Pozycjonowanie stron Lublin *

* poznaj najlepsze i najbardziej
skuteczne metody pozycjonowania lokalnego

SEO
na luzie*

* Będziemy pracować dla Ciebie przez miesiąc zupełnie za darmo. Czy jesteśmy aż tak naiwni? Po prostu nie boimy się, że zrezygnujesz. Bo gdy już nas poznasz, zapewne wcale nie będziesz chciał.

Wypróbuj nas za darmo przez 30 dni. Bez zobowiązań, bez konsekwencji.

Bezpłatna konsultacja

Nasze metody

Pracujemy po swojemu i robimy to z głową *

* Mamy własne sposoby na to, by wypracować dobre wyniki dla Twojej strony internetowej. Przećwiczyliśmy je na setkach stron i na własnych sklepach. Wiemy, co działa, a co nie. Własne umiejętności i metody pracy wzmacniamy autorskim oprogramowaniem. I to wszystko włożymy w Twój serwis.

Miesięczne raporty
Pozycjonowanie stron internetowych - raportowanie

Szczegółowo informujemy nie tylko o samych wynikach, ale też o tym, co dokładnie w danym miesiącu zrobiliśmy, by je osiągnąć. Zobaczysz tu wszystkie wykonane przez nas czynności, przykładowe zaplecze, katalog tekstów ze wskazaniem na ich autora, wykaz pozycji monitorowanych słów kluczowych oraz statystyki widoczności strony w wyszukiwarce. Nasze raporty nie pozostawiają miejsca na domysły.

Opiekunem Klienta zawsze jest wykwalifikowany specjalista SEO, który zajmuje się Twoją stroną, zna ją na wylot, a Ty masz do niego bezpośredni kontakt.

Poznaj nasz zespoł

Merytoryczny kontakt
Reakcja w 24h
Pozycjonowanie stron internetowych - kontakt w 24h

Jesteśmy szybcy i zwinni. Reagujemy na każde Twoje zgłoszenia i każdy pojawiający się problem. Większość z nich rozwiązujemy już w ciągu doby.

Analiza strony

Przeprowadzamy cykliczne i dokładne analizy stron wspierane przez autorskie narzędzia. Ich efektem są konkretne wskazówki i wytyczne gotowe do wdrożenia.

Inteligentny asystent SEO

Tworzymy własne narzędzia do analizy stron, które stale ulepszamy. Dzięki nim działamy dokładniej, szybciej, widzimy więcej, a na problemy reagujemy natychmiastowo. Twój serwis jest pod stałą opieką nie tylko specjalisty SEO, ale również naszych autorskich narzędzi.
Zobacz

Monitorowanie

Prowadzimy zautomatyzowany cykliczny monitoring strony. Każdy wykryty problem natychmiast badamy i zgłaszamy Tobie sugerując konkretne rozwiązania.

Copywriting

Posiadamy własny zespół kilkunastu copywriterów o różnorodnych zainteresowaniach. Tworzymy wartościowe treści, dotrzymujemy terminów, uwzględniamy Twoje uwagi.

Poznaj nasz zespół

Własne zaplecze SEO

Prowadzimy własne serwisy tematyczne, na których cyklicznie tworzymy dedykowany content, stale analizujemy linki zwrotne, a dokładny wykaz zaplecza przekazujemy w raportach.

Bezpieczne metody

Stosujemy wyłącznie bezpieczne metody pozycjonowania. Nie kupujemy linków, nie stosujemy ukrytych treści ani niedopuszczalnych przez Google praktyk, tropimy linki z niepożądanych źródeł. Nasze metody sprawiają, że Twój serwis staje się bardziej wartościowy w oczach Google i Twoich Klientów.

Panel Klienta 24H/7

Dajemy Ci stały wgląd do najbardizej aktualnych danych dotyczących Twojej strony. Oprócz kluczowych informacji dotyczących współpracy znajdziesz tu najnowsze wyniki pozycjononanych słów kluczowych wraz z ich pełną historią. Uzyskasz dostęp do pełnej listy miesięcznych raportów, a także wykresów ogólnej widoczności strony w wyszukiwarkach. W łatwy sposób sprawdzisz dane kontaktowe Twojego opiekuna oraz wyślesz pilne zgłoszenie przez przycisk szybkiego kontaktu. I to wszystko w jednym miejscu.

