Pozycjonowanie stron Gdynia*

*poznaj najlepsze i najbardziej
skuteczne metody pozycjonowania lokalnego

SEO
na luzie*

*Całkowicie za darmo przygotujemy wstępną analizę Twojej strony, sprawdzimy konkurencję i zaproponujemy skuteczną strategię działania. Wszystko w formie wideo, na przykładach, abyś nie musiał domyślać się o co chodzi.

Bezpłatna oferta
  • Odezwiemy się w 24h
  • Otrzymasz analizę strony i porównanie z konkurencją
  • Przygotujemy strategię SEO dla Twojego biznesu
  • Pokażemy Ci na przykładach, jak wygląda współpraca i raporty miesięczne
  • Otrzymasz ofertę w formie video, współpraca od 1999 zł/mc

Nasze metody

Pracujemy po swojemu i robimy to z głową*

*Mamy własne sposoby na to, by wypracować dobre wyniki dla Twojej strony internetowej. Przećwiczyliśmy je na setkach stron i na własnych sklepach. Wiemy, co działa, a co nie. Własne umiejętności i metody pracy wzmacniamy autorskim oprogramowaniem. I to wszystko włożymy w Twój serwis.

Miesięczne raporty
Pozycjonowanie stron internetowych - raportowanie

Szczegółowo informujemy nie tylko o samych wynikach, ale też o tym, co dokładnie w danym miesiącu zrobiliśmy, by je osiągnąć. Zobaczysz tu wszystkie wykonane przez nas czynności, przykładowe zaplecze, katalog tekstów ze wskazaniem na ich autora, wykaz pozycji monitorowanych słów kluczowych oraz statystyki widoczności strony w wyszukiwarce. Nasze raporty nie pozostawiają miejsca na domysły.

Opiekunem Klienta zawsze jest wykwalifikowany specjalista SEO, który zajmuje się Twoją stroną, zna ją na wylot, a Ty masz do niego bezpośredni kontakt.

Poznaj nasz zespoł

Merytoryczny kontakt
Reakcja w 24h
Pozycjonowanie stron internetowych - kontakt w 24h

Jesteśmy szybcy i zwinni. Reagujemy na każde Twoje zgłoszenia i każdy pojawiający się problem. Większość z nich rozwiązujemy już w ciągu doby.

Analiza strony

Przeprowadzamy cykliczne i dokładne analizy stron wspierane przez autorskie narzędzia. Ich efektem są konkretne wskazówki i wytyczne gotowe do wdrożenia.

Inteligentny asystent SEO

Tworzymy własne narzędzia do analizy stron, które stale ulepszamy. Dzięki nim działamy dokładniej, szybciej, widzimy więcej, a na problemy reagujemy natychmiastowo. Twój serwis jest pod stałą opieką nie tylko specjalisty SEO, ale również naszych autorskich narzędzi.
Zobacz

Monitorowanie

Prowadzimy zautomatyzowany cykliczny monitoring strony. Każdy wykryty problem natychmiast badamy i zgłaszamy Tobie sugerując konkretne rozwiązania.

Copywriting

Posiadamy własny zespół kilkunastu copywriterów o różnorodnych zainteresowaniach. Tworzymy wartościowe treści, dotrzymujemy terminów, uwzględniamy Twoje uwagi.

Poznaj nasz zespół

Własne zaplecze SEO

Prowadzimy własne serwisy tematyczne, na których cyklicznie tworzymy dedykowany content, stale analizujemy linki zwrotne, a dokładny wykaz zaplecza przekazujemy w raportach.

Bezpieczne metody

Stosujemy wyłącznie bezpieczne metody pozycjonowania. Nie kupujemy linków, nie stosujemy ukrytych treści ani niedopuszczalnych przez Google praktyk, tropimy linki z niepożądanych źródeł. Nasze metody sprawiają, że Twój serwis staje się bardziej wartościowy w oczach Google i Twoich Klientów.

Panel Klienta 24H/7

Dajemy Ci stały wgląd do najbardizej aktualnych danych dotyczących Twojej strony. Oprócz kluczowych informacji dotyczących współpracy znajdziesz tu najnowsze wyniki pozycjononanych słów kluczowych wraz z ich pełną historią. Uzyskasz dostęp do pełnej listy miesięcznych raportów, a także wykresów ogólnej widoczności strony w wyszukiwarkach. W łatwy sposób sprawdzisz dane kontaktowe Twojego opiekuna oraz wyślesz pilne zgłoszenie przez przycisk szybkiego kontaktu. I to wszystko w jednym miejscu.

