Rekrutujemy! Zaindeksujemy nowego SEO Speca w naszej ekipie! Zobacz szczegóły i aplikuj czym prędzej .
Jesteś tutaj: Baza wiedzy / Blog i aktualności / Dynamiczny koszyk

30-04-2015

Dynamiczny koszyk

Koszyk to jeden z najważniejszych elementów na sklepie internetowym. Zbyt częste przeładowania strony w związku z dodaniem kolejnego produktu do koszyka mogą dezorientować i przeszkadzać użytkownikowi w płynnym robieniu zakupów na Twoim sklepie. Jeżeli współczynnik porzuceń koszyka na Twoim sklepie jest wysoki, przemyśl jego przebudowę lub wdrożenie dynamicznego dodawania produktów do koszyka. Ta funkcjonalność powinna zwiększyć konwersję na Twoim sklepie.

Dynamiczny koszyk - SEO blog

Koszyk to jeden z najważniejszych elementów na sklepie internetowym. Zbyt częste przeładowania strony w związku z dodaniem kolejnego produktu do koszyka mogą dezorientować i przeszkadzać użytkownikowi w płynnym robieniu zakupów na Twoim sklepie, a także negatywnie wpływać na pozycjonowanie. Jeżeli współczynnik porzuceń koszyka na Twoim sklepie jest wysoki, przemyśl jego przebudowę lub wdrożenie dynamicznego dodawania produktów do koszyka. Ta funkcjonalność powinna zwiększyć konwersję na Twoim sklepie.

Na początku sugerujemy zbadanie jaki jest aktualny współczynnik porzuceń. Możesz zrobić to korzystając z Google Analytics. Jeżeli nie masz ustawionych "celów", to sugerujemy skorzystanie z funkcji "przepływ użytkowników".

Poniżej prezentujemy przykładowe zastosowanie dynamicznego koszyka.

browser

Hilfiger suite

product image example

129,00 PLN


Brak produktów w koszyku

Suma: 0,00 PLN

Do darmowej wysyłki brakuje Ci 200 PLN

Liczba "mobilnych" Klientów przeglądających Twój sklep bardzo szybko rośnie. Implementacja dynamicznego koszyka może znacznie ułatwić nawigację i przyczynić się do zwiększenia konwersji na sklepie.

Podobne rozwiązanie zastosowaliśmy w szablonie "Minimal", który zyskał bardzo dużą popularność wśród Klientów platformy Shoplo. Przykładowe sklepy, które wykorzystały szablon to np. Papierniczeni.pl, Decotive.com, LeBrand.pl.


Artykuł się spodobał? Pamiętaj, żeby:

Obserwować nasz profil na FB

SEO, marketing, ecommerce, przedsiębiorczość. Bądź na bieżąco śledząc nas na FB.

Zobacz profil
Dopisać się do newslettera

Tylko najważniejsze informacje. Zero spamu. Samo "mięso".

Dołącz
Dołączyć do naszej grupy na FB

Zadawaj pytania, dyskutuj, ucz się.

Zobacz grupę