Pozycjonowanie stron (Lublin) to szereg różnych działań sprawiających, że Twoja witryna pojawi się na szczycie organicznych wyników wyszukiwania w Google oraz innych mniej popularnych wyszukiwarkach (np. Bing lub Yahoo). W skład SEO wchodzą wszelkie aspekty on-site i off-site, jednak na ostateczne miejsce w SERP-ach wpływa również UX, czyli wrażenia, jakich doświadczają użytkownicy po wejściu na Twoją stronę www.

Wielu właścicieli sklepów i stron internetowych traktuje pozycjonowanie (Lublin) jako jedną z najważniejszych form reklamy swojego biznesu w sieci. Bez znaczenia na Twoje preferencje odnośnie marketingu w prowadzonym przez Ciebie przedsiębiorstwie — pozycjonowanie stron (Lublin) okaże się „strzałem w dziesiątkę”, pozwalającym pozyskać stałych i opłacalnych klientów już w kilka miesięcy po wdrożeniu odpowiedniej strategii SEO.

Zapisz się na bezpłatną konsultację i pozwól nam pracować dla Ciebie przez miesiąc zupełnie za darmo. Przez ten czas stworzymy fundamenty, które w przyszłości pozwolą wypracować dobre wyniki dla Twojej strony internetowej. Wszystkie sposoby przećwiczyliśmy na setkach domen i własnych sklepach, dlatego wiemy, co działa, a co nie. I to wszystko włożymy w Twój serwis, bo zależy nam na dowiezieniu spektakularnych wyników. Wypróbuj nas — to nic nie kosztuje, a może wiele zmienić. Pozycjonujemy strony, Pozycjonujemy sklepy. Pozycjonujemy lokalnie.

Spis treści:

  1. Odwiedziny strony internetowej za pośrednictwem wyszukiwarek a pozycjonowanie (Lublin)
  2. Pozycjonowanie stron internetowych (Lublin) — jak można na tym skorzystać?
  3. Lokalne pozycjonowanie (Lublin) — zalety i wady
  4. Pozycjonowanie stron (Lublin) — fakty i mity
  5. Pozycjonowanie stron internetowych (Lublin), a liczba wejść na Twoją domenę — co warto o tym wiedzieć?
  6. Pozycjonowanie (Lublin) — najważniejsze elementy składające się na UX strony internetowej
  7. FAQ — najczęstsze pytania i odpowiedzi

Odwiedziny strony internetowej za pośrednictwem wyszukiwarek a pozycjonowanie (Lublin)

Pozycjonowanie stron (Lublin) skutkuje nawet 70% odwiedzin pochodzącymi bezpośrednio z wyszukiwarek. Dzieje się to za sprawą odpowiednio opracowanej strategii SEO, w której dopasowujemy słowa kluczowe do wymagań internautów. Jest to natomiast tylko jeden z kilku głównych czynników wpływających na pozycjonowanie (Lublin).

W Top Online zaliczamy do tego również design strony przyciągający uwagę internauty, odpowiednio zoptymalizowane meta tagi oraz content nakłaniający do działania (Call To Action). Poniżej przedstawiamy najlepsze formy reklamy Twojego biznesu w 2022 roku!

  • pozycjonowanie (Lublin),
  • reklamy Google ADS,
  • e-mail marketing,
  • afiliacja,
  • social media,
  • reklamy displayowe,
  • tradycyjne metody (np. rozdawanie ulotek).

Klienci, którzy decydują się na pozycjonowanie stron internetowych (Lublin), zyskują przede wszystkim wysoką pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania. To jednak nie wszystko, bowiem dzięki optymalizacji on-site sprawimy, że Twoja witryna będzie bardziej przyciągała uwagę i stanie się znacznie wydajniejsza (dodamy niezbędne przyciski CTA i zoptymalizujemy kod źródłowy).

Nasi specjaliści dodatkowo analizują ruch na stronie, a także obserwują efekty dotychczasowych prac, aby regularnie wdrażać rozwiązania ulepszające SEO Twojej witryny. Dysponujemy także zaawansowanymi narzędziami pozycjonerskimi oraz inteligentnym asystentem — Ignasiem, którego własnoręcznie zaprojektowaliśmy przy użyciu technologii Node.js.

Pozycjonowanie stron internetowych (Lublin) — jak można na tym skorzystać?

