Rekrutujemy! Zaindeksujemy nowego SEO Speca w naszej ekipie! Zobacz szczegóły i aplikuj czym prędzej .
Jesteś tutaj: Baza wiedzy / Blog i aktualności / Kalendarz marketingowy - Marzec 2021

02-03-2021

Kalendarz marketingowy - Marzec 2021

“W marcu jak w garncu”, to polskie powiedzenie możemy nie tylko odnieść do pogody, ale również do dni i wydarzeń w nadchodzącym miesiącu. Jak co miesiąc prezentujemy wam Kalendarz marketingowy, który pomoże zbudować różne kreacje marketingowe na najbliższe 30 dni.

Kalendarz marketingowy - Marzec 2021 - SEO blog

A więc, zaczynajmy!

  • Narodowy Dzień Pamięci Żołnierzy Wyklętych / Dzień masła orzechowego - 1 Marca

    Ważna dla Polaków data, w Polsce zapewne nie usłyszymy o dniu masła orzechowego. 1 Marca wszystkie kreacje oraz informacje będą dotyczyły dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych.

  • Dzień Teściowej - 5 Marca

    W ten dzień zobaczymy dużo ciekawych i humorystycznych kreacji marketingowych. Jeśli dysponujecie dobrym oraz smacznym poczuciem humoru lub waszym odbiorcą jest nietypowa grupa, to warto połączyć ten dzień z jakąś humorystyczną kampanią.

  • Dzień Płatków Śniadaniowych - 7 Marca

    Płatki śniadaniowe to nieodłączny element dnia dla sporej części społeczeństwa, głównie dla młodszej grupy odbiorców. Odpowiednia reklama nastawiona na młodszą publiczność może nakręcić waszą sprzedaż.

  • Międzynarodowy Dzień Praw Kobiet, Dzień Kobiet - 8 Marca

    Zdecydowanie najważniejsza data w Marcu. Większe serwisy internetowe już od dobrych 3 tygodni zalewają nas reklamami, dotyczącymi tego dnia. Pamiętajcie, że nigdy nie jest za późno, dlatego warto zrobić reklamę zaraz przed 8 Marca dla tych spóźnialskich. Nie zapomnijcie również obdarować najbliższych wam kobiet. :)

  • Dzień Mężczyzny - 10 Marca

    Starszy brat Dnia Chłopaka, którego w Polsce obchodzimy 30 września. Jeśli zajmujesz się sprzedażą produktów bądź treści dla mężczyzn, jak np. klasyczne męskie garnitury, to warto wypuścić promocję w tym dniu na wybraną część asortymentu. Zachęcamy również, by pomyśleć nad ciekawym storytellingiem i zacząć działania wcześniej.

  • Dzień Walki z Chrapaniem i Światowy Dzień Drzemki w Pracy - 15 Marca

    W ten dzień możemy spodziewać się reklam leków na chrapanie. Apteki oraz dystrybutorzy suplementów diety powinni zadbać o ciekawą komunikację w mediach społecznościowych.

  • Międzynarodowy Dzień Szczęścia i Dzień Bez Mięsa - 20 Marca

    Czym jest szczęście? To zdecydowanie kwestia subiektywna, jednak zawsze znajdziemy takie rzeczy, które są uniwersalne dla większości społeczeństwa. Głównie będą związane z pożywieniem. Kto w końcu nie jest szczęśliwy, gdy zamawia pizzę? Można również zamówić wersję bezmięsną, która wcale nie odbiega walorami smakowymi od tej z mięsem. Tutaj powinna pojawić się ciekawa kampania, zachęcająca do skorzystania z promocji na konkretny wariant pizzy.

  • Pierwszy Dzień Wiosny - 21 Marca

    Długo oczekiwana przez większość wiosna, natomiast 21 Marca obchodzimy jej pierwszy dzień. Wiosna to jeden z ciekawszych sezonów w roku, wszystko budzi się do życia, a w tym również dużo usług. Warto zacząć promować swój biznes zdecydowanie wcześniej. Szczególnie, jeśli jego złoty okres stanowi wiosna.

  • Dzień Przyjaźni Polsko-Węgierskiej - 23 Marca

    “Polak, Węgier, dwa bratanki...” Jeśli wasza działalność choć trochę łączy się z naszym południowym przyjacielem, to warto zorganizować interesujący wpis, który będzie nawiązywał do tego dnia.

  • Międzynarodowy Dzień Teatru - 27 Marca

    Teatry zostały niedawno otwarte i mamy nadzieję, że tak już zostanie. Według statystyk Polacy nie odwiedzają teatrów za często, dlatego warto zachęcić ich ciekawą kampanią lub wyjątkową reklamą repertuaru.

  • Niedziela Palmowa - 28 Marca

    Jedno z chrześcijańskich świąt w Polsce. Przeważnie tego dnia w pobliżu kościołów organizowane są konkursy na najdłuższą i najładniejszą palmę.

  • Międzynarodowy Dzień Lego - 28 Stycznia

    Zdecydowana duma narodowa Danii. Jeśli prowadzisz sklep z zabawkami i masz w swoim asortymencie Lego, to koniecznie wykorzystaj tę okazję podczas tworzenia kampani reklamowej.

  • Dzień Metalowca - 29 Marca

    Za czasów PRL było to święto ludzi pracujących w przemyśle ciężkim, jednak teraz my kojarzymy je ze świętem fanów muzyki metalowej. Jeśli jest to Twoja grupa odbiorców, warto zadbać o nią tego dnia i zaktywizować ją w ciekawy sposób.

    Marzec jest zderzeniem zimy i wiosny, jednak coraz dłuższy dzień oraz więcej słońca za oknem pozytywnie wpływa na nasze samopoczucie. Mamy nadzieję, że nasz kalendarz jak co miesiąc okaże się dla was przydatny i pomoże wam w tworzeniu postów, kreacji graficznych, reklamowych oraz obszernych kampanii.

    Do zobaczenia za miesiąc!


  • Artykuł się spodobał? Pamiętaj, żeby:

    Obserwować nasz profil na FB

    SEO, marketing, ecommerce, przedsiębiorczość. Bądź na bieżąco śledząc nas na FB.

    Zobacz profil
    Dopisać się do newslettera

    Tylko najważniejsze informacje. Zero spamu. Samo "mięso".

    Dołącz
    Dołączyć do naszej grupy na FB

    Zadawaj pytania, dyskutuj, ucz się.

    Zobacz grupę

    Przeczytaj również:

    Kampanie Marketingowe
    Audyt newslettera – mój przepis na wysoki Open Rate - SEO blog
    Kampanie Marketingowe
    Nagrałem sezon wywiadów z ekspertami – 11 wniosków i spostrzeżeń - SEO blog