Konfiguracja konta - konwersji w Google Analytics: jak stworzyć i ustawić cele?
Google Analytics jest darmowym i jednym z najpopularniejszych narzędzi analitycznych służącym do analizowania ruchu na danej witrynie, czyli do obserwowania zachowań internautów.

Google Analytics poza mierzeniem zachowań użytkowników potrafi ocenić kim są internauci przychodzący na daną witrynę.
4 sposoby na zdobycie polubień Fanpage
Prowadzisz fanpage swojej firmy na Facebooku i zastanawiasz się jak zwiększyć ilość fanów? Przeczytaj nasz poradnik i zacznij działać już dzisiaj!
Dlaczego warto prowadzić bloga przy sklepie internetowym?
Content is king - to powiedzenie przewija się od kilku lat w całym internecie i nie ma w nim ani trochę przesady - dla wyszukiwarki Google największe znaczenie ma content. Atrakcyjny content tworzyć można na wiele sposobów, a jednym ze skuteczniejszych jest prowadzenie bloga. Jeśli jeszcze nie jesteś przekonany czy warto prowadzić bloga firmowego - koniecznie przeczytaj ten artykuł.
Gmail Sponsored Promotions - reklama w Gmail
Google oferuje reklamodawcom bardzo wiele możliwości reklamowych - może być to reklama w wyszukiwarce (AdWords), reklama graficzna w sieci reklamowej, reklama na Youtube, aplikacje mobilne, a także reklama w poczcie Gmail. Czym jest Gmail Sponsored Promotions (GSP)? Przeczytaj.
Jak tagować linki w kampaniach dla Google Analytics?
Jedne reklamy działają lepiej, inne gorzej. Jak zatem odróżnić jedne od drugich? Pomogą Ci w tym tagi UTM i Google Analytics. Tagowanie linków to oznaczanie linków w taki sposób, aby przekazywały informacje do Google Analytics o rezultatach kampanii.
Jak tworzyć opisy produktów w sklepie?
Optymalizacja SEO ma ogromne znaczenie, jeśli chcesz poprawić pozycję swojego sklepu w wynikach wyszukiwania Google. Trzeba jednak pamiętać, że zwiększenie ruchu na stronie to dopiero połowa sukcesu. Aby zwiększyć szansę na finalizację zamówienia, trzeba zatrzymać użytkownika na stronie i zachęcić go do zakupów. Ważne jest także, aby strona była przyjazna dla robotów Google. W tym pomogą dobre opisy produktów. Podpowiadamy, jak je tworzyć.