Pozycjonowanie IdoSell*

*poznaj najlepsze i najbardziej
skuteczne metody pozycjonowania sklepów internetowych

SEO
na luzie*

*Całkowicie za darmo przygotujemy wstępną analizę Twojej strony, sprawdzimy konkurencję i zaproponujemy skuteczną strategię działania. Wszystko w formie wideo, na przykładach, abyś nie musiał domyślać się o co chodzi.

Bezpłatna oferta
  • Odezwiemy się w 24h
  • Otrzymasz analizę strony i porównanie z konkurencją
  • Przygotujemy strategię SEO dla Twojego biznesu
  • Pokażemy Ci na przykładach, jak wygląda współpraca i raporty miesięczne
  • Otrzymasz ofertę w formie video, współpraca od 1999 zł/mc

Nasze metody

Pracujemy po swojemu i robimy to z głową*

*Mamy własne sposoby na to, by wypracować dobre wyniki dla Twojej strony internetowej. Przećwiczyliśmy je na setkach stron i na własnych sklepach. Wiemy, co działa, a co nie. Własne umiejętności i metody pracy wzmacniamy autorskim oprogramowaniem. I to wszystko włożymy w Twój serwis.

Miesięczne raporty
Pozycjonowanie stron internetowych - raportowanie

Szczegółowo informujemy nie tylko o samych wynikach, ale też o tym, co dokładnie w danym miesiącu zrobiliśmy, by je osiągnąć. Zobaczysz tu wszystkie wykonane przez nas czynności, przykładowe zaplecze, katalog tekstów ze wskazaniem na ich autora, wykaz pozycji monitorowanych słów kluczowych oraz statystyki widoczności strony w wyszukiwarce. Nasze raporty nie pozostawiają miejsca na domysły.

Opiekunem Klienta zawsze jest wykwalifikowany specjalista SEO, który zajmuje się Twoją stroną, zna ją na wylot, a Ty masz do niego bezpośredni kontakt.

Poznaj nasz zespoł

Merytoryczny kontakt
Reakcja w 24h
Pozycjonowanie stron internetowych - kontakt w 24h

Jesteśmy szybcy i zwinni. Reagujemy na każde Twoje zgłoszenia i każdy pojawiający się problem. Większość z nich rozwiązujemy już w ciągu doby.

Analiza strony

Przeprowadzamy cykliczne i dokładne analizy stron wspierane przez autorskie narzędzia. Ich efektem są konkretne wskazówki i wytyczne gotowe do wdrożenia.

Inteligentny asystent SEO

Tworzymy własne narzędzia do analizy stron, które stale ulepszamy. Dzięki nim działamy dokładniej, szybciej, widzimy więcej, a na problemy reagujemy natychmiastowo. Twój serwis jest pod stałą opieką nie tylko specjalisty SEO, ale również naszych autorskich narzędzi.
Zobacz

Monitorowanie

Prowadzimy zautomatyzowany cykliczny monitoring strony. Każdy wykryty problem natychmiast badamy i zgłaszamy Tobie sugerując konkretne rozwiązania.

Copywriting

Posiadamy własny zespół kilkunastu copywriterów o różnorodnych zainteresowaniach. Tworzymy wartościowe treści, dotrzymujemy terminów, uwzględniamy Twoje uwagi.

Poznaj nasz zespół

Własne zaplecze SEO

Prowadzimy własne serwisy tematyczne, na których cyklicznie tworzymy dedykowany content, stale analizujemy linki zwrotne, a dokładny wykaz zaplecza przekazujemy w raportach.

Bezpieczne metody

Stosujemy wyłącznie bezpieczne metody pozycjonowania. Nie kupujemy linków, nie stosujemy ukrytych treści ani niedopuszczalnych przez Google praktyk, tropimy linki z niepożądanych źródeł. Nasze metody sprawiają, że Twój serwis staje się bardziej wartościowy w oczach Google i Twoich Klientów.

Panel Klienta 24H/7

Dajemy Ci stały wgląd do najbardizej aktualnych danych dotyczących Twojej strony. Oprócz kluczowych informacji dotyczących współpracy znajdziesz tu najnowsze wyniki pozycjononanych słów kluczowych wraz z ich pełną historią. Uzyskasz dostęp do pełnej listy miesięcznych raportów, a także wykresów ogólnej widoczności strony w wyszukiwarkach. W łatwy sposób sprawdzisz dane kontaktowe Twojego opiekuna oraz wyślesz pilne zgłoszenie przez przycisk szybkiego kontaktu. I to wszystko w jednym miejscu.

