Pozycjonowanie stron Kraków*

*poznaj najlepsze i najbardziej
skuteczne metody pozycjonowania lokalnego

SEO
na luzie*

*Całkowicie za darmo przygotujemy wstępną analizę Twojej strony, sprawdzimy konkurencję i zaproponujemy skuteczną strategię działania. Wszystko w formie wideo, na przykładach, abyś nie musiał domyślać się o co chodzi.

Bezpłatna oferta
  • Odezwiemy się w 24h
  • Otrzymasz analizę strony i porównanie z konkurencją
  • Przygotujemy strategię SEO dla Twojego biznesu
  • Pokażemy Ci na przykładach, jak wygląda współpraca i raporty miesięczne
  • Otrzymasz ofertę w formie video, współpraca od 1999 zł/mc

Nasze metody

Pracujemy po swojemu i robimy to z głową*

*Mamy własne sposoby na to, by wypracować dobre wyniki dla Twojej strony internetowej. Przećwiczyliśmy je na setkach stron i na własnych sklepach. Wiemy, co działa, a co nie. Własne umiejętności i metody pracy wzmacniamy autorskim oprogramowaniem. I to wszystko włożymy w Twój serwis.

Miesięczne raporty
Pozycjonowanie stron internetowych - raportowanie

Szczegółowo informujemy nie tylko o samych wynikach, ale też o tym, co dokładnie w danym miesiącu zrobiliśmy, by je osiągnąć. Zobaczysz tu wszystkie wykonane przez nas czynności, przykładowe zaplecze, katalog tekstów ze wskazaniem na ich autora, wykaz pozycji monitorowanych słów kluczowych oraz statystyki widoczności strony w wyszukiwarce. Nasze raporty nie pozostawiają miejsca na domysły.

Opiekunem Klienta zawsze jest wykwalifikowany specjalista SEO, który zajmuje się Twoją stroną, zna ją na wylot, a Ty masz do niego bezpośredni kontakt.

Poznaj nasz zespoł

Merytoryczny kontakt
Reakcja w 24h
Pozycjonowanie stron internetowych - kontakt w 24h

Jesteśmy szybcy i zwinni. Reagujemy na każde Twoje zgłoszenia i każdy pojawiający się problem. Większość z nich rozwiązujemy już w ciągu doby.

Analiza strony

Przeprowadzamy cykliczne i dokładne analizy stron wspierane przez autorskie narzędzia. Ich efektem są konkretne wskazówki i wytyczne gotowe do wdrożenia.

Inteligentny asystent SEO

Tworzymy własne narzędzia do analizy stron, które stale ulepszamy. Dzięki nim działamy dokładniej, szybciej, widzimy więcej, a na problemy reagujemy natychmiastowo. Twój serwis jest pod stałą opieką nie tylko specjalisty SEO, ale również naszych autorskich narzędzi.
Zobacz

Monitorowanie

Prowadzimy zautomatyzowany cykliczny monitoring strony. Każdy wykryty problem natychmiast badamy i zgłaszamy Tobie sugerując konkretne rozwiązania.

Copywriting

Posiadamy własny zespół kilkunastu copywriterów o różnorodnych zainteresowaniach. Tworzymy wartościowe treści, dotrzymujemy terminów, uwzględniamy Twoje uwagi.

Poznaj nasz zespół

Własne zaplecze SEO

Prowadzimy własne serwisy tematyczne, na których cyklicznie tworzymy dedykowany content, stale analizujemy linki zwrotne, a dokładny wykaz zaplecza przekazujemy w raportach.

Bezpieczne metody

Stosujemy wyłącznie bezpieczne metody pozycjonowania. Nie kupujemy linków, nie stosujemy ukrytych treści ani niedopuszczalnych przez Google praktyk, tropimy linki z niepożądanych źródeł. Nasze metody sprawiają, że Twój serwis staje się bardziej wartościowy w oczach Google i Twoich Klientów.

Panel Klienta 24H/7

Dajemy Ci stały wgląd do najbardizej aktualnych danych dotyczących Twojej strony. Oprócz kluczowych informacji dotyczących współpracy znajdziesz tu najnowsze wyniki pozycjononanych słów kluczowych wraz z ich pełną historią. Uzyskasz dostęp do pełnej listy miesięcznych raportów, a także wykresów ogólnej widoczności strony w wyszukiwarkach. W łatwy sposób sprawdzisz dane kontaktowe Twojego opiekuna oraz wyślesz pilne zgłoszenie przez przycisk szybkiego kontaktu. I to wszystko w jednym miejscu.

