Pozycjonowanie stron Warszawa*

*poznaj najlepsze i najbardziej
skuteczne metody pozycjonowania lokalnego

SEO
na luzie*

*Całkowicie za darmo przygotujemy wstępną analizę Twojej strony, sprawdzimy konkurencję i zaproponujemy skuteczną strategię działania. Wszystko w formie wideo, na przykładach, abyś nie musiał domyślać się o co chodzi.

Bezpłatna oferta
  • Odezwiemy się w 24h
  • Otrzymasz analizę strony i porównanie z konkurencją
  • Przygotujemy strategię SEO dla Twojego biznesu
  • Pokażemy Ci na przykładach, jak wygląda współpraca i raporty miesięczne
  • Otrzymasz ofertę w formie video, współpraca od 1999 zł/mc

Nasze metody

Pracujemy po swojemu i robimy to z głową*

*Mamy własne sposoby na to, by wypracować dobre wyniki dla Twojej strony internetowej. Przećwiczyliśmy je na setkach stron i na własnych sklepach. Wiemy, co działa, a co nie. Własne umiejętności i metody pracy wzmacniamy autorskim oprogramowaniem. I to wszystko włożymy w Twój serwis.

Miesięczne raporty
Pozycjonowanie stron internetowych - raportowanie

Szczegółowo informujemy nie tylko o samych wynikach, ale też o tym, co dokładnie w danym miesiącu zrobiliśmy, by je osiągnąć. Zobaczysz tu wszystkie wykonane przez nas czynności, przykładowe zaplecze, katalog tekstów ze wskazaniem na ich autora, wykaz pozycji monitorowanych słów kluczowych oraz statystyki widoczności strony w wyszukiwarce. Nasze raporty nie pozostawiają miejsca na domysły.

Opiekunem Klienta zawsze jest wykwalifikowany specjalista SEO, który zajmuje się Twoją stroną, zna ją na wylot, a Ty masz do niego bezpośredni kontakt.

Poznaj nasz zespoł

Merytoryczny kontakt
Reakcja w 24h
Pozycjonowanie stron internetowych - kontakt w 24h

Jesteśmy szybcy i zwinni. Reagujemy na każde Twoje zgłoszenia i każdy pojawiający się problem. Większość z nich rozwiązujemy już w ciągu doby.

Analiza strony

Przeprowadzamy cykliczne i dokładne analizy stron wspierane przez autorskie narzędzia. Ich efektem są konkretne wskazówki i wytyczne gotowe do wdrożenia.

Inteligentny asystent SEO

Tworzymy własne narzędzia do analizy stron, które stale ulepszamy. Dzięki nim działamy dokładniej, szybciej, widzimy więcej, a na problemy reagujemy natychmiastowo. Twój serwis jest pod stałą opieką nie tylko specjalisty SEO, ale również naszych autorskich narzędzi.
Zobacz

Monitorowanie

Prowadzimy zautomatyzowany cykliczny monitoring strony. Każdy wykryty problem natychmiast badamy i zgłaszamy Tobie sugerując konkretne rozwiązania.

Copywriting

Posiadamy własny zespół kilkunastu copywriterów o różnorodnych zainteresowaniach. Tworzymy wartościowe treści, dotrzymujemy terminów, uwzględniamy Twoje uwagi.

Poznaj nasz zespół

Własne zaplecze SEO

Prowadzimy własne serwisy tematyczne, na których cyklicznie tworzymy dedykowany content, stale analizujemy linki zwrotne, a dokładny wykaz zaplecza przekazujemy w raportach.

Bezpieczne metody

Stosujemy wyłącznie bezpieczne metody pozycjonowania. Nie kupujemy linków, nie stosujemy ukrytych treści ani niedopuszczalnych przez Google praktyk, tropimy linki z niepożądanych źródeł. Nasze metody sprawiają, że Twój serwis staje się bardziej wartościowy w oczach Google i Twoich Klientów.

Panel Klienta 24H/7

Dajemy Ci stały wgląd do najbardizej aktualnych danych dotyczących Twojej strony. Oprócz kluczowych informacji dotyczących współpracy znajdziesz tu najnowsze wyniki pozycjononanych słów kluczowych wraz z ich pełną historią. Uzyskasz dostęp do pełnej listy miesięcznych raportów, a także wykresów ogólnej widoczności strony w wyszukiwarkach. W łatwy sposób sprawdzisz dane kontaktowe Twojego opiekuna oraz wyślesz pilne zgłoszenie przez przycisk szybkiego kontaktu. I to wszystko w jednym miejscu.

