A więc, zaczynajmy!
Ważna dla Polaków data, w Polsce zapewne nie usłyszymy o dniu masła orzechowego. 1 Marca wszystkie kreacje oraz informacje będą dotyczyły dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych.
W ten dzień zobaczymy dużo ciekawych i humorystycznych kreacji marketingowych. Jeśli dysponujecie dobrym oraz smacznym poczuciem humoru lub waszym odbiorcą jest nietypowa grupa, to warto połączyć ten dzień z jakąś humorystyczną kampanią.
Płatki śniadaniowe to nieodłączny element dnia dla sporej części społeczeństwa, głównie dla młodszej grupy odbiorców. Odpowiednia reklama nastawiona na młodszą publiczność może nakręcić waszą sprzedaż.
Zdecydowanie najważniejsza data w Marcu. Większe serwisy internetowe już od dobrych 3 tygodni zalewają nas reklamami, dotyczącymi tego dnia. Pamiętajcie, że nigdy nie jest za późno, dlatego warto zrobić reklamę zaraz przed 8 Marca dla tych spóźnialskich. Nie zapomnijcie również obdarować najbliższych wam kobiet. :)
Starszy brat Dnia Chłopaka, którego w Polsce obchodzimy 30 września. Jeśli zajmujesz się sprzedażą produktów bądź treści dla mężczyzn, jak np. klasyczne męskie garnitury, to warto wypuścić promocję w tym dniu na wybraną część asortymentu. Zachęcamy również, by pomyśleć nad ciekawym storytellingiem i zacząć działania wcześniej.
W ten dzień możemy spodziewać się reklam leków na chrapanie. Apteki oraz dystrybutorzy suplementów diety powinni zadbać o ciekawą komunikację w mediach społecznościowych.
Czym jest szczęście? To zdecydowanie kwestia subiektywna, jednak zawsze znajdziemy takie rzeczy, które są uniwersalne dla większości społeczeństwa. Głównie będą związane z pożywieniem. Kto w końcu nie jest szczęśliwy, gdy zamawia pizzę? Można również zamówić wersję bezmięsną, która wcale nie odbiega walorami smakowymi od tej z mięsem. Tutaj powinna pojawić się ciekawa kampania, zachęcająca do skorzystania z promocji na konkretny wariant pizzy.
Długo oczekiwana przez większość wiosna, natomiast 21 Marca obchodzimy jej pierwszy dzień. Wiosna to jeden z ciekawszych sezonów w roku, wszystko budzi się do życia, a w tym również dużo usług. Warto zacząć promować swój biznes zdecydowanie wcześniej. Szczególnie, jeśli jego złoty okres stanowi wiosna.
“Polak, Węgier, dwa bratanki...” Jeśli wasza działalność choć trochę łączy się z naszym południowym przyjacielem, to warto zorganizować interesujący wpis, który będzie nawiązywał do tego dnia.
Teatry zostały niedawno otwarte i mamy nadzieję, że tak już zostanie. Według statystyk Polacy nie odwiedzają teatrów za często, dlatego warto zachęcić ich ciekawą kampanią lub wyjątkową reklamą repertuaru.
Jedno z chrześcijańskich świąt w Polsce. Przeważnie tego dnia w pobliżu kościołów organizowane są konkursy na najdłuższą i najładniejszą palmę.
Zdecydowana duma narodowa Danii. Jeśli prowadzisz sklep z zabawkami i masz w swoim asortymencie Lego, to koniecznie wykorzystaj tę okazję podczas tworzenia kampani reklamowej.
Za czasów PRL było to święto ludzi pracujących w przemyśle ciężkim, jednak teraz my kojarzymy je ze świętem fanów muzyki metalowej. Jeśli jest to Twoja grupa odbiorców, warto zadbać o nią tego dnia i zaktywizować ją w ciekawy sposób.
Marzec jest zderzeniem zimy i wiosny, jednak coraz dłuższy dzień oraz więcej słońca za oknem pozytywnie wpływa na nasze samopoczucie. Mamy nadzieję, że nasz kalendarz jak co miesiąc okaże się dla was przydatny i pomoże wam w tworzeniu postów, kreacji graficznych, reklamowych oraz obszernych kampanii.
Do zobaczenia za miesiąc!