Pozycjonowanie IdoSell *

* poznaj najlepsze i najbardziej
skuteczne metody pozycjonowania sklepów internetowych

SEO
na luzie*

* Będziemy pracować dla Ciebie przez miesiąc zupełnie za darmo. Czy jesteśmy aż tak naiwni? Po prostu nie boimy się, że zrezygnujesz. Bo gdy już nas poznasz, zapewne wcale nie będziesz chciał.

Wypróbuj nas za darmo przez 30 dni. Bez zobowiązań, bez konsekwencji.

Zacznij darmowy miesiąc próbny

Nasze metody

Pracujemy po swojemu i robimy to z głową *

* Mamy własne sposoby na to, by wypracować dobre wyniki dla Twojej strony internetowej. Przećwiczyliśmy je na setkach stron i na własnych sklepach. Wiemy, co działa, a co nie. Własne umiejętności i metody pracy wzmacniamy autorskim oprogramowaniem. I to wszystko włożymy w Twój serwis.

Miesięczne raporty
Pozycjonowanie stron internetowych - raportowanie

Szczegółowo informujemy nie tylko o samych wynikach, ale też o tym, co dokładnie w danym miesiącu zrobiliśmy, by je osiągnąć. Zobaczysz tu wszystkie wykonane przez nas czynności, przykładowe zaplecze, katalog tekstów ze wskazaniem na ich autora, wykaz pozycji monitorowanych słów kluczowych oraz statystyki widoczności strony w wyszukiwarce. Nasze raporty nie pozostawiają miejsca na domysły.

Opiekunem Klienta zawsze jest wykwalifikowany specjalista SEO, który zajmuje się Twoją stroną, zna ją na wylot, a Ty masz do niego bezpośredni kontakt.

Poznaj nasz zespoł

Merytoryczny kontakt
Reakcja w 24h
Pozycjonowanie stron internetowych - kontakt w 24h

Jesteśmy szybcy i zwinni. Reagujemy na każde Twoje zgłoszenia i każdy pojawiający się problem. Większość z nich rozwiązujemy już w ciągu doby.

Analiza strony

Przeprowadzamy cykliczne i dokładne analizy stron wspierane przez autorskie narzędzia. Ich efektem są konkretne wskazówki i wytyczne gotowe do wdrożenia.

Inteligentny asystent SEO

Tworzymy własne narzędzia do analizy stron, które stale ulepszamy. Dzięki nim działamy dokładniej, szybciej, widzimy więcej, a na problemy reagujemy natychmiastowo. Twój serwis jest pod stałą opieką nie tylko specjalisty SEO, ale również naszych autorskich narzędzi.
Zobacz

Monitorowanie

Prowadzimy zautomatyzowany cykliczny monitoring strony. Każdy wykryty problem natychmiast badamy i zgłaszamy Tobie sugerując konkretne rozwiązania.

Copywriting

Posiadamy własny zespół kilkunastu copywriterów o różnorodnych zainteresowaniach. Tworzymy wartościowe treści, dotrzymujemy terminów, uwzględniamy Twoje uwagi.

Poznaj nasz zespół

Własne zaplecze SEO

Prowadzimy własne serwisy tematyczne, na których cyklicznie tworzymy dedykowany content, stale analizujemy linki zwrotne, a dokładny wykaz zaplecza przekazujemy w raportach.

Bezpieczne metody

Stosujemy wyłącznie bezpieczne metody pozycjonowania. Nie kupujemy linków, nie stosujemy ukrytych treści ani niedopuszczalnych przez Google praktyk, tropimy linki z niepożądanych źródeł. Nasze metody sprawiają, że Twój serwis staje się bardziej wartościowy w oczach Google i Twoich Klientów.

