Koszyk to jeden z najważniejszych elementów na sklepie internetowym. Zbyt częste przeładowania strony w związku z dodaniem kolejnego produktu do koszyka mogą dezorientować i przeszkadzać użytkownikowi w płynnym robieniu zakupów na Twoim sklepie, a także negatywnie wpływać na pozycjonowanie. Jeżeli współczynnik porzuceń koszyka na Twoim sklepie jest wysoki, przemyśl jego przebudowę lub wdrożenie dynamicznego dodawania produktów do koszyka. Ta funkcjonalność powinna zwiększyć konwersję na Twoim sklepie.
Na początku sugerujemy zbadanie jaki jest aktualny współczynnik porzuceń. Możesz zrobić to korzystając z Google Analytics. Jeżeli nie masz ustawionych "celów", to sugerujemy skorzystanie z funkcji "przepływ użytkowników".
Poniżej prezentujemy przykładowe zastosowanie dynamicznego koszyka.
Liczba "mobilnych" Klientów przeglądających Twój sklep bardzo szybko rośnie. Implementacja dynamicznego koszyka może znacznie ułatwić nawigację i przyczynić się do zwiększenia konwersji na sklepie.
Podobne rozwiązanie zastosowaliśmy w szablonie "Minimal", który zyskał bardzo dużą popularność wśród Klientów platformy Shoplo. Przykładowe sklepy, które wykorzystały szablon to np. Papierniczeni.pl, Decotive.com, LeBrand.pl.