Pozycjonowanie
Promocja SEO BEZ RYZYKA
Przetestuj nas za darmo!

Pozycjonowanie stron
Warszawa

  • MIESIĄC POZYCJONOWANIA ZA DARMO
    30 dni bez ponoszenia opłat za pozycjonowanie stron internetowych Warszawa. Przetestuj nas z możliwością rezygnacji w trakcie testowego miesiąca, bez dodatkowych kosztów!
  • ELASTYCZNA UMOWA DLA CIEBIE
    Tworzymy umowę w pełni dopasowaną do Twoich potrzeb – indywidualnie zaplanowana kampania i elastyczna umowa to pewność zadowolenia oraz swobody.
  • BEZPIECZNE I SKUTECZNE METODY
    W pracy kierujemy się doświadczeniem, które pozwala nam działań sprawnie i jednocześnie bez ryzyka nałożonych na Twoją stronę kar. Wybierz bezpieczne pozycjonowanie Warszawa dla siebie.
  • STAWKA MIESIĘCZNA BEZ ZMIAN
    Nie dokonujemy zmian stawki miesięcznej w trakcie trwania umowy, co nie naraża Cię na dodatkowe koszty. Z nami masz pewność stale tej samej kwoty do zapłaty.
  • U NAS OPTYMALIZACJA STRONY ZA DARMO
    Niemożliwe? A jednak! U nas zyskujesz bezpłatną optymalizację strony, co pozwala Ci zyskać korzyści z odpowiednio zmodernizowanego serwisu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Chcę otrzymać ofertę

Pozycjonowanie stron Warszawa


Czym jest pozycjonowanie stron Warszawa?

Obecnie ponad 90% użytkowników zastanawiając się nad tym, gdzie znaleźć potrzebną im firmę, wpisuje to zapytanie w wyszukiwarkę. Nic więc dziwnego, że wyszukiwarka właśnie, jako miejsce reklamy dla swojego biznesu, cieszy się tak dużą popularnością. Znalezienie się wśród pierwszych trzech wyników wyszukiwania gwarantuje niemal natychmiastowy wzrost sprzedaży. I warto wiedzieć, że na to, które miejsce zajmuje nasza strona firmowa, możemy mieć wpływ. Wszystko to z pomocą szeregu działań, które w skrócie określić możemy jako pozycjonowanie stron Warszawa.

Oczywiście, dodając słowo kluczowe „Warszawa”, wpływamy na to, że trafiają na naszą stronę firmową wszystkie te osoby, które poszukują firmy w obrębach tego miasta. Jeśli siedziba naszej działalności właśnie tam się znajduje, to pozycjonowanie Warszawa będzie dla nas strzałem w dziesiątkę.

I to dosłownie, ponieważ na pierwszej stronie wyników wyszukiwania znaleźć się może maksymalnie dziesięć wyników (nie licząc tych, które są sponsorowane z kampanii AdWords). Statystyki wielokrotnie podkreślają, że poza pierwszą dziesiątkę nie wychodzi więcej niż 5% użytkowników, co stawia strony firmowe, które nie wyświetlają się wśród nich, w dość trudnym marketingowo położeniu.

Czasem mówi się nawet o tym, że ci, którzy zainwestowali w stronę firmową, lecz nie przeznaczyli dodatkowych środków na pozycjonowanie tej strony, więcej w rzeczywistości stracili. Utrzymywanie strony, na którą Klienci nie trafiają, bo jej nie widzą, nie przynosi niestety zysków. Zmienić tę sytuację można właśnie poprzez pozycjonowanie stron Warszawa. Ponieważ w tym mieście panuje duża konkurencja, to do wyprzedzenia innych firm ze swojej branży potrzeba doświadczenia oraz wiedzy, którymi dysponuje jedynie działająca od lat agencja SEO.