Prowadząc sklep internetowy działający na platformie IdoSell musimy konsekwentnie dbać o jego widoczność umiejętnie wdrażając odpowiednią strategię SEO. Naszym zdaniem pozycjonowanie IAI to nie tylko sposób na większy i bardziej „kaloryczny ruch” czy regularne pozyskiwanie wartościowych oraz opłacalnych klientów. To także szansa na zbudowanie przewagi konkurencyjnej oraz realny rozwój Twojego biznesu skutkujący zwiększeniem dochodów nawet o kilkaset procent w skali roku.

Jesteśmy agencją z wieloletnim doświadczeniem w zakresie pozycjonowania sklepów internetowych i SEO traktujemy w 100% poważnie (choć przy pracy aż cieszy nam się micha). Dysponujemy wiedzą umożliwiającą skuteczne, a przede wszystkim regularne wzrosty pozycji w SERP-ach, czego dowodem są duże sukcesy, za którymi stoją jeszcze większe liczby.

Przekonaj się o tym sam — skontaktuj się z nami, uzyskaj darmową analizę swojej strony i zdecyduj się na pozycjonowanie pod okiem wykwalifikowanego speca z Top Online!

Spis treści:

  1. Czym właściwie jest pozycjonowanie IdoSell? Omawiamy!
  2. Co wyróżnia platformę IdoSell? — zalety i wady
  3. Rozwiązania wspierające pozycjonowanie IAI
  4. Pozycjonowanie IAI Shop czy inne formy marketingu — co wybrać w 2022 roku?
  5. Jak zacząć pozycjonowanie sklepu IAI? — podpowiedzi ekspertów z Top Online!
  6. Na czym polega pozycjonowanie IdoSell?
  7. Meta dane podstron w funkcjach wspierających pozycjonowanie IdoSell
  8. Optymalizacja wspierająca pozycjonowanie IdoSell — nagłówki H1-H3
  9. Przekierowania 301 i przyjazne adresy URL — pozycjonowanie IAI
  10. Generowanie mapy witryny — pozycjonowanie sklepu IAI a indeksacja
  11. Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie IdoSell (IAI)?
  12. FAQ — najczęstsze pytania i odpowiedzi

Czym właściwie jest pozycjonowanie IdoSell? Omawiamy!

Pozycjonowanie IdoSell, czyli SEO dostosowane do specyfiki oprogramowania IAI. W Top Online nazywamy to zespołem działań skupiających się na budowaniu widoczności sklepu w wyszukiwarkach internetowych. Działania te pozwalają zwiększyć liczbę zapytań, pod którymi możemy znaleźć konkretne podstrony danego sklepu. To nie wszystko, bowiem dzięki nim możemy dodatkowo podnosić zajmowane przez nie pozycje na poszczególne zapytania. W konsekwencji użytkownicy szukający sprzedawanych przez Ciebie produktów zaczną bez problemu trafiać do Twojego sklepu, dowiadując się tym samym o jego istnieniu.

Co ważne, nie trafiają oni do niego poprzez komunikaty reklamowe, a tylko i wyłącznie dlatego, że w jakimś stopniu są już zainteresowani zakupem. To głównie dzięki temu ruch organiczny cechuje się zazwyczaj najwyższym współczynnikiem konwersji sprzedażowej. Warto też wspomnieć, że SEO w przeciwieństwie do Google Ads czy innych reklam, nie jest ograniczone przypisanym do niego budżetem. Przy odpowiedniej strategii może przynosić nieustannie coraz to większe efekty, nawet bez dodatkowych inwestycji. Raz zdobyte pozycje nie znikną nawet w kilka tygodni po zaprzestaniu niezbędnych działań.

Co wyróżnia platformę IdoSell? — zalety i wady

IdoSell (dawniej IAI-Shop) jest popularną polską platformą działającą w modelu SaaS, idealną dla średnich i dużych sklepów. Pozwala ona obsługiwać znaczne ilości transakcji (nawet do 144 tys.), oferując tym samym dużą funkcjonalność i możliwość zarządzania kilkoma sklepami z poziomu jednej platformy. Poniżej przedstawiamy wady i zalety IdoSell!

Zalety IdoSell

  • szerokie możliwości rozwojowe (małe sklepy mogą stać się z czasem rozbudowanymi serwisami);
  • prosta integracja płatności;
  • łatwa obsługa po uprzednim wdrożeniu wszystkich elementów przez specjalistów;
  • możliwość wyboru kilku wersji językowych dla danego sklepu internetowego;
  • różnorodne szablony umożliwiające edycję;
  • dostępna opcja handlu zagranicznego;
  • innowacyjne oprogramowanie open source SaaS.

