Rekrutujemy! Zaindeksujemy nowego SEO Speca w naszej ekipie! Zobacz szczegóły i aplikuj czym prędzej .
Jesteś tutaj: Baza wiedzy / Słownik SEO / Auto-Generated Content

Auto-Generated Content

Dzisiejsze zagadnienie, które poruszymy w słowniku SEO Samodzielni – AGC, czyli Auto-Generated Content. To sposób na szybkie i masowe tworzenie nowych treści na potrzeby pozycjonowania. Czy jest skuteczny?

AGC (Auto-Generated Content) – co to jest?

AGC (ang. Auto-Generated Content) to treść tworzona automatycznie np. przez roboty lub algorytmy. Tworzenie i publikowanie takiego contentu ma na celu manipulację wynikami wyszukiwania.

Dzięki AGC można w krótkim czasie stworzyć mnóstwo nowych treści i wykorzystać je w procesie pozycjonowania. Na czym to polega? Roboty czy algorytmy odpowiedzialne za automatyczne tworzenie contentu po prostu kopiują informacje z innych źródeł. Treści na pierwszy rzut oka są unikalne, jednak w rzeczywistości są to tylko „wymieszane” zlepki informacji, zaczerpnięte z innych stron.

AGC (Auto-Generated Content) a SEO

Auto-Generated Content to treści niskiej jakości. Zwykle brzmią nienaturalnie, z tego względu są nieatrakcyjne dla użytkownika. Jaki mają wpływ na pozycjonowanie? Jak można się domyślić, wyszukiwarka Google traktuje je jako spam.

AGC nie mają zatem pozytywnego wpływu na pozycję strony, a wręcz mogą jej zaszkodzić. Google nakłada kary na witryny, które działają niezgodnie z wytycznymi dla webmasterów.

AGC (Auto-Generated Content) – podsumowanie

W dzisiejszym wpisie wyjaśniliśmy, czym jest AGC, czyli Auto-Generated Content. Obecnie takie treści nie są na tyle jakościowe, aby wspierać działania SEO, zwłaszcza że algorytmy wyszukiwarki Google są coraz „mądrzejsze” i częściej wyłapują działania niezgodne z zasadami dla webmasterów.

Społeczność

SEO Samodzielni

Narzędzia tworzone są z myślą o naszej społeczności SEO Samodzielnych. Dołączysz do nas?

Dołącz do społeczności

Kurs SEO

Przygotowaliśmy poukładane, praktyczne, wyczerpujące temat, po prostu kompleksowe artykuły o pozycjonowaniu.

SEO Samodzielni
Dwell time – czym jest? Czy wpływa na SEO?
Kamil Stasiak, Adam Przybyłowicz, 27-03-2023
Dwell time – czym jest? Czy wpływa na SEO? - SEO blog
SEO Samodzielni
Stworzenie usługi i podpięcie śledzenia w Google Analytics 4
Grzegorz Słoka, Adam Przybyłowicz, 14-03-2023
Stworzenie usługi i podpięcie śledzenia w Google Analytics 4 - SEO blog
SEO Samodzielni
Jakie są różnice między Universal Analytics a GA4?
Grzegorz Słoka, Adam Przybyłowicz, 13-03-2023
Jakie są różnice między Universal Analytics a GA4? - SEO blog