SEO czy AdWords – co wybrać?
Marketing internetowy stał się doskonałym sposobem na pozyskanie klientów za pomocą sieci. Nic więc dziwnego, że korzystanie z niego jest dziś tak samo naturalne, jak sprzedaż oferowanych produktów. Pojawia się jednak nowe pytanie: jaka forma marketingu jest lepsza – SEO czy AdWords? Która pozwoli na osiągnięcie lepszych efektów? Jakie są wady i zalety każdej opcji? Postaramy się odpowiedzieć na te pytania.
Konkurencja dla Facebooka upadła, czyli koniec Google Plus
Serwis Google Plus miał być godną konkurencją dla Facebooka i prześcignąć jego popularność. Nie tylko nic z tego nie wyszło, ale dodatkowo po marcowej aferze z wyciekiem danych Google wyłączył portal. Po kilku miesiącach został on oficjalnie zamknięty.
Algorytmy Google – co warto wiedzieć?
Wyszukiwarka Google to jedno z najczęściej odwiedzanych miejsc w internecie. Poszukujemy tam informacji, wiadomości, grafiki, szukamy inspiracji i odpowiedzi na nurtujące nas pytania. A o to, by wyniki, które znajdziemy, w pełni nas satysfakcjonowały, dbają algorytmy Google. Na czym polega ów proces i jak wpływa na pozycjonowanie strony www? I jakie najważniejsze algorytmy można wyróżnić? Odpowiedź znajduje się w tym artykule.
Medic Update – sierpniowa aktualizacja algorytmu Google
1 sierpnia to kolejna przełomowa data w funkcjonowaniu algorytmu wyszukiwarki Google. Tego dnia w życie weszła nowa aktualizacja, nazwana Medic Update. Zgodnie z nazwą, najbardziej dotknęła strony o profilu medycznym, ale odczuły ją również serwisy finansowe i e-commerce. W tym roku Google wprowadziło już dwie inne aktualizacje, w tym kwietniową. Czego jednak dokładnie dotyczy sierpniowa Medic Update? O tym szerzej w poniższym artykule.
Jak tworzyć wartościowe opisy produktów w sklepie internetowym?
Założenie sklepu internetowego i wprowadzenie do niego produktów to dopiero początek procesu sprzedaży. Niemalże najważniejszym etapem jest reklama zachęcająca klientów do zakupu, a w przypadku sklepu internetowego możliwości są ograniczone. Nie można bowiem zatrudnić konsultanta, żeby zachęcał odwiedzających nasz sklep do kupna konkretnych produktów, nie da się też ich dotknąć albo przetestować. Aby klient podjął decyzję o zakupie, potrzebujemy doskonałych opisów produktów, które wezmą na siebie rolę reklamy i dodatkowo zapewnią nam wysokie pozycje w rankingach wyszukiwania. Czy da się te dwa aspekty pogodzić? Oczywiście. Wystarczy przestrzegać kilku zasad.
Poznaj możliwości, jakie oferuje Google Moja Firma
W dobie internetu firmy coraz mocniej zaznaczają swoją obecność w sieci. Dzięki temu zyskują niemal pewność dotarcia do klienta, który w większości przypadków szuka interesujących go informacji właśnie w internecie. Jednym ze sposobów naprowadzenia go wprost na naszą ofertę jest narzędzie Google Moja Firma, które posiada ciekawą funkcję – zamieszczania wpisów widocznych dla klienta na wizytówce firmy w Google. Dlaczego warto pomyśleć o takim rozwiązaniu? Odpowiedź w niniejszym artykule.