Pozycjonowanie stron Bielsko-Biała*

*poznaj najlepsze i najbardziej
skuteczne metody pozycjonowania lokalnego

SEO
na luzie*

*Całkowicie za darmo przygotujemy wstępną analizę Twojej strony, sprawdzimy konkurencję i zaproponujemy skuteczną strategię działania. Wszystko w formie wideo, na przykładach, abyś nie musiał domyślać się o co chodzi.

Bezpłatna oferta
  • Odezwiemy się w 24h
  • Otrzymasz analizę strony i porównanie z konkurencją
  • Przygotujemy strategię SEO dla Twojego biznesu
  • Pokażemy Ci na przykładach, jak wygląda współpraca i raporty miesięczne
  • Otrzymasz ofertę w formie video, współpraca od 1999 zł/mc

Nasze metody

Pracujemy po swojemu i robimy to z głową*

*Mamy własne sposoby na to, by wypracować dobre wyniki dla Twojej strony internetowej. Przećwiczyliśmy je na setkach stron i na własnych sklepach. Wiemy, co działa, a co nie. Własne umiejętności i metody pracy wzmacniamy autorskim oprogramowaniem. I to wszystko włożymy w Twój serwis.

Miesięczne raporty
Pozycjonowanie stron internetowych - raportowanie

Szczegółowo informujemy nie tylko o samych wynikach, ale też o tym, co dokładnie w danym miesiącu zrobiliśmy, by je osiągnąć. Zobaczysz tu wszystkie wykonane przez nas czynności, przykładowe zaplecze, katalog tekstów ze wskazaniem na ich autora, wykaz pozycji monitorowanych słów kluczowych oraz statystyki widoczności strony w wyszukiwarce. Nasze raporty nie pozostawiają miejsca na domysły.

Opiekunem Klienta zawsze jest wykwalifikowany specjalista SEO, który zajmuje się Twoją stroną, zna ją na wylot, a Ty masz do niego bezpośredni kontakt.

Poznaj nasz zespoł

Merytoryczny kontakt
Reakcja w 24h
Pozycjonowanie stron internetowych - kontakt w 24h

Jesteśmy szybcy i zwinni. Reagujemy na każde Twoje zgłoszenia i każdy pojawiający się problem. Większość z nich rozwiązujemy już w ciągu doby.

Analiza strony

Przeprowadzamy cykliczne i dokładne analizy stron wspierane przez autorskie narzędzia. Ich efektem są konkretne wskazówki i wytyczne gotowe do wdrożenia.

Inteligentny asystent SEO

Tworzymy własne narzędzia do analizy stron, które stale ulepszamy. Dzięki nim działamy dokładniej, szybciej, widzimy więcej, a na problemy reagujemy natychmiastowo. Twój serwis jest pod stałą opieką nie tylko specjalisty SEO, ale również naszych autorskich narzędzi.
Zobacz

Monitorowanie

Prowadzimy zautomatyzowany cykliczny monitoring strony. Każdy wykryty problem natychmiast badamy i zgłaszamy Tobie sugerując konkretne rozwiązania.

Copywriting

Posiadamy własny zespół kilkunastu copywriterów o różnorodnych zainteresowaniach. Tworzymy wartościowe treści, dotrzymujemy terminów, uwzględniamy Twoje uwagi.

Poznaj nasz zespół

Własne zaplecze SEO

Prowadzimy własne serwisy tematyczne, na których cyklicznie tworzymy dedykowany content, stale analizujemy linki zwrotne, a dokładny wykaz zaplecza przekazujemy w raportach.

Bezpieczne metody

Stosujemy wyłącznie bezpieczne metody pozycjonowania. Nie kupujemy linków, nie stosujemy ukrytych treści ani niedopuszczalnych przez Google praktyk, tropimy linki z niepożądanych źródeł. Nasze metody sprawiają, że Twój serwis staje się bardziej wartościowy w oczach Google i Twoich Klientów.

Panel Klienta 24H/7

Dajemy Ci stały wgląd do najbardizej aktualnych danych dotyczących Twojej strony. Oprócz kluczowych informacji dotyczących współpracy znajdziesz tu najnowsze wyniki pozycjononanych słów kluczowych wraz z ich pełną historią. Uzyskasz dostęp do pełnej listy miesięcznych raportów, a także wykresów ogólnej widoczności strony w wyszukiwarkach. W łatwy sposób sprawdzisz dane kontaktowe Twojego opiekuna oraz wyślesz pilne zgłoszenie przez przycisk szybkiego kontaktu. I to wszystko w jednym miejscu.