Pozycjonowanie stron Kraków to zaawansowane działania umożliwiające podwyższenie pozycji Twojej witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Według danych Gemius z lipca 2019 roku większość Polaków (ponad 90%) korzysta wyłącznie z Google, pomijając niemal całkowicie Bing, Yahoo czy Baidu. Osobiście rekomendujemy pozycjonowanie stron internetowych Kraków z myślą o amerykańskim gigancie, ponieważ pozostałe wyszukiwarki bazują na jego wytycznych, a co za tym idzie, jeśli pozycjonujemy się wg. standardów Google, stajemy się także widoczni u konkurencji.

Zauważyliśmy, że właściciele większych sklepów i stron internetowych traktują pozycjonowanie Kraków, jako najważniejszy element reklamowy. Przyznajemy im 100% rację, ponieważ SEO w perspektywie roku lub dwóch lat, lub więcej przynosi efekty w postaci zwiększenia dochodu konkretnego przedsiębiorstwa nawet o kilkaset procent (przynajmniej w przypadku klientów, z którymi współpracujemy lub współpracowaliśmy).

Rezultaty, jakie niesie za sobą pozycjonowanie stron Kraków, wymagają kompleksowego podejścia i przemyślanych sposobów umożliwiających wypracowanie dobrych wyników dla Twojej strony internetowej. W Top Online przećwiczyliśmy niezbędne działania na testowych domenach, dlatego wiemy, co działa, a co nie. Sprawdź naszą rzetelność. Wchodzisz w to, czy zostajesz na dole SERP-ów i biernie obserwujesz, jak konkurencja zrywa kupony?

Spis treści:

  1. Pozycjonowanie stron internetowych Kraków — jakich efektów można się spodziewać?
  2. Pozycjonowanie Kraków na konkretne frazy kluczowe, a liczba odwiedzin na stronie
  3. Najczęstsze 9 błędów w pozycjonowaniu ston internetowych Kraków
  4. Pozycjonowanie stron Kraków — zalety i wady
  5. Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie stron Kraków z Top Online?
  6. FAQ — najczęstsze pytania i odpowiedzi

Pozycjonowanie stron internetowych Kraków — jakich efektów można się spodziewać?

Pozycjonowanie stron internetowych Kraków ma na celu wypracowanie pozycji lidera w branży, większą liczbą odwiedzin na stronie, a także zaufaniem wśród potencjalnych klientów wiążącym się z rzetelnością oraz jakością usług świadczonych przez Twoją firmę. Poniżej przedstawiamy efekty, jakie niesie za sobą pozycjonowanie stron internetowych Kraków!

A. Pozycja lidera w branży

Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania skutkują lepszym wizerunkiem Twojego przedsiębiorstwa. Biznesy rankujące w TOP 10 SERP-ów są traktowane przez klientów jako niewątpliwi giganci w swoim fachu, co przekłada się na większe zainteresowanie ofertą konkretnej firmy oraz liczne odwiedziny na stronie.

B. Większa liczba odwiedzin na stronie

Większa liczba odwiedzin to szansa, by osiągnąć pożądaną konwersję w postaci zakupu danego produktu, rejestracji w sklepie internetowym czy zapisania się na szkolenie organizowane przez Twoje przedsiębiorstwo.

C. Zaufanie wśród potencjalnych klientów

Firma znajdująca się na samej górze SERP-ów wzbudza zaufanie wśród nowych klientów. Internauci wówczas są w stanie wejść na konkretny serwis i przejrzeć jego ofertę. Inaczej sprawa wygląda, gdy strona internetowa jest w oddali (przykładowo na 3 stronie organicznych wyników wyszukiwania) — w takiej sytuacji istnieje bardzo mała szansa, że użytkownicy na nią wejdą (ludzie zazwyczaj nie ufają nisko rankującym witrynom).

Pozycjonowanie Kraków na konkretne frazy kluczowe, a liczba odwiedzin na stronie

Jeśli chodzi o pozycjonowanie Kraków, najpopularniejsze i najbardziej konkurencyjne frazy nie zawsze okazują się opłacalne. Otóż, w momencie, gdy dopiero wdrażamy działania SEO dla własnego serwisu na rynek w dziedzinach, gdzie rywalizacja rozgrywa się o każdy milimetr reklamowy (np. branża hostingowa i hazardowa), warto postawić na mniej znane słowa kluczowe i tzw. long tail pozwalający pozyskać świadomych, a także najbardziej zdecydowanych klientów.

