Grudzień jest głównie kojarzony ze świętami Bożego Narodzenia i Mikołajkami. Dla niektórych w tym roku również z premierą Cyberpunka (o ile się odbędzie). Jednak grudzień to nie tylko sztandarowe wydarzenia, będące na językach wszystkich. Natomiast właśnie wtedy 90% firm przygotowuje pod nie swoje kampanie marketingowe. Warto spróbować się wyróżnić i skorzystać z nieco “mniej” znanych świąt oraz grudniowych dni, żeby polepszyć widoczność w sieci.
A więc, co nas czeka w Grudniu?
Barbórka - 4 Grudnia
Ważne wydarzenie na całym Śląsku. Jeśli prowadzicie tam biznes lub macie ciekawy pomysł, jak wypromować się podczas tego dnia - do dzieła.
Mikołajki - 6 Grudnia
Zaraz po wigilii i sylwestrze najbardziej popularny i lubiany (zwłaszcza przez dzieci) dzień w Grudniu.
Dzień Dziewic - 9 Grudnia
Nietypowy dzień, jeśli działacie kontrowersyjnie, ta informacja może Wam się przydać.
Dzień Bota - 10 Grudnia
Może to dobry dzień, żeby zaimplementować Bota na stronę? Możecie też napisać jakiś przydatny skrypt, który zautomatyzuje waszą pracę.
Dzień Herbaty - 15 Grudnia
Herbaciarnie są w tym roku niestety zamknięte. Jednak znajdziecie dużą ilość sklepów internetowych, oferujących pyszną i wyjątkową herbatę. Warto sprawdzić czy nie mają jakichś ciekawych promocji podczas tego dnia.
Dzień Bez Przekleństw - 17 Grudnia
Trzymamy kciuki, żeby ten dzień się udał.
Dzień Orgazmu - 21 Grudnia
Światowy dzień orgazmu będziemy obchodzić dopiero 14 grudnia. Jednak my już nie możemy się doczekać kampani Pornhuba związanej z tym dniem.
Wigilia Bożego Narodzenia - 24 Grudnia
Spędźmy ten czas z najbliższymi.
Boże Narodzenie - 25 Grudnia
Dajmy sobie trochę odpoczynku również i w tym dniu.
Międzynarodowy Dzień Pocałunku - 28 Grudnia
Koniec grudnia jest nieco uśpionym czasem. Konkurencja także może być odrobinę senna - warto zadziałać z jakąś ciekawą kampanią.
Sylwester - 31 Grudnia
Ulubiony dzień grudnia dla niektórych osób. To również dzień tworzenia postanowień i planów noworocznych. Zdecydowanie warto przemyśleć, w jaki sposób możemy pomóc ludziom spełniać ich pragnienia na następny rok.
Koniec grudnia jest dobrym okresem by zrobić podsumowanie ubiegłego roku. Możemy pochwalić się w ujęciu statystycznym naszymi wynikami z ostatnich 12 miesięcy. Trzeba przyznać, że 2020 był rokiem innym niż dotychczas. Jednak znajdziemy dane, które mogą napawać nas dumą. Pamiętajmy, że takie statystyki znakomicie działają na wizerunek naszej marki.
To by było na tyle, mamy nadzieję, że nasz kalendarz okaże się przydatny i pomoże zaplanować Wam grudniowe reklamy.