Panel Klienta 24H/7

Dajemy Ci stały wgląd do najbardizej aktualnych danych dotyczących Twojej strony. Oprócz kluczowych informacji dotyczących współpracy znajdziesz tu najnowsze wyniki pozycjononanych słów kluczowych wraz z ich pełną historią. Uzyskasz dostęp do pełnej listy miesięcznych raportów, a także wykresów ogólnej widoczności strony w wyszukiwarkach. W łatwy sposób sprawdzisz dane kontaktowe Twojego opiekuna oraz wyślesz pilne zgłoszenie przez przycisk szybkiego kontaktu. I to wszystko w jednym miejscu.

Pozycjonowanie IdoSell (IAI)

Prowadzisz sklep internetowy działający na platformie IdoSell? Zacznij dbać o jego widoczność! To absolutna podstawa w marketingu e-commerce. Pozycjonowanie IAI to nie tylko sposób na większy ruch i regularne pozyskiwanie Klientów. To także szansa na zbudowanie przewagi konkurencyjnej i realny rozwój Twojego biznesu.

O co w tym chodzi? Pozycjonowanie IdoSell

Pozycjonowanie IdoSell to SEO dostosowane do specyfiki oprogramowania IAI. To zespół działań skupiających się na budowaniu widoczności sklepu w wyszukiwarkach internetowych. Działania te pozwalają zwiększać liczbę zapytań, pod którymi można znaleźć podstrony danego sklepu oraz podnosić zajmowane przez nie na te zapytania pozycje. Dzięki nim użytkownicy szukający sprzedawanych przez Ciebie produktów zaczynają trafiać do Twojego sklepu, dowiadując się tym samym o jego istnieniu.

Co ważne, nie trafiają oni do niego poprzez komunikaty reklamowe, a tylko i wyłącznie dlatego, że w jakimś stopniu są już zainteresowani zakupem. To głównie dzięki temu ruch organiczny cechuje się zazwyczaj najwyższym współczynnikiem konwersji sprzedażowej. Warto też wspomnieć, że SEO w przeciwieństwie do Google AdWords czy innych reklam, nie jest ograniczone przypisanym do niego budżetem. Przy odpowiedniej strategii może przynosić ciągle coraz to większe efekty, nawet bez dodatkowych inwestycji. Raz zdobyte pozycje nie znikną też w kilka dni po zaprzestaniu działań.

Co wyróżnia platformę IdoSell?

IdoSell (dawniej IAI-Shop), to popularna polska platforma działająca w modelu SaaS, idealna dla średnich i dużych sklepów. Pozwalająca na obsługę dużych ilości transakcji (nawet do 144 tys.), oferująca dużą funkcjonalność i możliwość zarządzania kilkoma sklepami z poziomu jednej platformy. Przystosowana także do działania na rynku międzynarodowym.

Dzięki funkcjom upraszczającym sprzedaż hurtową, dropshipping oraz cross-docking sprawdzi się świetnie także jako rozwiązanie B2B. To bardzo korzystna i pozwalająca na dynamiczny rozwój opcja dla e-commerce. Dużymi jej atutami są także regularne rozwijanie i ulepszanie oprogramowania oraz bardzo sprawne wsparcie techniczne w języku polskim. Na uwagę zasługują też domyślne przygotowanie do SEO oraz funkcje wspierające pozycjonowanie IAI Shop.

Przyjazność SEO - rozwiązania wspierające pozycjonowanie IAI

To, że platforma IdoSell jest dobrze przygotowana do SEO, samo w sobie nie zagwarantuje Ci korzystnej widoczności. Pozwoli jednak prowadzić pozycjonowanie sklepu IAI znacznie skuteczniej. Twórcy tego oprogramowania zadbali o wiele kwestii, dzięki którym unikniesz problemów uniemożliwiających efektywne wdrażanie strategii SEO.

Pozycjonowanie IAI ułatwiają przede wszystkim:

  • bardzo dobra optymalizacja kodu źródłowego sklepów IdoSell,
  • domyślne zapewnienie certyfikatu SSL oraz dbałość o bezpieczeństwo oprogramowania,
  • zoptymalizowane pod kątem SEO szablony sklepów,
  • rozszerzona obsługa danych strukturalnych,
  • dostosowanie sklepów do wyświetlania na urządzeniach mobilnych,
  • obecność licznych funkcji ułatwiających prowadzenie optymalizacji.