Pozycjonowanie stron internetowych (Gdynia) to proces umożliwiający zwiększenie pozycji Twojej domeny w organicznych wynikach wyszukiwania (tzw. SERP-ach), a co za tym idzie — pozyskanie stałych i opłacalnych klientów z branży, w której oferujesz swoje produkty lub usługi. Nie jest to jednak pojedyncza czynność, a zbiór konkretnych działań prowadzonych zarówno na stronie internetowej, jak i poza nią.

Naszym zdaniem pozycjonowanie jest jedną z najskuteczniejszych form marketingu internetowego. Pozwala wybić się startującym biznesom, odbudować pozycję tym podupadającym i jeszcze bardziej wzmocnić te dobrze prosperujące. Zauważyliśmy, że SEO okazuje się niezbędne również w kontekście firm działających w sieci i sklepów internetowych, które pozyskują klientów online.

Znalezienie się na podium wyników wyszukiwania gwarantuje stały przyrost wartościowego ruchu, równoznaczny z nieustannym napływem nowych klientów i znacznie większą sprzedażą. A Ty — chcesz podwoić lub potroić dochody swojego przedsiębiorstwa? Wypróbuj nas za darmo przez 30 dni. Bez zobowiązań, bez konsekwencji, przy pomocy rzetelnych specjalistów SEO z ponad 9-letnim doświadczeniem. Pozycjonujemy strony. Pozycjonujemy sklepy. Pozycjonujemy lokalnie.

Spis treści:

  1. Pozycjonowanie stron (Gdynia) vs klasyczna reklama — co wypada lepiej?
  2. Pozycjonowanie stron (Gdynia) — a co na to Google?
  3. Jak długo trzeba czekać, by pozycjonowanie stron internetowych (Gdynia) przyniosło pierwsze efekty?
  4. Jakie są zasady oceniania witryn przez Google? Podpowiadamy!
  5. Co składa się na pozycjonowanie stron internetowych (Gdynia)? — 5 najważniejszych elementów!
  6. Znaczenie optymalizacji podczas pozycjonowania stron (Gdynia)
  7. Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie stron internetowych (Gdynia)?
  8. Pozycjonowanie stron internetowych (Gdynia) — korzyści
  9. Pozycjonowanie stron (Gdynia) — podejmij współpracę ze specjalistami Top Online!
  10. FAQ — najczęstsze pytania i odpowiedzi

Pozycjonowanie stron (Gdynia) vs klasyczna reklama — co wypada lepiej?

Pozycjonowanie (Gdynia) wyróżnia się licznymi zaletami. Nas w SEO urzekł przede wszystkim stosunek skuteczności do nakładów finansowych, jakie trzeba zainwestować, żeby pozyskać nowych klientów.

W swojej karierze stosowaliśmy różne formy reklamy i możemy powiedzieć jedno — displaye i Google’owskie Adsy działają, jednak mają pewien bardzo poważny mankament, jakim jest ograniczenie pod względem zasięgu. Otóż, gdy reklama „opatrzy” się odbiorcom, przestanie generować nowy ruch, a co za tym idzie — w celu zwiększenia konwersji będziemy zmuszeni zwiększyć budżet (często jest to już nieopłacalne).

Efektywność SEO natomiast zależy od strategii, jaką opracowujemy dla klientów oraz sposobów jej wdrożenia. Jeśli Twoja firma znajdzie się na szczycie SERP-ów, nic Cię nie ogranicza — wystarczy utrzymać osiągniętą pozycję, regularnie aktualizować swoją stronę i „zrywać kupony” w postaci dodatkowej konwersji.

Pozycjonowanie stron (Gdynia) — a co na to Google?

