Rekrutujemy! Zaindeksujemy nowego SEO Speca w naszej ekipie! Zobacz szczegóły i aplikuj czym prędzej .
Jesteś tutaj: Baza wiedzy / Blog i aktualności / Szybkie Q&A z właścicielami sklepów internetowych #1 - Nakrywamy.pl

03-11-2020

Szybkie Q&A z właścicielami sklepów internetowych #1 - Nakrywamy.pl

Pierwszym moim gościem jest Marcin Warzocha - właściciel sklepu internetowego nakrywamy.pl. Marcin to jeden z pierwszych Klientów Top Online - tworzyliśmy mu sklep w 2012 roku. Tak się poznaliśmy a nasze relacje po jakimś czasie z biznesowych zmieniły się w bardziej przyjacielskie. Marcinowi zawdzięczam bardzo dużo wiedzy, a historia założenia sklepu i jego życiorys nadaje się na dobrą książkę.

Szybkie Q&A z właścicielami sklepów internetowych #1 - Nakrywamy.pl - SEO blog

Ile zamówień Pana sklep zrealizował w poprzednim roku?

Kilkadziesiąt tysięcy.

Tym pytaniem witam Cię w pierwszej odsłonie naszego Szybkiego Q&A z właścicielami sklepów internetowych.

Pierwszym moim gościem jest Marcin Warzocha - właściciel sklepu internetowego nakrywamy.pl. Marcin to jeden z pierwszych Klientów Top Online - tworzyliśmy mu sklep w 2012 roku. Tak się poznaliśmy a nasze relacje po jakimś czasie z biznesowych zmieniły się w bardziej przyjacielskie. Marcinowi zawdzięczam bardzo dużo wiedzy, a historia założenia sklepu i jego życiorys nadaje się na dobrą książkę. Swoją sprzedaż zapoczątkował wystawiając na allegro serwis obiadowy, który defacto wstępnie kupił dla siebie. Po kilku dniach już miał wystawione dwa serwisy, ponieważ poprzedni się sprzedał. Dzisiaj jego sklep jest liderem w swojej branży i właśnie zgarnął 1 miejsce w kategorii Dom i wnętrze w rankingu zaufanych sklepów Ceneo 2020.

Od kiedy zajmuje się Pan sprzedażą w internecie?

Jesień 2008 - początek kryzysu światowego co daje nam świetny początek, gdyż zaczynaliśmy od zera w tak trudnym czasie.

Co by Pan poradził osobie, która właśnie zakłada sklep internetowy?

Praca od podstaw. Zysk nie jest najważniejszy. Zbudowanie odpowiedzialnej i sumiennej załogi.

Czy gdyby miał Pan jeszcze raz zakładać sklep to co by Pan zrobił inaczej?

Nic. Wszystko to co zrobiliśmy to zrobiliśmy poprawnie. Nie byliśmy nastawieni na szybką i dużą sprzedaż tylko na stabilną ewolucję naszego sklepu.

Jaki jest najlepszy kanał sprzedażowy w Pana sklepie?

SEO, Adwords, Ceneo, Allegro

Który [jeden] produkt ze swojego sklepu poleciłby mi Pan najbardziej?

Serwis obiadowy Lubiana Victoria. Jest to pierwszy produkt od jakiego zaczęła się nasza przygoda ze sprzedażą w sieci. Do tej pory używam tego serwisu. Jest modny, ponadczasowy i można go rozbudować o kilkadziesiąt dodatków z tej serii.

Największy problem w ecommerce?

Braki asortymentowe u dostawców/producentów/hurtowników i czasami brak możliwości realizacji zamówień.

Największa zaleta sprzedaży internetowej?

Działanie ogólnopolsko. Nie ma znaczenia czy klient jest np. z Oławy (10km od naszej siedziby we Wrocławiu) czy z Białegostoku (kilkaset kilometrów dalej). W 95% przypadków paczka wysłana do obu klientów dotrze do nich następnego dnia.

Co wyróżnia Pana sklep?

Jakość obsługi klienta w zakresie pracy magazynu (zabezpieczenie towaru do wysyłki) i jakość obsługi w procesie reklamacyjnym.

Ulubiony cytat?

Nie ma darmowych obiadów. Moim zdaniem na wszystko trzeba sobie zapracować.

Jaką książkę, podcast lub youtubera by Pan polecił komuś, kto dopiero otwiera swój sklep internetowy?

Moja jedna z pierwszych książek to Konwersja w e-commerce od eKomercyjnie - czerpałem z niej wiedzę w początkowej fazie rozwoju sklepu.

Ile czasu spędza Pan codziennie w pracy?

8 godzin.

Jakie jest Pana hobby?

CrossFit, piłka nożna halowa, praca w ogrodzie.

Jeżeli chciałbyś zadać Marcinowi jakieś pytanie, zrób to w komentarzu. Tymczasem ja bardzo mu dziękuję za wzięcie udziału w Szybkim Q&A, życząc powodzenia i dalszychsukcesów.

Pozdrawiam,
Marcin z Top Online

Naprodukowaliśmy się nie lada. A czy szczena opada? (D)oceń nas!

Aktualna ocena:

5 / 5

Liczba ocen: 3

Twoja ocena:

Społeczność

SEO Samodzielni

Wszystkie treści tworzymy z myślą o naszej społeczności SEO Samodzielnych. Dołączysz do nas?

Dołącz do społeczności

Kurs SEO

Przygotowaliśmy poukładane, praktyczne, wyczerpujące temat, po prostu kompleksowe artykuły o pozycjonowaniu.

Kurs SEO Samodzielni
Eksploracja kohort w GA4 - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Pokrywanie się segmentów w GA4 - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Eksploracja sekwencji ścieżki w GA4 - SEO Samodzielni

SEO na luzie

Historia Twojego sukcesu może zacząć się dziś. Odbierz darmową analizę Twojej strony.

Bezpłatna oferta
  • Odezwiemy się w 24h
  • Otrzymasz analizę strony i porównanie z konkurencją
  • Przygotujemy strategię SEO dla Twojego biznesu
  • Pokażemy Ci na przykładach, jak wygląda współpraca i raporty miesięczne
  • Otrzymasz ofertę w formie video, współpraca od 1999 zł/mc