Co lepsze? Pozycjonowanie IAI Shop czy inne formy marketingu?

Najlepszym rozwiązaniem jest zawsze stosowanie jednocześnie kilku form marketingu internetowego. Pozycjonowanie IAI Shop jest jednak świetne długofalowo i może wspierać pozyskiwanie ruchu z innych źródeł. Warto prowadzić je ciągle, równolegle z sezonowym stosowaniem kampanii AdWords, e-mail marketingiem, afiliacją czy działaniem w mediach społecznościowych.

Ważnym aspektem jest też to, że prowadząc pozycjonowanie IAI Shop, w przeciwieństwie do innych metod promowania się w sieci, wyróżnia się stałością kosztów. Tutaj płacisz za pracę nad widocznością sklepu, nie za każdego uzyskanego dzięki niej użytkownika czy każdy sprzedany dzięki niej produkt. To sprawia, że nie istnieje żaden limit tego, ile ruchu możesz pozyskać dzięki SEO. Zwiększanie nakładów finansowych jest tutaj przydatne, choćby pod względem tworzenia dodatkowych treści pozycjonujących czy pozyskiwania wartościowych linków. Nie jest jednak konieczne, najważniejsza jest właściwie dobrana i realizowana systematycznie strategia.

Co oferuje pozycjonowanie IdoSell?

Poprzez pozycjonowanie IdoSell zyskujesz większą widoczność sklepu w organicznych wynikach wyszukiwania. Ta, sama w sobie, przekłada się na wiele korzyści. Do zdobycia jej trzeba jednak wielu złożonych działań, a one również przynoszą pozytywne efekty.

Pozycjonując swój sklep działający na platformie IAI możesz zyskać:

  • większą, rosnącą systematycznie liczbę wejść na stronę,
  • stałe źródło wartościowego, przekładającego się na sprzedaż ruchu,
  • większą rozpoznawalność wśród potencjalnych Klientów,
  • poprawę wizerunku marki dzięki działaniom optymalizacyjnym,
  • korzyści płynące z content marketingu,
  • wzrost zaufania użytkowników i konwersji sprzedażowej,
  • nowe możliwości rozwijania swojego sklepu.

Jak zacząć pozycjonowanie sklepu IAI?

Pozycjonowanie sklepu IAI możesz zacząć samodzielnie, od przeprowadzenia analizy/doboru słów kluczowych i podstawowych działań optymalizacyjnych. Wiele z nich możesz wykonać z pomocą wbudowanych funkcji, bez znajomości programowania. Nie pozwolą one co prawda od razu na zdobycie korzystnych pozycji, ale będą dobrym punktem wyjścia. Przedstawiamy je poniżej.

Jeżeli zależy Ci na pozyskiwaniu ruchu z wyszukiwarki, SEO możesz zacząć też od razu we współpracy z agencją. Wówczas nie będziesz musieć martwić się o przebieg doboru fraz, od którego zależy opłacalność pozycjonowania czy planowanie i wdrażanie poszczególnych działań. Jeśli chcesz pchnąć swój biznes do przodu, postaw na profesjonalne pozycjonowanie sklepu IAI. Skontaktuj się z nami!

Dwa słowa o optymalizacji, czyli na czym polega pozycjonowanie IdoSell

Spośród wszystkich elementów składających się na pozycjonowanie IdoSell optymalizacja jest procesem zdecydowanie najistotniejszym. To ona jest w większości praktyczną częścią budowania widoczności w wyszukiwarce. To właśnie jej przebieg jest też odpowiedzialny w dużym stopniu za to, jakie efekty przynosi SEO.

