Pozycjonowanie stron Opole*

*poznaj najlepsze i najbardziej
skuteczne metody pozycjonowania lokalnego

SEO
na luzie*

*Całkowicie za darmo przygotujemy wstępną analizę Twojej strony, sprawdzimy konkurencję i zaproponujemy skuteczną strategię działania. Wszystko w formie wideo, na przykładach, abyś nie musiał domyślać się o co chodzi.

Bezpłatna oferta

Nasze metody

Pracujemy po swojemu i robimy to z głową*

*Mamy własne sposoby na to, by wypracować dobre wyniki dla Twojej strony internetowej. Przećwiczyliśmy je na setkach stron i na własnych sklepach. Wiemy, co działa, a co nie. Własne umiejętności i metody pracy wzmacniamy autorskim oprogramowaniem. I to wszystko włożymy w Twój serwis.

Miesięczne raporty
Pozycjonowanie stron internetowych - raportowanie

Szczegółowo informujemy nie tylko o samych wynikach, ale też o tym, co dokładnie w danym miesiącu zrobiliśmy, by je osiągnąć. Zobaczysz tu wszystkie wykonane przez nas czynności, przykładowe zaplecze, katalog tekstów ze wskazaniem na ich autora, wykaz pozycji monitorowanych słów kluczowych oraz statystyki widoczności strony w wyszukiwarce. Nasze raporty nie pozostawiają miejsca na domysły.

Opiekunem Klienta zawsze jest wykwalifikowany specjalista SEO, który zajmuje się Twoją stroną, zna ją na wylot, a Ty masz do niego bezpośredni kontakt.

Poznaj nasz zespoł

Merytoryczny kontakt
Reakcja w 24h
Pozycjonowanie stron internetowych - kontakt w 24h

Jesteśmy szybcy i zwinni. Reagujemy na każde Twoje zgłoszenia i każdy pojawiający się problem. Większość z nich rozwiązujemy już w ciągu doby.

Analiza strony

Przeprowadzamy cykliczne i dokładne analizy stron wspierane przez autorskie narzędzia. Ich efektem są konkretne wskazówki i wytyczne gotowe do wdrożenia.

Inteligentny asystent SEO

Tworzymy własne narzędzia do analizy stron, które stale ulepszamy. Dzięki nim działamy dokładniej, szybciej, widzimy więcej, a na problemy reagujemy natychmiastowo. Twój serwis jest pod stałą opieką nie tylko specjalisty SEO, ale również naszych autorskich narzędzi.
Zobacz

Monitorowanie

Prowadzimy zautomatyzowany cykliczny monitoring strony. Każdy wykryty problem natychmiast badamy i zgłaszamy Tobie sugerując konkretne rozwiązania.

Copywriting

Posiadamy własny zespół kilkunastu copywriterów o różnorodnych zainteresowaniach. Tworzymy wartościowe treści, dotrzymujemy terminów, uwzględniamy Twoje uwagi.

Poznaj nasz zespół

Własne zaplecze SEO

Prowadzimy własne serwisy tematyczne, na których cyklicznie tworzymy dedykowany content, stale analizujemy linki zwrotne, a dokładny wykaz zaplecza przekazujemy w raportach.

Bezpieczne metody

Stosujemy wyłącznie bezpieczne metody pozycjonowania. Nie kupujemy linków, nie stosujemy ukrytych treści ani niedopuszczalnych przez Google praktyk, tropimy linki z niepożądanych źródeł. Nasze metody sprawiają, że Twój serwis staje się bardziej wartościowy w oczach Google i Twoich Klientów.

Panel Klienta 24H/7

Dajemy Ci stały wgląd do najbardizej aktualnych danych dotyczących Twojej strony. Oprócz kluczowych informacji dotyczących współpracy znajdziesz tu najnowsze wyniki pozycjononanych słów kluczowych wraz z ich pełną historią. Uzyskasz dostęp do pełnej listy miesięcznych raportów, a także wykresów ogólnej widoczności strony w wyszukiwarkach. W łatwy sposób sprawdzisz dane kontaktowe Twojego opiekuna oraz wyślesz pilne zgłoszenie przez przycisk szybkiego kontaktu. I to wszystko w jednym miejscu.

