Rekrutujemy! Zaindeksujemy nowego SEO Speca w naszej ekipie! Zobacz szczegóły i aplikuj czym prędzej .

Blog i aktualności

Systematycznie dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem pokazując co i jak robimy.
Pozycjonowanie
SEO lokalne vs SEO na cały kraj – jak podchodzę do strategii - SEO blog
Pozycjonowanie
Trudne tematy – nasze podejście do wymagających tekstów SEO - SEO blog
Pozycjonowanie
Jak podchodzę do tworzenia treści SEO dla e-commerce - SEO blog
Pozycjonowanie
Jak przygotowuję strategię SEO dla nowych stron internetowych? - SEO blog
Pozycjonowanie
Gdy GPT nie rozumie, czyli podstawy dobrych promptów - SEO blog
Kampanie Marketingowe
Generator promptów do Midjourney
Marcin Kamiński, 12-07-2023
Generator promptów do Midjourney  - SEO blog
Pozycjonowanie
Co specjalista SEO robi przez cały dzień?
Karolina Majerowska, 28-06-2023
Co specjalista SEO robi przez cały dzień? - SEO blog
Pozycjonowanie
Czy budżet na SEO jest kluczowym elementem współpracy? - SEO blog
Pozycjonowanie
Jeden długi artykuł czy kilka krótkich – co wybrać? - SEO blog
Kampanie Marketingowe
Jak zwizualizowaliśmy naszego robota - Ignasia - SEO blog
Pozycjonowanie
Co ChatGPT może zrobić dla copywritera?
Adam Przybyłowicz, 24-05-2023
Co ChatGPT może zrobić dla copywritera? - SEO blog
Pozycjonowanie
Text to emoji - wykorzystaj potencjał naszego narzędzia! - SEO blog
Pozycjonowanie
Dlaczego przestałem ufać wykresom widoczności? - SEO blog
Pozycjonowanie
Czy miesiąc próbny w SEO to ściema?
Dawid Szajner, 03-05-2023
Czy miesiąc próbny w SEO to ściema? - SEO blog
Pozycjonowanie
Czy SEO na one-page’u ma sens? Strategie i nasze podejście - SEO blog

Grupa SEO Samodzielni

Szukasz porad i wartościowej wiedzy? Dołącz koniecznie do naszej grupy na FB.

Zobacz grupę

SEO na luzie

Historia Twojego sukcesu może zacząć się dziś. Zacznij darmowy miesiąc próbny.

Bezpłatna oferta

Blog o pozycjonowaniu – mamy wiele do powiedzenia, więc dajemy sporo do przeczytania!

Blog o pozycjonowaniu jest bardzo popularną formą dzielenia się wiedzą w zakresie SEO. Dzięki takim treściom omawiamy najważniejsze zagadnienia, poruszamy nowinki branżowe i wypowiadamy się na popularne oraz niszowe tematy. Nie mówimy, jak żyć. Mówimy, jak żyjemy. A uwierzcie nam, że do przekazania mamy wiele... i jeszcze więcej dajemy do przeczytania na naszym blogu o SEO.

Blog o pozycjonowaniu Top Online – tematyka

Blog o pozycjonowaniu Top Online charakteryzuje się różnorodnością. Lubimy przede wszystkim obalać mity i potwierdzać fakty o SEO. Przyjemność sprawia nam także kompleksowe wyjaśnianie aktualizacji algorytmów, dokładna analiza branżowych badań oraz dzielenie się najnowszymi statystykami. To nie wszystko, bowiem drugie życie wzbudzają w nas porównania, edukowanie internautów w specjalistycznych tematach oraz zagadnienia opierające się o techniczne SEO.

Mówiąc w skrócie – tworzymy wartościowy content, którym pasjonujemy się my i nasi czytelnicy. Na co dzień starannie opracowujemy artykuły zarówno z myślą o właścicielach małych oraz średnich firm, początkujących specjalistach SEP, specach od marketingu internetowego jak i starych wyjadaczach, którzy na SEO skruszyli niejednego zęba! Po krótkim wstępie przyszedł czas, aby opisać najważniejsze zasady, jakimi kierujemy się podczas kreowania naszego wizerunku... tym razem na firmowym blogu SEO. Zaczynajmy!