Zapamiętaj

Ogólne frazy napędzają budżety największych biznesów — korporacyjnych gigantów z danej dziedziny, którzy wdrażają przemyślane działania SEO nieprzerwanie od kilku lub kilkunastu lat. Mniejsze firmy powinny postawić na tzw. long tail keywords oraz średnio popularne słowa kluczowe, które można wypozycjonować do TOP 1 w 8-12 miesięcy.

Najczęstsze 9 błędów w pozycjonowaniu ston internetowych Kraków

Jakie są najczęstsze błędy SEO w 2022 roku? Osobiście zauważyliśmy kilka interesujących mankamentów, które regularnie powtarzają się na serwisach w całej Polsce. Pamiętajmy jednak, że wynikają one przede wszystkim z niewielkiego doświadczenia i braku rozeznania w dziedzinie, jaką jest pozycjonowanie Kraków. Poniżej przedstawiamy 9 najczęstszych błędów w SEO!

1. Kopiowanie treści

Duplicate content to jeden z najpopularniejszych błędów SEO w 2022 roku. Naszym zdaniem kopiowane treści jest plagą przede wszystkim w odniesieniu do sklepów internetowych, gdzie właściciele notorycznie powielają treści ze strony producenta, nie zmieniając w nich zupełnie nic. Pamiętajmy, że zjawisko duplicate content może skutkować nałożeniem filtrów uniemożliwiających skuteczne pozycjonowanie Kraków. Zamieszczona treść powinna być oryginalna i pomysłowa.

2. Niewłaściwy dobór fraz kluczowych

Niewłaściwy dobór fraz kluczowych skutkuje generowaniem zbędnego ruchu na Twoją stronę internetową. Na początku współpracy z naszymi klientami analizujemy witrynę, a następnie opracowujemy kompleksową strategię SEO uwzględniającą specyfikę branży, w skład której wchodzi analiza słów kluczowych.

Gdy dana firma dopiero się rozwija i nigdy nie miała do czynienia z pozycjonowaniem, stosujemy frazy o średniej popularności — zarówno jedno- i dwuwyrazowe oraz tzw. long tail kewords mające za zadanie przyciągnąć świadomych konsumentów, jednocześnie poprawiając współczynnik konwersji.

3. Bagatelizowanie UX

Jeszcze kilka lat temu wystarczyło zadbać o link-building, w miarę wartościowe treści SEO na stronie oraz jej prawidłową indeksację, aby znaleźć się na szczycie rankingu Google’a. Aktualnie wymagania algorytmów znacząco się zmieniły, zwracając uwagę również na wrażenia użytkowników, jakich doświadczają podczas korzystania z Twojego serwisu.

O co dokładnie chodzi? Otóż pozycjonowanie Kraków to SEO (z ang. Search Engine Optimization), czyli optymalizacja strony pod wyszukiwarkę. Na własnym przykładzie możemy powiedzieć, iż pozycjonowanie stron internetowych Kraków według najnowszych standardów powinno odbywać się z uwzględnieniem UX, w skład których wchodzą m.in.:

  • poprawne wdrożenie elementów CTA;
  • przyspieszenie działania strony (powinna ładować się maksymalnie 2-3 sekundy);
  • layout domeny dostosowany do aktualnych wymagań internautów;
  • merytoryczne i czytelne treści;
  • responsywność witryny;
  • odpowiednia nawigacja serwisu;
  • atrakcyjne grafiki i video umieszczone w tekstach.

Reasumując, witryna zgodna z aspektami UX powinna być użyteczna, funkcjonalna, wiarygodna, atrakcyjna i łatwo dostępna. Bagatelizowanie powyższych zasad skutkuje niższą pozycją w SERP-ach i mniejszą wiarygodnością w oczach robotów Google’a.

4. Pozyskiwanie linków z niewiarygodnych serwisów

Pozyskiwanie linków z niewiarygodnych i niskojakościowych serwisów powoli odchodzi w niepamięć, jednak musimy przyznać, że nawet właściciele dużych witryn przed rozpoczęciem współpracy z naszą firmą praktykowali odnośniki dofollow z wątpliwych katalogów czy też komentarzy na spamerskich forach. Osobiście uważamy, że jednym z najlepszych sposobów na link-building jest własne zaplecze pozycjonerskie — czyli grupa stron przydatnych do dywersyfikacji odnośników dla naszego biznesu. Poniżej przedstawiamy 7 sposobów na naturalny i wiarygodny link-building w 2022 roku!