Kiedy potrzebujesz znaleźć firmę, to co zrobisz? Wpisujesz to w wyszukiwarkę? Obecnie 90% użytkowników postępuje w taki sposób. Nic więc dziwnego, że to wyszukiwarki stają się coraz popularniejszym miejscem reklamy dla firm. Znalezienie się wśród pierwszych trzech wyników wyszukiwania gwarantuje niemal natychmiastowy wzrost sprzedaży. I warto wiedzieć, że na to, które miejsce zajmuje nasza strona firmowa, możemy mieć wpływ. Wszystko to z pomocą szeregu działań, które w skrócie określić możemy jako pozycjonowanie stron Warszawa.

Spis treści:

  1. Czym jest pozycjonowanie stron Warszawa?
  2. Z jakich elementów składa się pozycjonowanie stron internetowych Warszawa
  3. Efekty pozycjonowania stron internetowych Warszawa
  4. Pod jaką wyszukiwarkę internetową tworzone jest pozycjonowanie stron Warszawa? - Liczby w bilionach!
  5. Jak dobierać frazy kluczowe przy pozycjonowaniu stron w Warszawie
  6. Pozycjonowanie Warszawa – błędy osób samodzielnie pozycjonujących stronę
  7. Ile trwa pozycjonowanie strony
  8. Pozycjonowanie stron Warszawa – Chcesz dowiedzieć się więcej?

Czym jest pozycjonowanie stron Warszawa?

W dużym uproszczeniu możemy dodać słowo kluczowe „Warszawa” do naszej witryny. Wpływa to na to, że na naszą stronę trafiają ci, którzy szukają czegoś w obrębie miasta. Gdy siedziba naszej działalności jest właśnie tam, to pozycjonowanie Warszawa będzie dla nas strzałem w dziesiątkę.

I to dosłownie! Na pierwszej stronie wyników wyszukiwania znaleźć się może maksymalnie dziesięć wyników. Nie wliczamy w to tych sponsorowanych z kampanii AdWords. Statystyki wielokrotnie podkreślają, że poza pierwszą dziesiątkę nie wychodzi więcej niż 5% użytkowników. Przez co strony firmowe, które nie są w pierwszej dziesiątce, znajdują się w trudnym położeniu.

Mówi się nawet o tym, że ci, którzy zainwestowali w stronę firmową. Jednocześnie nie przeznaczyli dodatkowych środków na pozycjonowanie tej strony, to w rzeczywistości więcej stracili. Utrzymywanie strony, na którą Klienci nie trafiają, bo jej nie widzą, nie przynosi niestety zysków. Zmienić tę sytuację można właśnie poprzez pozycjonowanie stron Warszawa. W tym mieście panuje duża konkurencja, więc przyda się działająca od lat agencja SEO. Wykorzystując ich doświadczenie oraz wiedzę, masz szansę na wyprzedzenie konkurencji. 

Z jakich elementów składa się pozycjonowanie stron internetowych Warszawa

Około 200 różnych czynników ma wpływ na ostateczną pozycję strony w wyszukiwarce. Wszystkie one znane są jedynie pracownikom wyszukiwarek, którzy stale usprawniają działające w obszarze wyszukiwarki algorytmy. Dlatego tak ważna jest stała obserwacja zajmowanej aktualnie pozycji i w razie konieczności szybkie reagowanie. Zmiany w algorytmach i jednocześnie tym, co przy określaniu pozycji witryny ma największe znaczenie, zachodzą nieustannie. Kluczowe pozostaje więc pozostawanie na bieżąco z informacjami, które możemy uzyskać, oraz pilna obserwacja sytuacji.

Należy to powiedzieć wprost. Pozycjonowanie stron Warszawa nie jest usługą wykonywaną wyłącznie tylko raz. Nawet osiągnięcie oczekiwanej pozycji nie kończy pracy nad stroną. To długi proces, który wymaga uwagi i często też cierpliwości. Potrzeba naprawdę wielu elementów, by osiągnąć zadowalające efekty.

