Pozycjonowanie stron Zabrze*
*poznaj najlepsze i najbardziej
skuteczne metody pozycjonowania lokalnego
SEO
na luzie*
*Całkowicie za darmo przygotujemy wstępną analizę Twojej strony, sprawdzimy konkurencję i zaproponujemy skuteczną strategię działania. Wszystko w formie wideo, na przykładach, abyś nie musiał domyślać się o co chodzi.
Bezpłatna oferta
Nasze metody
Pracujemy po swojemu i robimy to z głową*
*Mamy własne sposoby na to, by wypracować dobre wyniki dla Twojej strony internetowej. Przećwiczyliśmy je na setkach stron i na własnych sklepach. Wiemy, co działa, a co nie. Własne umiejętności i metody pracy wzmacniamy autorskim oprogramowaniem. I to wszystko włożymy w Twój serwis.
Miesięczne raporty
Szczegółowo informujemy nie tylko o samych wynikach, ale też o tym, co dokładnie w danym miesiącu zrobiliśmy, by je osiągnąć. Zobaczysz tu wszystkie wykonane przez nas czynności, przykładowe zaplecze, katalog tekstów ze wskazaniem na ich autora, wykaz pozycji monitorowanych słów kluczowych oraz statystyki widoczności strony w wyszukiwarce. Nasze raporty nie pozostawiają miejsca na domysły.
Opiekunem Klienta zawsze jest wykwalifikowany specjalista SEO, który zajmuje się Twoją stroną, zna ją na wylot, a Ty masz do niego bezpośredni kontakt.
Merytoryczny kontakt
Reakcja w 24h
Jesteśmy szybcy i zwinni. Reagujemy na każde Twoje zgłoszenia i każdy pojawiający się problem. Większość z nich rozwiązujemy już w ciągu doby.
Analiza strony
Przeprowadzamy cykliczne i dokładne analizy stron wspierane przez autorskie narzędzia. Ich efektem są konkretne wskazówki i wytyczne gotowe do wdrożenia.
Inteligentny asystent SEO
Tworzymy własne narzędzia do analizy stron, które stale ulepszamy. Dzięki nim działamy dokładniej, szybciej, widzimy więcej, a na problemy reagujemy natychmiastowo. Twój serwis jest pod stałą opieką nie tylko specjalisty SEO, ale również naszych autorskich narzędzi.
Zobacz
Monitorowanie
Prowadzimy zautomatyzowany cykliczny monitoring strony. Każdy wykryty problem natychmiast badamy i zgłaszamy Tobie sugerując konkretne rozwiązania.
Copywriting
Posiadamy własny zespół kilkunastu copywriterów o różnorodnych zainteresowaniach. Tworzymy wartościowe treści, dotrzymujemy terminów, uwzględniamy Twoje uwagi.
Własne zaplecze SEO
Prowadzimy własne serwisy tematyczne, na których cyklicznie tworzymy dedykowany content, stale analizujemy linki zwrotne, a dokładny wykaz zaplecza przekazujemy w raportach.
Bezpieczne metody
Stosujemy wyłącznie bezpieczne metody pozycjonowania. Nie kupujemy linków, nie stosujemy ukrytych treści ani niedopuszczalnych przez Google praktyk, tropimy linki z niepożądanych źródeł. Nasze metody sprawiają, że Twój serwis staje się bardziej wartościowy w oczach Google i Twoich Klientów.
Panel Klienta 24H/7
Dajemy Ci stały wgląd do najbardizej aktualnych danych dotyczących Twojej strony. Oprócz kluczowych informacji dotyczących współpracy znajdziesz tu najnowsze wyniki pozycjononanych słów kluczowych wraz z ich pełną historią. Uzyskasz dostęp do pełnej listy miesięcznych raportów, a także wykresów ogólnej widoczności strony w wyszukiwarkach. W łatwy sposób sprawdzisz dane kontaktowe Twojego opiekuna oraz wyślesz pilne zgłoszenie przez przycisk szybkiego kontaktu. I to wszystko w jednym miejscu.
Widoczność witryn w organicznych wynikach wyszukiwania jest aktualnie jednym z najważniejszych aspektów w walce o klienta. Jako eksperci ds. pozycjonowania, możemy stwierdzić, iż trzy pierwsze wyniki na liście SERP-ów zgarniają ponad połowę wszystkich wyświetleń, a znalezienie się wśród nich gwarantuje błyskawiczny wzrost ruchu i sprzedaży na Twojej stronie www.
