Pozycjonowanie stron Zabrze *

* poznaj najlepsze i najbardziej
skuteczne metody pozycjonowania lokalnego

SEO
na luzie*

* Będziemy pracować dla Ciebie przez miesiąc zupełnie za darmo. Czy jesteśmy aż tak naiwni? Po prostu nie boimy się, że zrezygnujesz. Bo gdy już nas poznasz, zapewne wcale nie będziesz chciał.

Wypróbuj nas za darmo przez 30 dni. Bez zobowiązań, bez konsekwencji.

Zacznij darmowy miesiąc próbny

Nasze metody

Pracujemy po swojemu i robimy to z głową *

* Mamy własne sposoby na to, by wypracować dobre wyniki dla Twojej strony internetowej. Przećwiczyliśmy je na setkach stron i na własnych sklepach. Wiemy, co działa, a co nie. Własne umiejętności i metody pracy wzmacniamy autorskim oprogramowaniem. I to wszystko włożymy w Twój serwis.

Miesięczne raporty
Pozycjonowanie stron internetowych - raportowanie

Szczegółowo informujemy nie tylko o samych wynikach, ale też o tym, co dokładnie w danym miesiącu zrobiliśmy, by je osiągnąć. Zobaczysz tu wszystkie wykonane przez nas czynności, przykładowe zaplecze, katalog tekstów ze wskazaniem na ich autora, wykaz pozycji monitorowanych słów kluczowych oraz statystyki widoczności strony w wyszukiwarce. Nasze raporty nie pozostawiają miejsca na domysły.

Opiekunem Klienta zawsze jest wykwalifikowany specjalista SEO, który zajmuje się Twoją stroną, zna ją na wylot, a Ty masz do niego bezpośredni kontakt.

Poznaj nasz zespoł

Merytoryczny kontakt
Reakcja w 24h
Pozycjonowanie stron internetowych - kontakt w 24h

Jesteśmy szybcy i zwinni. Reagujemy na każde Twoje zgłoszenia i każdy pojawiający się problem. Większość z nich rozwiązujemy już w ciągu doby.

Analiza strony

Przeprowadzamy cykliczne i dokładne analizy stron wspierane przez autorskie narzędzia. Ich efektem są konkretne wskazówki i wytyczne gotowe do wdrożenia.

Inteligentny asystent SEO

Tworzymy własne narzędzia do analizy stron, które stale ulepszamy. Dzięki nim działamy dokładniej, szybciej, widzimy więcej, a na problemy reagujemy natychmiastowo. Twój serwis jest pod stałą opieką nie tylko specjalisty SEO, ale również naszych autorskich narzędzi.
Zobacz

Monitorowanie

Prowadzimy zautomatyzowany cykliczny monitoring strony. Każdy wykryty problem natychmiast badamy i zgłaszamy Tobie sugerując konkretne rozwiązania.

Copywriting

Posiadamy własny zespół kilkunastu copywriterów o różnorodnych zainteresowaniach. Tworzymy wartościowe treści, dotrzymujemy terminów, uwzględniamy Twoje uwagi.

Poznaj nasz zespół

Własne zaplecze SEO

Prowadzimy własne serwisy tematyczne, na których cyklicznie tworzymy dedykowany content, stale analizujemy linki zwrotne, a dokładny wykaz zaplecza przekazujemy w raportach.

Bezpieczne metody

Stosujemy wyłącznie bezpieczne metody pozycjonowania. Nie kupujemy linków, nie stosujemy ukrytych treści ani niedopuszczalnych przez Google praktyk, tropimy linki z niepożądanych źródeł. Nasze metody sprawiają, że Twój serwis staje się bardziej wartościowy w oczach Google i Twoich Klientów.

Panel Klienta 24H/7

Dajemy Ci stały wgląd do najbardizej aktualnych danych dotyczących Twojej strony. Oprócz kluczowych informacji dotyczących współpracy znajdziesz tu najnowsze wyniki pozycjononanych słów kluczowych wraz z ich pełną historią. Uzyskasz dostęp do pełnej listy miesięcznych raportów, a także wykresów ogólnej widoczności strony w wyszukiwarkach. W łatwy sposób sprawdzisz dane kontaktowe Twojego opiekuna oraz wyślesz pilne zgłoszenie przez przycisk szybkiego kontaktu. I to wszystko w jednym miejscu.

Pozycjonowanie stron internetowych Zabrze – czym jest?

Przyzwyczajenie do życia w sieci sprawiło, że praktycznie każdy, kto potrzebuje konkretnych usług, szuka ich właśnie w Internecie. Ze względu na to wyszukiwarka internetowa stała się jednym z najpopularniejszych miejsc reklamy dla biznesu. Widoczność w wynikach wyszukiwania jest aktualnie jednym z najważniejszych aspektów w walce o klienta.

