newslettera.
Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania?
Efekty pozycjonowania chcielibyśmy widzieć jak najszybciej. W końcu nierzadko efekty przekładają się na zyski. Ile trzeba czekać na wyniki pozycjonowania? Co ma wpływ na termin, w którym wszystko się dzieje? Staramy się odpowiedzieć, dlaczego czasem warto uzbroić się w cierpliwość.
Google Asystent – Co na to SEO?
Nowy Rok przyniósł ze sobą wiele zmian, również w świecie nowinek technologicznych. 16 stycznia tego roku przywitaliśmy Asystenta Google, który oficjalnie wspiera nasz rodzimy język. Na pewno słyszeliście o słynnej Siri przeznaczonej dla użytkowników iPhone’ów – Asystent jest odpowiedzią Google, co ciekawe dostępną nie tylko dla użytkowników telefonów z Androidem, ale również dla posiadaczy telefonów z jabłuszkiem! Jak działa Asystent Google i jakie znaczenie będzie miał dla pozycjonowania? Odpowiedzi na te pytania w dalszej części artykułu.
Google Shopping Actions – kolejna innowacja w zakupach online
Google Shopping zna każdy, kto choć raz sprzedawał lub kupował produkty w internecie. Z jego pomocą można znaleźć oferty interesującego nas produktu wraz z odnośnikiem do konkretnego sklepu, wyświetlające się jako pierwsze w wynikach wyszukiwania. Teraz Google wprowadza aktualizację tej opcji, aby ułatwić zainteresowanym zakupami szybkie znalezienie najlepszej oferty. Na czym będzie ona polegać?
Google Pay – co warto o nim wiedzieć?
Z Google Pay możemy korzystać już od 2016 roku. Na początku był znany jako Android Pay, a dziś jest połączeniem usług płatniczych Androida i Google. Do Google Pay można dodać karty płatnicze, debetowe, lojalnościowe i podarunkowe. Dzięki tej rewolucji w płatnościach nie trzeba już nosić ze sobą gotówki lub karty – wystarczy telefon alb smartwatch, który przybliżamy do terminala zupełnie jak przy płatnościach zbliżeniowych. Wygodne? Oczywiście. Ale czy korzystanie z Google Pay jest proste, i co najważniejsze, bezpieczne? Odpowiedź na to pytanie znajduje się w poniższym artykule.
Jak reagować na negatywne opinie o firmie w Internecie?
W dobie internetu wyrażenie opinii, którą zobaczą setki ludzi, jest niezwykle proste. Prowadząc firmę, warto więc liczyć się nie tylko z pozytywnym zdaniem na temat swojej działalności, ale również z komentarzami niezadowolonych klientów. I tutaj pojawia się pytanie – jak reagować, kiedy już pojawi się negatywny komentarz? I w jaki sposób przekonać rozczarowanego klienta do dalszego korzystania z naszych usług? Odpowiedź w poniższym artykule.