Pozycjonowanie stron internetowych Zabrze to zbiór zaawansowanych działań mających na celu promocję witryny m.in. w Google, Yahoo oraz Bing. Dzięki SEO mamy realny wpływ na miejsce naszej strony w SERP-ach, a co za tym idzie — możemy świadomie pozyskiwać stałych i opłacalnych klientów, którzy polecą nasz biznes dalej i wrócą ponownie, aby zakupić interesujące ich produkty lub usługi.
Pozycjonowanie Zabrze jest bardzo złożonym procesem wymagającym regularnego aktualizowania wiedzy, kompleksowych działań on-site i off-site, a także zaprzyjaźnienia się z wyszukiwarką Google. Zdajemy sobie sprawę, że interesują Cię wysokie pozycje w SERP-ach, dlatego przygotowaliśmy 30-dniowy okres próbny, który pozwoli na darmowe przetestowanie naszej agencji — bez zobowiązań, bez konsekwencji, bez ryzyka. Nie zastanawiaj się, po prostu nas poznaj. Pozycjonujemy strony. Pozycjonujemy sklepy. Pozycjonujemy lokalnie.
- Na czym polega pozycjonowanie stron Zabrze?
- Na co algorytmy zwracają uwagę przy pozycjonowaniu Zabrze?
- Jakie elementy mają największe znaczenie w pozycjonowaniu stron Zabrze?
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie Zabrze?
- 5 najważniejszych elementów składających się na pozycjonowanie stron internetowych Zabrze
- Pozycjonowanie stron internetowych Zabrze — jakie efekty przynosi SEO w 2022 roku?
- FAQ — najczęstsze pytania i odpowiedzi
Na czym polega pozycjonowanie stron Zabrze?
Pozycjonowanie stron Zabrze to nic innego jak różnorodne działania wykonywane wewnątrz strony, jak i poza nią w celu jej promocji wśród innych domen znajdujących się w organicznych wynikach wyszukiwania. SEO dzielimy na ogólnopolskie dedykowane przedsiębiorstwom świadczącym usługi na terenie całego kraju oraz lokalne praktykowane przez firmy z siedzibą w konkretnym mieście.
Pamiętajmy również, że listy wyników powinny dotyczyć konkretnych zapytań, związanych z prowadzoną działalnością (np. pozycjonowanie stron internetowych). Jeśli dodamy do nich słowo „Zabrze”, ruch zostanie skierowany do znacznie bardziej precyzyjnej grupy odbiorców. Twoją firmę będą odwiedzać wówczas tylko i wyłącznie osoby zainteresowane usługami w danym mieście, co pozwala w stosunkowo krótkim czasie pozyskać rzeszę lokalnych interesantów.
Pozycjonowanie stron Zabrze w ujęciu lokalnym jest bardzo użyteczne, ponieważ konkurencja na rynkach międzymiastowych może być często mniejsza nawet o kilkadziesiąt procent. W konsekwencji znacznie łatwiej dostać się na szczyt lokalnych wyników wyszukiwań niż ogólnopolskich, na których między sobą rywalizują wielkie koncerny z potężnym budżetem.
Zapamiętaj
Algorytm dobierający wyniki wyszukiwania zwraca uwagę nie tylko na słowa kluczowe, ale również na odnośniki zewnętrzne, projekt strony pod względem technicznym oraz zamieszczane na niej treści. Z tego powodu samodzielne próby linkowania i optymalizacji kończą się zazwyczaj fiaskiem. Pozycjonowanie stron Zabrze jest zdecydowanie trudniejsze, niż się wydaje.
Na co algorytmy zwracają uwagę przy pozycjonowaniu Zabrze?
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie pt.: „na co algorytmy Google zwracają uwagę przy dobieraniu wyników wyszukiwania”. Otóż znaczna część czynników rankingowych stanowi ściśle strzeżoną tajemnicę giganta z Mont Blanc. Po dogłębnej analizie możemy jednak stwierdzić, że jest ich ponad 200, ale tylko niektóre zostały podane do ogólnej wiadomości przez samych pracowników Google. Podstawowymi elementami wpływającymi na realną poprawę widoczności Twojej firmy w SERP-ach są m.in.:
- wydajność witryny,
- responsywność strony,
- wartość oraz ilość linków,
- spełnienie wymagań Core Web Vitals,
- odpowiednie słowa i frazy kluczowe w tytułach, nagłówkach meta tagach i treści witryny.
