Mocno trzymam kciuki, żeby każdy wdrożył to w życie i trzymał się tego już cały czas. Zdecydowanie w każdy dzień powinniśmy obchodzić dane święto!
Jeden z najbardziej spopularyzowanych smakołyków na całym świecie obchodzi swoje święto w lutym.
Największe święto sportowe w Stanach Zjednoczonych. Oczy milionów osób zwrócone są w kierunku amerykańskiego sportu, co starają się wykorzystać marketerzy, którzy na ten dzień przygotowywują naprawdę inspirujące akcje marketingowe.
Wyścig rozstrzygający to, kto zje więcej pączków mamy wszyscy za sobą (chyba) ;) Warto w tym dniu zwrócić uwagę na cukiernie, które mocno ucierpiały podczas pandemii i je wesprzeć, nawet darmową promocją lub zorganizowaniem akcji marketingowej.
Tutaj dużo dodawać nie trzeba :)
Najbardziej rozpoznawalna data w tym miesiącu. Firmy, zajmujące się sprzedażą produktów, dopasowywaniem prezentów, będą mocno walczyć kampaniami marketingowymi o konsumenta. Warto spojrzeć na ten dzień nieco inaczej i poszukać niekonwencjonalnych sposobów, by pozyskać klientów.
Popularność tej daty przez ostatnie lata znacznie wzrosła, więc nie przechodziłbym obok niej obojętnie. Jeśli nie macie pomysłu na walentynki, to warto spróbować dzień później zorganizować ciekawą kampanię.
Właściciele czworonogów mogą spodziewać się rozmaitych kampani Ad Words, gdzie będą zasypywani reklamami różnych produktów specjalnie tworzonych pod zwierzaki. W ostatnich latach zauważyliśmy niewątpliwy wzrost sklepów internetowych z wieloma rodzajami akcesoriów dla zwierząt.
Jeden z głośniejszych tytułów w świecie gamingowym, na pewno usłyszymy nieco więcej o tej produkcji parę dni przed premierą. Jednak pojawia się pytanie do fanów serii - czy Far Cry to dalej ta sama gra co kiedyś?
Choroba cywilizacyjna, której jesteśmy z roku na rok coraz bardziej świadomi. W ten dzień możemy spodziewać się bardzo ciekawych kampani społecznych, nagłaśniających problem.
Jak widać, najkrótszy miesiąc w roku ma do zaoferowania kilka wartościowych oraz przydatnych dni. Mamy nadzieję, że nasz kalendarz pomoże wam zaplanować posty, kampanie, reklamy, mailling lub inne sposoby dotarcia do klientów, z których korzystacie.
Do usłyszenia za miesiąc!