  • publikacje contentu na branżowych portalach,
  • opracowywanie viralowych treści na blogu,
  • udzielanie wypowiedzi do artykułów z prasy,
  • korzystanie z płatnych ogólnopolskich serwisów,
  • wymiana odnośników pomiędzy klientami lub partnerami,
  • case study,
  • relinkowanie.

Rekomendujemy, aby pozyskiwać tylko i wyłącznie wartościowe linki ze stron z wysokim autorytetem, ponieważ w innym przypadku Google uzna naszą domenę za mało wiarygodną, co nie przyczyni się do podwyższenia pozycji w SERP-ach.

5. Zbyt duża liczba odnośników wewnętrznych

Kolejny błąd SEO — zbyt duża liczba odnośników wewnętrznych w witrynie. Otóż ich odpowiednie i naturalne rozmieszczenie przyczyni się do lepszej nawigacji dla użytkowników i robotów indeksujących, natomiast nadmierny link building wewnętrzny zaowocuje niską wiarygodnością domeny w mniemaniu algorytmów.

6. Skupianie się tylko i wyłącznie na pozycjonowaniu globalnym

Pracując w Top Online, skupiamy się na pozycjonowaniu globalnym oraz lokalnym. W konsekwencji początkowo optymalizujemy wizytówkę Google Moja Firma, aby internauci mogli łatwo znaleźć dane kontaktowe i drogę do firmy naszego klienta.

Następnie wdrażamy strategię obejmującą zarówno pozycjonowanie lokalne, jak i ogólnopolskie. Pozwoli to spotęgować efekty SEO, a także znacznie przyspieszyć zwrot z inwestycji, ponieważ na wypozycjonowanie usług w obrębie danego miasta do TOP 10 wystarczą średnio 2-3 miesiące (zależy to jednak od konkurencyjności na poszczególne słowa kluczowe i specyfiki branży).

7. Brak regularnych audytów witryny

Ogromny błąd SEO — brak regularnych audytów witryny. Działając w ten sposób, nie możemy kontrolować efektów, jakie przynosi nam pozycjonowanie stron internetowych Kraków. Analizując domeny naszych klientów, bierzemy pod uwagę m.in.:

  • optymalizację techniczną strony (meta tagi, nagłówki, responsywność);
  • indeksację witryny;
  • konstrukcję i budowę adresów URL;
  • linki wewnętrzne;
  • treść strony;
  • dyrektywy dla robotów internetowych;
  • mapę witryny;
  • aspekty UX (z ang. User Experience).

Pamiętajmy jednak, że kompleksowość audytu SEO zależy od poziomu rozbudowania witryny oraz indywidualnych oczekiwań właściciela. A Ty, wykonujesz regularnie weryfikację swojej domeny pod kątem SEO i UX?

8. Brak przekierowań

Obsługując klientów z różnych branż, zauważyliśmy, że niektórzy popełniają jeden zasadniczy błąd — nie używają przekierowań, co powoduje powstawanie kopii serwisu i automatycznie obniża jego ocenę w SERP-ach.

Zapamiętaj

Dla Google adres www.twoja-strona.pl i twoja-strona.pl są osobnymi podstronami. W celu uniknięcia duplikacji treści rekomendujemy ustawienie odpowiedniego przekierowania 301.

9. Rezygnacja z SEO po 2-3 miesiącach pracy agencji

Rezygnacja z SEO po 2-3 miesiącach pracy agencji to przysłowiowy „strzał w kolano” dla Twojej firmy. Na efekty, jakie niesie za sobą pozycjonowanie stron internetowych Kraków, trzeba zaczekać minimum rok. Po tym czasie nasi klienci widzą realne rezultaty w postaci zwiększonej konwersji skutkującej zakupem produktu, skorzystaniem z usługi lub zapisaniem się do newslettera. Więcej o tym, ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania w podlinkowanym artykule!

Pozycjonowanie stron Kraków — zalety i wady

Istnieje szereg zalet i wad, jakie oferuje pozycjonowanie stron Kraków. Naszym zdaniem jest to podstawowa reklama każdego biznesu w sieci pozwalająca zwiększyć pozycję własnej marki online. Wdrożenie optymalnej strategii SEO umożliwia także pozyskanie zupełnie nowych klientów, którzy będą zdecydowani i nastawieni na długofalową współpracę. Poniżej przedstawiamy wady i zalety pozycjonowania!