Wśród elementów, na które składa się pozycjonowanie Warszawa, są między innymi:

  • Profesjonalny audyt SEO wyodrębnia indywidualne potrzeby strony internetowej. Zwraca on też uwagę na m.in. konkurencję w branży. To pierwszy krok do opracowania skutecznej strategii.
  • Analiza słów kluczowych, która pozwoli stworzyć listę fraz kluczowych, które przy pozycjonowaniu danej strony będą właściwe. Czasem nie chodzi jedynie o najczęściej wpisywane frazy. Najlepsze słowa kluczowe to te, które sprawią, że pozycjonowanie strony jest najbardziej opłacalne.
  • Optymalizacja strony internetowej wykorzystuje zebrane w trakcie audytu informacje. Opiera się np. na optymalizacji kodu HTML czy zamieszczonych na stronie materiałów, w tym również treści.
  • Tworzenie contentu na stronę to kolejny etap prac. Wtedy wykorzystuje się zebrane słowa kluczowe i z nich pomocą tworzy użyteczne dla odbiorców treści. Wykorzystując content marketing w połączeniu z SEO, możemy osiągnąć podwójne rezultaty. Jednocześnie wpływamy na wizerunek firmy oraz przyczyniamy się do efektów pozycjonowania.
  • Link building to zbieranie odnośników do strony z zewnętrznych witryn. Ważne jest, aby źródła linków były wartościowe. Dawniej to właśnie na tym etapie pozycjonowania dochodziło do wykorzystywania systemu. Wymiany linków nie skupiały się na jakości, tylko ilości. Takie działanie często narażało stronę internetową na kary od wyszukiwarki Google.
  • Monitorowanie i tworzenie raportów, czyli etap, o którym wspominaliśmy wcześniej. Nie istnieje skuteczne pozycjonowanie stron Warszawa bez stałego monitorowania i raportowania o aktualnych pozycjach.

Efekty pozycjonowania stron internetowych Warszawa

Celem, czyli niejako najważniejszym z efektów, jest osiągnięcie jak najwyższych pozycji wśród naturalnych wyników wyszukiwania. Warto wspomnieć o korzyściach płynących z pozycji, o którą walczymy.

Pozycjonowanie stron internetowych Warszawa to:

  • Budowanie pozycji lidera w swojej branży

    Za liderów w branży uważa się te strony internetowe, które utrzymują się na najwyższych pozycjach. W pozycjonowaniu lokalnym ma to bardzo silne znaczenie. Firmy z regionu nawzajem wyprzedzają się w walce o uwagę potencjalnego Klienta.

  • Zwiększenie liczby odwiedzin na stronie

    Zakładając, że stajemy się coraz bardziej widoczni. Przekłada się to na to, że więcej ludzi zagląda naszą stronę internetową. Sprawia to też, że liczba odwiedzin rośnie, a ruch na stronie jest wartościowy. Zaglądają tam osoby, które są faktycznie zainteresowane ofertą, a to wpływa też na konwersję sprzedażową.

    Pozycjonowanie stron Warszawa - metody promocji strony

    Wyraźnie przedstawione to zostało na powyższym wykresie. Pokazuje on zebrane z ponad 1000 różnych sklepów internetowych dane. Dzięki tym liczbom możemy bliżej przyjrzeć się temu, która z form marketingu internetowego przynosi największe zyski. Oceniane zostało, jak dane formy reklamy wpływają bezpośrednio na zwiększenie sprzedaży. Ruch z wyszukiwarek w największym stopniu przyczynia się do ostatecznego skorzystania z oferty.

  • Wpływ zaufania Klientów do firmy

    Co decyduje o tym, czy zdecydujemy się na skorzystanie usług danej firmy? Częstymi powodami jest jej profesjonalizm oraz popularność. Obie te rzeczy daje pozycjonowanie stron internetowych Warszawa. Wpływamy tym na wizerunek firmy oraz widoczność swojej strony w sieci. Nic więc dziwnego, że przyczynia się przy tym do zaufania Klientów.

  • Możliwość wprowadzania niekończącej się liczby ulepszeń

    Pozycjonowanie Warszawa wiąże się z analityką internetową. Dzięki temu możemy monitorować, którą pozycję zajmujemy obecnie w wyszukiwarce. Możemy również sprawdzać zachowanie Klientów na naszej stronie, a także jakie frazy wpisują najchętniej. Analizowanie pozwala na wyłapanie obecnych trendów w branży i szybkie reagowanie na nie. Pozycjonowanie to jedna z form promowania firmy. Przyczynia się ona również do tego, że firma ma możliwość rozwoju.

Pod jaką wyszukiwarkę internetową tworzone jest pozycjonowanie stron Warszawa? - Liczby w bilionach!

Tak niewiarygodną liczbą wyników pochwalić się może Google – najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa w Polsce. To właśnie pod nią realizowane jest pozycjonowanie Warszawa. Wskazane przez pracowników wskazówki oraz zbierana przez agencje SEO wiedza pozwalają, by realizowane było w zgodzie z algorytmami Google.

Efektem są wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania na określone frazy. Warto wiedzieć, że skupianie się na użyteczności strony dla odbiorcy, na co zwraca uwagę Google, ma znaczenie także w innych przeglądarkach. Mając wysoką pozycję w Google, duże jest prawdopodobieństwo, że przekłada się ona także na wyświetlenia w innych wyszukiwarkach, np. Bing.

