Rekrutujemy! Zaindeksujemy nowego SEO Speca w naszej ekipie! Zobacz szczegóły i aplikuj czym prędzej .
Jesteś tutaj: Baza wiedzy / Słownik SEO / Senuto

Senuto

Dzisiejsze zagadnienie, które poruszymy w słowniku SEO Samodzielni – Senuto, czyli narzędzie SEO od polskich twórców.

Co to jest Senuto?

Senuto to narzędzie internetowe, do którego dostęp otrzymujemy w zamian za comiesięczne opłacanie abonamentu. Przeznaczone jest głównie dla ekspertów SEO i osób zajmujących się marketingiem w wyszukiwarce, jednak często korzystają z niego również właściciele stron, którzy chcą sprawdzić efekty swoich działań.

Do czego służy Senuto?

Senuto znane jest przede wszystkim jako narzędzie do przeprowadzania audytu SEO strony internetowej. Udostępnia ono m.in. takie informacje jak:

  • widoczność w Google (liczba fraz w TOP3, Top10, Top50),
  • pozycja fraz kluczowych,
  • działania konkurencji,
  • problemy z kanibalizacją fraz.

Oprócz tego Senuto pozwala analizować linki wewnętrzne, a także opublikowane treści. Dla klientów dostępny jest też Content Planner, dzięki któremu można zaplanować i stworzyć skuteczne treści pod pozycjonowanie.

Ile kosztuje dostęp do Senuto?

Senuto oferuje cztery różne pakiety. Najtańszy kosztuje 83 zł na miesiąc i przeznaczony jest dla właścicieli małych firm, którzy samodzielnie prowadzą proces SEO. Najdroższy kosztuje 833 zł na miesiąc i jest to opcja dla dużych agencji marketingowych lub serwisów e-commerce.

Senuto – podsumowanie

W dzisiejszym wpisie omówiliśmy narzędzie Senuto. Jest jednym z wielu narzędzi SEO dostępnych na rynku. Sprawdza się przede wszystkim do analizowania efektów prowadzonych kampanii SEO.

Społeczność

SEO Samodzielni

Narzędzia tworzone są z myślą o naszej społeczności SEO Samodzielnych. Dołączysz do nas?

Dołącz do społeczności

Kurs SEO

Przygotowaliśmy poukładane, praktyczne, wyczerpujące temat, po prostu kompleksowe artykuły o pozycjonowaniu.

SEO Samodzielni
Search intent – jak wykorzystać intencje użytkownika w SEO
Kamil Stasiak, Adam Przybyłowicz, 05-06-2023
Search intent – jak wykorzystać intencje użytkownika w SEO - SEO blog
SEO Samodzielni
Zdarzenia i konwersje w Google Analytics 4
Grzegorz Słoka, Adam Przybyłowicz, 22-05-2023
Zdarzenia i konwersje w Google Analytics 4 - SEO blog
SEO Samodzielni
Semantyczne SEO, czyli jak osiągnąć wyższe pozycje w Google
Kamil Stasiak, Adam Przybyłowicz, 08-05-2023
Semantyczne SEO, czyli jak osiągnąć wyższe pozycje w Google - SEO blog