To oczywiście absolutne podstawy, bez których pozycjonowanie stron internetowych Zabrze nie jest możliwe. Ocena Twojej strony zależy również od spełnienia wymagań algorytmów tj. Panda, Koliber czy Pingwin. Rekomendujemy również zwrócić uwagę na fakt, iż algorytmy Google nieustannie ewoluują (system uczenia maszynowego), a co za tym idzie — wiele rzeczy dzieje się niezależnie, bez ingerencji programistów z Mountain View.
Jakie elementy mają największe znaczenie w pozycjonowaniu stron Zabrze?
Jak już wcześniej wspomnieliśmy, pozycjonowanie stron Zabrze to dosyć skomplikowane zadanie wymagające zaawansowanej wiedzy z różnych dziedzin marketingu internetowego m.in. tworzenia witryn internetowych, copywritingu oraz pozycjonowania.
Przy wyborze najbardziej priorytetowych elementów, roboty Google’a „czytają” każdą z podstron, dokonując tym samym ich oceny na podstawie wewnętrznie ustalonych składowych. W kolejnym etapie algorytmy przypisują wartość strony wg. konkretnych priorytetów, co owocuje całościową oceną domeny i jej pozycją w rankingu. Jednymi z ważniejszych są m.in.:
Zestawienie najważniejszych algorytmów do 2022 roku!
- algorytm Panda (Google Panda) — algorytm Panda został wprowadzony w 2011 roku i skupiał się na wyłapywaniu bezwartościowego contentu, stron nienaturalnie nasyconych frazami kluczowymi oraz powielonych treści;
- algorytm Pingwin (Google Penguin) — algorytm Pingwin został wprowadzony w 2012 roku i był zaprogramowany do zwracania uwagi na dopasowanie linków, ich zróżnicowany profil oraz odnośniki pochodzące z wartościowych domen;
- algorytm Koliber (Google Hummingbird) — algorytm Koliber został wprowadzony w 2013 roku i miał za zadanie lepiej dopasowywać wyświetlane wyniki wyszukiwania (od czasu wdrożenia Kolibra, wyszukiwarka Google skupia się nie tylko na pojedynczych frazach, ale również na ich synonimach i podobnych wyrażeniach, które je zawierają).
To nie wszystko, bowiem do 2016 roku istniał jeszcze jeden algorytm — PageRank plasujący się na pozycji najstarszego algorytmu Google, którego nazwa pochodzi od nazwiska twórcy wyszukiwarki — Larrego Page’a. Miał on za zadanie oceniać jakość treści oraz linków prowadzących do danej strony www, a tym samym utrudniać internautom możliwość manipulowania mocą stron (tak jak Google Pingwin aktualnie).
Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie Zabrze?
Pozycjonowanie Zabrze to przede wszystkim większa widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania przekładająca się na wyższe dochody Twojego przedsiębiorstwa.
Naszym zdaniem SEO jest bardzo istotną sprawą w kontekście reklamy, ponieważ decyduje o ilości wejść na konkretną stronę internetową. Według badań przeprowadzonych przez BackLinko przeciętna decyzja o kliknięciu linku zapada w mniej niż 15 sekund, a tylko 9% szukających poprzez Google dociera do końca pierwszej strony. Na drugą natomiast zagląda zaledwie 0,44% wszystkich internautów.
5 najważniejszych elementów składających się na pozycjonowanie stron internetowych Zabrze — jak to wygląda w praktyce?
Pozycjonowanie stron internetowych Zabrze składa się z szeregu czynności obejmujących dziedziny programowania, analityki, content marketingu oraz web-designu. Podstawą działań prowadzonych przez naszą agencję SEO Top Online jest zawsze audyt witryny.
Dzięki dokładnemu sprawdzeniu tego, w jakiej sytuacji znajduje się konkretna strona, możemy przygotować kompleksową strategię pozycjonerską, w skład której wchodzi m.in. analiza słów kluczowych, plan na rozbudowę contentu czy poprawa wydajności domeny. Poniżej przedstawiamy 5 najważniejszych elementów składających się na pozycjonowanie stron internetowych Zabrze.