Z jakich elementów składa się pozycjonowanie stron internetowych Warszawa


Jak wygląda pozycjonowanie stron internetowych Warszawa i jakie przynosi efekty

Na to, na którym miejscu znajdowała się będzie dana strona internetowa, wpływ ma nawet 200 różnych czynników. Wszystkie one znane są jedynie pracownikom wyszukiwarek, którzy stale usprawniają działające w obszarze wyszukiwarki algorytmy. Między innymi to właśnie ze względu na nie tak ważna jest stała obserwacja zajmowanej aktualnie pozycji i w razie konieczności szybkie reagowanie. Zmiany w algorytmach i jednocześnie tym, co przy określaniu pozycji witryny ma największe znaczenie, zachodzą nieustannie. Kluczowe pozostaje więc pozostawanie na bieżąco z informacjami, które możemy uzyskać, oraz pilna obserwacja sytuacji.

Dlatego też należy powiedzieć wprost, że pozycjonowanie stron internetowych Warszawa nie jest usługą wykonywaną wyłącznie tylko raz lub do momentu, w którym osiągnie się oczekiwaną pozycję. To długi proces, który wymaga uwagi i często też cierpliwości. Potrzeba naprawdę wielu elementów, by osiągnąć zadowalające efekty.

Wśród elementów, na które składa się pozycjonowanie Warszawa, są między innymi:

  • Profesjonalny audyt SEO, który ocenia aktualną sytuację strony i pozwala wyodrębnić indywidualne potrzeby danej witryny, biorąc pod uwagę między innymi konkurencję w danej branży. Pozwala to na przygotowanie skutecznej strategii.
  • Analiza słów kluczowych, która pozwoli stworzyć listę fraz kluczowych, które przy pozycjonowaniu danej strony będą właściwe. Czasem nie chodzi jedynie o najczęściej wpisywane frazy, lecz te, dla których pozycjonowanie strony będzie najbardziej opłacalne.
  • Optymalizacja strony internetowej, która wykorzystuje zebrane w trakcie audytu informacje. Opiera się np. na optymalizacji kodu html czy zamieszczonych na stronie materiałów, w tym również treści.
  • Tworzenie contentu na stronę to etap, w którego trakcie wykorzystuje się zebrane słowa kluczowe i z nich pomocą tworzy użyteczne dla odbiorców treści. Content marketing, kiedy tylko wykorzystywany jest wraz z zasadami SEO, przynosi podwójne rezultaty, ponieważ jednocześnie wpływa na wizerunek firmy, jak i przyczynia się do efektów pozycjonowania.
  • Link building, czyli zbieranie odnośników do strony z zewnętrznych, wartościowych źródeł. Dawniej to właśnie na tym etapie pozycjonowania dochodziło do wykorzystywania systemu wymiany linków, który skupiał się nie na ich jakości, lecz ilości, co często też narażało stronę internetową na kary nałożone przez Google.
  • Monitorowanie i tworzenie raportów, czyli etap, o którym wspominaliśmy wcześniej. Nie istnieje skuteczne pozycjonowanie stron internetowych Warszawa bez stałego monitorowania i raportowania o aktualnych pozycjach.

Efekty pozycjonowania stron internetowych Warszawa


Celem, czyli niejako najważniejszym z efektów, jest osiągnięcie jak najwyższych pozycji wśród naturalnych wyników wyszukiwania. Pozycja, o którą walczymy, pociąga za sobą jednak całe mnóstwo korzyści, o których z pewnością warto wspomnieć.

Pozycjonowanie stron internetowych Warszawa to:

  • Budowanie pozycji lidera w swojej branży

    Przyjmuje się, że strony internetowe, które utrzymują się na najwyższych pozycjach, uważane są za liderów w swojej branży. Ma to dodatkowo silne znaczenie w pozycjonowaniu lokalnym, w którym firmy z danego regionu starają się nawzajem wyprzedzić w walce o uwagę potencjalnego Klienta.

  • Zwiększenie liczby odwiedzin na stronie

    Im dla większej liczby osób stajemy się widoczni, tym więcej z nich do nas zagląda. Dzięki temu wpływamy pozytywnie na liczbę odwiedzin, przyczyniając się również do tego, że zdobyty w ten sposób ruch okazuje się wartościowym ruchem na stronie. Zaglądają tam osoby, które są faktycznie zainteresowane ofertą, a to wpływa też na konwersję sprzedażową.

