Pozycjonowanie Shoplo*

*poznaj najlepsze i najbardziej
skuteczne metody pozycjonowania sklepów internetowych

SEO
na luzie*

*Całkowicie za darmo przygotujemy wstępną analizę Twojej strony, sprawdzimy konkurencję i zaproponujemy skuteczną strategię działania. Wszystko w formie wideo, na przykładach, abyś nie musiał domyślać się o co chodzi.

Bezpłatna oferta
  • Odezwiemy się w 24h
  • Otrzymasz analizę strony i porównanie z konkurencją
  • Przygotujemy strategię SEO dla Twojego biznesu
  • Pokażemy Ci na przykładach, jak wygląda współpraca i raporty miesięczne
  • Otrzymasz ofertę w formie video, współpraca od 1999 zł/mc

Nasze metody

Pracujemy po swojemu i robimy to z głową*

*Mamy własne sposoby na to, by wypracować dobre wyniki dla Twojej strony internetowej. Przećwiczyliśmy je na setkach stron i na własnych sklepach. Wiemy, co działa, a co nie. Własne umiejętności i metody pracy wzmacniamy autorskim oprogramowaniem. I to wszystko włożymy w Twój serwis.

Miesięczne raporty
Pozycjonowanie stron internetowych - raportowanie

Szczegółowo informujemy nie tylko o samych wynikach, ale też o tym, co dokładnie w danym miesiącu zrobiliśmy, by je osiągnąć. Zobaczysz tu wszystkie wykonane przez nas czynności, przykładowe zaplecze, katalog tekstów ze wskazaniem na ich autora, wykaz pozycji monitorowanych słów kluczowych oraz statystyki widoczności strony w wyszukiwarce. Nasze raporty nie pozostawiają miejsca na domysły.

Opiekunem Klienta zawsze jest wykwalifikowany specjalista SEO, który zajmuje się Twoją stroną, zna ją na wylot, a Ty masz do niego bezpośredni kontakt.

Poznaj nasz zespoł

Merytoryczny kontakt
Reakcja w 24h
Pozycjonowanie stron internetowych - kontakt w 24h

Jesteśmy szybcy i zwinni. Reagujemy na każde Twoje zgłoszenia i każdy pojawiający się problem. Większość z nich rozwiązujemy już w ciągu doby.

Analiza strony

Przeprowadzamy cykliczne i dokładne analizy stron wspierane przez autorskie narzędzia. Ich efektem są konkretne wskazówki i wytyczne gotowe do wdrożenia.

Inteligentny asystent SEO

Tworzymy własne narzędzia do analizy stron, które stale ulepszamy. Dzięki nim działamy dokładniej, szybciej, widzimy więcej, a na problemy reagujemy natychmiastowo. Twój serwis jest pod stałą opieką nie tylko specjalisty SEO, ale również naszych autorskich narzędzi.
Zobacz

Monitorowanie

Prowadzimy zautomatyzowany cykliczny monitoring strony. Każdy wykryty problem natychmiast badamy i zgłaszamy Tobie sugerując konkretne rozwiązania.

Copywriting

Posiadamy własny zespół kilkunastu copywriterów o różnorodnych zainteresowaniach. Tworzymy wartościowe treści, dotrzymujemy terminów, uwzględniamy Twoje uwagi.

Poznaj nasz zespół

Własne zaplecze SEO

Prowadzimy własne serwisy tematyczne, na których cyklicznie tworzymy dedykowany content, stale analizujemy linki zwrotne, a dokładny wykaz zaplecza przekazujemy w raportach.

Bezpieczne metody

Stosujemy wyłącznie bezpieczne metody pozycjonowania. Nie kupujemy linków, nie stosujemy ukrytych treści ani niedopuszczalnych przez Google praktyk, tropimy linki z niepożądanych źródeł. Nasze metody sprawiają, że Twój serwis staje się bardziej wartościowy w oczach Google i Twoich Klientów.

Panel Klienta 24H/7

Dajemy Ci stały wgląd do najbardizej aktualnych danych dotyczących Twojej strony. Oprócz kluczowych informacji dotyczących współpracy znajdziesz tu najnowsze wyniki pozycjononanych słów kluczowych wraz z ich pełną historią. Uzyskasz dostęp do pełnej listy miesięcznych raportów, a także wykresów ogólnej widoczności strony w wyszukiwarkach. W łatwy sposób sprawdzisz dane kontaktowe Twojego opiekuna oraz wyślesz pilne zgłoszenie przez przycisk szybkiego kontaktu. I to wszystko w jednym miejscu.

