Rekrutujemy! Zaindeksujemy nowego SEO Speca w naszej ekipie! Zobacz szczegóły i aplikuj czym prędzej .
Jesteś tutaj: Baza wiedzy / Blog i aktualności / Dlaczego dzielimy stronę na silosy tematyczne?

16-09-2021

Dlaczego dzielimy stronę na silosy tematyczne?

Czym są silosy tematyczne i dlaczego dzięki nim Google przychylniej popatrzy na naszą stronę internetową? Odpowiedzi na te i inne pytania możecie znaleźć w poniższym artykule.

Dlaczego dzielimy stronę na silosy tematyczne? - SEO blog

W wielu miejscach w sieci można przeczytać o tym, że najwyższe pozycje w Google są zarezerwowane dla stron “najbardziej wartościowych i użytecznych dla użytkownika”. Tylko jak to się ma do praktyki pozycjonowania? Jedną z odpowiedzi są silosy tematyczne. U podstaw to właśnie na nich bazuje systematyczne budowanie autorytetu strony. W tym artykule opowiem Wam, jak to robimy w Top Online!

Czym są silosy tematyczne na stronie internetowej?

Silosy tematyczne (ang. SEO silo) to koncepcja tematycznego grupowania treści na stronie internetowej. Silosem może być np. kategoria w sklepie internetowym, zawierająca określoną grupę produktów oraz jeden bądź kilka poziomów grupujących je szczegółowo subkategorii. Wszystkie z nich są połączone ze sobą w odpowiedni sposób linkami.

Silosy można wyobrażać sobie jako odpowiednio opisane pojemniki na treść, w których można umieszczać mniejsze, bardziej szczegółowo opisane pojemniki. Dzięki nim wszystko, co znajduje się na stronie internetowej, ma po prostu swoje miejsce. Nie ma więc bałaganu, który mógłby powodować dezorientację czy zniechęcać do przeglądania. Wszystko jest jasne i przejrzyste, a informacje wzajemnie się uzupełniają.

Taki podział zawartości na stronie pozwala na logiczne i wygodne sortowanie informacji według ich tematu. Pozwala też wzmacniać linkowanie wewnętrzne i właściwe zarządzać frazami. Jest to więc świetny sposób na stworzenie właściwej architektury witryny, a ta, jest kluczowa w budowaniu autorytetu, czyli również wysokich pozycji. Co ważne, silosy tematyczne pozwalają na o wiele łatwiejsze rozbudowywanie widoczności o kolejne słowa kluczowe.

Warto również zwrócić uwagę na to, że strona główna serwisu także powinna być silosem tematycznym, więc jeśli jeszcze nie wprowadziliście tego rozwiązania u siebie, to zachęcamy do jego wdrożenia :)

Rodzaje silosów tematycznych

W tym miejscu musimy zaznaczyć, że silos tematyczny nie zawsze musi być konkretnym katalogiem (kategorią), w którym znajdują się podstrony. Takie silosy to tzw. silosy fizyczne, najprostsze i pozwalające jednocześnie budować strukturę witryny.

Na stronach niezbyt rozbudowanych lub niemogących być gruntownie przebudowanymi koncepcję silosów można jednak wdrożyć z powodzeniem wyłącznie poprzez odpowiednie linkowanie i nawigację na stronie. Wówczas, powstają tzw. silosy wirtualne. Powiązania między podstronami (przydzielenie ich do konkretnego tematu) jest w nich wykazywane wyłącznie siecią linków wewnętrznych zawartych w dodatkowej nawigacji na stronie.

