Rekrutujemy! Zaindeksujemy nowego SEO Speca w naszej ekipie! Zobacz szczegóły i aplikuj czym prędzej .
Jesteś tutaj: Baza wiedzy / Słownik SEO / SEMRush

SEMRush

Dzisiejsze zagadnienie, które poruszymy w słowniku SEO Samodzielni – SEMRush. Narzędzie przydatne zarówno przy realizowaniu płatnych kampanii, jak i organicznego pozycjonowania.

SEMRush – co to jest?

SEMRush to jedno z topowych narzędzi SEO/SEM. Wykorzystywane jest do analizowania efektywności działań prowadzonych w ramach marketingu w wyszukiwarce.

Jest mocno rozbudowane i zawiera w sobie mnóstwo zaawansowanych funkcji. Z tego też względu bardzo często wykorzystywane jest przy skomplikowanych projektach SEO i SEM.

Co oferuje SEMRush?

Narzędzie SEMRush udostępnia statystyki dotyczące pozycjonowania, sprawdza, jakich słów kluczowych używa konkurencja, a także pozwala wykonać wiele czynności w obszarze technicznej optymalizacji np. dobrać słowa kluczowe do kampanii pozycjonowania.

Oprócz tego za pomocą SEMRush możemy przeprowadzić analizę domeny i fraz kluczowych. Można powiedzieć, że to rozbudowane narzędzie oferuje niemal wszystko, czego potrzeba do przeprowadzenia skutecznej kampanii SEO lub SEM.

Ile kosztuje SEMRush?

SEMRush to narzędzie płatne. Klienci mają do wyboru trzy abonamenty. Najtańszy kosztuje ok. 120 dolarów na miesiąc, jednak ma on spore ograniczenia. Aby móc korzystać ze wszystkich dostępnych funkcji, trzeba wykupić najdroższy abonament, który kosztuje ok. 450 dolarów na miesiąc.

SEMRush – podsumowanie

W dzisiejszym wpisie omówiliśmy narzędzie SEMRush. Oferuje ono mnóstwo funkcji, które z pewnością pomagają zoptymalizować stronę i zwiększyć jej widoczność w SERP-ach.

Społeczność

SEO Samodzielni

Narzędzia tworzone są z myślą o naszej społeczności SEO Samodzielnych. Dołączysz do nas?

Dołącz do społeczności

Kurs SEO

Przygotowaliśmy poukładane, praktyczne, wyczerpujące temat, po prostu kompleksowe artykuły o pozycjonowaniu.

SEO Samodzielni
Search intent – jak wykorzystać intencje użytkownika w SEO
Kamil Stasiak, Adam Przybyłowicz, 05-06-2023
Search intent – jak wykorzystać intencje użytkownika w SEO - SEO blog
SEO Samodzielni
Zdarzenia i konwersje w Google Analytics 4
Grzegorz Słoka, Adam Przybyłowicz, 22-05-2023
Zdarzenia i konwersje w Google Analytics 4 - SEO blog
SEO Samodzielni
Semantyczne SEO, czyli jak osiągnąć wyższe pozycje w Google
Kamil Stasiak, Adam Przybyłowicz, 08-05-2023
Semantyczne SEO, czyli jak osiągnąć wyższe pozycje w Google - SEO blog