Awaria usług Google 15.04.2019
Awaria Google w Polsce dnia 15.04.2019 doprowadziła do wyłączenia wielu usług Google. Stało się to nie tylko w Polsce, ale i wielu innych krajach Europy. Nie wiadomo, co doprowadziło do awarii i w jaki powstała sposób. Wiele usług może nie działać w ogóle, działać wadliwie lub z opóźnieniem. Również w przypadku pozycjonowania może mieć to przynajmniej chwilowe skutki.
ACTA 2 - zmiany w pozycjonowaniu?
Unijna dyrektywa o prawach autorskich ostatecznie została przegłosowana, a Internet zawrzał. Największe kontrowersje stanowią oczywiście artykuły 11 i 13, z których ten pierwszy określono pejoratywnie „podatkiem od linków”. Jak wiadomo, Internet żyje linkowaniem – z linków korzystają wszyscy, również firmy zajmujące się SEO, dlatego wspomniana dyrektywa w postaci takiej, jak się o niej mówi, mogłaby się dla niektórych osób lub firm okazać katastrofalna. Czy faktycznie w kwestii SEO jest się o co obawiać?
LeBRAND: tworzymy piękne sklepy internetowe
Top Online zajmuje się nie tylko pozycjonowaniem, ale również tworzeniem sklepów internetowych. Jedną z naszych ostatnich realizacji jest LeBRAND.pl, sklep z ekskluzywną odzieżą. W naszych projektach stawiamy na funkcjonalność i prostotę. Tak, by to Twoja marka i Twój produkt przykuwały uwagę.
Badanie zadowolenia Klientów – na co zwrócić uwagę?
O tym, że klient zadowolony, to klient, który wraca, wiadomo nie od dziś. Negatywny feedback to coś, co łatwiej uzyskać od Klienta, ponieważ osoba niezadowolona chętniej mówi o swoich problemach niż ktoś, w kogo przypadku wszystko przebiegło bezproblemowo. W związku z tym negatywny feedback jest w sieci bardziej widoczny. Jak więc przeprowadzić badanie zadowolenia Klienta, żeby było to skuteczne? Rozmawiamy o tym z Justyną, specjalistką ds. sprzedaży skarpetki.sklep.pl!
Wiadomości posprzedażowe – dlaczego warto je wprowadzić?
Kolejne firmy prześcigają się w pomysłach na to, jak zdobywać Klientów, dbać o nich i ich zaufanie. Promocje i rabaty to coś, co przyciąga Klienta tylko na chwilę. Jak sprawić, by Klient poczuł, że faktycznie o niego dbamy, wiązał się z marką i chciał wracać do naszej firmy/sklepu? Z pomocą przychodzi oczywiście personalizacja, ponieważ nie ma nic lepszego niż życzliwe i przyjazne podejście do Klienta, które sprawi, że poczuje się wyjątkowy i ważny.

ASMR w marketingu

Kampanie Marketingowe
ASMR w marketingu
Już od kilku lat filmiki ASMR podbijają serwisy video, takie jak YouTube. Jest dostępne na wyciągnięcie ręki, powstają dedykowane mu aplikacje na telefon. Ilość filmików ASMR przekroczyła już dziesiątki milionów, co dopiero mówić o liczbie odtworzeń. Co jest w tym trendzie tak fascynującego, że dotarł nawet do Polski i największe znane marki starają się znaleźć w nim miejsce?