Pozycjonowanie Shopify*

*poznaj najlepsze i najbardziej
skuteczne metody pozycjonowania sklepów internetowych

SEO
na luzie*

*Całkowicie za darmo przygotujemy wstępną analizę Twojej strony, sprawdzimy konkurencję i zaproponujemy skuteczną strategię działania. Wszystko w formie wideo, na przykładach, abyś nie musiał domyślać się o co chodzi.

Bezpłatna oferta
  • Odezwiemy się w 24h
  • Otrzymasz analizę strony i porównanie z konkurencją
  • Przygotujemy strategię SEO dla Twojego biznesu
  • Pokażemy Ci na przykładach, jak wygląda współpraca i raporty miesięczne
  • Otrzymasz ofertę w formie video, współpraca od 1999 zł/mc

Nasze metody

Pracujemy po swojemu i robimy to z głową*

*Mamy własne sposoby na to, by wypracować dobre wyniki dla Twojej strony internetowej. Przećwiczyliśmy je na setkach stron i na własnych sklepach. Wiemy, co działa, a co nie. Własne umiejętności i metody pracy wzmacniamy autorskim oprogramowaniem. I to wszystko włożymy w Twój serwis.

Miesięczne raporty
Pozycjonowanie stron internetowych - raportowanie

Szczegółowo informujemy nie tylko o samych wynikach, ale też o tym, co dokładnie w danym miesiącu zrobiliśmy, by je osiągnąć. Zobaczysz tu wszystkie wykonane przez nas czynności, przykładowe zaplecze, katalog tekstów ze wskazaniem na ich autora, wykaz pozycji monitorowanych słów kluczowych oraz statystyki widoczności strony w wyszukiwarce. Nasze raporty nie pozostawiają miejsca na domysły.

Opiekunem Klienta zawsze jest wykwalifikowany specjalista SEO, który zajmuje się Twoją stroną, zna ją na wylot, a Ty masz do niego bezpośredni kontakt.

Poznaj nasz zespoł

Merytoryczny kontakt
Reakcja w 24h
Pozycjonowanie stron internetowych - kontakt w 24h

Jesteśmy szybcy i zwinni. Reagujemy na każde Twoje zgłoszenia i każdy pojawiający się problem. Większość z nich rozwiązujemy już w ciągu doby.

Analiza strony

Przeprowadzamy cykliczne i dokładne analizy stron wspierane przez autorskie narzędzia. Ich efektem są konkretne wskazówki i wytyczne gotowe do wdrożenia.

Inteligentny asystent SEO

Tworzymy własne narzędzia do analizy stron, które stale ulepszamy. Dzięki nim działamy dokładniej, szybciej, widzimy więcej, a na problemy reagujemy natychmiastowo. Twój serwis jest pod stałą opieką nie tylko specjalisty SEO, ale również naszych autorskich narzędzi.
Zobacz

Monitorowanie

Prowadzimy zautomatyzowany cykliczny monitoring strony. Każdy wykryty problem natychmiast badamy i zgłaszamy Tobie sugerując konkretne rozwiązania.

Copywriting

Posiadamy własny zespół kilkunastu copywriterów o różnorodnych zainteresowaniach. Tworzymy wartościowe treści, dotrzymujemy terminów, uwzględniamy Twoje uwagi.

Poznaj nasz zespół

Własne zaplecze SEO

Prowadzimy własne serwisy tematyczne, na których cyklicznie tworzymy dedykowany content, stale analizujemy linki zwrotne, a dokładny wykaz zaplecza przekazujemy w raportach.

Bezpieczne metody

Stosujemy wyłącznie bezpieczne metody pozycjonowania. Nie kupujemy linków, nie stosujemy ukrytych treści ani niedopuszczalnych przez Google praktyk, tropimy linki z niepożądanych źródeł. Nasze metody sprawiają, że Twój serwis staje się bardziej wartościowy w oczach Google i Twoich Klientów.