Pozycjonowanie stron internetowych (Lublin) niesie za sobą szereg korzyści. Czołówka w SERP-ach na coraz większą ilość fraz kluczowych to tylko jeden z wielu profitów SEO. Jak już wcześniej wspomnieliśmy, w nasze działania wchodzi również optymalizacja strony pod kątem UX, pielęgnowanie wizerunku firmy, większy ruch w witrynie, regularne audyty oraz inne działania reklamowe. Poniżej przedstawiamy, jak można skorzystać na pozycjonowaniu stron internetowych w Top Online!

1. Optymalizacja strony pod kątem UX

Pozycjonowanie stron (Lublin) w 2022 roku to SEO połączone z UX, czyli standardowe działania wpływające na SERP-y tj. pozyskiwanie linków dofollow i optymalizacja meta tagów oraz całość wrażeń, jakich doświadcza użytkownik podczas korzystania z Twojej witryny. Aspekt UX (z ang. User Experience) jest bardzo ważny i obejmuje zarówno autorytet domeny, jej wydajność, jak i responsywność przekładającą się na znacznie przyjemniejsze korzystanie z danej strony.

Pozycjonowanie (Lublin) polega również na optymalizacji witryny pod SXO, bez której ciężko odnotować realne postępy. W Top Online zawsze pozbywamy się błędów w kodzie HTML, optymalizujemy meta tagi i sprawiamy, że content staje się bardziej przystępny dla użytkowników. Działania tego typu powodują, że domena jest atrakcyjna zarówno dla odbiorców, jak i robotów Google’a.

2. Pielęgnowanie wizerunku firmy

Pozycjonowanie stron (Lublin) wpływa pozytywnie na postrzeganie Twojego biznesu przez użytkowników. Po podjęciu współpracy z naszą firmą odnotujesz dużo większe zyski w postaci dodatkowych klientów, którzy będą wykonywali działania powodujące konwersję (np. zakup produktu, odbiór darmowego e-booka, zapis do newslettera). To wszystko przełoży się na ulepszenie wizerunku Twojego przedsiębiorstwa w sieci, ponieważ klienci będą Cię traktowali poważnie i zauważą, że oferujesz im coś więcej, niż tzw. suche produkty lub usługi.

3. Większy ruch w witrynie

Inwestując w pozycjonowanie stron internetowych (Lublin), zauważysz bardzo wartościowy ruch w witrynie. Z doświadczenia możemy powiedzieć, iż nie będą to standardowi, niezdecydowani klienci, którzy weszli na Twoją stronę przez przypadek, a poważni interesanci skupieni na konkretnej grupie produktów (bo przecież wpisali w Google odpowiednią frazę kluczową).

4. Regularne audyty SEO

SEO traktujemy serio, dlatego wykonujemy regularne audyty w celu weryfikacji efektów dotychczasowych prac. Uwzględniamy dynamicznie rozwijającą się sytuację na rynku i często wprowadzamy innowacyjne rozwiązania ulepszające pozycjonowanie stron internetowych (Lublin). Dysponujemy zaawansowanymi narzędziami audytorskimi, inteligentnym asystentem SEO Ignasiem oraz zgranym zespołem, który jest zwinny, fajny i skuteczny — zapisz się na darmowy 30-dniowy okres testowy już dziś!

5. Inne działania reklamowe

Uważamy, że doskonałym dodatkiem do usługi, jaką jest pozycjonowanie stron internetowych (Lublin), może okazać się Google ADS. Otóż realne efekty SEO będą widoczne dopiero po kilku miesiącach kompleksowych prac specjalistów. W konsekwencji, aby nie marnować potencjału ofertowego przedsiębiorstw naszych klientów, wdrażamy kampanie Google ADS na bardzo przystępnych warunkach cenowych.

W ostatnich latach popularne stały się również kampanie Facebook ADS oraz Instagram ADS przeznaczone przede wszystkim w celu budowania popularności marki w sieci. Jest to doskonała opcja dla firm oferujących kosmetyki, ubrania czy inne atrakcyjne usługi (np. tatuowanie).

