Właścicielu małego biznesu, pozycjonuj się lokalnie!
Prowadzisz lokalny biznes, taki jak zakład fryzjerski, szewski, krawiecki? Jesteś właścicielem kawiarni, kwiaciarni lub pączkarni? Nie ma potrzeby, byś pozycjonował stronę swojej firmy na ogólne frazy, które co prawda cieszą się popularnością, ale po pierwsze mają ogromną konkurencję, a po drugie niekoniecznie stanowią opis Twojej działalności. Dla Ciebie korzystniejsze będzie pozycjonowanie lokalne. Przekonaj się, czym jest, i oddaj je w nasze ręce!
SEO vs Google Ads – zobacz, co daje więcej wejść na stronę [wyniki badań]
W nawiązaniu do artykułu pt. SEO vs Google Ads – co daje więcej ruchu? i otrzymanych pytań postanowiliśmy opublikować drugą część. Jeśli wciąż się zastanawiasz, jak zwiększyć ruch na stronie i chcesz wybrać albo pozycjonowanie, albo płatne reklamy Google Ads, koniecznie zapoznaj się z niniejszą publikacją. Znajdziesz w niej wyniki badań z ostatnich lat i tendencje.
SEO vs Google Ads - co daje więcej ruchu?
O ile wygospodarowanie budżetu na szeroko rozumiany marketing internetowy nie stanowi problemu dla firm dużych i dobrze prosperujących, o tyle średnie, małe i nowe często stają przed dylematem. Na co powinny przeznaczyć środki: usługi SEO czy raczej płatne reklamy Google Ads? Jeśli to pytanie nie jest Ci obce, zapoznaj się z podstawowymi informacjami.
Kiedy pozycjonowanie się nie opłaca?
Pozycjonowanie jest niezwykle istotne w przypadku posiadania strony internetowej lub sklepu internetowego, gdy chcemy zadbać o widoczność w wynikach wyszukiwania. Oczywistym jest, że każdy chce znaleźć się w wynikach wyszukiwania jak najwyżej, by osiągać jak najlepsze wyniki sprzedażowe lub w postaci czytelników, którzy pojawiają się na naszej stronie internetowej czy blogu. Jednak nie zawsze pozycjonowanie może być opłacalne. Omawiamy kilka głównych przypadków, w których pozycjonowanie może się nie sprawdzić.
Dlaczego powinieneś spróbować Event Stormingu w swojej firmie?
Event Storming pozwala na usprawnienie pracy w prosty sposób, oszczędność czasu i lepszą komunikację na wszystkich szczeblach wdrażania lub tworzenia nowego projektu. Już jedna kilkugodzinna sesja może sprawić, że Event Storming stanie się sposobem, który zechcesz wykorzystywać w swojej firmie dłużej.

Blog w marketingu? Tak!

Pozycjonowanie
Blog w marketingu? Tak!
Nieraz pewnie słyszałeś słowo „blog”. Z czym się to słowo kojarzy? Z pewnością z publikacją wpisów na tematy związane z popkulturą, recenzjami książek lub blogami o treści o tematyce typowo „lifestyle” – jednak nie musisz być zawodowym blogerem, by prowadzić bloga i by wyciągnąć z niego faktyczne korzyści. Blog przydaje się również w marketingu. Jest świetnym narzędziem wspierającym pozycjonowanie zarówno serwisów internetowych, jak i sklepów!