Pozycjonowanie sklepów internetowych

L - jak Landing Page

Landing Page to celowo utworzona podstrona, która ma dokładnie odpowiadać na dane zapytanie.

Przykładowo jeśli użytkownik wpisuje zapytanie “jak upiec sernik” - powinien trafić na stronę z przyjaznym URL-em www.danastrona.pl/jak-upiec-sernik na której powinno być wyjaśnione krok po kroku jak go upiec.

Sklepy internetowe powinny mieć osobne URL-e kategorii, czyli np. kategoria “koszulki damskie” powinna mieć osobną podstronę i kategoria “koszulki męskie” również powinna mieć osobną podstronę itd.

Google bardzo wysoko ocenia strony, które są w ten sposób zbudowane - ponieważ stawia on na personalizację i użyteczność - stawia użytkownika na pierwszym miejscu, dlatego wszelkie działania powinny mieć taki efekt by ułatwić mu poruszanie się na stronie.

Leksykon pozycjonowania

Poznaj zasady pozycjonowania stron od A do Z!

W naszym leksykonie pozycjonowania znajdziesz wiele ciekawych informacji. Dowiesz się jak analizować stronę pod kątem optymalizacji, poznasz zasadę Content is King, zobaczysz jak wygląda direct answer, poznasz tajniki pozycjonowania stron internetowych. Nasza firma Top Online specjalizuje się w pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych – korzystamy wyłącznie ze sprawdzonych metod, kierujemy się bezpiecznymi rozwiązaniami (White SEO).

Jesteśmy oficjalnym partnerem wielu platform, wyszukiwarek i doskonale wiemy jak wypozycjonować Twoją stronę internetową.

Nasz leksykon to baza wiedzy i fantastyczny poradnik.

Unikalna treść, długi ogon, keywords, kliknij w dowolną literkę poniżej i znajdź kategorię, której szukasz.

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | W | Y | Z

Chcę otrzymać ofertę  →