Praktycznie każdy przedsiębiorca posiadający swoją stronę może skorzystać z tego, co ma do zaoferowania pozycjonowanie. Jedynym warunkiem jest oczywiście posiadanie własnej strony. Pozycjonowanie Bielsko-Biała skupia się na zwiększeniu jej widoczności w sieci. Jest to aktualnie jeden z najlepszych sposobów promowania się w Internecie. Wiesz, dlaczego bywa ono nazywane podstawą marketingu sieciowego?

Spis treści:

  1. Pozycjonowanie stron Bielsko-Biała tytułem wstępu
  2. Jakie korzyści daje firmie pozycjonowanie Bielsko-Biała?
  3. Czy pozycjonowanie Bielsko-Biała faktycznie jest tak skuteczne?
  4. Kampania Google czy pozycjonowanie Bielsko-Biała?
  5. Jak to działa? Przebieg współpracy z Top Online
  6. Czy pozycjonowanie stron Bielsko Biała ma sens dla lokalnych biznesów?
  7. Złe praktyki, czyli dlaczego pozycjonowanie może być niebezpieczne
  8. Na czym opiera się pozycjonowanie stron Bielsko Biała? Co jest najważniejsze?
  9. Chcesz zobaczyć, jak wygląda taka współpraca?

Pozycjonowanie stron Bielsko-Biała tytułem wstępu

By to zrozumieć, wystarczy odpowiedzieć sobie na pytanie, do czego tak właściwie zależy ilość osób wchodzących na daną stronę internetową. W przypadku największych serwisów sporo ruchu generuje już sama ich popularność. O każdej stronie użytkownik musi się jednak jakoś dowiedzieć. Większość akcji podejmowanych w sieci zaczyna się od wyszukiwarki. To właśnie z niej najczęściej wchodzimy na konkretne strony internetowe.

Pozycja Desktop Mobile
1 29.38% 23.82%
2 15.44% 15.41%
3 10.68% 9.5%
4 7.26% 6.48%
5 5.18% 4.63%
6 3.75% 3.37%
7 2.73% 2.57%
8 2.04% 1.99%
9 1.53% 1.54%
10 1.16% 1.17%

Pierwsza strona wyników Google to zaledwie 10 miejsc. Wyżej widać dokładnie, jaki procent wszystkich użytkowników odwiedza poszczególne z nich. Co ważne, dane te dotyczą wszystkich stron wyników, nie tylko pierwszej. Nie będzie więc kłamstwem powiedzenie, że ilość ruchu na stronie zależy w większości od pozycji w wyszukiwarce. To właśnie w zdobyciu i utrzymaniu tej pozycji pomaga pozycjonowanie stron Bielsko Biała.

Pozycjonowanie stron Bielsko-Biała - źródła ruchu na stronie

Jakie korzyści daje firmie pozycjonowanie Bielsko-Biała?

Dzięki pozycjonowaniu strona firmowa zajmuje systematycznie coraz to wyższe miejsce na liście wyników wyszukiwania. To z kolei sprawia, że staje się ona widoczna dla użytkowników, którzy częściej ją odwiedzają. Wzrasta dzięki temu ruch, ale nie jest to ruch pusty. Osoby wchodzące na stronę dzięki pozycjonowaniu są już w jakiś sposób zaciekawione tym, co się na niej znajduje. Żeby do niej dotrzeć, muszą przecież wpisać w wyszukiwarkę określone słowa (frazy kluczowe). Są one związane bezpośrednio z działalnością i ofertą firmy, do której należy pozycjonowana strony. Wzrost liczby odwiedzin na stronie przekłada się więc wymiernie na sprzedaż.

Wzrost ten to największa i główna korzyść, jaką niesie ze sobą pozycjonowanie Bielsko-Biała. Ogrom procesów wchodzących w jego skład sprawia jednak, że zalet pozycjonowania jest znacznie więcej. Dzięki optymalizacji strony rośnie też zaufanie potencjalnych Klientów, co dodatkowo podnosi konwersję sprzedażową. Wyższa pozycja witryny w wyszukiwarce przekłada się na lepszą widoczność, a to skutkuje wzrostem rozpoznawalności. Firma pozycjonująca swoją stronę powoli zaznacza więc swoją pozycję w branży. Skutkuje to także oczywiście, większym zaufaniem.