Trzy pierwsze wyniki na liście zgarniają ponad połowę wszystkich wyświetleń. Znalezienie się wśród nich strony firmowej jest gwarancją błyskawicznego wzrostu, zarówno ruchu, jak i sprzedaży. Pozycjonowanie stron internetowych Zabrze to zbiór przeróżnych działań mających na celu "wypromowanie” witryny w wynikach wyszukiwania. To właśnie dzięki niemu możemy mieć realny wpływ na to, na którym miejscu znajdzie się strona.

Na czym polega pozycjonowanie stron Zabrze?

Z czego wynika konieczność pozycjonowania i jak to wygląda?

Jako społeczeństwo żyjemy coraz szybciej, mało kto przykłada dużo uwagi do poszukiwań usług czy produktów. Wybieramy po prostu to, na co trafimy. Pierwsze pozycje w wynikach wyszukiwania stwarzają swoistą aurę popularności i zaufania. Poprzez wyszczególnienie odpowiednich fraz kluczowych i stosowanie ich na stronie możemy sprawić, że znajdzie się ona na pierwszych miejscach list wyników.

Co ważne, listy te będą dotyczyć konkretnych, związanych z prowadzoną działalnością, zapytań. Dodanie do nich słowa „Zabrze” sprawia, że ruch skierowany na stronę będzie zbierany jeszcze bardziej precyzyjnie. Będą na nią trafiać głównie osoby zainteresowane usługami w tym właśnie mieście.

Takie pozycjonowanie lokalne jest szczególnie użyteczne ze względu na to, że konkurencja na rynkach lokalnych jest zazwyczaj znacznie mniejsza. Łatwiej będzie więc dostać się na sam szczyt. Średnie miasta mają pod tym względem jeszcze jedną, niezwykle ważną zaletę. W ich obszarze nie działa zbyt wiele profesjonalnych i doświadczonych agencji SEO. Pozycjonowanie stron internetowych w Zabrzu będzie więc znacznie szybsze i skuteczniejsze niż pozycjonowanie na cały kraj.

Algorytm dobierający wyniki wyszukiwania zwraca uwagę nie tylko na słowa kluczowe, ale także na odnośniki zewnętrzne, sam projekt strony pod względem technicznym i zamieszczane na niej treści. Z tego powodu samodzielne próby linkowania i optymalizacji strony kończą się zazwyczaj fiaskiem. Pozycjonowanie stron Zabrze jest zdecydowanie trudniejsze, niż mogłoby się wydawać. Koniecznych do uwzględnienia kwestii jest zbyt dużo, jedna osoba nie może przecież znać się na wszystkim.

Dlaczego warto wykorzystać pozycjonowanie Zabrze?

Odpowiedź na to pytanie zdążyła już paść w tym artykule, chodzi oczywiście o widoczność. Żeby jednak zaznaczyć to, jak istotna jest to sprawa, przedstawimy nieco statystyk. Poniższa tabela przedstawia uśrednione wartości procentowe całości ruchu dla próby badawczej kilkuset zapytań. Zostały one rozłożone na poszczególne miejsca listy wyników wyszukiwania. Mówiąc po ludzku, jest to procent z całości kliknięć przypadający na konkretne miejsca na liście.

Pozycja Desktop Mobile
1 29.38% 23.82%
2 15.44% 15.41%
3 10.68% 9.5%
4 7.26% 6.48%
5 5.18% 4.63%
6 3.75% 3.37%
7 2.73% 2.57%
8 2.04% 1.99%
9 1.53% 1.54%
10 1.16% 1.17%

Gdyby przedstawiony rozkład kliknięć wraz z tym że w wynikach pod jedną frazą może znaleźć się wyłącznie 10 pozycji, nie dawał wystarczająco do myślenia, zaznaczymy jeszcze kilka kwestii. Według badań przeprowadzonych przez BackLinko przeciętna decyzja o kliknięciu linku zapada w mniej niż 15 sekund. Tylko 9% szukających poprzez Google dociera do końca pierwszej strony, a na drugą zagląda... zaledwie 0,44%.

Można tutaj pokusić się o powtórzenie zabawnego stwierdzenia „jeśli masz coś do ukrycia, schowaj to na drugiej stronie Google”. Jak widać, jest w nim sporo prawdy. Po prostu ciężko dyskutować z zasadnością pozycjonowania. Strona, która znajdzie się poza pierwszą stroną wyników, nie zbierze praktycznie żadnego ruchu. Utrzymywanie takiej niewidocznej witryny generuje zazwyczaj więcej kosztów niż korzyści.

Co składa się na pozycjonowanie Zabrze?