    Pozycjonowanie stron Warszawa

    Wyraźnie przedstawione to zostało na powyższym wykresie. Pokazuje on zebrane z ponad 1000 różnych sklepów internetowych dane, dzięki którym możemy bliżej przyjrzeć się temu, która z form marketingu internetowego przynosi największe zyski. Oceniane zostało, jak dane formy reklamy wpływają bezpośrednio na zwiększenie sprzedaży. Okazało się, że ruch pochodzący z wyszukiwarek w największym stopniu okazał się tym, który zdecydowany na zakup, ostatecznie decyduje się na skorzystanie z oferty.

  • Wpływ na zaufanie, którym darzą firmę Klienci

    O tym, czy zdecydujemy się na skorzystanie z usług danej firmy, decyduje między innymi jej profesjonalizm oraz często popularność. Obie te rzeczy daje pozycjonowanie stron internetowych Warszawa, wpływając na wizerunek firmy i zwiększając widoczność witryny w sieci. Nic więc dziwnego, że przyczynia się przy tym do zaufania Klientów.

  • Możliwość wprowadzania niekończącej się liczby ulepszeń

    Pozycjonowanie Warszawa wiąże się z analityką internetową. To ona sprawia, że za pomocą konkretnych narzędzi możliwe jest monitorowanie nie tylko tego, którą obecnie pozycję dana strona zajmuje, ale również tego, jak zachowują się Klienci na stronie i które frazy wpisują w wyszukiwarkę najchętniej. Analizowanie pozwala na wyłapanie obecnych trendów w branży i szybkie reagowanie na nie. Pozycjonowanie, jako jedna z form promowania firmy, przyczynia się również do tego, że firma ma możliwość korzystnego dla siebie rozwoju.

Wyszukiwarka internetowa i liczba wyników liczona w bilionach


Tak niewiarygodną liczbą wyników pochwalić się może Google – najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa w Polsce. To właśnie pod nią realizowane jest pozycjonowanie Warszawa. Wskazane przez pracowników wskazówki oraz zbierana przez agencje SEO wiedza pozwalają, by realizowane było w zgodzie z algorytmami Google.

Efektem są wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania na określone frazy. Warto wiedzieć, że skupianie się na użyteczności strony dla odbiorcy, na co zwraca uwagę Google, ma znaczenie także w innych przeglądarkach. Mając wysoką pozycję w Google, duże jest prawdopodobieństwo, że przekłada się ona także na wyświetlenia w innych wyszukiwarkach, np. Bing.

Pozycjonowanie stron Warszawa - porównanie wyszukiwarek

Jak dobierać frazy kluczowe przy pozycjonowaniu stron w Warszawie


Warszawa, jako stolica Polski, mierzy się z największą popularnością wielu fraz kluczowych. Istotne okazuje się więc zastosowanie takiej strategii, która pozwoli maksymalnie zwiększysz straty, minimalizując przy tym straty pieniędzy i czasu. Klucz do sukcesu to indywidualne podejście do każdej branży, co my sami w swojej pracy stosujemy. Dopiero mając świadomość, jaka jest specyfika danej firmy i jaka grupa docelowa, możemy dopasować schemat pozycjonowania stron w Warszawie.

Przy dobieraniu fraz kluczowych dla działań popełniane jest wiele różnych błędów, a dotyczą one nie tylko Warszawy, lecz także innych dużych miast.