Ciągłość działań w zakresie pozycjonowania daje też możliwości dodatkowego rozwoju strony i jeszcze większego wzmocnienia pozycji. Przy odpowiednim wykorzystaniu tego potencjału można także budować bazę stałych Klientów. Można więc powiedzieć, że pod kątem marketingu i zwiększania ruchu pozycjonowanie stron Bielsko Biała daje praktycznie nieskończone możliwości. Co ważne, wzrost wyników zależy tu tylko od ciągłości działań i zaangażowania. Nie występuje tu bariera, do której przekroczenia trzeba by ponieść dodatkowe koszty.

Czy pozycjonowanie Bielsko-Biała faktycznie jest tak skuteczne?

Poniżej można zobaczyć jak statystycznie przekłada się na konwersję ruch na stronach reklamujących się wielokanałowo. Pozycjonowanie stron Bełchatów po prostu się opłaca. Wiele wyspecjalizowanych sklepów internetowych bazuje właśnie na Klientach uzyskanych dzięki wyszukiwarce.

Pozycjonowanie stron Bielsko-Biała - metody promocji strony

Odpowiedź na pytanie brzmi więc: tak. Jest jednak kilka „ale”, pierwszym z nich jest oczywiście konieczność ciągłego pozycjonowania. Raz zaczęte działania trzeba po prostu kontynuować. Zdajemy sobie sprawę z tego, że może nie brzmieć to szczególnie zachęcająco, utrzymanie pozycji wymaga ciągłego śledzenia sytuacji strony i reagowania na wszelkie zmiany. Tylko dzięki temu wypracowany efekt może być długotrwały. Na szczęście nie wymaga to zwiększania wydatków, opłata jest zawsze stała.

Drugą ważną rzeczą, o której trzeba pamiętać, jest to, że pozycjonowanie stron Bielsko Biała to nie bezpośrednia reklama. Jako długotrwały proces dostosowywania i rozbudowywania witryny, który wymaga czasu. W oczekiwaniu na upragnione wyniki trzeba więc uzbroić się w cierpliwość. Szybkość pojawienia się wyników zależy od przede wszystkim od sytuacji, w jakiej jest strona i tego, jak wygląda konkurencja w danej branży. Równie dobrze może być to kilka miesięcy, jak i kilka tygodni. Przy prawidłowo prowadzonych działaniach wyniki zawsze się jednak pojawią.

Kampania Google czy pozycjonowanie Bielsko-Biała?

Czytając o wadach pozycjonowania, można zastanawiać się, czy nie lepiej byłoby wybrać inny sposób promocji. Kampanie Google AdWords, podobnie jak inne formy reklamy w sieci oczywiście też mogą być bardzo skuteczne, nie będziemy się temu sprzeciwiać. Przy zastosowaniu samej kampanii trzeba jednak liczyć się z tym, że nie pozwoli ona zdobywać ruchu bez końca. W pewnym momencie zwiększenie wyników zacznie wymagać coraz to większych nakładów finansowych.

Właśnie dlatego taka forma sprawdza się na krótką metę, jako dodatek lub promocja pozwalająca szybko zmonetyzować nową stronę. Ruch generowany przez kampanię może świetnie wypełnić lukę czasową pomiędzy rozpoczęciem pozycjonowania a pierwszymi efektami. AdWords jest też bardzo dobrym wyborem jako wsparcie promocji dla biznesów sezonowych. Pozycjonowanie Bielsko-Biała pracuje na ruch cały rok, ale dzięki optymalizacji poprawiającej funkcjonowanie strony przygotowuje też w pewnym sensie grunt dla innych form reklamy.