W skrócie można by powiedzieć, że optymalizacja to po prostu dostosowywanie sklepu internetowego do wymagań wyszukiwarki. Byłoby to jednak zbyt dużym uproszczeniem. W dostosowywanie to wchodzą bowiem nie tylko zmiany poszczególnych parametrów technicznych. To także wdrażanie nowych rozwiązań, praca nad treścią, jej rozbudową i tworzeniem. To również usuwanie błędów, ciągłe rozwijanie samego sklepu w celu zwiększania jego widoczności oraz kompleksowe planowanie.

Meta dane podstron w funkcjach wspierających pozycjonowanie IdoSell

Meta dane to informacje zawarte w odpowiednich znacznikach kodu HTML poszczególnych podstron, odczytywane przez roboty internetowe. Wśród nich najważniejszymi są meta title, description oraz robots. Title, czyli tytuł podstrony, jest istotnym czynnikiem rankingowym. Description (opis podstrony) nie ma wpływu na pozycjonowanie IAI, ale poprzez widoczność w wyszukiwarce jest ważną informacją dla użytkowników, może być też wykorzystany jako dodatkowa promocja. Robots to zestaw tagów pozwalających na zarządzanie indeksacją, na nich nie będziemy się tu jednak skupiać.

IdoSell pozwala uzupełniać meta tagi title oraz description automatycznie, za pomocą szablonów tworzonych poprzez zastosowanie zmiennych. Pozwala jednak także równocześnie na uzupełnianie ich ręcznie, dla każdej podstrony z osobna. Obie te opcje można połączyć, jest to rozwiązanie zdecydowanie najlepsze. Pozwala bowiem na szybkie zadbanie o unikalne tagi dla wszystkich adresów, nie ograniczając przy tym możliwości wykorzystania promocyjnego potencjału opisów. Indywidualne opisy i tytuły warto ustawić przede wszystkim dla najważniejszych podstron.

Wartościowe treści - dzięki nim zaczniesz skuteczne pozycjonowanie IAI Shop

Wyszukiwarki internetowe bazują na treści. To dzięki niej roboty indeksujące są w stanie prawidłowo katalogować i oceniać strony. Liczą się jednak nie tylko frazy kluczowe. Ważne jest to, by tekst był maksymalnie wartościowy dla użytkownika i ściśle powiązany tematycznie z tym, co przedstawia dana podstrona. Nie bez znaczenia jest też jego czytelność, poprawność, zrozumiałość i unikalność.

Wartościowy content gra dzisiaj kluczową rolę pod kątem SEO. Pozycjonowanie IAI Shop po prostu nie obejdzie się bez treści. Ciągłe ich dodawanie i rozbudowywanie jest stałym elementem optymalizacji. Jeśli chcesz skutecznie budować widoczność sklepu w wyszukiwarce, zacznij robić to systematycznie. Unikaj też kopiowania opisów z innych miejsc (duplikacji). To jeden z najczęstszych błędów w pozycjonowaniu sklepów internetowych.

Przede wszystkim twórz unikalne opisy dla produktów i kategorii. Możesz też zacząć prowadzić bloga i dodawać do sklepu sekcje takie jak “O nas” czy “Najczęściej zadawane pytania”. Uwzględniaj też przy tym najważniejsze frazy kluczowe i nie zapominaj o tym, że właściwie napisane teksty w sklepie internetowym mogą stanowić ważne narzędzie promocji. Im więcej wartościowych treści, tym lepiej.

Nagłówki Hx - optymalizacja wspierająca pozycjonowanie IdoSell

Nagłówki H1-H3 to ważny element optymalizacji dla wszystkich podstron, również tych, które nie zawierają rozbudowanego tekstu. Wykorzystuje się je bowiem do zaznaczania struktury treści, a ta powinna być obecna zawsze. Nagłówek H1 jest w tej kwestii najważniejszy i stanowi tytuł podstrony. Na każdej z nich powinien wystąpić tylko raz. H2 przyjęło się używać w charakterze oznaczenia kolejnych najważniejszych elementów, np. śródtytułów w artykułach lub opisach.