1. Przygotowanie listy fraz kluczowych
Pierwszym działaniem, które podejmujemy w celu wypozycjonowania Twojej strony jest odpowiedni dobór słów kluczowych. Nie polecamy robić tego na własną rękę, ponieważ czynność ta decyduje o opłacalności całego procesu SEO (nieprzemyślana selekcja fraz może skutkować brakiem zysków).
2. Audyt SEO
Po przygotowaniu listy fraz kluczowych wykonujemy audyt SEO, aby zweryfikować wszelkie mankamenty występujące na stronie. W tym momencie zwracamy uwagę na każdy istotny element pod względem SEO, oceniając jego optymalizację, a dodatkowo wskazując mocne oraz słabe punkty Twojego serwisu. To nie wszystko, bowiem wykrywamy również problemy związane z dostosowaniem kodu źródłowego domeny, czym w późniejszym etapie zajmują się nasi web developerzy.
Po przekazaniu właścicielowi konkretnych informacji o stanie domeny wdrażamy odpowiednie zmiany wpływające na bardziej przyjazne usposobienie Twojej witryny w stosunku do wyszukiwarki Google. Bo jeśli w SEO coś da się zrobić lepiej, jesteśmy pierwsi, żeby to zrobić. I robimy w mgnieniu oka! Pozycjonujemy strony. Pozycjonujemy sklepy. Pozycjonujemy lokalnie.
3. Optymalizacja techniczna
Optymalizacja techniczna obejmuje większość elementów strony związanych z SEO on-site. Spośród konkurencji wyróżniamy się właśnie tym, że kładziemy ogromny nacisk na aspekty techniczne, ponieważ podążamy za trendami marketingu. Zatem, jakie elementy wchodzą w skład optymalizacji technicznej strony?
- optymalizacja meta tagów,
- analiza i tworzenie wewnętrznych odnośników,
- naprawa błędów w kodzie źródłowym,
- zwiększenie szybkości ładowania strony (do maksymalnie 2-3 sekund),
- dostosowanie formatowania treści,
- weryfikacja duplicate content,
- zastosowanie przekierowań,
- weryfikacja i zaprojektowanie intuicyjnych adresów URL,
- zadbanie o responsywność witryny.
Zawsze powtarzamy, aby pamiętać, że optymalizacja techniczna strony nie dotyczy tylko i wyłącznie kodu źródłowego, niuansów języka HTML oraz odpowiedniego formatowania treści. To również nasycenie contentu odpowiednimi słowami kluczowymi, stworzenie pliku robots.txt oraz indeksacja sitemap.xml.
4. Publikacja treści
Publikacja odpowiednio opracowanych treści zawierających konkretne słowa kluczowe ustalone w strategii SEO ma znaczący wpływ na wynik w SERP-ach. W Top Online największą uwagę przykładamy do jakości contentu tworzonego przez naszych copywriterów, ponieważ użyteczne, poprawnie sformatowane oraz bezbłędne treści dodatkowo podnoszą ocenę Twojej witryny. Ze względu na to, że są one przydatne zarówno użytkownikom, jak i robotom Google’a, wzmacniamy pozycję strony, jednocześnie budując zaufanie potencjalnego klienta.
5. Zdobywanie zewnętrznych odnośników
Fundamentem pozycjonowania w 2022 roku jest zdobywanie zewnętrznych odnośników znane jako link building. Jeszcze kilka lat temu popularną praktyką było masowe publikowanie niskiej jakości treści z odnośnikami (tzw. wymiana linków dofollow). Aktualnie proceder ten jest negowany przez Google i karany ucinaniem zasięgu linkowanej witrynie. Ważniejszą od ilości stała się jakość, a w konsekwencji tylko odnośniki z wysoko ocenianych domen są w stanie budować pozycję Twojej strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Sprawdzonymi metodami na zdobywanie wartościowych linków są m.in.:
- publikacje artykułów na branżowych portalach (współpraca redakcyjna);
- tworzenie viralowych treści blogowych;
- udzielanie wypowiedzi do artykułów z branżowej prasy;
- reklamowanie się na stronach lokalnych;
- przechwytywanie domen.