Twój sklep internetowy działa na platformie Shoplo, a ty szukasz skutecznego sposobu na to, jak go zareklamować? Zadbaj o jego widoczność! Pomoże Ci w tym pozycjonowanie Shoplo, czyli SEO dedykowane stronom e-commerce korzystającym z tego rozwiązania. Dzięki niemu zwiększysz ruch na swojej stronie i zaczniesz regularnie pozyskiwać Klientów. To jeden z najlepszych sposobów na skuteczną promocję sklepu w sieci.

Spis treści:

  1. Shoplo - dedykowana platforma e-commerce
  2. Funkcjonalności Shoplo - pozycjonowanie, tworzenie, zarządzanie
  3. Na czym polega pozycjonowanie Shoplo?
  4. Shoplo SEO - dlaczego warto?
  5. Podstawy optymalizacji SEO - Shoplo
  6. Adresy URL a pozycjonowanie Shoplo
  7. Title oraz description - podstawowe meta tagi
  8. Mapa witryny w SEO Shoplo
  9. Ustawianie przekierowań w Shoplo
  10. Co zyskujesz zlecając nam Shoplo SEO?
  11. Shoplo - pozycjonowanie z Top Online

Shoplo - dedykowana platforma e-commerce

Shoplo to rozwiązanie dostępne w modelu SaaS (Software as a Service), pozwalające na niezwykle łatwe i niedrogie stworzenie w pełni funkcjonalnego, nowoczesnego sklepu internetowego. Własny sklep na Shoplo można uruchomić w zaledwie kilka godzin. Platforma ta charakteryzuje się dużą intuicyjnością obsługi, nie tylko w zakresie tworzenia serwisu czy jego modyfikacji, ale także w zarządzaniu sprzedażą. Oferuje liczne funkcjonalności, które znacznie ułatwiają codzienną pracę. Domyślnie gwarantuje także możliwość integracji serwisu z zewnętrznymi systemami.

Ze względu na możliwość łatwego zaplanowania kosztów prowadzenia sklepu i niski próg wejścia, CMS Shoplo jest idealną opcją dla osób zaczynających dopiero swoją działalność w sieci. Za wyborem tego rozwiązania przemawia też jego kompletność i łatwość obsługi. W abonamencie platformy zawarte jest dosłownie wszystko, czego potrzebujesz, by uruchomić własny sklep. Nie ma tu mowy o prowizjach od sprzedaży czy jakichkolwiek ukrytych dodatkowych kosztach. Pozycjonowanie Shoplo znacznie ułatwiają wbudowane funkcjonalności.

Funkcjonalności Shoplo - pozycjonowanie, tworzenie, zarządzanie

System Shoplo wyróżnia bogata oferta standardowych i dodatkowych funkcjonalności. Ułatwiają one nie tylko SEO Shoplo, ale także tworzenie serwisu, zarządzanie treścią oraz sprzedażą i obsługę Klientów. Z punktu widzenia osoby chcącej otworzyć własny sklep internetowy najważniejsze z nich to:

  • dostępność dużej ilości szablonów graficznych (darmowych oraz płatnych),
  • możliwość stworzenia własnego szablonu graficznego oraz edycji szablonów gotowych,
  • wbudowane narzędzia do edycji wyglądu serwisu,
  • kompletny i łatwy w obsłudze panel administracyjny ułatwiający zarządzanie sklepem,
  • duże możliwości integracji serwisu z systemami zewnętrznymi (np. BaseLinker),
  • domyślne dostosowanie sklepu do wyświetlania na urządzeniach mobilnych,
  • liczne funkcjonalności ułatwiające Shoplo pozycjonowanie.

Na czym polega pozycjonowanie Shoplo?

Niezależnie od tego, na jakiej platformie działa sklep, nadal jest on stroną internetową. Różnicy nie stanowi w tej kwestii także Shoplo. Pozycjonowanie sklepu działającego w oparciu o to rozwiązanie bazuje na pozycjonowaniu stron internetowych. Zakres niezbędnych działań jest tu bardzo podobny, istotne różnice leżą w tym, w jaki sposób te działania są prowadzone. Można powiedzieć, że Shoplo SEO, to dostosowane do specyfiki tej platformy pozycjonowanie sklepu internetowego.

