Rekrutujemy! Zaindeksujemy nowego SEO Speca w naszej ekipie! Zobacz szczegóły i aplikuj czym prędzej .
Jesteś tutaj: Baza wiedzy / Blog i aktualności / Szybkie Q&A z właścicielami sklepów internetowych #2 - Lebrand.pl

05-11-2020

Szybkie Q&A z właścicielami sklepów internetowych #2 - Lebrand.pl

Witam Cię w drugim wywiadzie z serii Szybkie Q&A. Dzisiejszym moim gościem jest bardzo dobrze znana w świecie mody, założycielka bardzo obiecującej Polskiej marki lebrand.pl - Pani Paulina Pyszkiewicz.

Szybkie Q&A z właścicielami sklepów internetowych #2 - Lebrand.pl - SEO blog

Co wyróżnia Pani sklep?

Dobrej jakości zdjęcia i minimalizm.

Witam Cię w drugim wywiadzie z serii Szybkie Q&A. Dzisiejszym moim gościem jest bardzo dobrze znana w świecie mody, założycielka bardzo obiecującej Polskiej marki lebrand.pl, Pani Paulina Pyszkiewicz.

Z Panią Pauliną poznałem się wiele lat temu, a nasze wspólne zamiłowanie do minimalizmu zaowocowało stworzeniem pięknego sklepu internetowego, który po 2 latach wspólnie odświeżyliśmy.

Pani Paulina swoje produkty sprzedaje również w showroomach na całym świecie. Dzisiaj jednak skupimy się na jej sklepie internetowym lebrand.pl.

Od kiedy zajmuje się Pani sprzedażą w internecie?

Od pięciu lat.

Ile zamówień Pani sklep zrealizował w poprzednim roku?

Około 600.

Jak pandemia wpłynęła na Pani sklep?

W początkowym okresie pandemii, tj. marzec - czerwiec 2020, liczba zamówień znacząco wzrosła i przez jakiś czas utrzymywała się na wyższym niż zazwyczaj poziomie. Obecnie sprzedaż jest podobna do tej, w zeszłym roku.

Co by Pani poradziła osobie, która właśnie zakłada sklep internetowy?

Aby zadbała o jak największą funkcjonalność sklepu.

Czy gdyby miała Pani jeszcze raz zakładać sklep to co by Pani zrobiła inaczej?

Gdybym miała jeszcze raz założyć sklep dostosowałbym go do opcji video. Dzisiaj to ważny aspekt prezentowania produktu.

Jaki jest najlepszy kanał sprzedażowy w Pani sklepie?

Google.

Który produkt ze swojego sklepu poleca Pani najbardziej?

Skórzany trencz - to klasyk Lebrand.

Największy problem w ecommerce?

Brak możliwości dotknięcia faktury produktu.

Największa zaleta sprzedaży internetowej?

Dostępność 24h / 7 dni.

Ulubiony cytat?

Dobro zawsze wraca!

Ile czasu dziennie spędza Pani w pracy?

Mając swoją firmę zawsze jestem w pracy.

Jakie jest Pani hobby?

Snowboard.

Bardzo dziękuję Pani Paulinie za Szybkie Q&A. Mi najbardziej rzuciła się w oczy odpowiedź dotycząca video na sklepie - to bardzo cenna wskazówka dla wszystkich osób związanych z ecommerce.

Pozdrawiam,
Marcin z Top Online


Artykuł się spodobał? Pamiętaj, żeby:

Obserwować nasz profil na FB

SEO, marketing, ecommerce, przedsiębiorczość. Bądź na bieżąco śledząc nas na FB.

Zobacz profil
Dopisać się do newslettera

Tylko najważniejsze informacje. Zero spamu. Samo "mięso".

Dołącz
Dołączyć do naszej grupy na FB

Zadawaj pytania, dyskutuj, ucz się.

Zobacz grupę