Pozycjonowanie stron Gdynia *

* poznaj najlepsze i najbardziej
skuteczne metody pozycjonowania lokalnego

SEO
na luzie*

* Będziemy pracować dla Ciebie przez miesiąc zupełnie za darmo. Czy jesteśmy aż tak naiwni? Po prostu nie boimy się, że zrezygnujesz. Bo gdy już nas poznasz, zapewne wcale nie będziesz chciał.

Wypróbuj nas za darmo przez 30 dni. Bez zobowiązań, bez konsekwencji.

Zacznij darmowy miesiąc próbny

Nasze metody

Pracujemy po swojemu i robimy to z głową *

* Mamy własne sposoby na to, by wypracować dobre wyniki dla Twojej strony internetowej. Przećwiczyliśmy je na setkach stron i na własnych sklepach. Wiemy, co działa, a co nie. Własne umiejętności i metody pracy wzmacniamy autorskim oprogramowaniem. I to wszystko włożymy w Twój serwis.

Miesięczne raporty
Pozycjonowanie stron internetowych - raportowanie

Szczegółowo informujemy nie tylko o samych wynikach, ale też o tym, co dokładnie w danym miesiącu zrobiliśmy, by je osiągnąć. Zobaczysz tu wszystkie wykonane przez nas czynności, przykładowe zaplecze, katalog tekstów ze wskazaniem na ich autora, wykaz pozycji monitorowanych słów kluczowych oraz statystyki widoczności strony w wyszukiwarce. Nasze raporty nie pozostawiają miejsca na domysły.

Opiekunem Klienta zawsze jest wykwalifikowany specjalista SEO, który zajmuje się Twoją stroną, zna ją na wylot, a Ty masz do niego bezpośredni kontakt.

Poznaj nasz zespoł

Merytoryczny kontakt
Reakcja w 24h
Pozycjonowanie stron internetowych - kontakt w 24h

Jesteśmy szybcy i zwinni. Reagujemy na każde Twoje zgłoszenia i każdy pojawiający się problem. Większość z nich rozwiązujemy już w ciągu doby.

Analiza strony

Przeprowadzamy cykliczne i dokładne analizy stron wspierane przez autorskie narzędzia. Ich efektem są konkretne wskazówki i wytyczne gotowe do wdrożenia.

Inteligentny asystent SEO

Tworzymy własne narzędzia do analizy stron, które stale ulepszamy. Dzięki nim działamy dokładniej, szybciej, widzimy więcej, a na problemy reagujemy natychmiastowo. Twój serwis jest pod stałą opieką nie tylko specjalisty SEO, ale również naszych autorskich narzędzi.
Zobacz

Monitorowanie

Prowadzimy zautomatyzowany cykliczny monitoring strony. Każdy wykryty problem natychmiast badamy i zgłaszamy Tobie sugerując konkretne rozwiązania.

Copywriting

Posiadamy własny zespół kilkunastu copywriterów o różnorodnych zainteresowaniach. Tworzymy wartościowe treści, dotrzymujemy terminów, uwzględniamy Twoje uwagi.

Poznaj nasz zespół

Własne zaplecze SEO

Prowadzimy własne serwisy tematyczne, na których cyklicznie tworzymy dedykowany content, stale analizujemy linki zwrotne, a dokładny wykaz zaplecza przekazujemy w raportach.

Bezpieczne metody

Stosujemy wyłącznie bezpieczne metody pozycjonowania. Nie kupujemy linków, nie stosujemy ukrytych treści ani niedopuszczalnych przez Google praktyk, tropimy linki z niepożądanych źródeł. Nasze metody sprawiają, że Twój serwis staje się bardziej wartościowy w oczach Google i Twoich Klientów.

