Rekrutujemy! Zaindeksujemy nowego SEO Speca w naszej ekipie! Zobacz szczegóły i aplikuj czym prędzej .
Jesteś tutaj: Baza wiedzy / Blog i aktualności / Szybkie Q&A z właścicielami sklepów internetowych #7 - house2home.pl

08-04-2021

Szybkie Q&A z właścicielami sklepów internetowych #7 - house2home.pl

W kolejnej odsłonie naszego Q&A mamy przyjemność gościć Panią Ewę Gronowską, założycielkę House2Home, ekskluzywnego sklepu, który oferuje niezwykłe elementy wyposażenia wnętrz w stylu prowansalskim i shabby chic. W butiku House to Home znajdziecie unikalne meble rzeźbione, meble drewniane, luksusowe oświetlenie i dużo innych wysokiej jakość elementów wyposażenia wnętrz. Zapraszamy do lektury!

Szybkie Q&A z właścicielami sklepów internetowych #7 - house2home.pl - SEO blog

Największa zaleta prowadzenia sprzedaży w internecie?

Właściwie nieograniczone możliwości dotarcia do potencjalnych klientów w Polsce i za granicą. Brak tu ograniczenia terytorialnego, jak w przypadku sklepu stacjonarnego. Elastyczne godziny pracy.

Co wyróżnia Pani sklep?

EKSKLUZYWNOŚĆ
Sklep house2home.pl jako jeden z niewielu na polskim rynku oferuje ekskluzywne wyposażenie wnętrz w stylu prowansalskim i shabby chic. Wyróżnia nas przede wszystkim wyjątkowa jakość oferowanych produktów. Starannie dobieram marki oraz producentów, z którymi współpracuję. Dobierając partnerów biznesowych zawsze kieruję się trzema kryteriami: unikalny design, wyjątkowa jakość i odpowiedni stosunek jakości do ceny.
KOMPLEKSOWOŚĆ
Staram się także, aby nasza oferta była kompleksowa oraz obejmowała zarówno dekoracje, dodatki, jak również meble i oświetlenie. Dzięki temu Klient, który poszukuje wyposażenia wnętrz w tej stylistyce, odnajdzie u nas szeroki wachlarz produktów właściwie na każdym etapie urządzania wnętrza.
INDYWIDUALNA OBSŁUGA
W moim sklepie każdy Klient może liczyć na indywidualną obsługę i doradztwo w procesie doboru produktów. Zawsze zachęcam do kontaktu bezpośredniego oraz chętnie omawiam z Klientem jego wizję wnętrza, dzięki czemu mogę zaoferować rozwiązania jak najbardziej odpowiadające potrzebom konkretnej osoby.

Od ilu zajmuje się Pani sprzedażą w internecie?

Od 7 lat.

Co by Pani poradziła osobie, która właśnie zakłada sklep internetowy?

Uzbroić się w cierpliwość, bo efekty nie są natychmiastowe, a na swoją renomę i bazę stałych klientów pracuje się latami.
Radziłabym także rozwagę w doborze kanałów sprzedaży i metod promocji. Należy najpierw dokładnie określić profil swoich potencjalnych Klientów, a następnie odpowiednio dobrać kanały komunikacji z nimi. Myślę, że warto stopniowo testować różne metody marketingu oraz obserwować efekty sprzedażowe, by dowiedzieć się, które z nich dają realne przychody.

Jaki jest najlepszy kanał sprzedażowy w Pani sklepie (Google, Instagram, Facebook)?

Na przestrzeni lat przetestowałam różne rozwiązania i zdecydowanie najlepsze oraz najbardziej optymalne efekty daje pozycjonowanie w Google.

Największa zaleta prowadzenia sprzedaży w internecie?

Właściwie nieograniczone możliwości dotarcia do potencjalnych klientów w Polsce i za granicą. Brak tu ograniczenia terytorialnego, jak w przypadku sklepu stacjonarnego. Elastyczne godziny pracy :)

Jakie są najlepiej sprzedające się produkty w Pani sklepie?

Zdecydowanie tekstylia, w tym firany i zasłony, a także unikalne dekoracje wnętrz takie jak rzeźby, czy oryginalne dekory ścienne.

Który produkt z Pani sklepu może Pani polecić? (jeden)

Polecam zwłaszcza lniane firany z ręcznie wykonywanymi haftami. To produkty unikalne i bardzo ekskluzywne, które dodają wnętrzu charakteru oraz dopełniają aranżację.

Jakie kanały Social Media posiada Pani sklep?

Facebook, Instagram.

Jakie jest Pani hobby?

Urządzanie i dekorowanie wnętrz :) Mam to szczęście, że moja praca jest jednocześnie moją pasją.

Jaką książkę, podcast, kanał youtube może Pani polecić?

Polecam kanał YouTube „Magnolia Network”, na którym znajdziemy wiele inspirujących historii, nie tylko dotyczących renowacji i urządzania wnętrz, ale także gotowania oraz szeroko pojętego stylu życia.

Cieszymy się, że mamy takiego klienta jak Pani Ewa na pokładzie. Praca z osobami, które swoją zajawkę przełożyły na biznes, zawsze rokuje owocną i długą współpracą.

Pozdrawiam,
Fifi z Top Online


Artykuł się spodobał? Pamiętaj, żeby:

Obserwować nasz profil na FB

SEO, marketing, ecommerce, przedsiębiorczość. Bądź na bieżąco śledząc nas na FB.

Zobacz profil
Dopisać się do newslettera

Tylko najważniejsze informacje. Zero spamu. Samo "mięso".

Dołącz
Dołączyć do naszej grupy na FB

Zadawaj pytania, dyskutuj, ucz się.

Zobacz grupę