Grzegorz Słowiński*

*Partnership Manager

Dołączył do Top Online z konkretną misją - zbudować program partnerski, który połączy działania afiliacyjne z co-marketingiem i realnie wesprze rozwój firmy. Działa na styku marketingu i sprzedaży - czuje się równie dobrze przy tworzeniu strategii i analizowaniu danych, jak i w bezpośrednim kontakcie z klientami i partnerami.

Karierę zawodową zaczynał w redakcjach, mając pójść śladami ojca w rynek prasy, jednak chęć pracy “bliżej ludzi” szybko skierowała go w stronę przedstawicielstwa handlowego, a następnie do agencji e-commerce, w której rozwijał obszary content marketingu i partnerships.

Networking to jego żywioł - gdyby miał do końca życia robić tylko jedną rzecz, byłoby to właśnie budowanie relacji. I najpewniej zna już kogoś, kto zna kogoś, kto Cię zna. ;)

O Grześku na luzie:

Od ponad dwóch lat zapuszcza włosy na rzecz Fundacji Rak’n’Roll, więc jeśli kiedyś pojawi się nagle bez kucyka, to nie metamorfoza, tylko dowieziona misja.Od dekady żegluje - ma patent i szczególny sentyment do Pojezierza Iławskiego. Ale nie, nie słucha szant w drodze do pracy w poniedziałek rano.Mieszkał w Warszawie, Gdańsku, przez chwilę nawet w Brukseli. Obecnie stacjonuje w Gdyni, choć już myśli o kolejnej lokalizacji - najpewniej gdzieś na Mazurach.

Grzegorz Słowiński - Partnership Manager w Top Online