Panel Klienta 24H/7

Dajemy Ci stały wgląd do najbardizej aktualnych danych dotyczących Twojej strony. Oprócz kluczowych informacji dotyczących współpracy znajdziesz tu najnowsze wyniki pozycjononanych słów kluczowych wraz z ich pełną historią. Uzyskasz dostęp do pełnej listy miesięcznych raportów, a także wykresów ogólnej widoczności strony w wyszukiwarkach. W łatwy sposób sprawdzisz dane kontaktowe Twojego opiekuna oraz wyślesz pilne zgłoszenie przez przycisk szybkiego kontaktu. I to wszystko w jednym miejscu.

Pozycjonowanie stron internetowych Gdynia - Co to jest? Co ma na celu?

Nazwa pozycjonowanie stron Gdynia wskazuje poniekąd, czym tak właściwie jest cały ten proces. W rozszyfrowaniu znaczenia pomaga jednak rozwinięcie skrótu SEO, czyli jego angielskojęzycznego odpowiednika. Search Engine Optimization to w wolnym tłumaczeniu optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarki internetowej. Dokładnie na tym polega pozycjonowanie Gdynia. Jest to proces pozwalający wpłynąć na stronę internetową tak, by zajęła ona, jak najlepszą pozycję w naturalnych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Nie jest to jednak pojedyncza czynność, a cały zbiór przeróżnych działań prowadzonych zarówno na stronie internetowej, jak i poza nią.

Poprawienie pozycji w wyszukiwarce jest uznawane za jedną z najskuteczniejszych form marketingu internetowego. Pozwala wybić się startującym biznesom, odbudować pozycję tym podupadającym i jeszcze bardziej wzmocnić te dobrze prosperujące. W kontekście firm działających w sieci i sklepów internetowych bywa coraz częściej uznawane za wręcz niezbędne. Wynika to z tego, że zwiększa ono widoczność stron, pozwalając im tym samym, na zostanie zauważonymi. Znalezienie się na podium wyników wyszukiwania Google gwarantuje stały przyrost wartościowego ruchu, równoznaczny z ciągłym napływem nowych klientów i znacznie większą sprzedażą. Nie ma firmy, która nie mogłaby na nim skorzystać.

Pozycjonowanie stron Gdynia i jego przewaga na klasyczną reklamą

Uznanie za najważniejszy filar marketingu internetowego nie wzięło się znikąd. Pozycjonowanie Gdynia ma sporo zalet. Najważniejszą jest jednak jego stosunek skuteczności do nakładów finansowych. Nie będziemy próbować wam wmówić, że stosowanie reklam display, afiliacji lub kampanii Google Adwords nie jest skuteczne, jest. Ma tylko jeden poważny mankament, ograniczenie pod względem zasięgu. Gdy reklama „opatrzy” się już odbiorcom, przestanie generować nowy ruch. Jeśli będziemy więc chcieli, by trafiła no nowych osób, będziemy zmuszeni wydać na nią więcej pieniędzy. Pozycjonowanie stron internetowych Gdynia nie ma tego problemu. Tak długo, jak działania związane z poprawianiem pozycji będą prowadzone, tak długo wzrastać będzie zbierany z wyszukiwarki ruch i konwersja. Nie ma ukrytego progu, agencja SEO nigdy nie powie Ci „wyczerpał się limit, musisz więcej zapłacić”. Oczywiście, można zwiększać zarówno zakres, jak i intensywność działań. Nie jest to jednak konieczne, aby y móc się cieszyć systematycznym wzrostem wyników wystarczy jedna, stała opłata.

Ile trzeba czekać, by pozycjonowanie stron internetowych Gdynia przyniosło pierwsze efekty?

Przewaga w postaci braku rujnujących budżet wydatków na reklamę ma niestety jeden minus. Jest nim właśnie czas oczekiwania na pierwsze wyniki. Ciężko podać dokładne wartości, nie ma dwóch identycznych stron, tak samo, jak nie ma dwóch identycznych branż. Z tego powodu nie istnieje też jeden, dokładny schemat pozycjonowania. Każdy proces jest nieco inny, zazwyczaj pierwsze wyniki są widoczne już po 2-3 miesiącach od rozpoczęcia współpracy. Pozycjonowanie stron internetowych Gdynia nie może też zostać w żaden sposób przyśpieszone. Właśnie dlatego decyzja o podjęciu współpracy z agencją SEO lub samodzielnym specjalistą powinna być dobrze przemyślana. Jeśli ktoś nie wie, co robi, będzie więc tylko tracił cenny czas, dając tym samym sporą przewagę konkurencji. Taka jest specyfika SEO, pozycji w wynikach wyszukiwania nie da się kupić za żadne pieniądze. Trzeba ją umiejętnie zdobyć, a następnie nieprzerwanie, zaciekle utrzymywać.

