A Ty, na której pozycji jesteś w Google?

Pozycjonowanie stron internetowych Szczecin

Poznaj najlepsze i najbardziej skuteczne metody pozycjonowania lokalnego. Poznaj #seobezryzyka! Pozycjonowanie stron Szcecin.

lub zadzwoń: (+48) 512 920 019
Pozycjonowanie stron internetowych szczecin

Pozycjonowanie stron Szczecin


Jaki cel ma pozycjonowanie stron Szczecin i dlaczego jest tak ważne?

Dawniej mówiło się, że firma, która nie ma założonej strony internetowej dla swojego biznesu, nie istnieje. Z kolei dziś można poszerzyć to stwierdzenie o to, że strona firmowa, która nie wykorzystuje mocy pozycjonowania, również jakby nie istniała. Założenie strony internetowej i brak inwestowania w pozycjonowanie stron to sytuacja nawet gorsza od tej, kiedy strony nie ma wcale, ponieważ naraża na niepotrzebne straty pieniędzy. Zamiast więc wydawać kolejne pieniądze na utrzymanie witryny, nie widząc z tego żadnych zysków, lepiej zainwestować w pozycjonowanie stron Szczecin.

Mówiąc w skrócie, jest ono zbiorem różnych czynności, których celem jest przeniesienie strony na pierwsze pozycje w wynikach wyszukiwania. W ten sposób przyciąga się uwagę potencjalnych Klientów, realnie wpływając na zyski ze sprzedaży. Im więcej osób zobaczy stronę, tym więcej na nią wejdzie i skorzysta z dostępnych na niej ofert. Pozycjonowanie stron Szczecin odnosi się do fraz kluczowych, które powiązane są z danym regionem, dlatego pozwala przyciągnąć uwagę wszystkich tych osób, które pochodząc z okolic, będą zainteresowane usługami lub produkatami.

Nie bez powodu mówi się o tym, że dobre określenie grupy docelowej ma znaczenie. Również przy pozycjonowaniu stron internetowych właściwy wybór słów kluczowych ma duży wpływ na powodzenie podjętych działań. Decydując się na to, by wpleść w koncepcję pozycjonowania strony związane z lokalizacją słowa (w tym przypadku Szczecin), zawężamy grupę docelową, zwiększając szansę na to, że inwestycja w reklamę przyniesie oczekiwany zysk.

Jak działa pozycjonowanie stron internetowych Szczecin


Na czym opiera się pozycjonowanie stron internetowych Szczecin i jakie daje korzyści

Do działań, które wchodzą w skład pozycjonowania stron internetowych Szczecin, zaliczyć można między innymi pełną optymalizację serwisu pod wymogi wyszukiwarek, tworzenie użytecznych dla odbiorców i zgodnych z zasadami SEO treści oraz link building. Na pozycjonowanie stron internetowych Szczecin składa się również wiele czynności w obrębie samego kodu html, których nie dostrzeże się na pierwszy rzut oka, a które mają duże znaczenie dla robotów wyszukiwarki Google.

Decydując się na pozycjonowanie strony, warto pamiętać o tym, że nie jest to jedynie jednorazowa inwestycja w reklamę. Pozycjonowanie to zarówno długofalowe korzyści, jak i wymagający stałego monitorowania proces. Trudno nawet mówić o skutecznym pozycjonowaniu w przypadku, kiedy poprzestajemy w momencie osiągnięcia zamierzonej pozycji.

Pozycjonowanie Szczecin to działania, które dążą do znalezienia się na pierwszych miejscach wśród wyników wyszukiwania i utrzymania na nich. Brak stale powtarzanych i udoskonalanych działań sprawi, że nawet lekka zmiana algorytmu Google, której nie zauważymy, zepchnie nas w dół. O to, by utrzymać pozycję walczymy przy tym z konkurującymi z nami innymi stronami internetowymi.

Jakie są korzyści z pozycjonowania stron?


  1. Popularność w Google

    Jedną z głównych korzyści jest fakt, że cieszymy się popularnością w Google. Zwiększona widoczność strony pozwala z kolei na to, by na witrynę trafiało coraz więcej nowych Klientów, a ci, którzy wcześniej już do nas trafili, mogli równie bezproblemowo znaleźć naszą stronę nawet wtedy, kiedy nie pamiętają dokładnego adresu.

  2. Dbanie o odbiór firmy przez Klientów

    Popularność to nowi Klienci, lepsza konwersja sprzedażowa, ale i świadome wpływanie na to, jak inni odbierać będą naszą firmę. Strony, które zajmują pierwsze pozycje w Google, powszechnie uważane są za liderów w swojej branży. Inwestując więc w pozycjonowanie stron internetowych Szczecin, wpływasz na swoją reputację. Klienci również chętniej zdecydują się na skorzystanie z usług popularnej firmy, darząc ją większym zaufaniem.