Pozycjonowanie stron Kraków — zalety

  • wzrost widoczności serwisu na słowa kluczowe i frazy długiego ogona (tzw. long tail);
  • zdobycie przewagi nad branżową konkurencją;
  • stopniowy wzrost zysków i rozwój biznesu;
  • elastyczne koszty pozyskania klienta;
  • dodatkowe linki zewnętrzne z naturalnych źródeł;
  • budowanie wizerunku eksperta w danej dziedzinie;
  • długotrwałe efekty;
  • możliwość poznania preferencji klientów;
  • większe ROI niż w przypadku innych reklam (np. Google ADS).

Pozycjonowanie stron Kraków — wady

Pozycjonowanie stron Kraków ma zalety, ale również wady. Biorąc pod uwagę nasze wieloletnie doświadczenie, możemy stwierdzić, iż kluczowym mankamentem SEO jest stosunkowo długie oczekiwanie na efekty. Otóż do wygenerowania ruchu na stronie klientów potrzebujemy minimum 2-3 miesięcy, natomiast rezultaty w postaci zwiększenia budżetu przedsiębiorstwa będą widoczne dopiero po roku działań.

Rok oczekiwania na efekty w postaci wyższej konwersji nie jest regułą. Bardzo często udaje nam się pozytywnie wpłynąć na zyski poszczególnych przedsiębiorstw już po ok. 6 miesiącach. Zależy to w głównej mierze od specyfiki branży, typu pozycjonowania (lokalne czy globalne) i konkurencyjności fraz kluczowych.

Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie stron Kraków z Top Online?

Pozycjonowanie stron Kraków to różnorodne i bardzo zaawansowane działania on-site i off-site z dodatkiem aspektów technicznych oraz wizualnych w kontekście UX, czyli wrażeń, jakich doświadcza internauta podczas korzystania z danej witryny. Inwestycja w SEO od Top Online pozwoli zwiększyć pozycję Twojej domeny w SERP-ach, zbudować pozytywny wizerunek marki, a także wzbudzić zaufanie wśród potencjalnych klientów.

Jeśli chcesz wejść na zupełnie inny poziom marketingu internetowego — zainwestuj w pozycjonowanie stron Kraków. Z naszą pomocą wejdziesz do dziesiątki organicznych wyników wyszukiwania nawet w 6 miesięcy. Wystarczy, że dasz nam szansę, a naprawdę warto, bo robimy dobrą robotę i dobrze się z nami pracuje.

FAQ — najczęstsze pytania i odpowiedzi

Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęstsze pytania zadawane w tematyce pozycjonowania stron internetowych w Krakowie!

#1 Czym jest pozycjonowanie Kraków?

Pozycjonowanie Kraków to zbiór działań obejmujących aspekty on-site i off-site. Polega na edycji zawartości strony, wraz z poprawą jej kodu źródłowego w taki sposób, aby stała się ona przyjazna zarówno dla wyszukiwarek, jak i użytkowników.

#2 Ile trwa pozycjonowanie Kraków?

Pozycjonowanie Kraków powinno trwać minimum 12 miesięcy. W tym czasie klienci chwalą sobie zwiększenie ruchu w witrynie oraz konwersję przekładającą się na sprzedaż i dodatkowe zapisy do newslettera czy rejestracje w sklepie internetowym.

#3 Ile kosztuje pozycjonowanie Kraków?

Cena za pozycjonowanie Kraków jest zależna od specyfiki branży, konkurencyjności słów kluczowych, nad którymi pracujemy oraz wielkości Twojej domeny. Aby dowiedzieć się, ile kosztuje SEO, rekomendujemy skontaktować się z naszymi specjalistami dostępnymi w zakładce kontakt.

#4 Czy UX wpływa na pozycjonowanie Kraków?

Elementy UX bezsprzecznie wpływają na pozycjonowanie stron internetowych Kraków. Składa się na to przede wszystkim wydajność witryny, jej wygląd i użyteczność dla użytkowników. Aktualnie domeny tworzymy zgodnie ze standardami SXO, ponieważ strona stworzona w 2022 roku musi być wartościowa w oczach algorytmów oraz potencjalnych klientów.

Naprodukowaliśmy się nie lada. A czy szczena opada? (D)oceń nas!

Aktualna ocena:

5 / 5

Liczba ocen: 1

Twoja ocena:

Case studies

Stoją za nami duże sukcesy. A za nimi jeszcze większe liczby.

Zobacz wszystkie

Zapracujemy na sukces Twojej strony. Zobacz jak .

Sprawdzam