Pozycjonowanie stron Opole to zwiększanie widoczności strony internetowej w wyszukiwarkach, pod kątem pozycjonowania lokalnego. Starając się przedstawić bliżej to, czym jest pozycjonowanie stron internetowych w ogóle, najlepiej posłużyć się przykładem. Nasza firma zajmuje się sprzedażą rowerów. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że potencjalni Klienci będą wpisywać w wyszukiwarkę np. „sklep rowerowy Opole”. Po wpisaniu tego wyrażenia w wyszukiwarkę strona naszej firmy będzie na jednej z najwyższych pozycji. Skutecznie zwiększy to ruch na stronie, przyczyniając się tym samym do wzrostu sprzedaży. Tak więc tym jest pozycjonowanie lokalne w praktyce.

Spis treści:

  1. Pozycjonowanie stron internetowych Opole a efekty
  2. Pozycjonowanie stron internetowych Opole a efekty
  3. Najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa
  4. Wybrane frazy kluczowe a liczba odwiedzin na stronie
  5. Prawdy i mity dotyczące pozycjonowania stron

Pozycjonowanie stron internetowych Opole a efekty

Na działania, które określamy jako pozycjonowanie Opole, składa się wiele różnych czynności. Jedną z nich jest optymalizacja strony zgodnie z zasadami SEO (z ang. Search Engine Optimization). Wpływa ona na kilka rzeczy, m.in. poprawność kodu HTML, czy zamieszczonych na stronie treści. Jednak równie duże znaczenie ma także dodawanie atrakcyjnych dla odbiorców artykułów oraz wartościowy link building.

Pozycjonowanie Opole dla lokalnych biznesów jest szansą na wyprzedzenie konkurencji. Dzięki temu możemy stać się widoczni dla potencjalnych odbiorców. Im szybciej rozpocznie się działania w kierunku polepszenia swojej pozycji, tym lepsze efekty można osiągnąć. Pamiętaj, że pozycjonowanie stron internetowych Opole nie jest jednorazową usługą. To długotrwały proces, na który w pierwszym etapie składa się osiągnięcie wysokiej pozycji. W dalszym etapie trzeba pamiętać o jej utrzymaniu.

Pozycjonowanie stron internetowych Opole a efekty

Dawniej częściej agencje SEO proponowały rozliczanie za pozycjonowanie stron Opole od efektów. Dziś większość z nich odeszła już od tej propozycji. Powodem tego jest brak pewności co do zajmowanego przez stronę miejsca w wyszukiwarce. Ją w dzisiejszych czasach jedynie właściciele wyszukiwarek, którzy znają swoje algorytmy. Do dziś nikt nie zagwarantuje Państwo pierwszej miejsca w wynikach wyszukiwania Google na daną frazę kluczową. Jednak sprawnie prowadzone pozycjonowanie stron internetowych Opole maksymalnie zwiększa szansę osiągnięcia zadowalających efektów. Warto przy tym wiedzieć, że wysokie pozycje to tylko jedna z zalet, której możemy się spodziewać. Na co jeszcze możemy liczyć?

  • Większa konwersja sprzedażowa

    Pozycjonowanie stron internetowych Opole sprawia, że na stronę firmy trafiają osoby już zainteresowane dostępną tam ofertą. Nie narzuca się jej więc innym. Daje się za to możliwości, by potencjalni Klienci mogli dotrzeć do niej samodzielnie. I to w dowolnie wybranych przez nich samych momencie. Tym różni się standardowa forma reklamy od tej, którą proponuje się w ramach inbound marketingu. Jednym z jego elementów jest właśnie pozycjonowanie stron internetowych. W ten sposób na stronę nie trafiają przypadkowe osoby. Odwiedzający to Klienci, którzy gotowi są do skorzystania z oferty.

    O tym, jak skutecznie wpływa na zwiększanie sprzedaży pozycjonowanie Opole, przekonać się można na poniższym wykresie:

    Pozycjonowanie stron opole

    Oczywiście nadal skuteczne są takie metody jak kampania AdWords, czy e-mail marketing. Jednak nadal na pierwszym miejscu znajduje się pozycjonowanie stron internetowych. Obie kolejne metody połączone są przy tym z pozycjonowaniem. Reklama AdWords ma ten sam cel – przenieść stronę internetową do pierwszych wyników wyszukiwania. Z kolei-mail marketing niejako nie istnieje bez wcześniejszego przyciągnięcia na stronę odbiorców.

  • Budowanie zaufania do marki

    Widzisz firmę na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. Co zaczynasz wtedy myśleć? Bardzo często, że jest to ekspert, bądź lider w swojej dziedzinie. Wpływa to nie tylko na zyski w postaci sprzedaży produktów i usług. Jednocześnie wpływasz na wizerunek swojej firmy w oczach grupy docelowej. Skutecznie daje to więc możliwość wyprzedzenia konkurencji i zaznaczenia swojej pozycji wśród lokalnych firm. Nawet po zrezygnowaniu z pozycjonowania Opole firma będzie mogła cieszyć się wcześniej uzyskanym prestiżem.

  • Możliwość dalszego rozwoju

    Indywidualne podejście do pozycjonowania jest obowiązkowe, aby osiągnąć zadowalające efekty. Trzeba znaleźć sposób, który pozwoli maksymalnie wykorzystać potencjał firmy. Co musimy uwzględnić, aby go znaleźć? Kilka aspektów t.j. branża, lokalizacja, konkurencja oraz specyfika branży. Dopiero wtedy można zaproponować rozwiązania, które są najkorzystniejsze.

    Przeprowadzone wstępnie badania, a następnie pogłębiona analityka daje przy tym możliwość dalszego rozwoju firmy. Na pozycjonowanie stron Opole wpływ ma wiele różnych czynników, które stopniowo można w pełni wykorzystywać.

Najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa

Za najpopularniejszą wyszukiwarkę internetową słusznie uważa się w Polsce Google. Konkurencyjny Bing stopniowo zwiększa swój udział, ale nadal jest daleko za amerykańskim gigantem. Śmiało powiedzieć więc można, że to właśnie wytyczne Google określają niejako działania podejmowane w ramach pozycjonowania. Łącznie czynników, które odpowiadają za przenoszenie stron na pierwsze miejsca, jest ponad 200. Agencje SEO znają zaledwie część z nich. Dlatego systematycznie obserwują publikowane przez Google wytyczne. Dzięki temu są w stanie nieustannie usprawniać strony, a co za tym idzie podnosić jej pozycję.

Pozycjonowanie stron Opole - porównanie wyszukiwarek

Wybrane frazy kluczowe a liczba odwiedzin na stronie

Co robimy na początku współpracy w ramach pozycjonowania strony Opole? Starannie tłumaczymy Klientom mechanizmy działania danych rozwiązań. Czasem warto zainwestować w ilość fraz, aby przyjąć strategię pozycjonowania długich ogonów. Są one mniej popularne, ale przynoszą m.in. większą konwersję. Oczywiste jest, że kusi, aby konkurować o te frazy, których potencjał mierzy się w tysiącach wyszukiwań. Jednak o wiele skuteczniejsze na początek jest właśnie pozycjonowania long tail keywords.

Jeżeli chcesz wypromować lokalną firmę, to pozycjonowanie stron Opole jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Nie warto rzucać się na głęboką wodę i wybierać frazy ogólnopolskie. Dlaczego? Ogólne frazy mają duży potencjał wyszukiwań, ale mają też ogromną konkurencję. Wtedy na efekty pozycjonowania trzeba dłużej poczekać. Wiąże się to z tym, że zwrot z inwestycji będzie trwał dłużej, niż na frazach lokalnych. Skuteczną metodą jest też wybranie części fraz z długiego ogona oraz kilku ogólnych.

Pozycja Desktop Mobile
1 29.38% 23.82%
2 15.44% 15.41%
3 10.68% 9.5%
4 7.26% 6.48%
5 5.18% 4.63%
6 3.75% 3.37%
7 2.73% 2.57%
8 2.04% 1.99%
9 1.53% 1.54%
10 1.16% 1.17%

Jaki błąd się często powtarza przy słowach kluczowych? Inwestycja w niewielką liczbę tych fraz. Korzystny jest wybór wielu, które byłyby wybrane dzięki profesjonalnej analizie słów kluczowych. Wybór niewielkiej liczby fraz oraz nieprzemyślenie strategii może doprowadzić do braku satysfakcji z efektów pozycjonowania. Wtedy zastanawiamy się, dlaczego ono nie działa, a często problem leży na początku. Przy wyborze słów kluczowych, dlatego warto o tym myśleć już na początku.