Osoby decydujące się na pozycjonowanie często zapominają, że większy sukces zdobyć można nie najpopularniejszymi frazami, tymi najbardziej ogólnymi, lecz tzw. pozycjonowaniem długim, inaczej long tail, na długi ogon. Ściśle określone frazy, np. nazwy produktów, przyciągają na stronę w pełni zainteresowanego Klienta, który gotów jest kupić towar. Drugą ważną sprawą jest to, że łączna liczba wyników dla takich fraz jest mniejsza, przez co łatwiej i taniej można sprawić, by strona znalazła się na szczycie. Jak do wszystkiego w marketingu internetowym, tak też przy pozycjonowaniu stron w Warszawie, pochodzić należy kreatywnie. Choć wydawać się to może bardzo schematycznym działaniem, to wymaga ono nie tylko świetnej znajomości SEO, ale i doświadczenia, które pozwoli lepiej ocenić opłacalność podejmowanych decyzji.

Poniżej przedstawiona tabela pokazuje, jak przeciętnie rozkłada się uwaga odbiorców. Widać więc wyraźnie, że najwięcej odwiedzin zyskują pierwsze pozycje w wynikach wyszukiwania (nawet 29,38%). Dlatego właśnie lepiej jest rozpocząć od pozycjonowania lokalnego, by jak najszybciej znaleźć się na pierwszym miejscu wśród lokalnych fraz i w ten sposób naturalnie budować popularność, która z kolei pozwala na dalsze rozwijanie pozycjonowania i konkurowania o pozycje przy najważniejszych frazach.

Pozycja Desktop Mobile
1 29.38 % 23.82 %
2 15.44 % 15.41 %
3 10.68 % 9.5 %
4 7.26 % 6.48 %
5 5.18 % 4.63 %
6 3.75 % 3.37 %
7 2.73 % 2.57 %
8 2.04 % 1.99 %
9 1.53 % 1.54 %
10 1.16 % 1.17 %

Są to wartości procentowe, dlatego pozwalają na szybkie oszacowanie, jaki zyski czerpie ze swej pozycji w Google czerpie moja strona. Jeśli po wpisaniu kojarzącej się z naszą branża działalności, nasza strona nie wyświetli się, to tym bardziej należy zadbać o pozycjonowanie Warszawa. Na drugą stronę przechodzi mniej niż 5% wszystkich użytkowników.

Jeśli chcesz mieć pewność, że frazy kluczowe, które chcesz zastosować przy pozycjonowaniu swojej strony www, skontaktuj się z nami. Chętnie doradzimy i wskażemy właściwą drogę dalszego rozwoju. Być może w międzyczasie poczujesz, że warto oddać to w ręce profesjonalistów, lecz przede wszystkim teraz zwracamy uwagę na to, że pozycjonowanie stron Warszawa wymaga wiedzy, bez której lepiej nie zaczynać (niewłaściwe działania grożą nawet zablokowaniem strony przez Google).

Pozycjonowanie Warszawa – błędy osób samodzielnie pozycjonujących stronę


Bierzesz pod uwagę pozycjonowanie strony samodzielnie? Koniecznie przeczytaj popularne błędy pozycjonerów, które odpowiadają na pytanie, dlaczego pozycjonowanie nie działa

Samodzielne pozycjonowanie Warszawa choć kusi wizją zaoszczędzonych pieniędzy, to wymaga wkładu własnego czasu. Poświęcony powinien on być jednak nie tylko na same działania, ale i nieustanne zdobywanie specjalistycznej wiedzy. Przed podjęciem pierwszych kroków w pozycjonowaniu strony lub sklepu ważne jest zapoznanie z wymaganiami Google oraz metodami, które są obecnie w marketingu internetowym stosowane

Tym, którzy próbują swoich sił w pozycjonowaniu stron samodzielnie, towarzyszą 3 popularne błędy:

  1. Zły dobór słów kluczowych

    Często frazy kluczowe są zbyt ogólne (np. „meble” zamiast „szafa do sypialni”) lub jest ich po prostu zbyt mało. Skupiając się jedynie na kilku frazach kluczowych, nie tylko walczymy z dużą konkurencją, ale i tracimy okazję przebicia się wśród innych wyrażeń. W wielu przypadkach brakuje fraz związanych z lokalizacją (np. „pozycjonowanie stron Warszawa”) czy nawet tych, które są wpisywane w wyszukiwarkę. Często dobierane są one pochopnie, bez profesjonalnej analizy.

