Pozycjonowanie stron Łódź*

*poznaj najlepsze i najbardziej
skuteczne metody pozycjonowania lokalnego

SEO
na luzie*

*Całkowicie za darmo przygotujemy wstępną analizę Twojej strony, sprawdzimy konkurencję i zaproponujemy skuteczną strategię działania. Wszystko w formie wideo, na przykładach, abyś nie musiał domyślać się o co chodzi.

Bezpłatna oferta
  • Odezwiemy się w 24h
  • Otrzymasz analizę strony i porównanie z konkurencją
  • Przygotujemy strategię SEO dla Twojego biznesu
  • Pokażemy Ci na przykładach, jak wygląda współpraca i raporty miesięczne
  • Otrzymasz ofertę w formie video, współpraca od 1999 zł/mc

Nasze metody

Pracujemy po swojemu i robimy to z głową*

*Mamy własne sposoby na to, by wypracować dobre wyniki dla Twojej strony internetowej. Przećwiczyliśmy je na setkach stron i na własnych sklepach. Wiemy, co działa, a co nie. Własne umiejętności i metody pracy wzmacniamy autorskim oprogramowaniem. I to wszystko włożymy w Twój serwis.

Miesięczne raporty
Pozycjonowanie stron internetowych - raportowanie

Szczegółowo informujemy nie tylko o samych wynikach, ale też o tym, co dokładnie w danym miesiącu zrobiliśmy, by je osiągnąć. Zobaczysz tu wszystkie wykonane przez nas czynności, przykładowe zaplecze, katalog tekstów ze wskazaniem na ich autora, wykaz pozycji monitorowanych słów kluczowych oraz statystyki widoczności strony w wyszukiwarce. Nasze raporty nie pozostawiają miejsca na domysły.

Opiekunem Klienta zawsze jest wykwalifikowany specjalista SEO, który zajmuje się Twoją stroną, zna ją na wylot, a Ty masz do niego bezpośredni kontakt.

Poznaj nasz zespoł

Merytoryczny kontakt
Reakcja w 24h
Pozycjonowanie stron internetowych - kontakt w 24h

Jesteśmy szybcy i zwinni. Reagujemy na każde Twoje zgłoszenia i każdy pojawiający się problem. Większość z nich rozwiązujemy już w ciągu doby.

Analiza strony

Przeprowadzamy cykliczne i dokładne analizy stron wspierane przez autorskie narzędzia. Ich efektem są konkretne wskazówki i wytyczne gotowe do wdrożenia.

Inteligentny asystent SEO

Tworzymy własne narzędzia do analizy stron, które stale ulepszamy. Dzięki nim działamy dokładniej, szybciej, widzimy więcej, a na problemy reagujemy natychmiastowo. Twój serwis jest pod stałą opieką nie tylko specjalisty SEO, ale również naszych autorskich narzędzi.
Zobacz

Monitorowanie

Prowadzimy zautomatyzowany cykliczny monitoring strony. Każdy wykryty problem natychmiast badamy i zgłaszamy Tobie sugerując konkretne rozwiązania.

Copywriting

Posiadamy własny zespół kilkunastu copywriterów o różnorodnych zainteresowaniach. Tworzymy wartościowe treści, dotrzymujemy terminów, uwzględniamy Twoje uwagi.

Poznaj nasz zespół

Własne zaplecze SEO

Prowadzimy własne serwisy tematyczne, na których cyklicznie tworzymy dedykowany content, stale analizujemy linki zwrotne, a dokładny wykaz zaplecza przekazujemy w raportach.

Bezpieczne metody

Stosujemy wyłącznie bezpieczne metody pozycjonowania. Nie kupujemy linków, nie stosujemy ukrytych treści ani niedopuszczalnych przez Google praktyk, tropimy linki z niepożądanych źródeł. Nasze metody sprawiają, że Twój serwis staje się bardziej wartościowy w oczach Google i Twoich Klientów.

Panel Klienta 24H/7

Dajemy Ci stały wgląd do najbardizej aktualnych danych dotyczących Twojej strony. Oprócz kluczowych informacji dotyczących współpracy znajdziesz tu najnowsze wyniki pozycjononanych słów kluczowych wraz z ich pełną historią. Uzyskasz dostęp do pełnej listy miesięcznych raportów, a także wykresów ogólnej widoczności strony w wyszukiwarkach. W łatwy sposób sprawdzisz dane kontaktowe Twojego opiekuna oraz wyślesz pilne zgłoszenie przez przycisk szybkiego kontaktu. I to wszystko w jednym miejscu.