Panel Klienta 24H/7

Dajemy Ci stały wgląd do najbardizej aktualnych danych dotyczących Twojej strony. Oprócz kluczowych informacji dotyczących współpracy znajdziesz tu najnowsze wyniki pozycjononanych słów kluczowych wraz z ich pełną historią. Uzyskasz dostęp do pełnej listy miesięcznych raportów, a także wykresów ogólnej widoczności strony w wyszukiwarkach. W łatwy sposób sprawdzisz dane kontaktowe Twojego opiekuna oraz wyślesz pilne zgłoszenie przez przycisk szybkiego kontaktu. I to wszystko w jednym miejscu.

Każdy, kto prowadzi lub planuje założyć sklep internetowy, musi być świadomym tego, jak bardzo istotna jest widoczność w wyszukiwarce. Widoczność ta to nie tylko szansa na skuteczne promowanie się w sieci. To absolutna podstawa marketingu, dzięki której Twoi potencjalni Klienci będą mogli Cię odnaleźć.

Spis treści:

  1. Pozycjonowanie Shopify - SEO dostosowane do specyfiki Twojego sklepu
  2. Co wyróżnia platformę Shopify?
  3. Prowadzisz sklep na Shopify? Pozycjonowanie pomoże Ci w zdobyciu Klientów!
  4. Dlaczego warto prowadzić pozycjonowanie Shopify?
  5. Sklep Shopify - pozycjonowanie jako najlepsza forma marketingu w sieci
  6. Shopify SEO - jak to działa? Dlaczego to ważne?
  7. Samodzielne pozycjonowanie sklepu Shopify - jak to robić?
  8. Shopify SEO - uzupełnianie meta danych
  9. Mapa witryny - zadbaj o to, by wyszukiwarka Cię znalazła
  10. Przekierowania w Shopify pozycjonowanie
  11. Przyjazne adresowanie i duplikacja treści
  12. Pozycjonowanie Shopify z Top Online
  13. Chcesz dowiedzieć się więcej?

Pozycjonowanie Shopify - SEO dostosowane do specyfiki Twojego sklepu

Oferowane przez nas pozycjonowanie Shopify to usługa pozwalająca na systematyczne zwiększanie widoczności w wyszukiwarce. To nic innego jak pozycjonowanie e-commerce dostosowane specjalnie do specyfiki platformy Shopify. SEO w takim wariancie to wybór idealny dla każdego sklepu działającego na tej platformie, w tym Twojego. Właściwa strategia w połączeniu z perfekcyjną znajomością oprogramowania i doświadczeniem, które łączymy w tej usłudze, pozwala nam działać naprawdę skutecznie. Dzięki temu współpracując z nami, masz więc pewność nie tylko samego pojawienia się efektów, ale także i ich trwałości. To jeden z najkorzystniejszych sposobów na realne i co najważniejsze, stabilne zwiększanie sprzedaży. W SEO efekty zostają na dłużej.

Co wyróżnia platformę Shopify?

Shopify to niezwykle wygodna i intuicyjna, a zarazem bardzo rozbudowana platforma e-commerce o zasięgu międzynarodowym. Niezwykle popularna w wielu krajach. To świetne rozwiązanie pozwalające na łatwe stworzenie profesjonalnego i w pełni funkcjonalnego sklepu internetowego bez konieczności angażowania do tego specjalistów. Oferujące niski próg wejścia, a zachowujące przy tym stuprocentową użyteczność i praktycznie dowolne możliwości w kwestii modyfikowania czy rozwijania sklepu.

Platforma Shopify posiada szeroki wachlarz gotowych, w pełni edytowalnych szablonów sklepów internetowych. Oferuje wszystkie niezbędne do zarządzania serwisem narzędzia. Nie tylko te pozwalające na obsługę zamówień, ale także te dotyczące marketingu i Shopify SEO. Wyróżniają ją również niezwykle przydatne narzędzia analityczne, możliwość integracji z zewnętrznymi rozwiązaniami oraz dostęp do pełnej edycji kodu źródłowego.

Prowadzisz sklep na Shopify? Pozycjonowanie pomoże Ci w zdobyciu Klientów!