  2. Kopiowanie treści

    Część pozycjonerów wiedząc, jak duże znaczenie dla pozycjonowania sklepów internetowych mają treści, dodaje do swoich produktów opisy ze stron producentów. W ten sposób kopiuje treści, co niestety może nawet zakończyć się karą od Google. Warto wiedzieć, że jedynie unikalne i wartościowe treści mają siłę przebicia.

  3. Brak optymalizacji strony

    Nie bez powodu rozpoczynamy nasze działania od optymalizacji strony. Bez niej pozycjonowanie strony nie przynosi oczekiwanych efektów i skutkuje straconym czasem. Wiele osób zapomina, jak ważna jest czytelność kodu lub prędkość ładowania strony. W pozycjonowaniu stron równie ważne jest to, aby działać z dobrze przygotowaną technicznie stroną.

Ile trwa pozycjonowanie strony


Zastanawiasz się, jak długo należy pozycjonować stronę, by zauważyć pierwsze efekty? I czy pozycjonowanie strony należy stale kontynuować?

Jednym z najczęściej zadawanych pytań jest to, ile trwa pozycjonowanie strony. Klienci bardzo często pytają nas także, jak długo będą musieli czekać na pierwsze efekty. Na żadne z tych pytań nie ma jednak jednoznacznych odpowiedzi, ponieważ czas oczekiwania na pierwsze efekty zależny jest od dobranych fraz kluczowych oraz liczby stron, z którymi trzeba będzie o miejsce rywalizować. W tym wypadku duże znaczenie ma więc branża oraz trudność przebicia w niej. Dlatego my zalecamy Klientom często korzystanie z pozycjonowania lokalnego (jak w przypadku frazy pozycjonowanie stron Warszawa) oraz pozycjonowania na długi ogon.

Nim stworzony zostanie plan działania, zawsze trzeba wziąć pod uwagę wszystkie możliwości, by poprzez indywidualne podejście móc wybrać te, które okażą się najbardziej właściwe. Nie ma więc uniwersalnej odpowiedzi na pytanie, ile trwa pozycjonowanie strony. Choć prawdą jest to, co starają się czasem wmówić wszystkim niektóre agencje pozycjonerskie, że efekty widoczne są zazwyczaj już po 3 miesiącach, to dla niektórych te efekty mogą być już osiągnięciem celu, a dla innych jedynie początkiem dalszej drogi na wysokie pozycje.

O tym, jak długo należy pozycjonować stronę, by zauważyć pierwsze efekty, dowiedzieć się można od profesjonalnej firmy jedynie na własnym przykładzie. Śmiało można o to zapytać przy zastanawianiu się nad tym, czy warto podjąć się współpracy. Biorąc pod uwagę doświadczenie i mając do dyspozycji właściwe narzędzia, czas ten można oszacować.

Pozycjonowanie stron Warszawa – Chcesz dowiedzieć się więcej?


Jesteśmy agencją SEO, która swoją działalność kontynuuje od wielu lat. Dzięki temu mamy niezbędne do pozycjonowania stron doświadczenie, które pozwala nam działać sprawnie i bezpiecznie. Nieustannie zdobywamy przy tym nową wiedzę, by nadążyć za wszystkimi zmianami. Jesteśmy pewni, że dzięki Tobie moglibyśmy zdobyć nowe, ekscytujące doświadczenia, które kolejny raz pokazałyby nam, że nie ma rzeczy niemożliwych.

To jak, próbujemy? Napisz lub zadzwoń do nas, przedstawiając swoją stronę. Przyjrzymy się jej bliżej, starając znaleźć potencjał do dalszej pracy!

Zaufali nam

Top Online działa od początku 2012 roku. Od tego czasu z sukcesami wspieramy Polskie firmy. Jesteśmy jednym z pierwszych expertów Shoplo, a z naszych rozwiązań skorzystało już ponad 600 stron internetowych.

Jesteśmy wyróżniającymi się partnerami:

Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Pozycjonowanie stron internetowych - portfolio
Chcę otrzymać ofertę  →