Rekrutujemy! Zaindeksujemy nowego SEO Speca w naszej ekipie! Zobacz szczegóły i aplikuj czym prędzej .
Jesteś tutaj: Baza wiedzy / Blog i aktualności / Kalendarz marketingowy - Marzec 2021

02-03-2021

Kalendarz marketingowy - Marzec 2021

“W marcu jak w garncu”, to polskie powiedzenie możemy nie tylko odnieść do pogody, ale również do dni i wydarzeń w nadchodzącym miesiącu. Jak co miesiąc prezentujemy wam Kalendarz marketingowy, który pomoże zbudować różne kreacje marketingowe na najbliższe 30 dni.

Kalendarz marketingowy - Marzec 2021 - SEO blog

A więc, zaczynajmy!

  • Narodowy Dzień Pamięci Żołnierzy Wyklętych / Dzień masła orzechowego - 1 Marca

    Ważna dla Polaków data, w Polsce zapewne nie usłyszymy o dniu masła orzechowego. 1 Marca wszystkie kreacje oraz informacje będą dotyczyły dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych.

  • Dzień Teściowej - 5 Marca

    W ten dzień zobaczymy dużo ciekawych i humorystycznych kreacji marketingowych. Jeśli dysponujecie dobrym oraz smacznym poczuciem humoru lub waszym odbiorcą jest nietypowa grupa, to warto połączyć ten dzień z jakąś humorystyczną kampanią.

  • Dzień Płatków Śniadaniowych - 7 Marca

    Płatki śniadaniowe to nieodłączny element dnia dla sporej części społeczeństwa, głównie dla młodszej grupy odbiorców. Odpowiednia reklama nastawiona na młodszą publiczność może nakręcić waszą sprzedaż.

  • Międzynarodowy Dzień Praw Kobiet, Dzień Kobiet - 8 Marca

    Zdecydowanie najważniejsza data w Marcu. Większe serwisy internetowe już od dobrych 3 tygodni zalewają nas reklamami, dotyczącymi tego dnia. Pamiętajcie, że nigdy nie jest za późno, dlatego warto zrobić reklamę zaraz przed 8 Marca dla tych spóźnialskich. Nie zapomnijcie również obdarować najbliższych wam kobiet. :)

  • Dzień Mężczyzny - 10 Marca

    Starszy brat Dnia Chłopaka, którego w Polsce obchodzimy 30 września. Jeśli zajmujesz się sprzedażą produktów bądź treści dla mężczyzn, jak np. klasyczne męskie garnitury, to warto wypuścić promocję w tym dniu na wybraną część asortymentu. Zachęcamy również, by pomyśleć nad ciekawym storytellingiem i zacząć działania wcześniej.

  • Dzień Walki z Chrapaniem i Światowy Dzień Drzemki w Pracy - 15 Marca

    W ten dzień możemy spodziewać się reklam leków na chrapanie. Apteki oraz dystrybutorzy suplementów diety powinni zadbać o ciekawą komunikację w mediach społecznościowych.

  • Międzynarodowy Dzień Szczęścia i Dzień Bez Mięsa - 20 Marca

    Czym jest szczęście? To zdecydowanie kwestia subiektywna, jednak zawsze znajdziemy takie rzeczy, które są uniwersalne dla większości społeczeństwa. Głównie będą związane z pożywieniem. Kto w końcu nie jest szczęśliwy, gdy zamawia pizzę? Można również zamówić wersję bezmięsną, która wcale nie odbiega walorami smakowymi od tej z mięsem. Tutaj powinna pojawić się ciekawa kampania, zachęcająca do skorzystania z promocji na konkretny wariant pizzy.

  • Pierwszy Dzień Wiosny - 21 Marca

    Długo oczekiwana przez większość wiosna, natomiast 21 Marca obchodzimy jej pierwszy dzień. Wiosna to jeden z ciekawszych sezonów w roku, wszystko budzi się do życia, a w tym również dużo usług. Warto zacząć promować swój biznes zdecydowanie wcześniej. Szczególnie, jeśli jego złoty okres stanowi wiosna.

  • Dzień Przyjaźni Polsko-Węgierskiej - 23 Marca

    “Polak, Węgier, dwa bratanki...” Jeśli wasza działalność choć trochę łączy się z naszym południowym przyjacielem, to warto zorganizować interesujący wpis, który będzie nawiązywał do tego dnia.

  • Międzynarodowy Dzień Teatru - 27 Marca

    Teatry zostały niedawno otwarte i mamy nadzieję, że tak już zostanie. Według statystyk Polacy nie odwiedzają teatrów za często, dlatego warto zachęcić ich ciekawą kampanią lub wyjątkową reklamą repertuaru.

  • Niedziela Palmowa - 28 Marca

    Jedno z chrześcijańskich świąt w Polsce. Przeważnie tego dnia w pobliżu kościołów organizowane są konkursy na najdłuższą i najładniejszą palmę.

  • Międzynarodowy Dzień Lego - 28 Stycznia

    Zdecydowana duma narodowa Danii. Jeśli prowadzisz sklep z zabawkami i masz w swoim asortymencie Lego, to koniecznie wykorzystaj tę okazję podczas tworzenia kampani reklamowej.

  • Dzień Metalowca - 29 Marca

    Za czasów PRL było to święto ludzi pracujących w przemyśle ciężkim, jednak teraz my kojarzymy je ze świętem fanów muzyki metalowej. Jeśli jest to Twoja grupa odbiorców, warto zadbać o nią tego dnia i zaktywizować ją w ciekawy sposób.

    Marzec jest zderzeniem zimy i wiosny, jednak coraz dłuższy dzień oraz więcej słońca za oknem pozytywnie wpływa na nasze samopoczucie. Mamy nadzieję, że nasz kalendarz jak co miesiąc okaże się dla was przydatny i pomoże wam w tworzeniu postów, kreacji graficznych, reklamowych oraz obszernych kampanii.

    Do zobaczenia za miesiąc!

  • Naprodukowaliśmy się nie lada. A czy szczena opada? (D)oceń nas!

    Aktualna ocena:

    4.72 / 5

    Liczba ocen: 7

    Twoja ocena:

    Przeczytaj również:

    Kampanie Marketingowe
    (Kolejne) 250 000 zł na marketing – podsumowanie sprzedażowe 2023 - SEO blog
    Kampanie Marketingowe
    Audyt newslettera – mój przepis na wysoki Open Rate - SEO blog

    Społeczność

    SEO Samodzielni

    Wszystkie treści tworzymy z myślą o naszej społeczności SEO Samodzielnych. Dołączysz do nas?

    Dołącz do społeczności

    Kurs SEO

    Przygotowaliśmy poukładane, praktyczne, wyczerpujące temat, po prostu kompleksowe artykuły o pozycjonowaniu.

    Kurs SEO Samodzielni
    Eksploracja kohort w GA4 - SEO Samodzielni
    Kurs SEO Samodzielni
    Pokrywanie się segmentów w GA4 - SEO Samodzielni
    Kurs SEO Samodzielni
    Eksploracja sekwencji ścieżki w GA4 - SEO Samodzielni

    SEO na luzie

    Historia Twojego sukcesu może zacząć się dziś. Odbierz darmową analizę Twojej strony.

    Bezpłatna oferta
    • Odezwiemy się w 24h
    • Otrzymasz analizę strony i porównanie z konkurencją
    • Przygotujemy strategię SEO dla Twojego biznesu
    • Pokażemy Ci na przykładach, jak wygląda współpraca i raporty miesięczne
    • Otrzymasz ofertę w formie video, współpraca od 1999 zł/mc