Lokalne pozycjonowanie (Lublin) — zalety i wady

Lokalne pozycjonowanie (Lublin) wyróżnia się licznymi profitami. Otóż ze względu na zasięg lokalny, łatwiej zająć najwyższe pozycje w SERP-ach (niż w przypadku ogólnego SEO), co skutkuje regionalnym wzmocnieniem wizerunku, okoliczną popularnością oraz możliwością poznania potencjalnych partnerów do współpracy. Poniżej przedstawiamy wady i zalety lokalnego pozycjonowania!

A. Regionalne wzmocnienie wizerunku

Pozycjonowanie stron (Lublin) sprawia, że potencjalni klienci uważają najlepiej rankujące przedsiębiorstwa za pionierów w branży. Zależność jest prosta — im wyższa pozycja w Google, tym większe zaufanie klientów. Pozytywny wizerunek to również szansa na długofalowy rozwój.

B. Okoliczna popularność

Pozycjonowanie stron (Lublin) pozwoli zapoznać się z Twoją firmą dla większej ilości osób. Dzięki temu zadowoleni klienci przekażą tzw. pocztą pantoflową pozytywne informacje na temat usług, które oferujesz, werbując tym samym dodatkowych interesantów.

C. Możliwość poznania potencjalnych partnerów do współpracy

Pozycjonowanie stron (Lublin) gwarantuje dodatkowych klientów, ale również partnerów do współpracy. Mieszkańcy lubią wspierać lokalne inicjatywy — czują wówczas, że mają aktywny udział w ważnych przedsięwzięciach. Polecamy korzystać z takich okazji.

Pozycjonowanie stron (Lublin) — fakty i mity

Pozycjonowanie stron (Lublin) to również fakty rozpowiadane przez specjalistów SEO, jak i mity powstałe na skutek opowieści pseudopozycjonerów, którzy swoją wiedzę opierają na własnych domysłach oraz branżowych plotkach. W poniższym zestawieniu postaramy się przedstawić fakty i mity na temat pozycjonowania. Zapraszamy do lektury!

1. Frazy ogólne zawsze wygrywają

MIT krążący nieustannie wśród klientów nastawionych na błyskawiczne efekty. Naszym zdaniem łączy się z tym brak podstawowej wiedzy w zakresie SEO, którą każdy przedsiębiorca powinien posiadać, aby móc regularnie weryfikować pracę agencji. Pozycjonowanie (Lublin) wymaga użycia znacznie bardziej szczegółowych fraz umożliwiających wyszukania konkretnej usługi lub produktu.

Dobierając słowa kluczowe, musimy często wykorzystać również miasto, a nawet dzielnicę, czy konkretne osiedle pozwalające zlokalizować nasz biznes (np. fryzjer Lublin). Nie jest to jednak regułą, ponieważ istnieje wiele ogólnopolskich przedsiębiorstw świadczących usługi zdalne — wówczas lepiej użyć frazy pt.: „pozycjonowanie stron internetowych” niż „pozycjonowanie stron internetowych w Lublinie”. Ostateczna decyzja zależy jednak od specyfiki prowadzonego przedsiębiorstwa i konkretnego celu, który chcemy osiągnąć.

2. Kopiowanie opisów produktów ze strony producenta wpływa pozytywnie na SEO witryny

Kolejny MIT świadczący o niewiedzy przedsiębiorców w temacie usług obejmujących pozycjonowanie stron internetowych (Lublin).

Dla robotów Google wartościowe są tylko i wyłącznie jakościowe treści poparte merytoryczną wiedzą, pisanie zgodnie z zasadami Topical Authority. Osobiście stawiamy także na content wypełniony branżowymi frazami kluczowymi, ponieważ to właśnie one zagwarantują przypływ konkretnych i opłacalnych klientów na pozycjonowaną stronę internetową.

Skopiowane opisy produktów nie wpłyną pozytywnie na SEO. Mogą jedynie sprawić, że Google nałoży filtry jeszcze bardziej obniżające pozycję Twojej domeny w organicznych wynikach wyszukiwania.

Zapamiętaj

SERP-y można zwiększyć poprzez tworzenie unikalnego contentu. W przypadku wdrażania powielonych treści na swój serwis ryzykujemy obniżeniem pozycji oraz nałożeniem specjalnego filtru utrudniającego dalsze pozycjonowanie (Lublin).