Dla osób prowadzących biznes w Internecie pozycjonowanie Łódź jest jednym z najlepszych sposobów promocji, jej fundamentem i często po prostu koniecznością.

Spis treści:

  1. Jakie znaczenie ma pozycjonowanie stron internetowych Łódź?
  2. Pozycjonowanie Łódź zdobędzie dla Ciebie pozycję
  3. Korzyści, czyli jak pozycjonowanie stron internetowych Łódź pozwala ulepszać stojący za nimi biznes
  4. Pozycjonowanie stron Łódź – praktyka, czyli jak się to robi
  5. Co wybrać? Pozycjonowanie stron Łódź vs kampania AdWords i inne formy reklamy
  6. Jak długo trzeba prowadzić pozycjonowanie stron internetowych Łódź, żeby zobaczyć efekty?
  7. Marketing treści, a pozycjonowanie stron Łódź
  8. Do kogo jest skierowanie pozycjonowanie stron internetowych Łódź?
  9. Przekonaliśmy Cię?

Jakie znaczenie ma pozycjonowanie stron internetowych Łódź?

Według badań organizacji PBI (Polskie Badania Internetu), liczba użytkowników sieci w Polsce zbliża się już do 30 milionów. Możliwość dotarcia w do tak dużej liczby potencjalnych klientów znacznie zaostrza konkurencję. Potęguje to też fakt, że większość internautów przyzwyczaiła się już do szukania wszelkich interesujących ich usług, czy produktów właśnie w Internecie. A od czego zaczynają się poszukiwania? Od wyszukiwarki. Nikt nie przegląda jednak skrupulatnie wyników wyszukiwania w celu znalezienia jak najodpowiedniejszej oferty. Wskazują na to analizy zachowania użytkowników Google, donoszące m.in., że na drugą stronę wyników dociera mniej niż jeden na stu szukających. Właśnie dlatego jednym z najważniejszych aspektów konkurencyjności w sieci stało się pozycjonowanie. Pierwsze wyniki wyświetlane przez Google są wybierane przez ponad połowę szukających, zarówno na urządzeniach desktopowych, jak i na smartfonach czy tabletach.

Pozycja Desktop Mobile
1 29.38% 23.82%
2 15.44% 15.41%
3 10.68% 9.5%
4 7.26% 6.48%
5 5.18% 4.63%
6 3.75% 3.37%
7 2.73% 2.57%
8 2.04% 1.99%
9 1.53% 1.54%
10 1.16% 1.17%

Nie trudno domyślić się, że przy tak dużej rozbieżności zainteresowania wszystkie firmy będą chciały znaleźć się, jak najwyżej. Im lepsza pozycja, tym więcej osób na stronie, a im więcej osób na stronie, tym więcej potencjalnych klientów mogących zdecydować się na zakup. Pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania nie da się jednak wykupić jak reklamy. Trzeba ją wypracować. To właśnie w tym pomaga pozycjonowanie stron internetowych Łódź.

Pozycjonowanie Łódź zdobędzie dla Ciebie pozycję

Największa wyszukiwarka internetowa na świecie, Google, nie układa wyników wyszukiwania przypadkowo. Jej mechanizmy sortujące strony zostały stworzone tak, by dobierać je według wiarygodności i przydatności dla użytkowników. Ze względu na duże natężenie stron należących do rzetelnych firm niemożliwe jest jednak ułożenie ich w stu procentach obiektywnie. Nie da się tego po prostu szczegółowo określić, z usług dwóch podobnych przedsiębiorstw potencjalny Klient może być przecież równie usatysfakcjonowany. W celu zapobiegania oszustom, naciągaczom i nieuczciwej konkurencji trzeba jednak jakoś to robić. Dlatego Google stosuje różnorakie algorytmy oceniające i sortujące witryny według konkretnych wytycznych. Nikt nie wie jednak dokładnie, co jest brane pod uwagę. Według różnych szacunków może być to nawet 200 różnych czynników dotyczących aspektów technicznych i treści.

