Jak wypromować małą firmę w sieci?
W rozwój małej firmy wpisuje się wiele wydatków i procesów koniecznych do jej prawidłowego działania. Niezależnie od wysokości przychodów trzeba bowiem uregulować składki ubezpieczeniowe, czynsz, media, a na bieżąco pojawia się mnóstwo innych wydatków. Reklama internetowa przedstawia się więc jako mniej ważny aspekt działalności, jednak nie warto jej zaniedbywać. Internet to jeden z najważniejszych kanałów, dzięki którym można sprawnie i szybko dotrzeć do klienta. Jak zatem reklamować niewielką firmę w internecie i przy okazji nie wydać zbyt dużo? Oto kilka wskazówek.
Jak zdobyć pozytywne opinie klientów?
Jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym jest pozyskanie pozytywnych opinii zadowolonych klientów. Dzięki nim do naszego sklepu trafia więcej osób, a miłe słowa zamieszczone w komentarzach dają nam motywację do rozwoju witryny. Co jednak zrobić, gdy prośby o wyrażenie opinii spotykają się z zerowym odzewem? Warto wziąć sprawy w swoje ręce. Przedstawiamy kilka skutecznych sposobów na zachęcenie zadowolonych użytkowników do wypowiedzenia swojego zdania.
Sezonowość biznesu a pozycjonowanie
Czy istnieje sezonowość w biznesie? Na to pytanie można z całym przekonaniem odpowiedzieć twierdząco. Wiele firm obserwuje wzrost popularności w niektórych porach roku lub przed świętami, natomiast w „zwykłym” okresie roku popyt na oferowane artykuły spada. Jednak odpowiedź ta rodzi następne pytanie: czy sezonowość biznesu wpływa na pozycjonowanie? Jakie kroki warto podjąć, by zapewnić firmie dobre wyniki sprzedaży niezależnie od tego, czy sezon jest wysoki, czy niski?

Google Shopping – czy warto?

Kampanie Marketingowe
Google Shopping – czy warto?
Dni, w których wyszukiwarka Google jedynie odpowiadała na pytania użytkowników, odeszły już do przeszłości. Teraz Google wychodzi naprzeciw internautom – zarówno klientom, jak i firmom – oferując wyświetlanie reklam poprzez Google AdWords oraz dopasowywanie produktów do konkretnego użytkownika. Z tej koncepcji powstała kampania Google Shopping, która pozwala firmom wypromować konkretne produkty w wyszukiwarce i sprawić, by sprzedaż wzrosła, a klienci dłużej zostawali na stronie sklepu. Poniżej przedstawiamy porady, jak zamieścić reklamę w Google Shopping, co zrobić, żeby była skuteczna oraz wymieniamy jej zalety. Zapraszamy do czytania!
Jak tworzyć opisy kategorii wartościowe dla wyszukiwarki?
Dzisiaj pozycjonowanie to jeden z najważniejszych aspektów prowadzenia firmy w internecie. Bez wysokich pozycji w wyszukiwarce nie będziemy widoczni dla potencjalnego klienta. Działania optymalizacyjne gwarantują większy ruch na stronie, a co za tym idzie – większe możliwości sprzedaży usług i produktów. Aby dodatkowo zachęcić klienta do odwiedzin, warto zamieścić w witrynie wartościowe treści, które będą również przystosowane do wymagań wyszukiwarki i zapewnią nam wysokie pozycje. Jednym z rodzajów treści, wciąż jeszcze niedocenianym, jest opis kategorii.
SEO czy AdWords – co wybrać?
Marketing internetowy stał się doskonałym sposobem na pozyskanie klientów za pomocą sieci. Nic więc dziwnego, że korzystanie z niego jest dziś tak samo naturalne, jak sprzedaż oferowanych produktów. Pojawia się jednak nowe pytanie: jaka forma marketingu jest lepsza – SEO czy AdWords? Która pozwoli na osiągnięcie lepszych efektów? Jakie są wady i zalety każdej opcji? Postaramy się odpowiedzieć na te pytania.