Według serwisu NetMarketShare, pod którego wiarygodnością podpisują się tacy giganci, jak Microsoft, Forbes czy CNN, wyszukiwarka Google jest globalnie używana przez ponad 67% użytkowników komputerów i 95% użytkowników urządzeń mobilnych. W Polsce obsługuje ona ok. 95% całego ruchu (właśnie dlatego pozycjonowanie stron Gdynia realizujemy przede wszystkim pod kątem giganta z Mont Blanc). Inne popularne wyszukiwarki, wykorzystywane pod kątem SEO to m.in.:

Google, a pozycjonowanie stron Gdynia

Według serwisu NetMarketShare, pod którego wiarygodnością podpisują się giganci tacy jak Microsoft, Forbes czy CNN, wyszukiwarka Google jest globalnie używana przez ponad 67% użytkowników komputerów i przez ponad 95% użytkowników urządzeń mobilnych. W Polsce obsługuje ona szacunkowo pomiędzy 93 a 96% całego ruchu. Nie trudno więc się domyślić, że pozycjonowanie stron Gdynia realizuje się właśnie pod jej kątem. Prowadzenie SEO pod Bing, Yahoo! lub Onet nie ma po prostu większego sensu. Jeśli z jakichś powodów zależy Ci na innych wyszukiwarkach, to i tak będziesz najprawdopodobniej pozycjonować pod Google z jednego, prostego powodu. To właśnie ona ma najbardziej zaawansowany technologicznie system dobierania witryn, dyktuje więc w ten sposób poniekąd standardy dla całej branży.

  • Bing,
  • Yahoo,
  • Onet.

Osobiście jednak polecamy praktykować pozycjonowanie (Gdynia) pod kątem Google’a, ponieważ to właśnie ta wyszukiwarka dysponuje najbardziej zaawansowanym technologicznie systemem dobierania witryn (dyktuje w ten sposób standardy dla całej branży).

Jak długo trzeba czekać, by pozycjonowanie stron internetowych (Gdynia) przyniosło pierwsze efekty?

Pierwsze efekty z pozycjonowania zauważymy po 2-3 miesiącach od rozpoczęcia współpracy. Ciężko jednak podać dokładne wartości, ponieważ czas trwania całego procesu uzależniony jest od konkurencyjności danej branży, ilości słów kluczowych, na które chcemy być widoczni oraz metod pozwalających wdrożyć strategię SEO opracowaną przez ekspertów.

Warto również wspomnieć, iż pozycjonowanie stron internetowych (Gdynia) może zostać nieco przyspieszone, jeśli dysponujemy odpowiednim budżetem i grupą doświadczonych pozycjonerów dbających o autorytet domeny i jej kompleksową optymalizację.

Interesują Cię skuteczne rozwiązania SEO wdrażane przez specjalistów z ponad 9-letnim doświadczeniem? Umów się na bezpłatną konsultację oraz 30-dniowy okres próbny i zwiększ dochody swojej firmy nawet o kilkaset procent w skali roku! W Top Online SEO traktujemy serio. Robimy dobrą robotę i dobrze się z nami współpracuje. Wypróbuj nas już dziś. Nie czekaj.

Jakie są zasady oceniania witryn przez Google? Podpowiadamy!

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie pt.: „Jakie są zasady oceniania witryn przez Google?”. Otóż na pozycję strony w organicznych wynikach wyszukiwania wpływa aż 180-200 konkretnych czynników, których hierarchia i wzajemne znaczenie ulega nieustannym zmianom (zalecenia dla webmasterów publikują specjaliści z Mont Blanc w rankingu Search Quality Rating Guidelines). Najważniejszymi czynnikami wpływającymi na pozycję strony w Google są m.in.:

  • optymalizacja treści na wybrane słowa kluczowe;
  • profil linków przychodzących;
  • wydajność witryny i jakość kodu źródłowego;
  • optymalizacja strony on-site;
  • doświadczenia użytkownika (UX).

Aby cieszyć się wysokimi wynikami w SERP-ach, rekomendujemy opracowywać projekt strony we współpracy z doświadczoną agencją, która zadba zarówno o aspekt SEO, jak i UX, ponieważ aktualne standardy pozycjonerskie oprócz wysokiej jakości witryny w oczach robotów wymagają także uznania internautów pod kątem rzeczywistej przydatności strony.

Co składa się na pozycjonowanie stron internetowych (Gdynia)? — 5 najważniejszych elementów!

Pozycjonowanie (Gdynia) dzieli się na dwie główne kategorie — SEO on-site (działania prowadzone bezpośrednio na witrynie) oraz SEO off-site (działania prowadzone poza stroną). Wśród tych kategorii wyróżniamy kilka, składających się z wielu drobnych czynności etapów.