Pozycjonowanie stron internetowych Zabrze składa się z szeregu czynności zahaczających o dziedziny programowania, analityki, content marketingu i web-designu. Podstawą działań prowadzonych przez agencję SEO jest zawsze audyt strony. Dzięki dokładnemu sprawdzeniu tego, w jakiej sytuacji znajduje się witryna, możliwy jest dobór środków zaradczych i stworzenie strategii.

Trzeba mieć świadomość tego, że pozycjonowanie stron Zabrze nigdy nie jest zestawem jednych i tych samych działań. Każda strona jest inna. Nie tylko ze względu na swoją strukturę, ale także branżę, w której działa jej właściciel i zakres oferowanych usług lub produktów. Z tego powodu każdy Klient wymaga indywidualnego podejścia.

Pozycjonowanie stron Zabrze krok po kroku

Pierwszym działaniem, które podejmujemy to przygotowanie listę fraz kluczowych. Ważny jest dobór słów, których pozycjonowanie będzie najbardziej opłacalne (możemy np. pozycjonować stronę pod kątem jednej, konkretnej kategorii produktowej, czy usługowej).

Kolejnym krokiem jest wykonanie audytu SEO na stronie. Sprawdzamy jej stan i przygotowujemy plan poprawek, który zaczynamy realizować. Ten etap nazywamy optymalizacją strony internetowej. W przeciwieństwie do konkurencji kładziemy na nią bardzo duży nacisk. Optymalizacja dotyczy nie tylko kodu strony i niuansów języka HTML. Podlega jej również treść zawarta na stronie, jej formatowanie, zawartość nagłówków H1-H6, nasycenie słowami kluczowymi, odpowiednie przekierowania i wiele innych. Dzięki drobiazgowej optymalizacji mamy pewność, że strona będzie wysoko oceniania.

Kolejny krok jest związany z publikacją treści. To właśnie na nim, większość specjalistów SEO skupia swoją działalność. Poprzez tworzenie treści zawierających odpowiednie słowa kluczowe i zamieszczanie ich na stronie, poprawia się pozycja w wynikach wyszukiwania. Ważna jest też jakość. Użyteczne, odpowiednio sformatowane i bezbłędne treści dodatkowo podnoszą ocenę strony. Ze względu na to, że są one też przydatne dla użytkownika, pieczemy dwie pieczenie na jednym ogniu. Podnosimy pozycję strony, a jednocześnie budujemy zaufanie potencjalnego Klienta.

Bardzo istotne (uznawane do dziś za fundament pozycjonowania) jest też zdobywanie zewnętrznych odnośników do strony internetowej. Jest to tzw. link building. Popularną niegdyś praktyką było masowe publikowanie niskiej jakości treści z odnośnikami, tzw. wymiana linków. Proceder ten jest jednak aktualnie surowo karany przez Google ucinaniem zasięgu linkowanej witrynie. Ważniejszą od ilości stała się jakość. Tylko odnośniki z wysoko ocenianych stron są w stanie bezpiecznie budować pozycję strony internetowej.

Długofalowy charakter pozycjonowania w Zabrzu

Ze względu na to, że pozycjonowanie Zabrze powinno być czynnością ciągłą, nie można powiedzieć o ostatnim etapie jako końcowym. Wymienione w powyższym punkcie procesy są stale monitorowane poprzez przeróżne narzędzia. Po jakimś, z góry określonym okresie, z zebranych danych tworzy się raporty. Po przeanalizowaniu ich i wyciągnięciu wniosków strategia prowadzonych działań ulega korekcie. Całość działań, po odpowiedniej modyfikacji, jest równolegle kontynuowana.

Pozycjonowanie Zabrze w większości przypadków nie przynosi szybkich efektów. Trzeba być tego świadomym. W przeciwieństwie do konwencjonalnej reklamy pierwsze skutki mogą być tu widoczne dopiero po kilku miesiącach. Wbrew pozorom nie jest to jednak strata pieniędzy. Pozycjonowanie stron Zabrze przynosi wymierne efekty.

Gdy wyniki strony zaczną wzrastać, tendencja nie załamuje się jak w przypadku reklam. Dopóki strona jest pozycjonowana, ilość wejść systematycznie wzrasta. Przedstawione poniżej porównanie opłacalności różnych form reklamy internetowej dobitnie pokazuje, w jakiej przewadze są przedsiębiorstwa, które oprócz reklamowania, systematycznie pozycjonują swoje strony.

Pozycjonowanie stron Zabrze - metody promocji strony

Konieczność ciągłego pozycjonowania można obrazować sobie jako wyścig. Jakkolwiek dużej przewagi byśmy nie mieli, jeśli zwolnimy lub staniemy, ktoś w końcu nas prześcignie. Ponowne wyjście na prowadzenie będzie sporym problemem. Dlatego, jeśli pozycjonujemy stronę z sukcesem, nie wciskajmy hamulca. Brnijmy twardo do przodu.