3. Pozycjonowanie lokalne gwarantuje lepsze efekty początkowe niż SEO ogólne

Prawda. Naszym zdaniem właściciele niewielkich firm powinni zaczynać od podstaw, praktykując lokalne SEO ukierunkowane na starannie wyselekcjonowane słowa kluczowe z dużą szansą konwersji. W Top Online przestrzegamy klientów przed stosowaniem ogólnych fraz na samym początku współpracy nakłaniając na uwzględnienie lokalizacji. Ostateczna decyzja zależy jednak od terenu, na jakim działa konkretne przedsiębiorstwo.

4. Pozycjonowanie stron internetowych (Lublin) to tylko pojedyncza usługa

Mit. Pozycjonowanie stron internetowych (Lublin) jest szeregiem zaawansowanych działań wymagających wiedzy z zakresu projektowania witryn, marketingu internetowego, copywritingu oraz pozycjonowania. Większość naszych klientów do SEO dodaje również Google ADS, aby spotęgować efekty i nie tracić potencjału ofertowego na samym początku współpracy (gdy dopiero rozwijamy domenę pod kątem pozycjonowania).

5. Internet nie jest miejscem dla moich klientów

Ostatni mit w dzisiejszym zestawieniu. Internet w XXI wieku wyróżnia się ogromną różnorodnością interesantów i nawet branże stricte stacjonarne, w których teoretycznie bardziej opłaca się zainwestować w pana rozdającego ulotki, niż w reklamę internetową, są wyszukiwane online. Przekonanie pt.: „internet nie jest miejscem dla moich klientów” zaczyna powoli odchodzić w niepamięć, ponieważ aktywność z SERP-ów udowadnia, że warto pozycjonować nawet najbardziej niszowe dziedziny.

Pozycjonowanie stron internetowych (Lublin), a liczba wejść na Twoją domenę — co warto o tym wiedzieć?

Pozycjonowanie stron internetowych (Lublin) jest bardzo efektywnym rozwiązaniem umożliwiającym pozyskanie opłacalnych klientów. Pamiętajmy jednak, że wypozycjonowanie witryny do TOP 3 organicznych wyników wyszukiwania nie gwarantuje tysięcy wejść na Twoją domenę. Otóż ważne są także elementy UX wpływające na całość wrażeń, jakich doświadcza internauta podczas surfowania po wybranej stronie www.

Pozycjonowanie (Lublin) — najważniejsze elementy składające się na UX strony internetowej

Jakie są najważniejsze elementy składające się na UX strony internetowej? W Top Online wyróżniamy podstawowe kwestie związane z estetyką, nawigacją oraz językiem. Bierzemy również pod uwagę prototypowanie UX/UI designu, a także badania user experience i testy UX, czyli wszelkie działania mające na celu weryfikację przyjętych założeń. Poniżej przedstawiamy 4 najważniejsze elementy składające się na UX.

  • estetyka — ogólna przejrzystość i czytelność contentu oraz witryny;
  • nawigacja — łatwość odnajdywania odpowiednich elementów;
  • język — jasne informacje, jednoznaczne i merytoryczne komunikaty;
  • badania user experience i testy UX — działania pozwalające zweryfikować założenia przyjęte na wstępnym etapie planowania struktury strony www.

FAQ — najczęstsze pytania i odpowiedzi

Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęstsze pytania zadawane w tematyce pozycjonowania stron internetowych w Lublinie!

#1 Kiedy potrzebuję zainwestować w lokalne pozycjonowanie (Lublin)?

Lokalne pozycjonowanie (Lublin) jest przydatne w przypadku biznesów świadczących usługi tylko i wyłącznie na terenie konkretnego województwa, miasta lub powiatu. Wówczas potencjalni klienci będą wyszukiwać Twój biznes po bardziej sprecyzowanych frazach (np. tatuażysta Białystok).

#2 Czy lokalne pozycjonowanie (Lublin) jest tańsze od ogólnego SEO?

Lokalne pozycjonowanie (Lublin) kosztuje nieco mniej niż działania SEO skierowane na całą Polskę. Nie zawsze jednak różnica jest mocno zauważalna, ponieważ ostateczna cena za pozycjonowanie zależy od wielkości Twojej witryny oraz konkurencyjności fraz kluczowych, nad których widocznością pracujemy.

Case studies

Stoją za nami duże sukcesy. A za nimi jeszcze większe liczby.

Zobacz wszystkie

Zapracujemy na sukces Twojej strony. Zacznij darmowy miesiąc próbny .

Sprawdzam