Pozycjonowanie stron internetowych Łódź polega na jak najlepszym dostosowaniu witryny właśnie pod względem tych czynników. Pomaga w ten sposób zająć stronom lepsze miejsce w wynikach, zwiększając tym samym liczbę odwiedzających je osób. W przypadku sklepów, czy stron firmowych podnosi to znacznie sprzedaż i pozwala wybić się na tle konkurencji. Nie jest to jednak manipulacja, czy praktyka nieuczciwa. Pomimo istnienia sposobów wpływania na system dobierania stron nadal jest on bezlitosny dla wszelkich oszustów. Dzieje się tak dlatego, że wpisanie się we wspomniane powyżej czynniki wymaga uczynienia strony po prostu lepszą, bardziej intuicyjną, użyteczną dla użytkownika i poświadczającą wiarygodność jej właściciela. Nie da się na przykład skutecznie pozycjonować strony nieinformującej o tym, kto za nią stoi. Sprawia to, że pozycjonowanie Łódź jest działaniem wielopoziomowym, oferującym znacznie więcej niż samo zwiększenie ruchu.

Korzyści, czyli jak pozycjonowanie stron internetowych Łódź pozwala ulepszać stojący za nimi biznes

  • Większe zainteresowanie użytkowników

    Zajęcie lepszej pozycji w Google zwiększa ruch organiczny na stronie. Im wyżej dana strona się znajdzie, tym więcej osób ją odwiedzi. Taki wzrost zainteresowania może przełożyć się bezpośrednio na wyniki finansowe. Więcej osób widzących ofertę to więcej decyzji o zakupie. Dużym plusem w tej kwestii jest też to, że ruch trafiający na stronę z wyszukiwarki nie jest przypadkowy. Żeby ktoś znalazł konkretną witrynę, musi przecież szukać czegoś bezpośrednio z nią związanego, np. konkretnej usługi w danym mieście. Generowane przez pozycjonowanie stron Łódź przyrosty ruchu nie są więc tylko ładnie wyglądającą statystyką. To ludzie realnie zainteresowani tym, co dana strona ma do zaoferowania.

  • Stworzenie profesjonalnego wizerunku

    Dzięki temu, że nie da się pozycjonować bez rzeczywistego poprawienia funkcjonowania strony i jej wiarygodności firma korzystająca z takiej usługi zyskuje też wizerunkowo. Bardziej intuicyjna witryna jest lepiej odbierana zarówno przez potencjalnych, jak i stałych klientów. Wszystko po prostu działa jak powinno, nie powstają więc żadne negatywne skojarzenia, a firma zostaje zapamiętana jako solidna i godna uwagi. Wysoka pozycja w wynikach jest też odbierana przez szukających jako swoista gwarancja jakości. Dzięki temu znacznie wzrasta zaufanie, a częste pojawiania się strony w wynikach buduje rozpoznawalność. Wszystko to przekłada się na lepszą pozycję konkurencyjną w branży, a w dalszej perspektywie może nawet ułatwiać nawiązywanie kontaktów biznesowych.

  • Dodatkowy potencjał do rozwoju

    Powyższe korzyści są osiągane dzięki temu, że pozycjonowanie stron internetowych Łódź jest prowadzone kompleksowo i ciągle. Polega nie tylko na wprowadzaniu poprawek czy ulepszeń, ale także na monitorowaniu ich wpływu. Nie tylko na pozycję, ale i na zachowanie użytkowników na stronie. Z danych tych można oczywiście wyciągać wnioski wskazujące obszary wymagające poprawy i pozwalające ciągle dostosowywać stronę. Większy ruch wzmacnia też działanie wszelkich promocji wewnętrznych, zarówno cenowych, jak i tych mających na celu budowanie lojalności użytkowników. Skuteczne i umiejętne pozycjonowanie Łódź otwiera więc sporo nowych możliwości do jeszcze szybszego rozwijania działalności. Lepszy wizerunek firmy budowany poprzez stronę pozwala także systematycznie budować bazę stałych Klientów.