  3. Ruch na stronie

    Warto dodać, że mowa o wartościowym ruchu na stronie. Pozycjonowanie stron wpływa na to, że przy wykorzystaniu ściśle określonych fraz kluczowych, na stronę trafiają osoby, które są zainteresowane skorzystaniem z jej usług lub zakupem oferowanych produktów. Dzięki temu zwiększamy konwersję sprzedażową, eliminując wydawane dotąd pieniądze na nieopłacalne reklamy. Pozycjonowanie Szczecin dotyczy jedynie tych fraz, które powiązane są z daną lokalizacją. W ten sposób istnieje możliwość maksymalnego wykorzystania budżetu przeznaczonego na promowanie firmy w sposób rentowny. Na stronę trafiają potencjalni Klienci ze Szczecina, którzy bezpośrednio należą do grupy docelowej firmy.

  4. Wykorzystanie potencjału strony firmowej

    Dobrze wykorzystana strona firmowa może być świetnym narzędziem do promowania swoich usług lub produktów w sieci. By jej prowadzenie było jednak opłacalne, kluczowe pozostaje uczynienie ją rozpoznawalną. Właśnie dzięki pozycjonowaniu strony sprawiamy, że potencjalni jej odbiorcy zyskują łatwą drogę dotarcia do niej, a dotąd zainwestowane w stworzenie strony firmowej pieniądze można mądrze i efektywnie wykorzystać.

Co jest korzystniejsze? Pozycjonowanie Szczecin, kampania AdWords, reklama w social media czy reklama w TV? Sprawdź to!


Pozycjonowanie stron Szczecin

Przedstawiony wykres przedstawia skuteczność wybranych form reklamy internetowej. Porównując skuteczność social media z tym, co pozwalają osiągnąć wyszukiwarki (najwyższy poziom sprzedaży), widzimy wyraźnie, że to pozycjonowanie Szczecin ma największy wpływ na przyciągniecie nowych Klientów oraz polepszenie konwersji sprzedażowej.

Reklama w social media lepiej, kiedy jest dodatkiem do pozycjonowania, i wraz z nim stanowi indywidualnie zaprojektowaną kampanię reklamową. Marketing internetowy na bieżąco analizuje najskuteczniejsze metody, wciąż jednak przekonując się o skuteczności wyszukiwarek.

Kampania AdWords choć pozwala osiągnąć cel, to wraz z kolejnymi zyskami wymaga coraz większych płatności. Im więcej osób wejdzie na naszą stronę, tym więcej przyjdzie nam zapłacić. Więcej o tym, jakie efekty przynosi reklama AdWords i czy jest lepsza od pozycjonowania, piszemy niżej.

Google jako najczęściej wykorzystywana wyszukiwarka


Okazuje się, że w Polsce najczęściej wykorzystywaną do poszukiwania ważnych informacji wyszukiwarką jest Google. Znacząco wyprzedziła inne konkurujące z nią wyszukiwarki, stając się jednocześnie tą, która wyznacza główne nurty pozycjonowania stron. Obecnie wszystko zmierza w kierunku tego, aby na pierwszej stronie wyświetlały się najbardziej użyteczne dla użytkownika treści. Stąd duża popularność content marketingu. Wiele jest jednak zmian w kodzie strony, które jako jedne z działań, które należą do pozycjonowania stron internetowych wpływają pozytywnie na pozycję.

Pozycjonowanie stron Szczecin - porównanie wyszukiwarek

Pozycjonowanie Szczecin w liczbach


Ile wejść pozwala uzyskać pozycjonowanie Szczecin?

O ostatecznej liczbie odwiedzin strony decyduje nie tylko same pozycjonowanie Szczecin, ale i specyfika branży, w której firma działa. Im jest bardziej popularna, tym więcej ma konkurencji i mniejsze szanse przebicia na sam szczyt. Z kolei niszowe działalności stosunkowo szybko są w stanie dostrzec pierwsze efekty. Ze względu na konieczność wielu różnych i złożonych działań pozycjonowanie ogólnopolskie jest także mniej opłacalne. Dużą popularnością cieszy się dziś pozycjonowanie lokalne, ponieważ pozwala przyciągnąć Klientów, buduje świadomość marki i działa długofalowo.

