Pozycjonowanie stron Szczecin*

*poznaj najlepsze i najbardziej
skuteczne metody pozycjonowania lokalnego

SEO
na luzie*

*Całkowicie za darmo przygotujemy wstępną analizę Twojej strony, sprawdzimy konkurencję i zaproponujemy skuteczną strategię działania. Wszystko w formie wideo, na przykładach, abyś nie musiał domyślać się o co chodzi.

Bezpłatna oferta
  • Odezwiemy się w 24h
  • Otrzymasz analizę strony i porównanie z konkurencją
  • Przygotujemy strategię SEO dla Twojego biznesu
  • Pokażemy Ci na przykładach, jak wygląda współpraca i raporty miesięczne
  • Otrzymasz ofertę w formie video, współpraca od 1999 zł/mc

Nasze metody

Pracujemy po swojemu i robimy to z głową*

*Mamy własne sposoby na to, by wypracować dobre wyniki dla Twojej strony internetowej. Przećwiczyliśmy je na setkach stron i na własnych sklepach. Wiemy, co działa, a co nie. Własne umiejętności i metody pracy wzmacniamy autorskim oprogramowaniem. I to wszystko włożymy w Twój serwis.

Miesięczne raporty
Pozycjonowanie stron internetowych - raportowanie

Szczegółowo informujemy nie tylko o samych wynikach, ale też o tym, co dokładnie w danym miesiącu zrobiliśmy, by je osiągnąć. Zobaczysz tu wszystkie wykonane przez nas czynności, przykładowe zaplecze, katalog tekstów ze wskazaniem na ich autora, wykaz pozycji monitorowanych słów kluczowych oraz statystyki widoczności strony w wyszukiwarce. Nasze raporty nie pozostawiają miejsca na domysły.

Opiekunem Klienta zawsze jest wykwalifikowany specjalista SEO, który zajmuje się Twoją stroną, zna ją na wylot, a Ty masz do niego bezpośredni kontakt.

Poznaj nasz zespoł

Merytoryczny kontakt
Reakcja w 24h
Pozycjonowanie stron internetowych - kontakt w 24h

Jesteśmy szybcy i zwinni. Reagujemy na każde Twoje zgłoszenia i każdy pojawiający się problem. Większość z nich rozwiązujemy już w ciągu doby.

Analiza strony

Przeprowadzamy cykliczne i dokładne analizy stron wspierane przez autorskie narzędzia. Ich efektem są konkretne wskazówki i wytyczne gotowe do wdrożenia.

Inteligentny asystent SEO

Tworzymy własne narzędzia do analizy stron, które stale ulepszamy. Dzięki nim działamy dokładniej, szybciej, widzimy więcej, a na problemy reagujemy natychmiastowo. Twój serwis jest pod stałą opieką nie tylko specjalisty SEO, ale również naszych autorskich narzędzi.
Zobacz

Monitorowanie

Prowadzimy zautomatyzowany cykliczny monitoring strony. Każdy wykryty problem natychmiast badamy i zgłaszamy Tobie sugerując konkretne rozwiązania.

Copywriting

Posiadamy własny zespół kilkunastu copywriterów o różnorodnych zainteresowaniach. Tworzymy wartościowe treści, dotrzymujemy terminów, uwzględniamy Twoje uwagi.

Poznaj nasz zespół

Własne zaplecze SEO

Prowadzimy własne serwisy tematyczne, na których cyklicznie tworzymy dedykowany content, stale analizujemy linki zwrotne, a dokładny wykaz zaplecza przekazujemy w raportach.

Bezpieczne metody

Stosujemy wyłącznie bezpieczne metody pozycjonowania. Nie kupujemy linków, nie stosujemy ukrytych treści ani niedopuszczalnych przez Google praktyk, tropimy linki z niepożądanych źródeł. Nasze metody sprawiają, że Twój serwis staje się bardziej wartościowy w oczach Google i Twoich Klientów.

Panel Klienta 24H/7

Dajemy Ci stały wgląd do najbardizej aktualnych danych dotyczących Twojej strony. Oprócz kluczowych informacji dotyczących współpracy znajdziesz tu najnowsze wyniki pozycjononanych słów kluczowych wraz z ich pełną historią. Uzyskasz dostęp do pełnej listy miesięcznych raportów, a także wykresów ogólnej widoczności strony w wyszukiwarkach. W łatwy sposób sprawdzisz dane kontaktowe Twojego opiekuna oraz wyślesz pilne zgłoszenie przez przycisk szybkiego kontaktu. I to wszystko w jednym miejscu.

Dawniej mówiło się, że firma, która nie ma założonej strony internetowej dla swojego biznesu, nie istnieje. Z kolei dziś można poszerzyć to stwierdzenie. Strona firmowa, która nie wykorzystuje mocy pozycjonowania, również jakby nie istniała. Założenie strony internetowej i brak inwestowania w pozycjonowanie stron to najgorszy wariant. W ten sposób narażamy się na straty, ponieważ utrzymanie strony również kosztuje. Nikt nie utrzyma nam hostingu, czy domeny za darmo. Nie ma więc sensu wydawanie kolejnych pieniędzy na utrzymywanie witryny, kiedy nie mamy wizji zysków. Warto wtedy rozważyć zainwestowanie w pozycjonowanie stron Szczecin.

Spis treści:

  1. Jaki cel ma pozycjonowanie stron Szczecin i dlaczego jest tak ważne?
  2. Jak działa pozycjonowanie stron internetowych Szczecin
  3. Jakie są korzyści z pozycjonowania stron?
  4. Co jest korzystniejsze? Pozycjonowanie Szczecin, kampania AdWords, reklama w social media czy reklama w TV? Sprawdź to!
  5. Google jako najczęściej wykorzystywana wyszukiwarka
  6. Pozycjonowanie Szczecin w liczbach
  7. Pozycjonowanie stron a AdWords – co lepsze?
  8. Czy optymalizacja strony jest potrzebna?
  9. Interesuje Cię lokalne pozycjonowanie stron w Szczecinie?

Jaki cel ma pozycjonowanie stron Szczecin i dlaczego jest tak ważne?

Mówiąc to w skrócie. Pozycjonowanie stron Szczecin jest zbiorem różnych czynności, których celem jest przeniesienie strony na pierwsze pozycje w wynikach wyszukiwania. W ten sposób przyciąga się uwagę potencjalnych Klientów, realnie wpływając na zyski ze sprzedaży. Im więcej osób zobaczy stronę, tym więcej na nią wejdzie. Co doprowadzi do większej ilości Klientów, którzy zdecydują się na nasz produkt lub usługę. Pozycjonowanie stron Szczecin odnosi się do fraz kluczowych, które powiązane są z danym regionem. To pozwala przyciągnąć uwagę wszystkich tych osób, które pochodząc z okolic, będą zainteresowane usługami lub produkatami.

Nie bez powodu mówi się o tym, że dobre określenie grupy docelowej ma znaczenie. Również przy pozycjonowaniu stron internetowych właściwy wybór słów kluczowych ma duży wpływ na powodzenie podjętych działań. Kiedy zdecydujemy się na pozycjonowanie po frazach lokalnych możemy dużo zyskać. Wystarczy dodać słowa związane z lokalizacją, aby zawęzić grupę swoich odbiorców. Jest to szczególnie istotne dla branży usługowej. Ten rodzaj biznesu sprawia, że większość branż nie wykonuje usług "na wyjeździe". Wtedy też, promocja o zasięgu krajowym może nie mieć sensu. Tym bardziej że walka na frazach ogólnopolskich jest też trudniejsza oraz dłuższa.

Jak działa pozycjonowanie stron internetowych Szczecin

Na pozycjonowanie stron internetowych Szczecin składa się kilka czynności. Jednym z nich jest optymalizacja strony internetowe pod wymogi wyszukiwarek. Polega to m.in. odpowiednim ustawieniu title tagów, nagłówków H1-H6 i wielu innych zadaniach. Drugą częścią pozycjonowania jest optymalizacja treści na stronie. W ramach tego działania tworzy się użyteczny oraz zgodny z zasadami SEO content. Ostatnim elementem jest link building, który tworzymy na podstawie zaplecza o wysokiej jakości. Część pozycjonowania odbywa się w obrębie samego kodu HTML. Takie elementy ciężko jest dostrzec na pierwszy rzut oka. Jednak niektóre detale mają duże znaczenie dla robotów Google.

Kiedy decydujesz się na pozycjonowanie Szczecin pamiętaj o jednym. To nie jest jednorazowa inwestycja w reklamę. SEO to zarówno długofalowe korzyści, jak i stały proces monitorowania. Nie można mówić o skutecznym pozycjonowaniu, kiedy przestajemy je robić po osiągnięciu zamierzonej pozycji. Wtedy wręcz trzeba się skupić bardziej na samym procesie analizy, aby nie dać się dogonić konkurencji.

Pozycjonowanie stron Szczecin to działania, które mają w pierwszym etapie sprawić znalezienie się na pierwszych miejscach. Następnie kontynuuje się czynności w ramach SEO, aby je utrzymać. Brak stale powtarzanych i udoskonalanych działań może zniweczyć całą pracą. Chociażby jedna mała zmiana algorytmu Google, której nie zauważymy może nas wypchnąć z wyszukwarki. Konkurencja nie śpi i to z nimi walczymy, abyśmy nie zostali wyprzedzeni przez nich samych.

Jakie są korzyści z pozycjonowania stron?

  1. Popularność w Google

    Jedną z głównych korzyści jest fakt, że cieszymy się popularnością w Google. Zwiększona widoczność strony sprawia, że trafia na nią więcej nowych Klientów. Z kolei Ci, którzy trafili do nas wcześniej są w stanie szybko nas odnaleźć. Nie muszą oni pamiętać dokładnego adresu strony, a wystarczy, że wpiszą odpowiednią frazę w wyszukiwarkę.

  2. Dbanie o odbiór firmy przez Klientów

    Popularność to nowi Klienci, lepsza konwersja sprzedażowa, ale nie tylko. Jest to też świadome wpływanie na to, jak inni odbierać będą naszą firmę. Strony, które zajmują pierwsze pozycje w Google, powszechnie uważane są za liderów w swojej branży. Inwestując więc w pozycjonowanie stron internetowych Szczecin, wpływasz na swoją reputację. Klienci również chętniej zdecydują się na skorzystanie z usług popularnej firmy, darząc ją większym zaufaniem.

  3. Ruch na stronie

    Warto dodać, że mowa o wartościowym ruchu na stronie. Pozycjonowanie stron Szczecin może okazać się bardzo skuteczne. Wykorzystując ściśle określone frazy kluczowe zawężamy grupę odbiorców. Sprawiamy jednak, że trafiają do nas osoby, które są mocno zainteresowane tym produktem lub usługą. Dzięki temu zwiększamy konwersję sprzedażową, eliminując wydawane dotąd pieniądze na nieopłacalne reklamy. Pozycjonowanie Szczecin dotyczy jedynie tych fraz, które powiązane są z daną lokalizacją. W ten sposób istnieje możliwość maksymalnego wykorzystania budżetu przeznaczonego na promowanie firmy w sposób rentowny. Na stronę trafiają potencjalni Klienci ze Szczecina, którzy bezpośrednio należą do grupy docelowej firmy.

  4. Wykorzystanie potencjału strony firmowej

    Dobrze wykorzystana strona firmowa może być świetnym narzędziem do promowania swoich usług lub produktów w sieci. By jej prowadzenie było jednak opłacalne, kluczowe pozostaje uczynienie ją rozpoznawalną. Pozycjonowanie strony Szczecin sprawia, że potencjalni odbiorcy mają łatwą drogę dotarcia do niej. Z kolei zainwestowane dotąd pieniądze w stworzenie witryny internetowej możemy mądrze i efektywnie wykorzystać.

Co jest korzystniejsze? Pozycjonowanie Szczecin, kampania AdWords, reklama w social media czy reklama w TV? Sprawdź to!

Pozycjonowanie stron Szczecin - metody promocji strony

Przedstawiony wykres przedstawia skuteczność wybranych form reklamy internetowej. Porównajmy skuteczność social mediów do wyników osiąganych przez wyniki organiczne. Różnice są prawie dziesięciokrotne ze wskazaniem na SEO. Można jasno powiedzieć, że pozycjonowanie stron Szczecin ma największy wpływ na przyciągnięcie nowych Klientów. Zaletą lokalnego SEO jest poprawienie konwersji sprzedażowej w swojej firmie. 

Lepiej, kiedy reklama w mediach społecznościowych jest dodatkiem do pozycjonowania. Wraz z nim stanowi wtedy indywidualnie zaprojektowaną kampanię reklamową. Marketing internetowy na bieżąco analizuje najskuteczniejsze metody. Natomiast nadal niezmiennie najskuteczniejsze pod tym kątem są wyszukiwarki internetowe, a konkretnie Google.

Kampania AdWords, choć pozwala osiągnąć cel, to wraz z kolejnymi zyskami wymaga coraz większych płatności. Im więcej osób wejdzie na naszą stronę, tym więcej przyjdzie nam zapłacić. Więcej o tym, jakie efekty przynosi reklama AdWords i czy jest lepsza od pozycjonowania, piszemy niżej.

Google jako najczęściej wykorzystywana wyszukiwarka

Okazuje się, że w Polsce najczęściej wykorzystywaną do poszukiwania ważnych informacji wyszukiwarką jest Google. Znacząco wyprzedziła inne konkurujące z nią wyszukiwarki. Jednocześnie wyznacza ona główne nurty pozycjonowania stron Szczecin. W dzisiejszych czasach wszystko zmierza w jednym kierunku, jeżeli chodzi o SEO. Chodzi o to, aby użytkownikom wyświetlały się najbardziej użyteczne dla nich treści. Dlatego też popularny stał się content marketing. Jednak poza tym treścią trzeba również pamiętać o technicznych aspektach strony. Bałagan w kodzie HTML, czy niewłaściwie ustawione title tagi również mają wpływ na pozycję. Takich czynników jest bardzo dużo. Ostatecznie każdy z nich sprawia, że jesteśmy na konkretnym miejscu w wyszukiwarce.

Pozycjonowanie stron Szczecin - porównanie wyszukiwarek

Pozycjonowanie Szczecin w liczbach

Pozycjonowanie Szczecin nie jest jedynym elementem, który decyduje o liczbie wejść na naszą stronę. To ile osób na nią wejdzie określa również specyfika branży, w której działamy. Inaczej sprzedają się produkty pierwszej potrzeby, a inaczej specjalistyczny sprzęt. Im bardziej popularna branża, tym większą ma konkurencję. To też zmniejsza szanse przebicia się na szczyt. Niszowe branże z kolei pozwalają stosunkowo szybko dostrzec pierwsze efekty pozycjonowania. Ze względu na konieczność wielu różnych i złożonych działań pozycjonowanie ogólnopolskie jest także mniej opłacalne. Dużą popularnością cieszy się dziś pozycjonowanie lokalne, ponieważ pozwala przyciągnąć Klientów, buduje świadomość marki i działa długofalowo.

Pozycja Desktop Mobile
1 29.38% 23.82%
2 15.44% 15.41%
3 10.68% 9.5%
4 7.26% 6.48%
5 5.18% 4.63%
6 3.75% 3.37%
7 2.73% 2.57%
8 2.04% 1.99%
9 1.53% 1.54%
10 1.16% 1.17%

Powyżej widać, jak spora liczba osób nie wychodzi nawet poza trzy pierwsze miejsca. Co można rozumieć przez dotarcie na szczyt w pozycjonowaniu? Pierwszym znaczącym sukcesem jest awans na pierwszą stronę wyników wyszukiwania. Jeżeli chcemy to osiągnąć, to nie potrzebujemy do tego wymyślnych fraz kluczowych. Najlepiej sprawdzają się te, które wybierze specjalista. On profesjonalnie analizuje i planuje słowa kluczowe, co pozwoli skutecznie pozycjonować. Znaczenie ma tutaj branża, w której działa firma. Użycie narzędzi analitycznych i wybranie właściwych słów staje się pierwszym krokiem ku polepszaniu pozycji danej strony. Dzięki temu pozycjonowanie Szczecin może być skuteczne. Kolejnym jest obserwacja tego, jak zmienia się pozycja pod wpływem stosowanych działań. Dodatkowo musimy pamiętać o wprowadzaniu ewentualnych zmian, kiedy któraś z fraz nie przynosi efektów.

Pozycjonowanie stron a AdWords – co lepsze?

Co bardziej się opłaca? Pozycjonowanie stron Szczecin, czy reklama AdWords? Obie usługi przynoszą niemal tyle samo Klientów. Jednak kampania AdWords potrafi przynieść efekty natychmiast, a na pozycjonowanie trzeba czekać. Wiele osób myśli w taki sposób, kiedy rozważają współpracę z naszą agencją. Wyjaśniamy wtedy, że pozycjonowanie sprawia, że nie musimy nadwyrężać budżetu co miesiąc. Dodatkowo Klient trafia do Nas często z zamiarem zakupowym. Kampanie AdWords dają jedynie możliwość wyświetlania strony z informacją o jej sponsorowaniu. Ta forma reklamy jest narażona również na działanie konkurencji, która może chcieć "wyklikać" nasz budżet. W ten sposób przepalamy budżet za puste kliknięcia.

Minusem kampanii AdWords jest to, że stale musimy doładowywać portfel reklamowy. W momencie, w którym przestaniemy inwestować, to przestajemy się wyświetlać. Koszty reklamy rosną wraz z zainteresowaniem potencjalnych Klientów. Często zwiększony ruch na naszej stronie nie pokrywa się z liczbą zamówień. Są oczywiście sposoby, aby wycisnąć maksimum z konwersji sprzedażowej z AdWords. Wiąże się to z inwestycją w kolejne obszary marketingu, które podniosą, np. User Experience naszej strony.  

W przypadku pozycjonowania stron Szczecin z pewnością mamy też większe możliwości. Dzięki profesjonalnym narzędziom analitycznym możemy sprawdzać, jak określone działania wpływają na liczbę Klientów. Sprawia to, że prowadzona kampania jest stale udoskonalana. Co za tym idzie staję się coraz precyzyjniejsza oraz skuteczna. Cena za pozycjonowanie stron Szczecin się nie zmienia. Zostaje ona taka sama, jak została ustalona na początku. Koszt kliknięcia AdWords jest zmienny, a skoki mogą być ogromne. W ten sposób jest zdecydowanie prościej o zwrot inwestycji w pozycjonowanie stron. Jeżeli zrezygnujemy z usług agencji SEO, to co zostało wypracowane zostaje. W perspektywie czasu pozycje mogą zostać utracone. Przez pewien czas mamy pewność, że te wyniki pozostaną takie same. Przy rezygnacji z AdWords momentalnie wypadamy z obiegu. Pozycje, które mamy w naturalnych wynikach wyszukiwania pozostają bez zmian, a ruch na stronie spada momentalnie.

Czy optymalizacja strony jest potrzebna?

Pozycjonowanie stron internetowych Szczecin nie polega jedynie na umieszczaniu fraz kluczowych na stronie. W zakresie tej usługi wykonywane są różne czynności. Jedną z nich jest optymalizacja strony internetowej pod kątem technicznym oraz treści. Pełny audyt techniczny SEO wykonujemy na starcie bezpłatnie i to jest początek naszej współpracy. Google zwraca dużą uwagę na to, czy strona jest dobrze przystosowana do odbiorców, m.in. łatwa w odbiorze i możliwa do otworzenia na urządzeniach mobilnych. Bez optymalizacji strony pozycjonowanie stron pozostałymi metodami nigdy nie będzie tak efektywne, jak po dokonanej optymalizacji.

Interesuje Cię lokalne pozycjonowanie stron w Szczecinie?

Od wielu lat działamy na rynku jako agencja SEO. Zajmujemy się marketingiem internetowym, oferując naszym Klientom sprawdzone i godne zaufania metody. Jeśli do tej pory nie korzystałeś z pozycjonowania stron Szczecin, to może właśnie teraz jest na to idealna okazja?

Zadzwoń do nas w godzinach pracy biura lub napisz nawet późnym wieczorem, a my odpowiemy Ci najszybciej, jak tylko będzie to możliwe! ;-) Nie odkładaj decyzji na jutro, bo jutro nad pozycjonowaniem myśleć może już Twoja konkurencja.

Case studies

Stoją za nami duże sukcesy. A za nimi jeszcze większe liczby.

Zobacz wszystkie

Zapracujemy na sukces Twojej strony. Zobacz jak .

Sprawdzam