Właściwe używana struktura treści z wykorzystaniem nagłówków przyniesie Ci wiele korzyści. Przede wszystkim, ułatwi robotom odczytywanie tematyki zawartości, wspierając tym samym pozycjonowanie IdoSell. Pozwoli też jednak uczynić podstrony i znajdujące się na nich teksty bardziej przejrzystymi i łatwiejszymi w odbiorze dla użytkownika.

Przekierowania 301 i przyjazne adresy URL - pozycjonowanie IAI

Stworzenie przyjaznych adresów URL to nic innego jak sprowadzenie ich do logicznych ciągów znaków. Zawierających tytuł podstrony lub najważniejsze dla niej słowa kluczowe. To podstawowy element optymalizacji, o który warto zadbać już przy tworzeniu sklepu. Jeśli chodzi o pozycjonowanie IdoSell, to każdy sklep ma tutaj domyślnie włączony mod_rewrite. To mechanizm przepisujący do adresów tworzonych podstron ich nazwy. Jedyne czego musisz pilnować, to właściwe nazewnictwo swoich stron.

Przekierowania 301, istotne przede wszystkim dla eliminowania powielonych podstron, ustawisz w IdoSell za pomocą wbudowanego systemu. Znajdziesz go w Administracja > Zarządzanie domenami, SSL, przekierowaniami i usługami systemowymi > Przekierowania i otwieranie stron w ramce. Przekierowania domen są z kolei dostępne w menu “Zarządzanie domenami, SSL…”.

Generowanie mapy witryny - pozycjonowanie sklepu IAI a indeksacja

Mapa witryny to jeden z podstawowych elementów wspomagających roboty indeksujące w zapoznaniu się ze strukturą Twojego sklepu. Tutaj jednak jedynym, co musisz zrobić, jest zgłoszenie pliku sitemap do Google Search Console. Jest on generowany automatycznie i domyślnie znajduje się w głównym katalogu sklepu. Pamiętaj jednak, że podstawowa mapa w IdoSell uwzględnia kompresję GZip. Przykładowy jej adres prezentuje się więc następująco “example.com/sitemap.xml.gz”.

Zgłoszenie mapy pozwoli robotom działać efektywniej. Może usprawnić też cały proces, dzięki czemu podstrony Twojego sklepu szybciej staną się widoczne w wyszukiwarce. Pamiętaj jednak, że na efektywność indeksowania wpływa wiele elementów. Przykładowo, jednym z ważniejszych jest konsolidacja powielonych treści, czyli eliminowanie ich poprzez usunięcie zduplikowanych podstron, przekierowania lub linki kanoniczne.

Chcesz zacząć prowadzić pozycjonowanie IdoSell? Skontaktuj się z nami!

Top Online to agencja z wieloletnim doświadczeniem w zakresie pozycjonowania sklepów internetowych. Zarówno tych działających na oprogramowaniu IdoSell, jak i tych korzystających z innych rozwiązań. Dysponujemy wiedzą, dzięki której prowadzimy SEO nie tylko skutecznie, ale także bezpiecznie. Najlepszym dowodem są Opinie naszych Klientów.

Stawiamy na realną współpracę, dlatego u nas będziesz regularnie otrzymywać raporty z prowadzonych działań i wskazówki dotyczące optymalizacji. Będziesz też w stałym kontakcie z osobą bezpośrednio odpowiedzialną za pracę nad Twoim sklepem. Jeśli chcesz najpierw zobaczyć jak wygląda współpraca, skorzystaj z naszego miesiąca testowego. To 30 dni pozycjonowania całkowicie za darmo. Zobacz, jak działamy i przekonaj się, że naprawdę warto nam zaufać!

Case studies

Stoją za nami duże sukcesy. A za nimi jeszcze większe liczby.

Zobacz wszystkie

Zapracujemy na sukces Twojej strony. Zacznij darmowy miesiąc próbny .

Sprawdzam