Google, a pozycjonowanie stron Gdynia

Według serwisu NetMarketShare, pod którego wiarygodnością podpisują się giganci tacy jak Microsoft, Forbes czy CNN, wyszukiwarka Google jest globalnie używana przez ponad 67% użytkowników komputerów i przez ponad 95% użytkowników urządzeń mobilnych. W Polsce obsługuje ona szacunkowo pomiędzy 93 a 96% całego ruchu. Nie trudno więc się domyślić, że pozycjonowanie stron Gdynia realizuje się właśnie pod jej kątem. Prowadzenie SEO pod Bing, Yahoo! lub Onet nie ma po prostu większego sensu. Jeśli z jakichś powodów zależy Ci na innych wyszukiwarkach, to i tak będziesz najprawdopodobniej pozycjonować pod Google z jednego, prostego powodu. To właśnie ona ma najbardziej zaawansowany technologicznie system dobierania witryn, dyktuje więc w ten sposób poniekąd standardy dla całej branży.

Pozycjonowanie stron Gdynia - porównanie wyszukiwarek

Jak Google sprawdza, czy odrobiłeś lekcje – czyli zasady oceniania witryn internetowych

Tak duży udział w dobieraniu treści, które zobaczą użytkownicy z całego świata, pociąga za sobą niemałą odpowiedzialność. Właśnie dlatego nikt nie wie dokładnie, w jaki sposób dobierane są wyniki wyszukiwania. Złożoność uczących się samodzielnie algorytmów sprawia, że ich działanie i wzajemne oddziaływania nie są do końca znane nawet osobom, które je stworzyły. Według szacunków specjalistów SEO i zaleceń dla webmasterów publikowanych regularnie przez Google (Search Quality Rating Guidelines) na pozycję strony wpływa około 180-200 czynników. Ich hierarchia i wzajemne znaczenie ulega jednak nieustannym zmianom. Nie będziemy tu wchodzić w szczegóły, ponieważ ten tekst nie ma na celu uczyć, jak powinno być przeprowadzone pozycjonowanie stron Gdynia, a jedynie wyjaśniać, na czym ono polega.

A skoro już o celu mowa, jest on niezwykle ważnym aspektem klasyfikacji witryn. Każda strona, jak i każda jej podstrona powinna mieć precyzyjnie określony cel i odpowiadającą mu zawartość. Jeśli jest zatytułowana pytaniem, musi na nie odpowiadać, jeśli ma być kategorią sklepu, musi oferować określone nią produkty, jeśli traktuje o usługach, musi je dokładnie wyjaśniać. Zawartość witryny powinna więc maksymalnie wyczerpywać temat, być spójna, poprawna i odpowiednio sformatowana. Algorytmy oceniające witryny sprawdzają aktualność treści znajdującej się na stronie, dlatego warto ją na bieżąco aktualizować. Istotna jest również reputacja firmy, czyli obecność wszelkich opinii, referencji i wartościowych odnośników zewnętrznych, prowadzących do jej strony. Ponadto strona musi być maksymalnie intuicyjna, przyjazna dla użytkowników i przystosowana do wyświetlania na smartfonach. Musi też spełniać szereg wytycznych ściśle technicznych, o których piszemy poniżej, w wyjaśnieniu przeprowadzanej przez nas optymalizacji.

Co składa się na pozycjonowanie stron internetowych Gdynia?