Pozycjonowanie stron Warszawa - porównanie wyszukiwarek

Jak dobierać frazy kluczowe przy pozycjonowaniu stron w Warszawie

Warszawa, jako stolica Polski, mierzy się z największą popularnością wielu fraz kluczowych. Nasza strategia powinna pełnić dwie zasadnicze funkcje. Pierwsza to maksymalne zwiększenie zysków. Drugim zadaniem jest minimalizowanie strat pieniędzy oraz czasu. Klucz do sukcesu to indywidualne podejście do każdej branży, co my sami w swojej pracy stosujemy. Dopiero mając świadomość, jaka jest specyfika danej firmy i jaka grupa docelowa. Dopiero wtedy możemy dopasować schemat pozycjonowania do konkretnej witryny.

Przy dobieraniu fraz kluczowych dla działań popełniane jest wiele różnych błędów. Dotyczą one nie tylko Warszawy, ale także innych dużych miast.

Decydując się na pozycjonowanie Warszawa, pamiętaj o jednej rzeczy. Wybór ogólnych fraz, które mają duży potencjał wyszukiwań, nie gwarantują sukcesu. Rozwiązaniem jest pozycjonowanie fraz z długiego ogona, tzw. long tail keywords. Ten rodzaj słów kluczowych przyciąga na stronę w pełni zainteresowanego Klienta, który chce kupić towar. Drugim ważnym aspektem jest liczba wyników, która jest dla nich mniejsza. Jednak dzięki temu można łatwiej oraz taniej znaleźć się na szczycie. Jak do wszystkiego w marketingu internetowym, tak też przy pozycjonowaniu stron w Warszawie, pochodzić należy kreatywnie. Wydaje się to schematyczne działanie, ale jest to mylne. Podjęcie lepszych decyzji wynika nie tylko ze świetnej znajomości SEO, ale także doświadczenia w tej branży.

Poniżej przedstawiona tabela pokazuje, jak przeciętnie rozkłada się uwaga odbiorców. Widać więc wyraźnie, że najwięcej odwiedzin zyskują pierwsze pozycje w wynikach wyszukiwania (nawet 29,38%). Warto dlatego rozpocząć od pozycjonowania lokalnego. Dzięki temu szybciej znajdziemy się na pierwszych miejscach właśnie na lokalnych frazach. W ten sposób naturalnie zbudujemy popularność, która da możliwość dalszego rozwoju. W konsekwencji walki o pozycje przy najważniejszych frazach.

Pozycja Desktop Mobile
1 29.38% 23.82%
2 15.44% 15.41%
3 10.68% 9.5%
4 7.26% 6.48%
5 5.18% 4.63%
6 3.75% 3.37%
7 2.73% 2.57%
8 2.04% 1.99%
9 1.53% 1.54%
10 1.16% 1.17%

Wartości procentowe pozwalają szybko oszacować zyski naszej strony przy obecnej pozycji. Pozycjonowanie strony Warszawa pozwoli maksymalizować tę kwotę, kiedy będziemy na coraz to wyższych pozycjach. Na drugą stronę Google wchodzi poniżej 16% użytkowników. To szczególny powód do zadbania o swoje SEO.

Chcesz mieć pewność co do wyboru swoich fraz kluczowych? Skontaktuj się z nami. Chętnie doradzimy i wskażemy właściwą drogę dalszego rozwoju. W trakcie darmowego okresu próbnego możesz się przekonać o zaletach współpracy z Top Online. Pamiętaj, że pozycjonowanie stron Warszawa wymaga wiedzy. Bez tego nie warto zaczynać SEO, ponieważ narażamy się na kary ze strony Google.

Pozycjonowanie Warszawa – błędy osób samodzielnie pozycjonujących stronę

Bierzesz pod uwagę pozycjonowanie strony samodzielnie? Koniecznie przeczytaj popularne błędy pozycjonerów, które odpowiadają na pytanie, dlaczego pozycjonowanie nie działa

Samodzielne pozycjonowanie Warszawa kusi wizją zaoszczędzonych pieniędzy. Wymaga to jednak nakładu własnego czasu. Poświęcony powinien on być jednak nie tylko na same działania. Przy okazji trzeba nieustannie zdobywać specjalistyczną wiedzę. Jakie więc powinny być pierwszej kroki przy pozycjonowanie swojej strony samodzielnie? Zapoznanie się z wymaganiami Google oraz aktualnymi metodami, które stosuje się w SEO.

