LeBRAND: tworzymy piękne sklepy internetowe

Sklepy internetowe
LeBRAND: tworzymy piękne sklepy internetowe

1 kwietnia 2019

LeBRAND – polska marka na skalę światową


LeBRAND jest marką odzieżową ready-to-wear stworzoną dla kobiet silnych i zdecydowanych. LeBRAND specjalizuje się w dostarczaniu odzieży funkcjonalnej, praktycznej i użytkowej, a jednocześnie eleganckiej, odpowiedniej na każdą okazję. Marka powstała w 2014 roku i niemal natychmiast zawojowała krajowy i zagraniczny rynek. Wysokiej jakości ubrania dostarczane przez LeBRAND pozwalają na tworzenie niezliczonej ilości unikalnych stylizacji każdego dnia. Marka stawia na proste, klasyczne fasony, które nigdy nie wychodzą z mody, są wygodne i praktyczne, a także na uniwersalne kolory. Podobnie jest w przypadku materiałów, które marka LeBRAND wybiera dla swoich projektów. W sklepie znajdziemy wyłącznie wysokogatunkową bawełnę, naturalną skórę, zwiewną wiskozę oraz len.

Strona główna LeBRAND

Praktyczne ubrania, praktyczny sklep

Siła marki LeBRAND tkwi w prostocie. Eleganckie, minimalistyczne formy ubrań najlepiej można zaprezentować na równie minimalistycznej, prostej i eleganckiej stronie. Prosta forma strony pozwala na jak najlepsze wyeksponowanie sprzedawanych produktów – w końcu to im jest poświęcona cała strona. Na stronie głównej LeBRAND.pl umieszczono jedynie proste rozwijane menu, logotyp strony, niewielką informację o kwocie przedmiotów znajdujących się w koszyku i lupkę, która pozwala na przeszukanie serwisu. Za tło służą eleganckie, minimalistyczne zdjęcia z sesji zdjęciowej przedstawiające produkty marki LeBRAND prezentowane przez modelkę. Choć to naprawdę niewiele elementów, sklep robi duże wrażenie. Inspiracji do jego stworzenia dostarczyły strony tak znanych marek odzieży ekskluzywnej jak Chanel czy Dolce & Gabbana, które również stawiają na prostotę i przejrzystość. Jednak strona zrealizowana dla LeBRAND to kolejny poziom minimalizmu, który pozwala w najlepszy sposób zaprezentować to, co najważniejsze: produkt.

Prostota wykonania i prostota użytkowania

Z Panią Pauliną Pyszkiewicz, właścicielką marki LeBRAND współpracujemy już od przeszło czterech lat. Obecna odsłona sklepu to już trzecia w wykonaniu Top Online – podczas tworzenia każdego projektu badamy rynek, branżę i najnowsze trendy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że każdy projekt wymaga indywidualnego podejścia, dlatego każda nasza realizacja jest inna. Wszystkie łączy jednak jedno: prostota. Zarówno w wykonaniu, jak i użytkowaniu. Doświadczenia każdego użytkownika są najważniejsze! Podczas tworzenia kolejnych pięknych sklepów internetowych przyświeca nam cel stworzenia takiej strony, która będzie łączyć ze sobą jednocześnie nowoczesny wygląd oraz intuicyjność poruszania się po witrynie. To ważne, żeby odwiedzający w łatwy sposób znalazł to, czego szuka bez błądzenia po stronie. W tym celu zawsze przygotowujemy proste, czytelne menu, które pomoże w dotarciu do produktu, który najbardziej nas interesuje. Czytelny podział listy produktów na styl ubrań oraz typ odzieży umożliwia łatwe przeszukanie sklepu w krótkim czasie.

LeBRAND rozwijane menu

Minimalizm przede wszystkim

Dzięki minimalistycznej oprawie Twojego sklepu internetowego w prosty i elegancki sposób przedstawisz swoje produkty. Lista produktów i kategorie dla LeBRAND są zrealizowane w prosty, ale jednocześnie ciekawy sposób. Minimalistyczne menu współgra z załączonymi zdjęciami. Również w przypadku tworzenia lookbooku marki zdecydowano się na oszczędny minimalizm tak, by to piękne zdjęcia grały tu pierwsze skrzypce i nic nie zakłócało odbioru tego, co najważniejsze. Warto zaznaczyć, że prostota nie jest tu synonimem ubogości – stworzenie prostej, czytelnej formy, a jednocześnie zawarcie w niej wszystkich istotnych dla dobrze działającej strony internetowej elementów nie jest prostym zadaniem. Domknięcie wszystkiego w elegancką i nowoczesną całość wymaga wyczucia i pracy. Szczególnie, by w nienaganny sposób współgrało to z materiałami dostarczanymi przez Klienta.