Widoczny szczególnie w ostatnim roku intensywny rozwój e-commerce sprawił, że w praktycznie każdej kategorii asortymentu czy niszy mamy dzisiaj do czynienia z dość zaciętą konkurencją. Prowadzenie właściwych działań marketingowych jest więc niezbędne. Jeśli chcesz sprzedawać i systematycznie zwiększać swoje zyski, musisz postawić na solidną promocję. Co ważne, korzystanie z gotowych rozwiązań zazwyczaj znacznie to ułatwia, a nie inaczej jest też w przypadku Shopify. Pozycjonowanie bywa tutaj prostsze i tańsze, głównie dzięki standaryzacji i wbudowanym rozwiązaniom ułatwiającym procesy optymalizacyjne.

To jeden z najkorzystniejszych sposobów na skuteczny marketing internetowy. Zarówno pod względem kosztów, jak i potencjalnych efektów. Pozycjonowanie sklepu Shopify nie jest reklamą, w której płacimy za wyświetlenia. To usługa, która pozwala stronie internetowej (sklepowi internetowemu) zdobywać wyższe pozycje na listach wyników wyszukiwania. Pozycje te, w dużym skrócie, przekładają się na większe zainteresowanie użytkowników. Mówiąc inaczej, im wyżej wyświetla się strona, tym więcej szukających w nią klika. Znalezienie się w ścisłej czołówce listy na daną frazę statystycznie skutkuje pozyskaniem niemal połowy całego ruchu występującego na konkretne zapytanie. Wiemy, że może nie brzmieć to nazbyt dosadnie, dlatego zaznaczymy jeszcze, że właśnie dzięki temu, dla wielu sklepów internetowych pozycjonowanie Shopify jest głównym źródłem nowych Klientów.

Dlaczego warto prowadzić pozycjonowanie Shopify?

Właściwe pozycjonowanie Shopify to nie tylko większy ruch w sklepie internetowym, który rośnie w miarę pozyskiwania wyższych pozycji oraz widoczności na kolejne frazy. To także wiele dodatkowych korzyści wynikających bezpośrednio z tego, co robi się w ramach działań SEO. Pozycjonowanie samo w sobie, jako specyficzna forma marketingu internetowego, ma również liczne zalety. Najważniejsze z nich to stałość kosztów i brak ograniczeń w zakresie budowania widoczności.

Przy właściwym zaplanowaniu, procesy składające się na pozycjonowanie sklepu Shopify nie wymagają zwiększania intensywności czy dodatkowych nakładów w celu pozyskiwania kolejnych pozycji. Z tego powodu, przy współpracy z agencją SEO opłata jest zawsze stała przez cały okres obowiązywania umowy. Nie występują tu sytuacje, w których po osiągnięciu danego “progu” ruchu niemożliwe byłoby zwiększanie go dalej bez dodatkowych wydatków. Tutaj liczy się właściwa strategia i stałość działań. Nakłady finansowe nie są kluczowe, pozycjonować można nawet ze stosunkowo niewielkim budżetem.

Sklep Shopify - pozycjonowanie jako najlepsza forma marketingu w sieci

Pozycjonowanie sklepu Shopify składa się z wielu pomniejszych procesów skupiających się na aspektach technicznych i treści strony. Obejmuje też analitykę i działania zewnętrzne, mające na celu pozyskiwanie odnośników. Nic więc dziwnego, że tak złożone i szeroko zakrojone działania niosą ze sobą wiele pomniejszych, nawarstwiających się korzyści dla twojego sklepu Shopify. Pozycjonowanie pozwala m.in. na:

  • Ciągłe zwiększanie ruchu w sklepie internetowym poprzez rosnącą widoczność,
  • Pozyskiwanie wartościowego ruchu (osób zainteresowanych ofertą sklepu) dzięki właściwie dobranym frazom,
  • Zwiększenie rozpoznawalności marki dzięki obecności sklepu na wysokich pozycjach list wyników wyszukiwania,
  • Budowanie eksperckiego wizerunku dzięki regularnemu publikowaniu wartościowych treści pozycjonujących,
  • Zwiększenie zaufania potencjalnych Klientów dzięki usprawnianiu działania sklepu internetowego i dodatkowym treściom,
  • Skuteczniejsze wykorzystanie innych form marketingu w miarę wzrostu rozpoznawalności i lepszego UX,
  • Ciągłe rozwijanie sklepu internetowego i jego widoczności dzięki wykładniczo rosnącym efektom.

To tylko kilka z najważniejszych zalet i korzyści, jakie oferuje pozycjonowanie Shopify. I to wszystko przy jednym, stałym koszcie. W końcu nie bez powodu jest ono powszechnie stosowane przez wszystkie prężnie działające sklepy internetowe. Haczykiem jest tutaj tylko czas potrzebny na wypracowanie efektów, który ze względu na zasady, jakimi rządzi się “ekosystem” Google, nie może zostać szczególnie skrócony. To dlatego warto zacząć prowadzić SEO jak najszybciej.

Shopify SEO - jak to działa? Dlaczego to ważne?

SEO, czyli Search Engine Optimization, niezależnie od wariantu, ma na celu jak najlepsze dostosowanie witryny internetowej do tego, w jaki sposób wyszukiwarka dobiera wyniki wyszukiwania. Zasady te nie są jawne i obejmują około 200 przenikających się wzajemnie czynników nazywanych rankingowymi. To na ich podstawie Google ocenia wartość witryny dla użytkownika, czyli m.in. jej bezpieczeństwo, funkcjonalność i jakość odpowiedzi na zadane zapytanie (wpisaną frazę). Im lepiej w te niejawne wytyczne wpisuje się strona, tym wyżej znajdzie się w rankingu.

Shopify SEO jest istotne nie tylko ze względu na możliwość pozyskiwania bezpłatnego ruchu, który pojawia się wraz z lepszymi pozycjami. W dobie intensywnej konkurencji w e-commerce to już konieczność. Bez zadbania o właściwe pozycjonowanie zarówno sklep na platformie Shopify, jak i każdy inny, nigdy nie będzie w stanie znaleźć się na pierwszych stronach wyników. Praktycznie nikt z osób szukających konkretnych produktów w sieci nie będzie miał więc szansy na to, by go zauważyć. Pozycjonowanie Shopify to sposób na to, by dać się odnaleźć.

Samodzielne pozycjonowanie sklepu Shopify - jak to robić?

Jeśli zastanawiasz się, czy pozycjonowanie sklepu Shopify można prowadzić samodzielnie, to mamy dla Ciebie świetną wiadomość: oczywiście, że można! Co więcej, ułatwiają to znacznie wbudowane funkcjonalności i narzędzia platformy. Dzięki nim możesz łatwo zadbać o podstawy optymalizacji, co warto zrobić od razu przy tworzeniu sklepu. Co prawda nie zagwarantuje Ci to wysokich pozycji, ale pozwoli wyeliminować najczęściej popełniane błędy. Dzięki temu ułatwisz sobie późniejszy proces budowania widoczności. Poniżej przedstawiamy kilka podstawowych kwestii związanych z optymalizacją sklepu Shopify. Pozycjonowanie warto zacząć właśnie od nich.

Shopify SEO - uzupełnianie meta danych

Meta tagi title oraz description to jedne z najważniejszych elementów optymalizacji sklepu. To nic innego jak tytuł i opis Twojego sklepu lub jego podstron wyświetlany na liście wyników wyszukiwania. Title ma bezpośredni wpływ na Shopify SEO, description nie jest tak istotny, stanowi jednak ważny element w kwestii reklamy. Pozwala zachęcić potencjalnego Klienta do kliknięcia.

Odpowiednie, unikalne i zawierające najważniejszą dla danej podstrony frazę kluczową title tagi to podstawa. W Shopify możesz ustawić je łatwo w ustawieniach danych kategorii/kolekcji, bez ingerencji w kod. W tym samym miejscu możesz ustawić też meta description, czyli opis. On również powinien być unikalny, warto zawrzeć w nim krótką, rzeczową informację o zawartości podstrony oraz zwrot CTA - zachęcający do podjęcia działania, kliknięcia.