Jak to działa? Przebieg współpracy z Top Online

  • Dobranie listy słów kluczowych – pierwszy etap współpracy, mający na celu stworzenie listy fraz, na które pozycjonowana będzie dana strona. Słowa kluczowe to jedno, dwu lub kilku wyrazowe frazy, pod którymi strona ma docelowo pojawiać się w wyszukiwarce. To od ich prawidłowego doboru zależy w dużej mierze opłacalność całego procesu. Błędy na tym etapie mogą skutkować wygenerowaniem ruchu nieprzynoszącego żadnych realnych zysków.
  • Audyt SEO – Szczegółowe przebadanie strony internetowej Klienta pod kątem pozycjonowania. Jest to punkt wyjścia do jakichkolwiek działań. To na tym etapie ustala się obszary wymagające poprawy. W trakcie audytu określa się też, co i w jakiej kolejności należy zrobić. Powstaje więc pierwotna strategia. Skutkiem tego etapu jest też stworzenie pierwszych zaleceń optymalizacyjnych dla Klienta. Wprowadzenie ich w życie leży już po Twojej stronie, ale spokojnie, zawsze służymy pomocą. Zarówno wdrożenie, jak i sam audyt są elementami optymalizacji.
  • Optymalizacja – Najprościej mówiąc, jest to proces udoskonalania witryny. Polega na naprawieniu wszystkich błędów na stronie i dostosowaniu jej w taki sposób, by mogła ona znaleźć się jak najwyżej w rankingu. Optymalizacja obejmuje zarówno aspekt czysto techniczny, taki jak poprawność kodu i szybkość ładowania, jak i zawarte na stronie treści. Ma ona kluczowe znaczenie w pozycjonowaniu i jest procesem prowadzonym ciągle.
  • Link building – Działanie zewnętrzne, polegające na zdobywaniu linków prowadzących do pozycjonowanej strony. Linki te potwierdzają wiarygodność i użyteczność strony, wspomagając tym samym cały proces. By spełniały swoją funkcję, muszą jednak pochodzić ze źródeł wysokiej jakości. Nie mogą być też zamieszczane w sposób nienaturalny. Linki mogą pochodzić np. ze wpisów gościnnych na blogach.
  • Analiza i weryfikacja efektówPozycjonowanie Bielsko-Biała jest ciągłe, nie może być jednak prowadzone cały czas tak samo. Czynniki wpływające na pozycję stron ciągle się zmieniają, każda witryna wymaga też kompletnie indywidualnego podejścia. Dzięki ciągłemu śledzeniu efektów poszczególnych działań można ciągle usprawniać i poprawiać prowadzone czynności. To właśnie ta wtórna weryfikacja pozwala utrzymać wysoką pozycję i ciągle zwiększać wyniki.

Oczywiście sprawdzanych elementów jest znacznie więcej, a nie każdy z nich jest tak samo istotny. Wszystkie jednak tworzą jeden obraz strony. Nie da się więc pozycjonować, skupiając się tylko na kilku z nich. Trzeba zadbać o wszystkie.

Czy pozycjonowanie stron Bielsko Biała ma sens dla lokalnych biznesów?

Jeśli udało Ci się dotrzeć do tego momentu, a obsługujesz Klientów tylko z Bielska-Białej i okolic, to możesz zastanawiać się, czy Twoją stronę opłaca się w ogóle pozycjonować. Z wyszukiwarki korzystają przecież ludzie z całego kraju. Możliwe, że ruch z całej Polski nie jest Ci do niczego potrzebny, interesuje Cię przecież tylko okolica.

Tutaj właśnie zastosowanie znajduje pozycjonowanie stron Bielsko-Biała, czyli wariant SEO (lokalny) pozwalający zawęzić ruch kierowany na stronę wyłącznie do konkretnego obszaru. Zazwyczaj na cel obiera się w nim konkretne miasto, równie dobrze może to jednak być całe województwo, jak i pojedyncza ulica. Frazy zawierające w sobie nazwy miejscowości lub dzielnice są jednak wyszukiwane najczęściej. Dlatego są najbardziej opłacalne.

W doborze fraz kluczowych leży najważniejsza różnica pomiędzy pozycjonowaniem lokalnym, a tym "globalnym". Zasada jest bardzo prosta, do fraz dodaje się po prostu nazwę miasta. Różnic jest jednak znacznie więcej, bardzo ważnym elementem jest na przykład wpis na Mapach Google i wizytówka Google Moja Firma. Sam dobór fraz też musi być przeprowadzony według określonych wytycznych. Całość pozwala jednak pozycjonować tak, by ruch pochodził głównie z najbliższej okolicy.

Z takiej opcji korzystają często także firmy działające w całym kraju. Często zawężenie zakresu pozycjonowania przynosi znacznie lepsze efekty, np. ze względu na to, gdzie znajduje się większość grupy docelowej danych usług. Na lokalnych rynkach może być też mniejsza konkurencja, łatwiej więc wypracować na nich pozycję. To dlatego często działania takie wspomagają też prowadzone już pozycjonowanie na cały kraj.