Podstawą jest tu skrupulatna optymalizacja serwisu, czyli nieustanne dostosowywanie i aktualizowanie go do wymagań wyszukiwarek. Bardzo ważne jest także regularne dostarczanie nowych treści SEO, które zwiększają autorytet sklepu, pozwalają przyciągać użytkowników i poszerzać widoczność o kolejne frazy kluczowe. Istotne są również działania zewnętrzne, takie jak link building, który ma na celu pozyskanie wysokiej jakości odnośników do sklepu.

Wszystkie te działania mają jeden cel - zwiększenie widoczności serwisu w wyszukiwarce. Wyższe pozycje na listach wyników wyszukiwania przekładają się bezpośrednio na to, jak dużo osób odwiedza Twój sklep. Pozwalają więc nieustannie pozyskiwać Klientów oraz zwiększać rozpoznawalność marki. Skuteczne pozycjonowanie Shoplo umożliwia potencjalnym Klientom znalezienie Twojego sklepu. By mogło przynosić efekty, konieczna jest jednak odpowiednia strategia, systematyczność i dość zaawansowana wiedza.

Shoplo SEO - dlaczego warto?

Choć jest formą marketingu internetowego, pozycjonowanie Shoplo diametralnie różni się od klasycznych kampanii reklamowych. Wymaga działania na wielu polach, od analityki internetowej, przez content marketing i web design, aż po programowanie. Cały ten wysiłek prowadzi tu do zwiększania widoczności, ale ze względu na szeroki zakres podejmowanych czynności, zapewnia także dodatkowe korzyści. SEO Shoplo to m.in.:

  • zwiększenie ruchu w sklepie - dzięki SEO użytkownicy widzą Twój sklep w trakcie szukania konkretnych produktów, dzięki temu mogą do niego trafić i tym samym, zdecydować się na zakup,
  • wzrost rozpoznawalności - dzięki Shoplo SEO Twój sklep jest widoczny dla coraz to większej liczby użytkowników, wzrasta dzięki temu nie tylko liczba Klientów, ale i ogólna świadomość marki,
  • większe zaufanie użytkowników - pozycjonowanie Shoplo obejmuje publikowanie wartościowych treści branżowych oraz poprawienie funkcjonowania serwisu, co zwiększa zaufanie użytkowników,
  • poprawa konwersji sprzedażowej - większe zaufanie użytkowników, naprawienie ewentualnych błędów i wdrożenie dodatkowych funkcjonalności może skutecznie poprawić współczynnik konwersji,
  • rozwój Twojej działalności - efektem skutecznego SEO są też możliwości, które stwarza widoczna strona, większy ruch i większa sprzedaż, m.in. jest to szansa na dodatkową promocję wewnętrzną, dynamiczne rozwijanie sklepu i jeszcze skuteczniejsze zwiększanie widoczności.

Podstawy optymalizacji SEO - Shoplo

Funkcjonalności ułatwiające pozycjonowanie Shoplo pozwalają w łatwy sposób zadbać o podstawy optymalizacji, taki jak odpowiednie meta tagi, nagłówki czy przyjazne adresy URL. Kilka podstawowych czynności oczywiście nie zapewni Ci skutecznej widoczności, ale będzie dobrym punktem wyjścia. Poniżej przedstawiamy kilka najważniejszych funkcji, dzięki którym możesz przygotować swój sklep do pozycjonowania. Warto zadbać o to już przy tworzeniu serwisu.

Adresy URL a pozycjonowanie Shoplo

Stworzenie przyjaznych adresów URL dla wszystkich podstron to jedna z podstaw optymalizacji podstron. W dużym uproszczeniu, dzięki nim SEO Shoplo jest znacznie skuteczniejsze. Prawidłowy adres powinien być logicznym i prostym do zapamiętania ciągiem znaków, powiązanym z zawartością podstrony. Przykładowo:

https://www.example.com/kategoria/nazwa-kategorii/nazwa-produktu

Linki podstron w Shoplo są generowane automatycznie przy ich tworzeniu, na podstawie nadanych nazw. Przy odpowiednim nazwaniu kategorii, kolekcji czy producentów nie musisz więc niczego modyfikować. Domyślną domenę sklepu (nazwasklepu.shoplo.com) możesz zmienić w Ustawienia > Domeny.

Title oraz description - podstawowe meta tagi

Meta tagi title oraz description to jedne z pierwszych elementów modyfikowanych w trakcie optymalizacji. Title to tytuł podstrony, który ma duży wpływ na Shoplo pozycjonowanie. Descripiton to opis, który nie wpływa na SEO, ale jest wyświetlany w wyszukiwarce, przez co może być darmową reklamą, nakłaniającą do odwiedzenia sklepu.

