Meta title długość
Znaczenie meta title i jego długość
Meta title to tytuł podstrony, który umieszczamy w sekcji head. Jest jednym z najważniejszych elementów SEO. Jego zawartość wpływa na pozycjonowanie strony i klikalność w wynikach wyszukiwania. Zaleca się, aby meta title był unikalny dla każdej podstrony.
Warto pamiętać, że roboty Google zwykle analizują ok. 60 znaków w meta title. Przekroczenie tej długości może spowodować ucięcie tekstu i utratę ważnych informacji. Dlatego optymalizacja długości meta title jest kluczowa dla poprawy widoczności witryny.
Dobrą praktyką jest tworzenie meta title, w których zawarte są najważniejsze słowa kluczowe. Dzięki temu zarówno użytkownicy, jak i roboty wyszukiwarek natychmiast wiedzą, o czym jest strona. Pamiętaj, aby każda podstrona miała inny meta title, co zwiększa szanse na lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania.
- Utrzymuj meta title w granicach 60 znaków.
- Upewnij się, że title zawiera kluczowe frazy.
- Dbaj o unikalność meta title na każdej stronie.
Najlepsze źródła
"Meta tag title lub inaczej title tag to znacznik będący tytułem podstrony. Umieszczamy go w sekcji head strony. To element mówiący o temacie danej strony, istotny pod względem SEO. W trakcie..."
"Meta tag title to treść zawarta w znaczniku `
"Do czego służy? Zadaniem meta tag title jest poinformowanie zarówno użytkowników, jak i roboty indeksujące o tym, co znajduje się na danej podstronie. Meta tag title – znaczenie dla SEO. Meta tag..."
"Dzisiejsze zagadnienie, które poruszymy w słowniku SEO Samodzielni – meta tag title, czyli jeden z najważniejszych czynników rankingowych SEO. Czym jest meta tag title? Meta tag title, czyli znacznik..."
"Tutaj jeszcze ważny TIP: jeśli zmienna Nazwa witryny zaciąga do tytułu niewłaściwą nazwę, to mogę ją zmienić w: Wygląd > Dostosuj > Tożsamość witryny > Nazwa witryny. Kolejnym element, którym zajmuję..."
"Metatagi title i description są niewidoczne w treści Twojej strony, ale ich zawartość ma bardzo duży wpływ na to, jaką pozycję zajmie sklep w wynikach wyszukiwania Google. Warto w nich umieścić frazy..."