Pozycja Desktop Mobile
1 29.38 % 23.82 %
2 15.44 % 15.41 %
3 10.68 % 9.5 %
4 7.26 % 6.48 %
5 5.18 % 4.63 %
6 3.75 % 3.37 %
7 2.73 % 2.57 %
8 2.04 % 1.99 %
9 1.53 % 1.54 %
10 1.16 % 1.17 %

Powyżej widać, jak spora liczba osób nie wychodzi nawet poza trzy pierwsze miejsca. O dotarciu na szczyt mowa najczęściej dopiero wtedy, kiedy strona znajdzie się przynajmniej na pierwszej stronie wyników Google. Aby to osiągnąć, nie są koniecznie wymyślne frazy kluczowe. Najlepiej sprawdzają się te, które wybrane zostały przy pomocy specjalisty w trakcie profesjonalnego analizowania i planowania słów kluczowych. Znaczenie ma tutaj wybrana branża, w której działa firma, chcąca wypozycjonować swoją stronę. Użycie narzędzi analitycznych i wybranie właściwych słów staje się pierwszym krokiem ku polepszaniu pozycji danej strony. Kolejnym jest obserwacja tego, jak zmienia się pozycja pod wpływem stosowanych działań, i ewentualne wprowadzanie zmian, kiedy wyraźnie widać, że jedna ze stosowanych fraz nie przynosi efektów.

Pozycjonowanie stron a AdWords – co lepsze?


Skoro pozycjonowanie stron i reklama AdWords przyciągają niemal tak samo dużo Klientów, to czy nie opłaca się bardziej wybieranie usług oferowanych przez Google? Wiele osób zastanawia się nad tym, nim podejmą się współpracy z naszą agencją. Często wyjaśniamy więc jednak, że AdWords jest jedynie reklamą, która nie gwarantuje wysokiej pozycji w naturalnych wynikach, lecz sprawia, że strona wyświetlana jest wraz z informacją o jej sponsorowaniu.

Pozostaje ona widoczna na głównej stronie tak długo, jak długo opłacana jest reklama AdWords. Ponieważ rozliczanie odbywa się wraz z liczbą osób, które weszły na stronę, to koszty reklamy rosną wraz z zainteresowaniem potencjalnych Klientów. Zwiększony ruch w sklepie internetowym czasem jednak nie pokrywa się z liczbą zamówień, a pieniądze wydają się wydane na marne.

W przypadku pozycjonowania stron z pewnością mamy też większe możliwości. Dzięki profesjonalnym narzędziom analitycznym możemy sprawdzać, jak określone działania wpływają na liczbę Klientów. W ten sposób z czasem prowadzana kampania jest stale udoskonalana, przez co coraz bardziej precyzyjna i skuteczna. Cena za pozycjonowanie stron internetowych Szczecin jednak nie zmienia się, lecz pozostaje taka sama, jaka została ustalona na początku. W ten sposób o wiele łatwiej o to, by pozycjonowanie stron zwróciło się w formie złożonych zamówień. W razie chęci odstąpienia od umowy pozostają nam również wszystkie wykonane w kierunku polepszenia strony działania, a przy rezygnacji z reklamy AdWords wciąż jesteśmy na tej samej pozycji w naturalnych wynikach i przy tak samo niezoptymalizowanej jeszcze stronie.

Czy optymalizacja strony jest potrzebna?


Pozycjonowanie stron internetowych nie polega jedynie na umieszczaniu fraz kluczowych na stronie, ale również na wielu innych, nie mniej ważnych działaniach. Jednym z nich jest optymalizacja strony, od której my (bezpłatnie) zaczynamy. Google zwraca dużą uwagę na to, czy strona jest dobrze przystosowana do odbiorców, m.in. łatwa w odbiorze i możliwa do otworzenia na urządzeniach mobilnych. Bez optymalizacji strony pozycjonowanie stron pozostałymi metodami nigdy nie będzie tak efektywne, jak po dokonanej optymalizacji.

Interesuje Cię lokalne pozycjonowanie stron w Szczecinie?


Od wielu lat działamy na rynku jako agencja SEO. Zajmujemy się marketingiem internetowym, oferując naszym Klientom sprawdzone i godne zaufania metody. Jeśli do tej pory nie korzystałeś z pozycjonowania stron Szczecin, to może właśnie teraz jest na to idealna okazja?

Zadzwoń do nas w godzinach pracy biura lub napisz nawet późnym wieczorem, a my odpowiemy Ci najszybciej, jak tylko będzie to możliwe! ;-) Nie odkładaj decyzji na jutro, bo jutro nad pozycjonowaniem myśleć może już Twoja konkurencja.

2000+
Zaufało nam już ponad dwa tysiące polskich firm

Top Online od 2012 roku skutecznie pozycjonuje strony internetowe, tworzy przepiękne sklepy i narzędzia wspierające sprzedaż. Z naszych aplikacji i szablonów każdego dnia korzysta ponad tysiąc sklepów internetowych.

Chcę otrzymać ofertę