W Top Online mamy własne sposoby na pozyskiwanie zewnętrznych odnośników dofollow. Jednym z nich jest nasze zaplecze SEO składające się z bardzo cenionych przez algorytmy branżowych serwisów. Tworzymy na nich cyklicznie dedykowany content, a do tego stale analizujemy linki zwrotne, aby efekty naszej pracy owocowały dodatkowymi zyskami w postaci zwiększonych dochodów Twojego przedsiębiorstwa.
Wykorzystując własne sposoby na pozycjonowanie stron Zabrze, wypracujemy dobre wyniki także dla Twojej witryny. Jednak nie sami, bo umiejętności, które posiadamy, wzmacniamy dodatkowo autorskim oprogramowaniem oraz nieprzerwanie pracującym Ignasiem będącym od niedawna naszym inteligentnym asystentem SEO.
Pozycjonowanie stron internetowych Zabrze — jakie efekty przynosi SEO w 2022 roku?
Pozycjonowanie stron internetowych Zabrze buduje zaufanie klientów, zwiększa liczbę osób wchodzących na Twoją witrynę, a przede wszystkim skutkuje wartościowym ruchem przekładającym się na wyższy stopień konwersji. Poniżej przedstawiamy efekty, jakie przynosi SEO!<
A. Zwiększenie liczby osób wchodzących na stronę
Wyższa pozycja w organicznych wynikach wyszukiwania to większy ruch. Twoja działalność zyskuje wówczas popularność, a tzw. ponadprogramowe zainteresowanie stroną skutkuje wyższą sprzedażą i lepszymi wynikami finansowymi przedsiębiorstwa, które prowadzisz.
B. Wartościowy ruch na stronie
Pozycjonowanie Zabrze pod konkretne i opłacalne frazy gwarantuje przypływ klientów ukierunkowanych właśnie na Twoją ofertę. Skutkuje to wzrostem współczynnika konwersji, w postaci zakupu produktu, rezerwacji usługi, zapisania się do newslettera lub odbioru darmowego e-booka.
C. Budowanie zaufania Klientów
Duże zainteresowanie witryną wraz z wysoką pozycją w wyszukiwarce przekłada się na stworzenie wizerunku stabilnej i godnej zaufania firmy. W Top Online oprócz standardowych działań SEO opracowujemy również wysokiej jakości treści marketingowe, aby zapewnić naszym klientom przypływ jeszcze większej ilości pewnych interesantów.
D. Nieskończone możliwości ulepszania witryny
Nieustanne monitorowanie strony sprawia, że jej pozycja w SERP-ach może być regularnie ulepszana i modyfikowana zarówno pod względem UX, jak i SEO. Naszym zdaniem w tym przypadku bardzo ważne są czynniki wpływające na doświadczenia użytkownika, ponieważ im łatwiej i wygodniej można korzystać z danej strony, tym większa jest szansa na dokonanie pożądanej konwersji.
E. Możliwość objęcia pozycji lidera w swojej branży
Firma będąca pierwszą na liście organicznych wyników wyszukiwania jest traktowana przez klientów jako najlepsza. W wielu wysoko wyspecjalizowanych branżach taki wizerunek jest kluczem do sukcesu, który przekłada się dodatkowo na zaufanie kontrahentów, jak i potencjalnych partnerów biznesowych.
FAQ — najczęstsze pytania i odpowiedzi
Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęstsze pytania zadawane w tematyce pozycjonowania stron internetowych w Zabrzu!
#1 Czy pozycjonowanie stron Zabrze jest opłacalne?
Pozycjonowanie stron Zabrze jest opłacalne. Rekomendujemy jednak, aby zatrudnić do tego wyspecjalizowaną agencję, ponieważ działanie na własną rękę może okazać się zbyt czasochłonne i kosztowne. Wynika to z faktu, iż kompleksowa realizacja strategii SEO wymaga znajomości tematu tworzenia stron internetowych, content marketingu oraz zaawansowanych działań link-buildingowych.
#2 Ile kosztuje pozycjonowanie stron Zabrze?
Cena za pozycjonowanie stron internetowych w Zabrzu wynosi średnio od 1 000 do 6 000 zł miesięcznie. Jest to jednak uzależnione od wielkości witryny, konkurencyjności poszczególnych fraz kluczowych oraz konkretnego celu.