Meta tagi dla wszystkich podstron i strony głównej możesz ustawić w Marketing > SEO. Ustawiony tutaj opis i tytuł będzie automatycznie przydzielony do wszystkich stron nieposiadających indywidualnych tagów. Title i description dla poszczególnych podstron możesz ustawić w:

  • Dla kategorii: Produkty > Kategorie > edytuj > Tytuł strony, Słowa kluczowe, Opis
  • Dla produktów: Produkty > Wybrany produkt > Szczegóły > SEO
  • Dla kolekcji: Produkty > Kolekcje > Edytuj > Tytuł strony, Słowa kluczowe, Opis
  • Dla podstron producentów: Produkty > Producenci > Edytuj > Tytuł strony, Słowa kluczowe, Opis

Mapa witryny w SEO Shoplo

Sitemap.xml, czyli mapa witryny, to plik zawierający spis adresów Twojego serwisu. Tworzy się go w celu zgłoszenia adresów do indeksacji, czyli włączenia do bazy danych Google. Dzięki indeksacji podstrony Twojego sklepu stają się widoczne w wyszukiwarce. Bez niej nie są one uwzględniane w dobieraniu wyników, zadbanie o nią jest więc podstawą SEO. Shoplo generuje mapę witryny automatycznie, znajdziesz ją pod adresem: nazwa-sklepu.shoplo.com/sitemap.xml.

Adres ten możesz zgłosić w Google Search Console. W tym celu zaloguj się do GSC, przejdź do zarządzania swoim sklepem, wejdź w Indeks > Mapa witryny > Dodaj nową mapę witryny i wklej link do swojej mapy. Jeśli nie korzystasz jeszcze z GSC, dodaj najpierw swoją domenę do usługi i zweryfikuj jej własność.

Ustawianie przekierowań w Shoplo

Przekierowanie to przeniesienie ruchu pomiędzy adresami URL. Ustawienie odpowiednich przekierowań pozwala uniknąć występowania błędów 404 w przypadku usunięcia podstron (np. gdy wycofasz produkt ze sprzedaży). Ma też ogromne znaczenie ze względu na pozycjonowanie. Shoplo pozwala tworzyć przekierowania z poziomu panelu administracyjnego. Odpowiednie narzędzie znajdziesz w Marketing > SEO.

Przycisk “Przekierowanie” służy do ręcznego tworzenia przekierowań, co wymaga tutaj jedynie podania adresu przekierowywanego i docelowego. Przycisk “Generuj przekierowania stron” pozwala dodać plik sitemap i przekierować masowo adresy. Ta funkcja jest przydatna przy przenoszeniu sklepu na Shoplo z innego rozwiązania.

Co zyskujesz zlecając nam Shoplo SEO?

Jesteśmy agencją SEO z wieloletnim doświadczeniem w zakresie pozycjonowanie sklepów internetowych. Jesteśmy także oficjalnym partnerem Shoplo, znamy więc świetnie tę platformę i wiemy, jak skutecznie pozycjonować stworzone na niej sklepy. Podejmując z nami współpracę, zyskasz kompletną obsługę w zakresie pozycjonowania, wsparcie w optymalizacji, doborze najlepszych rozwiązań i wiele więcej. Do każdego Klienta podchodzimy w pełni indywidualnie.

Oferowane przez nas Shoplo SEO to m.in.:

  • analiza i dobór słów kluczowych,
  • analiza aktualnej sytuacji witryny,
  • opracowanie strategii pozycjonowania,
  • optymalizacja techniczna,
  • optymalizacja treści,
  • przygotowywanie nowych treści na stronę,
  • przygotowywanie wskazówek optymalizacyjnych,
  • pozyskiwanie wartościowych odnośników,
  • regularne raportowanie podejmowanych działań.

Shoplo - pozycjonowanie z Top Online

Jeśli chcesz sprawdzić, jak pozycjonowanie Shoplo może pomóc Ci rozwinąć Twój sklep internetowy, to z chęcią przygotujemy dla Ciebie wstępną analizę serwisu całkowicie za darmo. Skontaktuj się z nami, napisz maila, użyj formularza lub zadzwoń. Pomożemy Ci wypromować się w sieci!

Naprodukowaliśmy się nie lada. A czy szczena opada? (D)oceń nas!

Aktualna ocena:

5 / 5

Liczba ocen: 1

Twoja ocena:

Case studies

Stoją za nami duże sukcesy. A za nimi jeszcze większe liczby.

Zobacz wszystkie

Zapracujemy na sukces Twojej strony. Zobacz jak .

Sprawdzam