Pozycjonowanie stron Łódź – praktyka, czyli jak się to robi

Zastanawia Cię zapewne, w jaki sposób to wszystko jest możliwe i jak wpływa się na wyniki wyszukiwania. Spieszymy z wyjaśnieniem. Pozycjonowanie Łódź zawsze powinno zaczynać się od wybrania odpowiednich fraz kluczowych, po wpisaniu których w wyszukiwarce ma docelowo wyświetlać się dana strona. Po powstaniu listy słów kluczy przeprowadza się audyt SEO, czyli skrupulatną analizę strony, jej sytuacji, funkcjonowania, działań podejmowanych przez najbliższą konkurencję i aktualnych wyników. Gdy dane na ten temat zostaną zebrane, przekształca się je w raporty pozwalające ustalić pierwotną strategię działania. Kolejno wprowadza się równolegle optymalizację strony internetowej i link building.

Optymalizacja jest procesem niezwykle złożonym, można ją jednak w uproszczeniu wyjaśnić jako proces dostosowywania witryny do wytycznych wyszukiwarki. Polega ona między innymi na naprawieniu wszelkich błędów technicznych, poprawieniu formatowania i ułożenia treści zawartych na stronie i przyśpieszeniu jej działania. Link building jest działaniem pozwalającym zwiększać autorytet witryny w "oczach” robotów dobierających wyniki wyszukiwania. Polega na zdobywaniu odnośników do stron w postaci adresu URL lub kotwic, czyli adresu zamieszczonego w tekście. Odnośniki mogą znaleźć się też w tekście alternatywnym grafik. "Zdobywanie" dlatego, że witryna musi być linkowana z zewnątrz, czyli z innych, maksymalnie związanych z nią tematycznie stron, for lub blogów.

W trakcie wszystkich tych czynności śledzi się też ich wpływ (co zostało już wspomniane powyżej w korzyściach). Pozwala to na bieżąco dostosowywać intensywność, zakres i sposób prowadzonych działań, by pozycjonowanie Łódź było jak najskuteczniejsze. Jest to konieczne ze względu na mnogość czynników wpływających na pozycję strony w wyszukiwarce i ciągle zachodzące w nich zmiany.

Co wybrać? Pozycjonowanie stron Łódź vs kampania AdWords i inne formy reklamy

Nie ma odpowiedzi uniwersalnej, wszystko zależy od sytuacji konkretnej strony, zakresu działalności, konkurencji i tego, co dokładnie chce się poprzez marketing internetowy osiągnąć. Jeśli komuś zależy jednak po prostu na zdobyciu klientów i pchnięciu swojej firmy do przodu, pozycjonowanie stron Łódź wydaje się jednak najrozsądniejsze. Wynika to z tego, że generuje ono ruch stale i pozwala na ciągłe, niemalże nieskończone jego zwiększanie. Zajęcie lepszej pozycji nie jest tymczasowe. Oczywiście, żeby nie zostać wyprzedzonym przez konkurencję, trzeba pozycjonować ciągle, nigdy jednak nie wystąpi sytuacja, w której wymagać to nagłego zwiększenia nakładów. Kampania Google AdWords również jest skuteczna, szczególnie jeśli chcemy zdobyć Klientów na start lub sprzedać konkretny produkt, nie spisuje się jednak jako promocja stała. Głównie dlatego, że jej możliwości są ograniczone, większy zasięg kampanii wymaga większych wydatków. Podobnie jest też z innymi, klasycznymi formami reklamy.

Pozycjonowanie stron Łódź - metody promocji strony

Na powyższym wykresie można zobaczyć, jak ruch pochodzący z różnych źródeł przekłada się na konwersję sprzedażową. Najwyższą osiąga właśnie darmowy ruch z wyszukiwarki, czyli ten, który można zdobyć poprzez pozycjonowanie stron Łódź. Wyjaśnienie tego zjawiska jest bardzo proste, ludzie bardziej ufają witrynom znalezionym samodzielnie. Pomimo zainteresowania produktem czy usługą, osoby klikające w zwykłą reklamę czy wchodzące w link otrzymany mailem są bardziej podejrzliwe, rzadziej dokonują więc zakupu.

Jak długo trzeba prowadzić pozycjonowanie stron internetowych Łódź, żeby zobaczyć efekty?