Tym, którzy próbują swoich sił w pozycjonowaniu stron samodzielnie, towarzyszą 3 popularne błędy:

  1. Zły dobór słów kluczowych

    Często frazy kluczowe są zbyt ogólne (np. „meble” zamiast „szafa do sypialni”) lub jest ich po prostu zbyt mało. Dodatkowym zagrożeniem jest duża konkurencja, a w konsekwencji brak możliwości przebicia się wyżej. Równie popularnym błędem jest brak fraz związanych z lokalizacją, np. pozycjonowanie stron Warszawa. Wybór fraz, które nie są wpisywane w wyszukiwarkę, to również częsty błąd. Ważna jest profesjonalna analiza słów kluczowych.

  2. Kopiowanie treści

    Często zdarza się, że do swoich produktów dodajemy ich opisy kopiowane ze stron producentów. Jest to duży błąd, ponieważ w ten sposób kopiujemy treści. To niestety może się zakończyć karą od Google. Warto wiedzieć, że jedynie unikalne i wartościowe treści mają siłę przebicia.

  3. Brak optymalizacji strony

    Nie bez powodu rozpoczynamy nasze działania od optymalizacji strony. Bez niej pozycjonowanie strony Warszawa nie przynosi oczekiwanych efektów i skutkuje straconym czasem. Wiele osób zapomina, jak ważna jest czytelność kodu lub prędkość ładowania strony. W pozycjonowaniu stron równie ważne jest to, aby działać z dobrze przygotowaną technicznie stroną.

Ile trwa pozycjonowanie strony

Zastanawiasz się, jak długo należy pozycjonować stronę, by zauważyć pierwsze efekty? I czy pozycjonowanie strony należy stale kontynuować?

Jednym z najczęściej zadawanych pytań jest to, ile trwa pozycjonowanie strony. Klienci bardzo często pytają nas także, jak długo będą musieli czekać na pierwsze efekty. Na żadne z tych pytań nie ma jednoznacznych odpowiedzi. Czas oczekiwania na pierwsze efekty jest zależny. Zastanawiacie się od czego? Od dobranych fraz kluczowych oraz liczby stron konkurencji. W tym wypadku ogromne znaczenie ma także branża. Dlatego często zalecamy Klientom korzystanie z pozycjonowania lokalnego (jak w przypadku frazy „pozycjonowanie stron Warszawa”). Elementem uzupełniającym jest pozycjonowanie fraz z długiego ogona.

Nim stworzony zostanie plan działania, zawsze trzeba wziąć pod uwagę wszystkie możliwości. Poprzez indywidualne podejście można wybrać czynności, które okażą się najbardziej właściwe. Nie ma uniwersalnej odpowiedzi na pytanie, ile trwa pozycjonowanie strony. Niektóre agencje SEO mówią, że widoczne efekty są już po 3 miesiącach. Może okazać się to prawdą. Jednak dla jednych to będzie osiągnięcie celu, a dla innych początek dalszej drogi w walce o wysokie pozycje.

O tym, jak długo należy pozycjonować stronę, by zauważyć pierwsze efekty, dowiedzieć się można od profesjonalnej firmy jedynie na własnym przykładzie. Śmiało można o to zapytać przy zastanawianiu się nad tym, czy warto podjąć się współpracy. Biorąc pod uwagę doświadczenie i mając do dyspozycji właściwe narzędzia, czas ten można oszacować.

Pozycjonowanie stron Warszawa – Chcesz dowiedzieć się więcej?

Jesteśmy agencją SEO, która swoją działalność kontynuuje od wielu lat. Dzięki temu mamy niezbędne do pozycjonowania stron doświadczenie, które pozwala nam działać sprawnie i bezpiecznie. Nieustannie zdobywamy przy tym nową wiedzę, by nadążyć za wszystkimi zmianami. Jesteśmy pewni, że dzięki Tobie moglibyśmy zdobyć nowe, ekscytujące doświadczenia. Być może pokażą one Nam, że nie ma rzeczy niemożliwych.

Próbujemy? Napisz lub zadzwoń do nas! Przedstaw swoją stronę, a my przyjrzymy się jej bliżej. Razem znajdziemy potencjał do dalszej pracy.

Naprodukowaliśmy się nie lada. A czy szczena opada? (D)oceń nas!

Aktualna ocena:

5 / 5

Liczba ocen: 1

Twoja ocena:

Case studies

Stoją za nami duże sukcesy. A za nimi jeszcze większe liczby.

Zobacz wszystkie

Zapracujemy na sukces Twojej strony. Zobacz jak .

Sprawdzam