Złe praktyki, czyli dlaczego pozycjonowanie może być niebezpieczne

W pozycjonowaniu podobnie jak w całym marketingu trzeba działać rozważnie. Tutaj brak doświadczenia i wiedzy może jednak skutkować nie tyle samym brakiem efektów, ile pogorszeniem sytuacji. Google ciągle aktualizuje i rozwija algorytmy odpowiedzialne za ocenianie i sortowanie stron. Dlatego to, co było skuteczne w zeszłym miesiącu, dzisiaj może już obniżać pozycję Twojej strony. W pozycjonowaniu funkcjonuje nawet termin Black Hat SEO, oznaczający działania nieuczciwe i niebezpieczne dla witryn.

Działania zaliczane do Black Hat SEO to między innymi:

  • Odnośniki zamieszczane sztucznie – w link buildingu liczy się przede wszystkim jakość odnośników, Google weryfikuje też ich różnorodność i pochodzenie. Zbyt częsty i nienaturalny przyrost linków odbija się negatywnie na pozycji,
  • Masowe pozyskiwanie odnośników – nieuczciwa technika polegająca na szybkim zamieszczaniu ogromnych ilości linków, np. poprzez SWL (System Wymiany Linków) lub zwykły spam,
  • Keyword stuffing - nadmierne nasycenie (upychanie) treści i poszczególnych elementów frazami kluczowymi,
  • Cloaking – maskowanie treści w taki sposób, by algorytmy wyszukiwarki widziały kompletnie co innego niż użytkownicy,
  • Ukrywanie treści przed użytkownikami - np. tekst w kolorze tła strony, lub bardzo mała, niewidoczna czcionka,
  • Publikowanie treści generowanej automatycznie,
  • Duplikacja treści (plagiat) - np. wklejanie opisów pochodzących bezpośrednio ze strony producenta,

Stosowanie tych metod z czasem obniża dotkliwie pozycję strony w rankingu. W skrajnych przypadkach Google może nawet wyłączyć całkowicie witrynę stosującą takie praktyki z wyszukiwania. Dla bezpieczeństwa własnego biznesu i pieniędzy włożonych w jego promocję nie warto więc wybierać najtańszych usług pozycjonowania. Przed rozpoczęciem współpracy z agencją SEO czy samodzielnym specjalistą koniecznie trzeba sprawdzić też Opinie. To właśnie one są najlepszym wyznacznikiem tego, czy dana firma faktycznie wie, co robi.

Na czym opiera się pozycjonowanie stron Bielsko Biała? Co jest najważniejsze?

Można by powiedzieć, że w pozycjonowaniu liczy się każdy element i byłoby to prawdą. Nie każde działanie ma jednak identyczny wpływ na pozycję. Wiele firm i samodzielnych specjalistów działających na rynku pozycjonerskim skupia się na link buildingu, uznając go za element najistotniejszy. Nasze podejście jest jednak inne.

My również prowadzimy link building, traktujemy go jednak jako działanie dodatkowe, wspomagające, ale nie wiodące. Skupiamy się głównie na optymalizacji technicznej i optymalizowaniu treści. To właśnie te działania są najskuteczniejsze, na co mamy nie jeden dowód w postaci wyników naszych Klientów. Wbrew obiegowej opinii pozwalają one wypozycjonować stronę bez udziału zewnętrznych odnośników.

Bardzo ważnym aspektem pozycjonowania stron Bielsko-Biała jest też zaangażowanie obu stron. Dlatego w Top Online stawiamy na ciągły i bezpośredni kontakt Klienta z osobą odpowiedzialną za pracę nad jego witryną. Osoba taka jest w stanie pomóc w praktycznie każdej kwestii związanej z pozycjonowaniem. Od odpowiedzenia na dosłownie każde pytanie, po wsparcie we wprowadzaniu sugerowanych zmian. Na tej aktywnej współpracy zależy nam najbardziej. To właśnie Klienci, którzy angażują się w pozycjonowanie i wdrażają nasze wskazówki w życie, cieszą się najlepszymi wynikami.

Chcesz zobaczyć, jak wygląda taka współpraca?

Zapraszamy do kontaktu! Możesz napisać lub zadzwonić, jeśli chcesz, przedstaw nam też od razu adres swojej strony. Dzięki temu będziemy mogli przygotować dla Ciebie ofertę i wstępny plan działania.

Case studies

Stoją za nami duże sukcesy. A za nimi jeszcze większe liczby.

Zobacz wszystkie

Zapracujemy na sukces Twojej strony. Zobacz jak .

Sprawdzam