Najważniejsze z nich to m.in. odpowiedni dobór słów kluczowych wpływający na opłacalność działań SEO, link building umacniający wartość strony w oczach wyszukiwarek oraz optymalizacja witryny pod względem SEO, oraz UX. Poniżej przedstawiamy 5 najważniejszych elementów składających się na pozycjonowanie stron internetowych (Gdynia)!

1. Odpowiedni dobór słów kluczowych

Odpowiedni dobór słów kluczowych polega na stworzeniu listy fraz korespondujących z głównym tematem strony, branżą, w której działamy i zakresem usług lub produktów oferowanym przez naszą firmę. Z doświadczenia możemy stwierdzić, iż błędy na tym etapie mogą skutkować wygenerowaniem ruchu, który nie będzie wartościowy.

Zapamiętaj

Frazy kluczowe dobieramy w taki sposób, aby osoby wpisujące je w wyszukiwarkę były w jakimś stopniu zainteresowane ofertą kryjącą się za pozycjonowaną pod nie stroną.

2. Link building

Link building to działania prowadzone głównie poza domeną. Polegają na zdobywaniu zewnętrznych odnośników w celu kreowania autorytetu w oczach wyszukiwarek. Można to zrobić na kilka sposobów, m.in.:

  • guest blogging — gościnne pisanie treści na zaprzyjaźnionych blogach;
  • tematyczne portale — nawiązywanie współpracy z tematycznymi portalami i angażowanie zgromadzonej wokół strony społeczności do udzielania się na forach branżowych i portalach społecznościowych poprzez content marketing;
  • tworzenie viralowych treści — wystarczy, że wraz z zespołem opracujesz content wzbudzający duże poruszenie w branżowym środowisku, a następnie będziesz go regularnie publikował (przyniesie to efekty w postaci licznych udostępnień i odwołań do Twojego wpisu, co pozwoli pozyskać setki dodatkowych URL-i zewnętrznych).

Przypominamy, że w kwestii pozyskiwania linków zewnętrznych dofollow najważniejsza jest jakość, czyli spójność tematyczna stron, ich ocena oraz autorytet. Pamiętajmy więc, że wszelkie próby sztucznego generowania odnośników mogą być uznane przez wyszukiwarkę za manipulację wynikami (kończy się to zazwyczaj ukryciem witryny przed użytkownikami).

3. Optymalizacja witryny pod względem SEO oraz UX

Optymalizacja witryny pod względem SEO oraz UX to zbiór czynności mający na celu dostosować Twoją stronę do wytycznych branych pod uwagę przez wyszukiwarki. Dotyczy głównie aspektów technicznych (np. optymalizacja kodu HTML i CSS, responsywność pod urządzenia mobilne), ale zahacza również o content marketing (np. prowadzenie bloga, linkowanie wewnętrzne, treści nakłaniające do zakupu).

4. Audyt SEO

Pozycjonowanie stron internetowych (Gdynia) to również kompleksowy audyt SEO, w skład którego wchodzi weryfikacja poprawności witryny pod względem aspektów technicznych (np. wydajność i responsywność strony) oraz optymalizacyjnych (np. odpowiednie rozmieszczenie nagłówków H1-H3). Rekomendujemy wykonać go z pomocą naszej agencji SEO — jest darmowy przed nawiązaniem właściwej współpracy. Wystarczy, że umówisz się na bezpłatną konsultację z wybranym specjalistą Top Online.

5. Rozwijanie zawartości

Rozwijanie zawartości polega na stopniowym rozbudowywaniu treści zawartej na stronie zgodnie z zasadami pozycjonowania. Obejmuje również tworzenie i publikowanie contentu wyjaśniającego i precyzującego poszczególne zagadnienia, zawierające jednocześnie naturalnie wplecione frazy kluczowe.

Znaczenie optymalizacji podczas pozycjonowania stron (Gdynia)

Zawsze przykładamy ogromną uwagę do optymalizacji witryn naszych klientów podczas pozycjonowania stron (Gdynia). Zdajemy sobie sprawę, że samo linkowanie nie wystarczy, a w konsekwencji praktykujemy również inne działania web developerskie tj.:

  • poprawa błędów w kodzie,
  • uzupełnianie atrybutów ALT,
  • odpowiednie nasycenie contentu frazami kluczowymi,
  • dostosowanie strony pod urządzenia mobilne,
  • stworzenie odnośników wewnętrznych,
  • skonfigurowanie i zaindeksowanie mapy witryny,
  • zadbanie o doświadczenia użytkowników (UX).