Detale mają znaczenie

Również w przypadku wykończenia takich podstron jak karta produktu nawet najmniejsze detale mają znaczenie. W przypadku karty produktu również zdecydowano się na utrzymanie prostej stylistyki i oszczędnej, kontrastowej kolorystyki. Przesunięte do prawej informacje na temat wybranego produktu pozostawiają wiele miejsca dla zdjęć. W przypadku ekskluzywnych marek odzieżowych takich jak LeBRAND zdjęcia na stronie odgrywają znaczącą rolę, dlatego tak ważne jest ich odpowiednie wyeksponowanie. Nie są to zwyczajne zdjęcia produktów, ale specjalnie przygotowane części sesji zdjęciowych, które same w sobie są najlepszą prezentacją produktu w sytuacjach scenach wyciągniętych prosto z codziennego życia. Stąd rolą osoby tworzącej oprawę takiej strony jest przyciągnięcie wzroku Klienta tam, gdzie jest to najbardziej pożądane: w stronę zdjęć.

LeBRAND karta produktu

Strona internetowa wizytówką marki

W XXI wieku niemal każdy ma dostęp do Internetu. Budowanie własnej marki w sieci jest niezwykle istotne, zarówno w przypadku sklepów, jak i usług. Szukając interesujących nas produktów lub fachowców, pierwszym krokiem jest skorzystanie z wyszukiwarki internetowej. Dopiero później liczą się rekomendacje znajomych. Dlatego poprawnie wykonana, czytelna strona sklepu lub firmy, na której Klient znajdzie wszystko to, czego szuka, to podstawa. Wchodząc na pstrokatą witrynę pełną przycisków, migających banerów i nie mogąc odnaleźć się w gąszczu linków, zdecyduje się opuścić witrynę i poszukać interesujących go produktów w innym miejscu.

O czym należy pamiętać?

W dobie mediów społecznościowych nie można zapomnieć o stworzeniu odpowiednich profilów strony na Instagramie czy Facebooku. Skuteczne prowadzenie fanpage’ów to jedno, ale nie należy zapominać o umożliwieniu odwiedzającym dzielenia się tym, co napotykają w sieci. Równie istotne jest wprowadzenie tej opcji dla konkretnych produktów umieszczonych na stronie. Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest – to podstawowe platformy, na których powinieneś umożliwić share’owanie produktów. Nie należy nie doceniać siły social mediów w Internecie! Równie istotną kwestią jest umieszczenie takich zakładek jak „kontakt” czy „o nas” w widocznych miejscach – warto umożliwić Klientowi łatwe i szybkie pozyskanie informacji o marce, którą wspiera.

LeBRAND Lookbook

Tworzymy piękne sklepy internetowe

Sklep internetowy dla marki LeBRAND to nie pierwsza i nie ostatnia realizacja w minimalistycznej odsłonie, którą zdecydowaliśmy się stworzyć. Budujemy wyrazisty obraz marki dzięki prostemu wyglądowi, który w najlepszy sposób eksponuje to, co w Twoim sklepie najważniejsze: produkt. Badanie branży i najnowszych trendów sprawia, że możemy tworzyć sklepy nie tylko użyteczne, ale i modne. Specjalnie dla Shoplo stworzyliśmy szablon Minimal – minimalistyczny szablon, który szybko zyskał popularność. Dzięki prostym, estetycznym szablonom każdy Klient może przeglądać zawartość Twojego sklepu w sposób intuicyjny. Tworzymy szablony responsywne – będą wyglądać pięknie i będą użyteczne zawsze, nieważne, na jakim urządzeniu będziesz otwierać stronę. Możesz wybrać komputer, telefon lub tablet i nie musisz martwić się o to, jak zaprezentuje się Twój sklep internetowy, ponieważ zawsze będzie prezentował się wyśmienicie!

Jeśli interesuje Cię stworzenie pięknego sklepu – zapraszamy do kontaktu! Jeśli nadal nie jesteś przekonany, zapoznaj się z opinią Pani Pauliny Pyszkiewicz:

Z firmą Top Online współpracuję już od ponad czterech lat i jestem naprawdę zadowolona. Kolejne realizacje mojego sklepu powstawały w krótkim czasie i zawsze spełniały moje oczekiwania. Każda odsłona sklepu prezentowała się w sposób elegancki i minimalistyczny, a jednocześnie była stworzona z myślą o intuicyjnym korzystaniu ze sklepu, co również jest ważne dla Klientów. Mogę szczerze polecić współpracę z Top Online każdemu, kto chce stworzyć wyjątkowy, piękny sklep, którego wygląd podkreśli to, co dla jego marki najważniejsze.