Wady IdoSell

  • skomplikowana konfiguracja sklepu wymagająca zatrudnienia webdevelopera;
  • stosunkowo wysoki cennik abonamentowy w porównaniu do konkurencji;
  • liczne opłaty administracyjne;
  • kosztowne wdrożenie przez specjalistów;
  • różnorodne dopłaty wyszczególnione w cenniku.

Pomimo wad związanych głównie z konfiguracją i nieco wyższymi cenami, niż oferuje konkurencja, IdoSell wyróżnia się licznymi funkcjami upraszczającymi sprzedaż hurtową, dropshipping oraz cross-docking (jako rozwiązanie B2B). Naszym zdaniem jest to bardzo korzystna i pozwalająca na dynamiczny rozwój opcja dla e-commerce. Na uwagę zasługują też domyślne przygotowanie do SEO oraz funkcje wspierające pozycjonowanie IAI Shop.

Rozwiązania wspierające pozycjonowanie IAI

Fakt, że platforma IdoSell jest prawidłowo przygotowana do SEO nie zagwarantuje topowej widoczności w SERP-ach — może natomiast uskutecznić pozycjonowanie sklepu IAI. Twórcy tego oprogramowania zadbali o wiele kwestii, dzięki którym unikniesz problemów uniemożliwiających efektywne wdrażanie strategii SEO. Pozycjonowanie IAI ułatwiają m.in.:

  • bardzo dobra optymalizacja kodu źródłowego sklepów IdoSell,
  • domyślne zapewnienie certyfikatu SSL oraz dbałość o bezpieczeństwo oprogramowania,
  • zoptymalizowane pod kątem SEO szablony sklepów.

Warto również wspomnieć o rozszerzonej obsłudze danych strukturalnych, obecności licznych funkcji ułatwiających prowadzenie optymalizacji, a także dostosowaniu sklepów do wyświetlania na urządzeniach mobilnych (np. smartfony, tablety i smartwatche).

Pozycjonowanie IAI Shop czy inne formy marketingu — co wybrać?

Klientom, którzy z nami współpracują, polecamy stosować jednocześnie kilka form marketingu internetowego (np. pozycjonowanie IAI Shop + Google Ads + Facebook Ads). Uważamy natomiast, że pozycjonowanie IAI Shop w perspektywie długofalowej jest niezastąpione, a reklamy w innych źródłach mogą być doskonałym uzupełnieniem, ale nie substytutem SEO IAI. Rekomendujemy zatem nieustannie praktykować różnorodne formy marketingu internetowego m.in. e-mail marketing, afiliacje czy działania w mediach społecznościowych, priorytetyzując pozycjonowanie IAI Shop.

Zapamiętaj

Pozycjonowanie IdoSell zlecone agencji marketingowej wyróżnia się stałymi kosztami, co w przeciwieństwie do innych metod promocji w sieci nie jest regułą. Fachowcy od SEO IAI z Top Online nie limitują Twojego biznesu liczbą pozyskanych użytkowników czy sprzedanych produktów. U nas płacisz za pracę nad widocznością sklepu, a co za tym idzie — ilość ruchu, jaką możesz pozyskać, dzięki działaniom SEO naszych specjalistów jest nieograniczona.

Bazując na wieloletnim doświadczeniu podczas pracy z klientami, możemy stwierdzić, że bardzo przydatne jest okresowe zwiększanie budżetu na działania SEO IAI pod względem tworzenia dodatkowych treści pozycjonujących oraz pozyskiwania wartościowych linków zewnętrznych.

Pamiętajmy jednak, aby przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji skonsultować ją z pozycjonerem opiekującym się daną stroną, ponieważ w niektórych przypadkach ruch ten może być w danym okresie zbędny, bowiem najważniejsza jest właściwie dobrana i systematycznie realizowana strategia.

Jak zacząć pozycjonowanie sklepu IAI? — podpowiedzi ekspertów z Top Online!

Pozycjonowanie sklepu IAI polecamy rozpocząć samodzielnie od przeprowadzenia analizy słów kluczowych i podstawowych działań optymalizacyjnych. Wiele z nich można wykonać przy pomocy wbudowanych funkcjonalności platformy, bez znajomości programowania.

Jeśli natomiast zależy Ci na regularnym pozyskiwaniu tzw. kalorycznego ruchu z organicznych wyników wyszukiwania, rozpocznij współpracę z rzetelną agencją pozycjonerską, która opracuje strategię SEO za Ciebie, przedstawi opłacalność pozycjonowania oraz terminy wdrożenia poszczególnych działań usprawniających.