Poprawna optymalizacja SEO to również kompleksowe dopracowanie contentu pod względem treści, jakości oraz prawidłowego formatu. Wykonanie powyższych czynności jest bardzo pracochłonne i wymaga sporej wiedzy w zakresie pozycjonowania stron, dlatego rekomendujemy podjąć współpracę z rzetelną agencją SEO doświadczoną w pozycjonowaniu ogólnopolskim, jak i lokalnym stron oraz sklepów internetowych. Sprawdź nasze case study SEO!

Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie stron internetowych (Gdynia)?

Pozycjonowanie stron internetowych (Gdynia) wpływa na bardziej kaloryczny ruch organiczny przekładający się bezpośrednio na zwiększenie sprzedaży produktów lub usług oferowanych przez Twoje przedsiębiorstwo. To nie wszystko, bowiem z doświadczenia wiemy, iż znalezienie się wysoko w SERP-ach wzmacnia także zaufanie klientów do danej marki oraz buduje jej pozytywny wizerunek wśród społeczeństwa, co również przejawia się w wyższej konwersji sprzedażowej.

Pozycjonowanie stron internetowych (Gdynia) — korzyści

Dzięki opracowywanym na potrzeby pozycjonowania raportom nasi klienci otrzymują bezpośrednie rekomendacje umożliwiające samodzielne ulepszenie witryny i poprawienie sprzedaży. Oprócz standardowych aspektów SEO wdrażamy dodatkowo newslettery oraz programy lojalnościowe napędzające konwersję. Po wykonaniu tych działań efektywniejsze stają się również wszelkie promocje cenowe, a prawdopodobieństwo tego, że klienci dokonają zakupu ponownie, wzrasta nawet o kilkadziesiąt procent.

Pozycjonowanie stron (Gdynia) — podejmij współpracę ze specjalistami Top Online!

Pozycjonowanie stron (Gdynia) wymaga profesjonalnego podejścia i potraktowania SEO na serio. Podczas 30-dniowego darmowego okresu próbnego sprawimy, że Twoja strona zakumpluje się z wyszukiwarkami, a będzie to długa i owocna przyjaźń. Bo pracujemy po swojemu i robimy to z głową. Każdego dnia opracowujemy rozwiązania umożliwiające osiągnięcie zadowalających wyników dla Twojego przedsiębiorstwa.

Wiemy co działa a co nie. Własne umiejętności i strategie wzmacniamy autorskim oprogramowaniem. I to wszystko włożymy w Twój serwis, bo zależy nam na Twoim sukcesie i ogromnych liczbach, które go potwierdzą, a Cię usatysfakcjonują.

Dołącz do nas — umów się na bezpłatną konsultację i skorzystaj z 30-dniowego okresu próbnego już dziś. Nie czekaj. Zapracujmy wspólnie na Twój sukces. Bez zobowiązań, bez konsekwencji, z gwarancją wyników. Pozycjonujemy strony. Pozycjonujemy sklepy. Pozycjonujemy lokalnie.

FAQ — najczęstsze pytania i odpowiedzi

Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęstsze pytania zadawane w tematyce pozycjonowania stron internetowych w Gdyni!

#1 Czym jest pozycjonowanie stron (Gdynia)?

Pozycjonowanie stron (Gdynia) to nic innego jak zaawansowanie działania marketingowe związane z kształtowaniem oferty i wizerunku produktu, marki lub firmy. Pierwsze określenie pt.: „pozycjonowanie” użyto w 1969 r. w odniesieniu do aspektów rynkowych.

#2 Z czego składa się pozycjonowanie (Gdynia)?

Pozycjonowanie (Gdynia) to proces składający się z wartościowych działań optymalizacyjnych on-site (np. optymalizacja meta tagów, prowadzenie bloga) oraz off-site (np. link building, wizytówka Google Moja Firma). Dochodzą do tego również prace usprawniające stronę pod względem UX (User Experience), m.in. rekonstrukcja kodu witryny czy poprawa jej wydajności.

Case studies

Stoją za nami duże sukcesy. A za nimi jeszcze większe liczby.

Zobacz wszystkie

Zapracujemy na sukces Twojej strony. Zobacz jak .

Sprawdzam