Jakie efekty przynosi pozycjonowanie stron internetowych Zabrze?

Najważniejszym celem, o który walczymy przez pozycjonowanie stron Zabrze, jest osiągnięcie jak najwyższego miejsca w organicznych wynikach wyszukiwania. Podejmowane w związku z tym działania ciągną jednak za sobą wiele innych korzyści. Oto niektóre z nich:

  • Zwiększenie liczby osób wchodzących na stronę

    Wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania przekłada się na większy organiczny ruch na stronie. Nasza działalność zyskuje więc na popularności, a zwiększone zainteresowanie stroną przekłada się na większą sprzedaż i lepsze wyniki finansowe.

  • Wartościowy ruch na stronie

    Dzięki pozycjonowaniu pod konkretne "opłacalne" frazy, osoby, które trafiają na stronę, nie są przypadkowe. Zazwyczaj szukają one właśnie tego, co dana firma ma do zaoferowania. Skutkuje to wzrostem współczynnika konwersji, w postaci zakupu produktu, rezerwacji usługi, zapisania się do newslettera lub wysłania prośby o przesłanie oferty.

  • Budowanie zaufania Klientów

    Duże zainteresowanie stroną wraz z wysoką pozycją w wyszukiwarce przekłada się na stworzenie wizerunku stabilnej, godnej zaufania firmy. Przyczyniają się do tego także publikowane w ramach pozycjonowania, wysokiej jakości treści. Zdobywamy dzięki temu więcej stałych klientów.

  • Nieskończone możliwości ulepszania witryny

    Ciągłe i drobiazgowe monitorowanie strony sprawia, że prowadzone pozycjonowanie Zabrze może być bez końca ulepszane. Sama strona może być też na bieżąco modyfikowana pod względem tego, jak korzystają z niej użytkownicy. Większa wygoda obsługi = większe przywiązanie Klienta.

  • Dodatkowa możliwość promocji na własnej stronie

    Duży ruch na własnej stronie stwarza szansę na dodatkowe promowanie. Jest to sytuacja idealna, ponieważ przez własną stronę mamy dostęp do bazy osób zainteresowanych w jakiś sposób tym, co oferujemy. Możemy mieć więc precyzyjnie ukierunkowaną na grupę docelową reklamę praktycznie za bezcen.

  • Możliwość objęcia pozycji lidera w swojej branży

    Pierwsze pozycje na liście wyników wyszukiwania są powszechnie uznawane za liderów w swojej branży. W wielu wysoko wyspecjalizowanych branżach taki wizerunek jest kluczem sukcesu. Przekłada się on też na zaufanie, zarówno klientów, jak i potencjalnych partnerów biznesowych.

Świat wyszukiwarek

Jest naprawdę dużo przeróżnych narzędzi pozwalających szukać treści w Internecie. Bing, Yahoo!, Yandex, AOL, Ecosia, Seznam, WolframAlpha – to tylko kilka popularniejszych. Nie znasz większości z nich? Nic dziwnego, dlatego właśnie realizujemy pozycjonowanie stron internetowych Zabrze głównie pod kątem Google, wyszukiwarki zdecydowanie najpopularniejszej. W Polsce korzysta z niej, według różnych źródeł, od 95 do 98% wszystkich użytkowników. Poniżej przedstawiamy przykładowy, statystyczny rozkład zapytań z naszego kraju.

Pozycjonowanie stron Zabrze - porównanie wyszukiwarek

Pozycjonowanie stron Zabrze ma oczywiście pozytywny wpływ na wszystkie wyszukiwarki dostępne w sieci. W Polsce nie opłaca się jednak pozycjonować pod inne narzędzia. Google dyktuje też w pewnym sensie globalne standardy. Jeśli podejmowane działania mają być skuteczne, trzeba trzymać rękę na pulsie. To, co algorytm dzisiaj ceni, jutro może uznać za czynnik szkodliwy.

Zastanawiasz się, czy pozycjonowanie stron internetowych Zabrze może Ci się przydać?

Nasza agencja dzielnie radzi sobie na rynku SEO już od 2012 roku. Przez ten czas zaufało nam ponad dwa tysiące polskich firm, mamy więc doświadczenie i wiedzę, która pozwala działać naprawdę skutecznie. Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych usług?

Zadzwoń lub napisz, możesz też użyć formularza kontaktowego. Pokaż nam swoją stronę, powiemy Ci, co można zrobić. Tylko nie czekaj za długo, Twoja konkurencja też może to czytać :)

Case studies

Stoją za nami duże sukcesy. A za nimi jeszcze większe liczby.

Zobacz wszystkie

Zapracujemy na sukces Twojej strony. Zacznij darmowy miesiąc próbny .

Sprawdzam