Zacznij traktować SEO na serio — tak jak my. Pozwól nam przyłożyć rękę do wysokich pozycji Twojej strony w Google. Uwierz nam na słowo, że robimy dobrą robotę i dobrze się z nami współpracuje.

Na czym polega pozycjonowanie IdoSell?

Pozycjonowanie IdoSell polega na kompleksowej optymalizacji sklepów internetowych pod względem budowania widoczności w wyszukiwarkach. Dzięki niej SEO przyniesie wymierne efekty przekładające się na zwiększenie liczby klientów, a co za tym idzie — wzrost dochodów w Twoim przedsiębiorstwie.

Optymalizacja IdoSell to dostosowywanie sklepów internetowych do wymagań algorytmów Google’a. W jej skład wchodzą m.in. zmiany parametrów technicznych witryny, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, praca nad treścią, jej rozbudową i tworzeniem.

To nie wszystko, bowiem w Top Online usuwamy również błędy, rozwijamy sklepy w celu zwiększenia ich widoczności oraz kompleksowo planujemy wszystkie działania. Robimy to nietuzinkowo, ponieważ własne umiejętności wspieramy autorskim oprogramowaniem — inteligentnym asystentem SEO (IGNASiem) ułatwiającym monitorowanie pozycji i analizę SEO stron należących do naszych klientów.

Meta dane podstron w funkcjach wspierających pozycjonowanie IdoSell

Meta dane to informacje zawarte w odpowiednich znacznikach kodu HTML poszczególnych podstron, odczytywane przez roboty internetowe. Niektóre z nich wspierają pozycjonowanie, kolejne są przydatną informacją dla internautów, a jeszcze inne pomagają zauważyć stronę robotom Google’a. Wśród nich najważniejszymi są:

  • meta title — istotny czynnik rankingowy odpowiadający za tytuł podstrony.,
  • meta description — opis podstrony będący ważną informacją nawigacyjną dla użytkowników (nie ma wpływu na SEO IAI, jednak często wykorzystujemy go w celu dodatkowego wypromowania witryny),
  • meta robots — zestaw tagów pozwalających na zarządzanie indeksacją.

IdoSell pozwala uzupełniać meta tagi title oraz description automatycznie, za pomocą szablonów tworzonych poprzez zastosowanie zmiennych. Umożliwia dodatkowo równoczesne uzupełnianie ich ręcznie, dla każdej podstrony z osobna. Obie te opcje można połączyć i według nas jest to jedno z najlepszych rozwiązań w 2022 roku. Dzięki temu zadbamy o unikalne tagi wszystkich adresów, nie ograniczając przy tym możliwości wykorzystania promocyjnego potencjału opisów.

Zapamiętaj

Ustawienie indywidualnych opisów i tytułów jest niezbędne przede wszystkim dla najważniejszych podstron.

Optymalizacja wspierająca pozycjonowanie IdoSell — nagłówki H1-H3

Nagłówki H1-H3 to ważny element optymalizacji dla wszystkich podstron, również tych, które nie zawierają rozbudowanego tekstu. Podczas naszej pracy wykorzystujemy je bowiem do zaznaczania struktury treści, co jest priorytetem w SEO IAI 2022.

1. Nagłówek H1

Nagłówek H1 stanowi tytuł podstrony i jest najważniejszy zarówno w kontekście pozycjonowania IdoSell oraz stron opartych na standardowych CMS. Powinien wystąpić tylko jeden raz ze starannie dobraną frazą kluczową skrupulatnie określającą tematykę kategorii.

2. Nagłówek H2

Nagłówek H2 stosujemy do oznaczania śródtytułów w artykułach blogowych lub opisach produktów czy kategorii. Częstotliwość używania nagłówków H2 jest uzależniona od długości treści. Według nas od 3 do 7 naturalnie rozmieszczonych nagłówków H2 na 1 000 słów w zupełności wystarczy, aby spełnić wymagania algorytmów w 2022 roku.

3. Nagłówek H3

Nagłówek H3 to podrzędny element służący do zaznaczania struktury treści. Copywriterzy w Top Online wykorzystują go przede wszystkim w celu wyszczególnienia elementów pasujących tematycznie do nagłówka nadrzędnego H2.

Właściwie używana struktura treści z wykorzystaniem nagłówków przyniesie wiele korzyści. Przede wszystkim pozwoli robotom prawidłowo odczytać zawartość strony, wspierając tym samym pozycjonowanie IdoSell. Uczyni dodatkowo podstrony i znajdujące się na nich teksty bardziej przejrzystymi, a także łatwiejszymi w odbiorze dla użytkowników.

