Adam Łopusiewicz*
*Marketing Manager
W Top Online odpowiada za marketing i komunikację Top Online oraz Yosa.
Od 15 lat tworzy treści. Zaczynał od stażu w największym polskim portalu dla startupowców, by wejść w rolę redaktora prowadzącego. Później rozbujał od zera największy portal dla społeczności polskich programistów, lata spędził jako członek zespołu marketingu Just Join IT. Tworzył kampanie marketingowe, rozwijał społeczność i dbał o to, by czytelnicy mieli, co czytać.
Świetnie czuje się w kreatywnej części marketingu. Lubi burze mózgów, etap szukania pomysłu, ale i wcielania go w życie, a później wyciągania wniosków, by ocenić, co się udało, a co mogło pójść… inaczej. Swoje działania zaczyna od wysłuchania odbiorców, a nie zalania ich masą komunikatów. Wierzy, że da się zrobić marketing niemal za zero złotych.
O Adamie na luzie:
Człowiek z książką w ręce. Czyta wszędzie, wszystko i zawsze. Wraca do starszych publikacji, kupuje czasopisma sprzed kilkunastu lat, czyta kilka razy te same książki, a jeśli ma sięgnąć po coś nowego to tylko po rekomendacji znajomych i przeczytaniu opinii na LubimyCzytac.pl.
Dobrze gra w tenisa, pływa i jeździ na łyżwach. Do listy chciałby dorzucić grę na keyboardzie.
Ostatnie artykuły:

