Leksykon pozycjonowania stron internetowych

W - jak White SEO

White SEO - w odróżnieniu od black hat SEO są to działania pozycjonera wykonywane zgodne z polityką Google, która stawia nacisk na jak największą użyteczność dla potencjalnego użytkownika oraz przejrzystość serwisu.

Właściciel strony internetowej powinien dbać o nią oraz o publikowane na niej treści. Strona powinna być ciekawa a treść unikalna. Google chce jak najlepiej dopasować wyniki wyszukiwania do danego zapytania dlatego bierze pod uwagę strony tylko z najbardziej wartościową treścią. Algorytm wyszukiwarki docenia też częstą aktualizację stron i publikowanie nowych treści.

Google dało już dawno do zrozumienia, że lepiej jest poświęcić pieniądze i czas na ulepszanie swojej strony niż kupowanie / pozyskiwanie śmieciowych linków. Ilość linków w dobie Social Media już nie ma takiego znaczenia jak kiedyś. Liczy się jakość!

Powrót do leksykonu