Mapa witryny - zadbaj o to, by wyszukiwarka Cię znalazła

Sitemap.xml, czyli mapa witryny, to specjalny plik zawierający uporządkowane strukturalnie adresy URL Twojego sklepu internetowego. Pozwala on wskazać robotom wyszukiwarki wszystkie podstrony oraz wykazać przy tym ich istotność. To ważne ze względu na proces indeksacji, czyli dodawania poszczególnych adresów do bazy danych Google. Jeśli roboty nie trafią na podstrony, nigdy nie będzie można odnaleźć ich w wyszukiwarce. W przypadku większości platform e-commerce samodzielne generowanie mapy nie jest jednak konieczne. W Shopify jest ona tworzona automatycznie, w głównym katalogu sklepu (np. example.com/sitemap.xml). Mapę strony należy zgłosić w Google Search Console.

Przekierowania w Shopify pozycjonowanie

Brak przekierowań lub ich niewłaściwe wdrożenie to jeden z najczęstszych problemów utrudniających skuteczne budowanie widoczności. Przekierowanie to nic innego jak automatyczne przeniesienie użytkownika z jednego adresu URL na drugi. To ważny mechanizm, który pozwala uniknąć występowania błędów 404 i duplikacji treści.

Przekierowania w Shopify można ustawić bez ingerowania w .htaccess, z poziomu panelu administracyjnego. Warto zadbać o nie w przypadku wycofania ze sprzedaży lub braku dostępności produktu. Są też niezbędne przy usuwaniu jakichkolwiek podstron.

Przyjazne adresowanie i duplikacja treści

Bardzo ważną kwestią ze względu na pozycjonowanie Shopify jest też zadbanie o przyjazne adresy URL podstron. W przypadku tej platformy jest to jednak stosunkowo proste, wystarczy pamiętać o prawidłowym nazywaniu kategorii, kolekcji czy produktów. Z uwzględnieniem właściwych słów kluczowych. Prawidłowe adresy zostaną wygenerowane tutaj automatycznie.

W Shopify SEO bardzo istotne jest także unikanie duplikacji treści. Może ona powstać przypadkiem, pamiętaj jednak by pod żadnym pozorem nie kopiować znikąd opisów produktów czy kategorii. Unikalność to podstawa w optymalizacji treści. Skopiowany tekst (np. ze strony producenta) to najprostsza droga do utraty pozycji i znacznego utrudnienia całego procesu budowania widoczności.

Pozycjonowanie Shopify z Top Online

Jeśli planujesz założyć lub prowadzisz już sklep internetowy w oparciu o platformę Shopify, pozycjonowanie możesz zlecić nam. SEO e-commerce to nasza specjalność, w której mamy już przeszło 10-letnie doświadczenie. Oferujemy kompleksowe usługi pozycjonerskie, od audytu i doboru fraz kluczowych, przez dobór najlepszych strategii i doradztwo, działania optymalizacyjne oraz skuteczne linkowanie, aż po monitoring efektów.

Z nami jesteś w stałym kontakcie, co miesiąc otrzymujesz też szczegółowe raporty zawierające wykaz wszystkich podjętych przez nas działań oraz bieżące zestawy wskazówek optymalizacyjnych. U nas masz również ciągły, bezpośredni kontakt z przydzielonym na cały okres współpracy Opiekunem SEO - czyli specjalistą odpowiedzialnym za pracę nad widocznością Twojego sklepu.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Zależy nam na prawdziwej, obustronnej współpracy z Klientem, dlatego nie chowamy się za naszym know-how. Odpowiadamy na każde pytanie i zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Jeśli chcesz sprawdzić, jak wygląda u nas pozycjonowanie sklepu Shopify, skontaktuj się z nami. Sprawdź nas!

Naprodukowaliśmy się nie lada. A czy szczena opada? (D)oceń nas!

Aktualna ocena:

5 / 5

Liczba ocen: 1

Twoja ocena:

Case studies

Stoją za nami duże sukcesy. A za nimi jeszcze większe liczby.

Zobacz wszystkie

Zapracujemy na sukces Twojej strony. Zobacz jak .

Sprawdzam