Prawdy i mity dotyczące pozycjonowania stron

  1. Najbardziej opłacalne jest rozliczanie z agencją SEO „za efekty”

    Oto mit, który krąży w przestrzeni internetowej do dziś. Wiele firm wycofało się już z takiej formy rozliczania. Jednak nadal można spotkać ludzi, którzy proponują taki rodzaj współpracy. Nie są one korzystne. Dlaczego? Przyczyna jest prosta. Żadna agencja SEO nie jest w stanie zapewnić gwarancji, że strona osiągnie określoną pozycję. Zastanawiasz się z czego, to wynika?

    Przyczyna jest prosta. To nie agencja SEO decyduje o ostatecznych pozycjach. O tym decyduje wyszukiwarka, a konkretnie mówiąc jej algorytmy. Te są znane wąskiej grupie ludzi, a konkretnie pracownikom Google. Rozliczanie w abonamencie jest uczciwą formą rozliczania z agencją SEO. Posiadamy określony zakres czynności i są one realizowane miesiąc w miesiąc. Pozycjonowanie stron Opole, to długoterminowa praca, która wymaga ciągłej kontroli. Takie analizy pozwalają sprawdzić, co jeszcze można ulepszyć, czy zmienić. Pozycjonowanie to też nie tylko walka o wysokie pozycje. Potem trzeba również je utrzymać, a to czasem jest o wiele trudniejsze.

  2. Pozycjonowanie stron może zakończyć się karą od Google

    Prawda. Powiązane jest z tym działanie osób niedoświadczonych lub początkujących. Często odradzamy samodzielnie pozycjonowanie stron Opole, aby nie narazić swojej strony. Czasem można to spowodować dużym stężeniem słów kluczowym, innym razem mocno krytykowanym Systemem Wymiany Linków. Większość odnośników nie ma dużej wartości dla strony, a dodatkowo ją naraża. Szkoda byłoby w taki sposób mieć nałożony filtr od Google. W ostateczności otrzymać można nawet bana, który sprawia, że strona nie pojawia się w wynikach wyszukiwania.

    Wychodzenie z nałożonych filtrów, to kosztowne zadanie. Często jest ono zdecydowanie droższe od pozycjonowania strony internetowej od początku. Zanim zaczniesz pracę samodzielnie, skontaktuj się ze specjalistami. Najbardziej wygodne i najbezpieczniejsze będzie oddać stronę w ich ręce.

  3. Pozycjonowanie stron internetowych Opole to jednorazowa usługa

    Jest to oczywiście mit, o którym warto raz jeszcze powiedzieć. Pozycjonowanie stron internetowych Opole to nie tylko walka o pozycje. Za tą usługą kryje się jeszcze kilka innych zadań głównych. Jednym z nich jest stały monitoring obecnej sytuacji strony. Drugim, to utrzymywanie pozycji, które się zdobyło. Pamiętaj, że zmiany pozycji mają miejsce codziennie! Nie daj się zwieść też kusząco niskim ofertom, które mogą przysporzyć więcej problemów.

    Często przy takich ofertach realizowane usługi są miesiąc lub dwa. W niektórych przypadka przynosi to efekt na chwilę. Jednak najczęściej nie przynosi to żadnego rezultatu, a na pewno już nieutrzymywane są osiągnięte pozycje. Wszystko, co w takie ,,jednorazowe” pozycjonowanie zainwestujemy, to stracimy. Dużo korzystniej jest działać długofalowo. Cena pozycjonowania powinna być indywidualnie dopasowana. Jakie rzeczy powinno się wziąć pod uwagę? Budżet, branża oraz jej specyfika. Za pomocą pakietów pozycjonowania staramy się połączyć efektywność z korzystną ceną. Dobrze dobrana oferta pozwala cieszyć się z pozycjonowania Opole przez długi czas.

Case studies

Stoją za nami duże sukcesy. A za nimi jeszcze większe liczby.

Zobacz wszystkie

Zapracujemy na sukces Twojej strony. Zobacz jak .

Sprawdzam