Na to często zadawane pytanie praktycznie nie ma odpowiedzi. Od rozpoczęcia współpracy z agencją SEO do pierwszych widocznych gołym okiem efektów może minąć kwartał lub miesiąc. Równie dobrze może potrwać to dłużej. Wszystko zależy od sytuacji danej strony internetowej, specyfiki branży, nasycenia rynku i intensywności pozycjonowania prowadzonego przez konkurencję. Nie bez znaczenia jest też to, że skuteczne i bezpieczne pozycjonowanie Łódź nie może być prowadzone w pośpiechu. Niedokładna i pobieżna optymalizacja strony dyskwalifikuje ją w wyścigu o pierwsze miejsce. Nierozważne działania mające przyśpieszyć proces, takie jak zbyt częste używanie fraz kluczowych lub sztuczne publikowanie odnośników mogą mieć efekt odwrotny do zamierzonego. Roboty Google bardzo skutecznie wyłapują bowiem nieuczciwe zachowania i nakładają za nie kary, polegające na mocnym obniżeniu pozycji lub całkowitym wykluczeniu strony z wyników wyszukiwania. Dlatego nierozsądnym jest powierzać pozycjonowanie stron Łódź istotnej dla kondycji firmy strony komuś niedoświadczonemu.

Marketing treści, a pozycjonowanie stron Łódź

Niezwykle ważną kwestią w pozycjonowaniu jest tworzenie treści. Nie chodzi tylko o umieszczenie jak największej liczby fraz kluczowych, liczy się przede wszystkim jakość. Algorytmy sprawdzające zawartość witryn potrafią nie tylko wyłapać błędy ortograficzne, językowe, czy stylistyczne. Są w stanie także skontrolować czytelność tekstu, jego powiązania tematyczne i stopień wyczerpania tematu. Nie bez znaczenia jest również wzajemne uzupełnianie się treści i ich aktualność. Dlatego powinno się tworzyć i aktualizować co jakiś czas opisy wszystkich sprzedawanych produktów i świadczonych usług. Warto prowadzić też bloga firmowego, czy tworzyć przydatne dla Klientów sekcje, takie jak przeróżne poradniki, leksykony lub odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Taka kompleksowa zawartość strony jest podwójnie przydatna. Nie tylko zawartość strony nie tylko poprawia skuteczność pozycjonowania, ale angażuje także potencjalnych Klientów do zgłębienia tematu i buduje w nich zaufanie. Pozwala tym samym jeszcze bardziej zwiększać konwersję.

Do kogo jest skierowanie pozycjonowanie stron internetowych Łódź?

Z pozycjonowania stron Łódź może skorzystać dosłownie każdy, jedynym warunkiem jest posiadanie strony internetowej. Pozycjonować można równie dobrze każdą witrynę firmową, sklep internetowy czy prywatnego bloga. Nie ważne czym się zajmujesz i jaki cel ma Twoja strona, jeśli zależy Ci na jej popularności i byciu zauważonym, pozycjonowanie Łódź jest dla Ciebie. Z takich usług mogą skorzystać też osoby prowadzące działalność stacjonarnie. Dzięki zastosowaniu fraz lokalnych i nieco odmiennej strategii zwiększenie ruchu będzie obejmować wyłącznie osoby znajdujące na terenie konkretnego miasta lub jego najbliższych okolic. Większego znaczenia nie ma też skala prowadzonej działalności, nieistotne czy firma zatrudnia kilkaset osób, czy jest jednoosobowa. Liczy się tylko to, jak rozbudowana jest jej strona internetowa. Bardziej zaawansowana będzie wymagać po prostu większego nakładu pracy przy optymalizacji.

Przekonaliśmy Cię?

Nasza agencja to ludzie znający się na rzeczy. Działamy nieprzerwanie od 2012 roku, pozycjonowaliśmy już ponad dwa tysiące stron. Prowadzimy blogi i zajmujemy się przygotowaniem treści. Mamy doświadczenie, know-how i niejednego zadowolonego Klienta. Jesteśmy pewni naszych możliwości. Skontaktuj się z nami, przedstawimy Ci ofertę. Jeśli w formularzu kontaktowym podasz adres swojej strony, przygotujemy też wstępną propozycję współpracy wraz z planem działania. Im szybciej zaczniesz pozycjonować, tym szybciej zobaczysz efekty, nie czekaj!

Case studies

Stoją za nami duże sukcesy. A za nimi jeszcze większe liczby.

Zobacz wszystkie

Zapracujemy na sukces Twojej strony. Zobacz jak .

Sprawdzam