Pozycjonowanie Gdynia dzieli się na dwie główne kategorie, SEO on-site, czyli prowadzone bezpośrednio na pozycjonowanej stronie i SEO off-site, prowadzone poza nią, ale również mające na celu poprawienie jej pozycji. Wśród tych kategorii można wyróżnić kilka, składających się z wielu drobnych czynności etapów. Najważniejszym z nich, będącym podstawą skutecznego i opłacalnego pozycjonowania jest jednak dobór słów kluczowych. Polega on na stworzeniu listy fraz korespondujących z głównym tematem strony, branżą, w której działa będąca jej właścicielem firma i zakresem oferowanych przez tę firmę usług lub produktów. Błędy na tym etapie mogą skutkować wygenerowaniem ruchu, który nie będzie w dla danej witryny w żaden sposób wartościowy. W uproszczeniu słowa klucze muszą być dobrane tak, by osoby wpisujące je w wyszukiwarkę były w jakimś stopniu zainteresowane skorzystaniem z tego, co ma do zaoferowania pozycjonowana pod nie strona. Po stworzeniu listy podejmuje się kolejne kroki.

Pozycjonowanie Gdynia na stronie (SEO on-site):

  • Audyt SEO - Sprawdzenie poprawności witryny i ustalenie jej sytuacji pod kątem pozycjonowania. Ten etap jest punktem wyjścia, pozwala wskazać błędy wymagające poprawy i sformułować plan działania.
  • Optymalizacja strony internetowej - Zbiór czynności mający na celu dostosować stronę do wytycznych branych pod uwagę przez wyszukiwarkę. Dotyczy głównie aspektów technicznych, zahacza jednak też o content marketing.
  • Rozwijanie zawartości - Stopniowe rozbudowywanie treści zawartej na stronie zgodnie z zasadami pozycjonowania. Polega na tworzeniu i publikowaniu treści wyjaśniającej i precyzującej poszczególne zagadnienia, zawierającej jednocześnie naturalnie wplecione frazy kluczowe.

Pozycjonowanie poza stroną (SEO off-site):

Działania prowadzone poza stroną to głównie link building, czyli zdobywanie zewnętrznych odnośników (budowanie wspomnianego wcześniej autorytetu). Ma on na celu pozyskiwanie wartościowych linków prowadzących do pozycjonowanej strony. Można to robić m.in. poprzez Guest Blogging, czyli gościnne pisanie treści na zaprzyjaźnionych blogach, nawiązywanie współpracy ze związanymi tematycznie portalami i angażowanie zgromadzonej wokół strony społeczności do udzielania się na forach branżowych i portalach społecznościowych poprzez content marketing. W kwestii linkowania najważniejsza jest jakość odnośników, czyli spójność tematyczna stron wskazujących ze wskazywanymi i ich ocena oraz autorytet. Warto mieć świadomość tego, że próby sztucznego generowania odnośników mogą być uznane przez wyszukiwarkę jako manipulacja wynikami. Kończy się to zazwyczaj ukryciem witryny przed użytkownikami.

Nie można też zapominać o ciągłym dostosowywaniu wszystkich prowadzonych działań. Robi się to na podstawie raportów sporządzanych w oparciu o dane zbierane za pośrednictwem narzędzi służących do śledzenia i analizowania ruchu na stronie. Po przetworzeniu danych i opracowaniu szczegółowych raportów możliwe jest wyciągnięcie wniosków z przeprowadzonych dotąd działań oraz wprowadzenie niezbędnych korekt. Takie ciągłe trzymanie ręki na pulsie jest konieczne ze względu na zmieniające się często z dnia na dzień zasady pozycjonowania.