4 najważniejsze zasady, jakimi kierujemy się podczas tworzenia bloga SEO!

Wychodzimy z założenia, że dobry blog SEO powinien być przede wszystkim regularnie aktualizowany. Stawiamy na konkretne i merytoryczne wpisy, które mają za zadanie uświadomić czytelników w danym temacie, poszerzyć ich horyzonty, a co najważniejsze – przedstawić omawiane zagadnienie z kilku perspektyw.

Zdaniem naszych ekspertów tworzenie contentu blogowego jest równe przestrzeganiu zasad topical authority. Całkowicie się z tym zgadzamy – wówczas wyczerpiemy dany temat w 100%, a internauta zrozumie wszystkie kwestie, dzięki czemu nie będzie zmuszony tracić czasu na wyszukiwanie informacji u konkurencji.

Dbamy również o przejrzysty design spełniający oczekiwania internautów oraz widoczność na szczycie organicznych wyników wyszukiwania – bo tylko wtedy będą mogli nas zobaczyć i docenić! Zatem, jakimi 4 zasadami kierujemy się podczas tworzenia bloga SEO w Top Online?

  • nie mówimy, jak żyć tylko mówimy, jak żyjemy - dzielimy się historiami z naszego życia, z codziennych doświadczeń i lat zawodowej drogi. Pokazujemy, jak my działamy i jakie to przynosi efekty. Nic na siłę :)
  • regularne aktualizacje – dodajemy content systematycznie, aby zainteresowani czytelnicy edukowali się za każdym razem, gdy postanowią odwiedzić naszą stronę.
  • merytoryczne i wyczerpujące wpisy – tworzymy wartościowe treści, które omawiają dane zagadnienie w 100%, ponieważ zależy nam na wygodzie internautów oraz kompleksowym rozwiązaniu konkretnego problemu.
  • przejrzysty design spełniający oczekiwania użytkowników – wygląd wpisów blogowych zgodny z najnowszymi standardami jest bardzo istotny, ponieważ ułatwia odwiedzającym przyswajanie wiedzy i wyszukiwanie najważniejszych informacji.

Jak przed chwilą wspomnieliśmy – priorytetowym elementem jest także widoczność naszego bloga o SEO. W tym celu dbamy o odpowiedni dobór słów kluczowych oraz jakościowy, a przede wszystkim naturalny profil linków zewnętrznych pochodzący bardzo często z tzw. virali lub angażujących wpisów gościnnych.

W naszych tekstach umieszczamy dodatkowo odnośniki wewnętrzne prowadzące do ważnych zagadnień. Często zdarza się tak, że podlinkowane wpisy pomagają dogłębnie zrozumieć czytelnikowi dany temat, zwiększając jego zadowolenie i poziom wiedzy, a co najważniejsze – skrupulatnie odpowiadając na tytułowe zagadnienie.

Blog SEO by Top Online – dlaczego warto go systematycznie czytać?

Blog SEO by Top Online to nie tylko merytoryczna wiedza, wpisy poruszające najważniejsze zagadnienia ostatnich tygodni czy skrupulatnie omawiane tajniki SEO przez naszych specjalistów. To również przyjemne miejsce dla miłośników marketingu internetowego, którzy cenią sobie dobrą lekturę pozycjonerską podaną w przyzwoitej formie.

Nasz blog SEO to nie encyklopedia – autor może zażartować, zwrócić się do Ciebie na „Ty”, a czasem dosadnie skrytykować Google’owskie rozwiązania, które największą korzyść mogłyby przynieść, gdyby nie zostały nigdy wdrożone. Mamy wiele do powiedzenia, dlatego cenimy sobie dystans i podchodzimy do SEO na luzie. Nie zapominamy jednak, żeby zrobić dobrą robotę i dowieźć wyniki do końca, a w konsekwencji regularnie tworzyć treści, które usatysfakcjonują Cię w każdym detalu.