Przekierowania 301 i przyjazne adresy URL — pozycjonowanie IAI

Stworzenie przyjaznych adresów URL to nic innego jak sprowadzenie ich do logicznych ciągów znaków zawierających tytuł podstrony lub najważniejsze dla niej słowa kluczowe. Według nas jest to podstawowy element optymalizacji, o który każdy powinien zadbać już na etapie tworzenia sklepu internetowego.

Mod_rewrite

Jeśli chodzi o pozycjonowanie IdoSell, każdy sklep ma domyślnie włączony mod_rewrite, czyli mechanizm przepisujący nazwy do adresów tworzonych podstron. Klientom, których szkolimy w zakresie SEO IAI podpowiadamy, aby pilnowali przede wszystkim właściwego nazewnictwa swoich stron — jest to konieczne, aby tzw. mod_rewrite spełniał swoją funkcję.

Przekierowania 301

Przekierowania 301 są istotne w celu wyeliminowania powielonych podstron — w IdoSell ustawiamy je za pomocą wbudowanego systemu. Można go znaleźć w Administracja > Zarządzanie domenami, SSL, przekierowaniami i usługami systemowymi > Przekierowania i otwieranie stron w ramce. Przekierowania domen są z kolei dostępne w menu “Zarządzanie domenami, SSL…”.

Generowanie mapy witryny — pozycjonowanie sklepu IAI a indeksacja

Mapa witryny jest jednym z podstawowych elementów wspomagających roboty indeksujące w zapoznaniu się ze strukturą Twojego sklepu internetowego. W tym wypadku natomiast musisz jedynie zgłosić plik sitemap do GSC (Google Search Console). Jest on generowany automatycznie i domyślnie znajduje się w głównym katalogu sklepu.

Zapamiętaj

Podstawowa mapa w IdoSell uwzględnia kompresję GZIP. Jej przykładowy adres może prezentować się następująco: “example.com/sitemap.xml.gz”.

Zgłoszenie mapy pozwoli robotom działać efektywniej. Może też usprawnić cały proces, dzięki czemu podstrony Twojego sklepu szybciej staną się widoczne w organicznych wynikach wyszukiwania. Pamiętajmy jednak, że na efektywność indeksowania wpływa wiele elementów. Dla przykładu — jednym z ważniejszych jest konsolidacja powielonych treści, czyli eliminowanie ich poprzez usunięcie zduplikowanych podstron, przekierowań lub linków kanonicznych (rel=cannonical).

Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie IdoSell (IAI)?

Inwestycja w pozycjonowanie IdoSell (IAI) to krok milowy w kierunku rozwoju Twojego sklepu internetowego. Dobrze zrobione SEO zaowocuje stałymi i rentownymi klientami regularnie napędzającymi budżet przedsiębiorstwa, którym zarządzasz. Zanim rozpoczniesz współpracę z wybraną agencją pozycjonerską rekomendujemy poznać tę branżę „od kuchni”, zagłębiając się w nasz kurs SEO w formie bloga.

Mamy również atrakcyjną ofertę – skontaktuj się z nami, a otrzymasz darmową analizę swojej strony. Nie zwlekaj i przekonaj się, jak pozycjonowanie może pomóc Ci rozwinąć biznes!

FAQ — najczęstsze pytania i odpowiedzi

Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęstsze pytania zadawane w tematyce pozycjonowania IdoSell (IAI)!

#1 Ile kosztuje pozycjonowanie IdoSell (IAI)?

Cena za pozycjonowanie IdoSell (IAI) jest uzależniona od zakresu działań, konkurencyjności branży oraz konkretnych rezultatów oczekiwanych przez klienta. Bazując na własnym doświadczeniu, możemy stwierdzić, że koszt za pozycjonowanie sklepu IAI plasuje się w granicach 500-3000 zł netto miesięcznie.

#2 Kiedy mogę spodziewać się efektów SEO IAI?

Pozycjonowanie IAI to proces długotrwały bazujący na regularnych działaniach wynajętych specjalistów. Klienci współpracujący z Top Online zauważają pierwsze efekty po 2-3 miesiącach w postaci dodatkowych wejść na stronę. Po 6-12 miesiącach zwiększa się natomiast ilość zapytań i naturalnie sprzedaż wpływającą na zwrot z inwestycji w pozycjonowanie IdoSell.

Naprodukowaliśmy się nie lada. A czy szczena opada? (D)oceń nas!

Aktualna ocena:

5 / 5

Liczba ocen: 1

Twoja ocena:

Case studies

Stoją za nami duże sukcesy. A za nimi jeszcze większe liczby.

Zobacz wszystkie

Zapracujemy na sukces Twojej strony. Zobacz jak .

Sprawdzam