Znaczenie optymalizacji

Optymalizacja to proces często pomijany ze względu na jego drobiazgowość i uciążliwość. Bagatelizowanie go jest jednak nierozsądne. Samo linkowanie nie wystarczy. Jeśli pozycjonowanie stron Gdynia ma być skuteczne, musi zawierać w sobie także optymalizację. Obejmuje ona m.in. poprawienie błędów w kodzie, uzupełnienie atrybutów ALT wszystkich zdjęć zawartych na stronie, poprawienie nasycenia frazami kluczowymi, przyśpieszenie działania, stworzenie odnośników wewnętrznych, skonfigurowanie mapy witryny i zadbanie o indeksowanie. To tylko niektóre z całego szeregu działań, a optymalizacja ma jeszcze przecież za zadanie zadbanie o treść na stronie, jej rozwinięcie, jakość, komplementarność i prawidłowe formatowanie. Dokładne wykonanie wszystkich tych czynności jest niezwykle pracochłonne i wymaga sporej wiedzy. Jeśli chcemy jednak dotrzeć na szczyty Google, bez tego ani rusz.

Co da Ci pozycjonowanie stron internetowych Gdynia?

Największą korzyścią, jaką daje pozycjonowanie Gdynia, jest wzrost liczby osób odwiedzających stronę. Większy ruch organiczny przekłada się bezpośrednio na zwiększenie sprzedaży. Cały proces pociąga jednak za sobą też korzyści dodatkowe. Znalezienie się wysoko na liście wyników wyszukiwania nie tylko ściąga potencjalnych klientów, ale wzmacnia też ich zaufanie do marki i buduje jej pozytywny wizerunek. W świadomości szukających strona, która prześcignęła wszystkie jej podobne, otrzymuje automatycznie wizerunek jednej z najlepszych. Staje się więc w oczach ludzi nieznających jeszcze stojącej za nią firmy wyborem wartym uwagi i zyskuje jednocześnie na popularności. Zoptymalizowanie strony, poprzez uczynienie jej bardziej intuicyjną, wygodniejszą w użyciu i zawierającą wszystkie niezbędne informacje przekłada się także na pozytywny jej odbiór przez użytkowników. Jeszcze bardziej zwiększa się więc zaufanie, a tym samym wzrasta konwersja sprzedażowa.

Dzięki opracowywanym na potrzeby pozycjonowania raportom właściciel witryny dostaje do rąk bezpośrednie rekomendacje pozwalające mu na jej na ulepszenie i poprawienie wyników sprzedaży. Duży ruch podnosi efektywność środków promocji stosowanych na stronie. Z powodzeniem można więc zaimplementować newsletter lub program lojalnościowy. Przy większej liczbie potencjalnych klientów na stronie efektywniejsze stają się również wszelkie promocje cenowe. Wszystkie te czynniki podnoszą też prawdopodobieństwo tego, że osoby decydujące się na zakup dokonają go ponownie. To czy tak się stanie, zależy już oczywiście od jakości obsługi, ale potencjał jest realny.

Chcesz wypróbować pozycjonowanie?

Postaw na Top Online! Jesteśmy jedną z najdłużej działających agencji SEO w Polsce. Pozycjonowanie stron internetowych Gdynia to nasza specjalność. Pracowaliśmy już na setkach witryn firmowych, możemy się też pochwalić wieloma zadowolonymi ze współpracy Klientami. Budowane przez lata doświadczenie pozwoliło nam wypracować skuteczne metody. Nadal jednak nie brakuje nam zapału do działania, ciągle uczymy się nowych rzeczy i rozszerzamy swoją ofertę. W ramach pozycjonowania oferujemy również usługi prowadzenia kampanii reklamowych, blogów firmowych i tworzenia treści na strony. Posiadamy też autorski panel Klienta, dzięki któremu możesz śledzić na bieżąco wszystkie zlecone nam zadania.

Nie będziemy Ci niczego obiecywać. Oferujemy 30 dni pozycjonowania za darmo, bez żadnych zobowiązań. Spróbuj, a zobaczysz, że naprawdę warto. Odezwij się do nas za pomocą formularza kontaktowego, napisz na e-mail lub zadzwoń. Jeśli podasz nam przy okazji adres swojej strony, przygotujemy dla Ciebie wstępną propozycję współpracy. Daj się przekonać!

Case studies

Stoją za nami duże sukcesy. A za nimi jeszcze większe liczby.

Zobacz wszystkie

Zapracujemy na sukces Twojej strony. Zacznij darmowy miesiąc próbny .

Sprawdzam