Przykład? Znajduje się na naszym blogu. Jedną z jego kategorii jest Akademia SEO Samodzielni, która składa się (póki co) z 4 rozdziałów, które w przyszłości będą osobnymi podstronami. Artykuły w poszczególnych rozdziałach są ze sobą połączone tematyczne - stąd właśnie zaplanowany i wprowadzony układ, a linkowanie jest wykonane wewnątrz tych rozdziałów. Jak sami widzicie, tu nie powinno być miejsca na przypadek :)

silosy tematyczne

W skład silosu tematycznego wchodzą zazwyczaj trzy podstawowe elementy. Pierwszym z nich jest tzw. pillar page, czyli podstrona akumulująca poprzez odpowiednie linkowanie kategorie silosów lub pojedyncze podstrony powiązane z tematem (daną kategorią). Dzięki niej witryna staje się bardziej przejrzysta i zrozumiała, zarówno dla użytkownika, jak i dla wyszukiwarki. Pojedynczy silos tworzy też klaster contentowy oraz linkowanie wewnętrzne. Klaster contentowy to najczęściej dopełniające się wzajemnie artykuły blogowe, wpisujące się w dany temat. Linkowanie wewnętrzne tworzące silos łączy ze sobą zarówno te artykuły, pillar page, jak i inne powiązane z tematem podstrony (np. produktów lub kategorii produktowych w sklepie internetowym).

Dlaczego stosujemy silosy tematyczne?

W praktyce silosy tematyczne tworzą skuteczny system organizowania zawartości witryny. Pozwalają mieć wszystko pod kontrolą i stosunkowo łatwo zarządzać treścią, minimalizując przy tym ryzyko wystąpienia kanibalizacji słów kluczowych i wzmacniając autorytet podstron. Za ich wdrażaniem przemawia jednak nie tylko ten “wygodny” aspekt. To wisienka na torcie.

Za zasadnością stosowania silosów tematycznych w strategii SEO stoi przede wszystkim tytułowe budowanie autorytetu w oczach Google. Poprzez precyzyjne i szczegółowe grupowanie informacji nasi specjaliści “pokazują” robotom indeksującym, o czym jest dana witryna, czyli czym tak właściwie zajmuje się Klient. Tworzą też swoistą sieć linków wewnętrznych. Dzięki nim roboty są w stanie odnotować komplementarność strony w danym temacie.

Warto wiedzieć

Google nie tylko rozumie treść, ale też, poprzez linki, potrafi ją ze sobą powiązać.

Dzięki temu może precyzyjniej określić, o czym jest strona oraz jakie produkty czy usługi oferuje. Tworząc silosy i wdrażając zgodne z nimi linkowanie, budujemy więc autorytet witryn. Przedstawiamy je wyszukiwarce jako specjalistów w danej tematyce. To przekłada się na ich lepsze pozycje!

Co więcej, właściwie budowane linkowanie wewnętrzne, będące nierozłącznym elementem tej silosowej koncepcji, usprawnia też proces indeksacji. W połączeniu z logiczną strukturą silosów pozwala oszczędzać crawl budget, czyli dbać o właściwe poruszanie się robotów po witrynie. Przydaje się to szczególnie przy bardzo rozbudowanych stronach, zawierających wiele podstron czy kategorii (takich jak sklepy internetowe). Na nich roboty powinny w pierwszej kolejności skupiać się na skanowaniu podstron najistotniejszych.

Nie bez powodu użyłem powyżej określenia “sieć linków”. Prawidłowa architektura strony jest bowiem jak pajęcza sieć, każdy punkt jest na niej ze sobą połączony i z każdego można dotrzeć w dowolne miejsce.

architektura strony - silosy tematyczne

Prawidłowa architektura umożliwia robotom łatwe dotarcie do wszystkich podstron.

architektura strony - silosy tematyczne

Bez właściwej architektury, proces ten może trwać o wiele dłużej, szczególnie jeśli mówimy o setkach czy tysiącach adresów w sklepach internetowych. Zarówno ze względu na brak wykazania hierarchii podstron w strukturze, jak i ze względu na całkowite pominięcie w niej niektórych z nich. To strata czasu i co ważniejsze, ruchu płynącego z organicznych wyników wyszukiwania.

Luki w naszej pajęczej sieci linków wewnętrznych można uzupełnić oczywiście mapą witryny. Nie znaczy to jednak, że nie trzeba o nią dbać, wręcz przeciwnie. Równie ważną korzyścią z prawidłowej architektury jest przecież “pokazanie” wyszukiwarce kontekstu, czyli powiązań podstron. To dzięki nim witryna jest odbierana przez Google jako specjalista w danej dziedzinie. To dzięki nim wzrasta też jej autorytet.

Warto zapamiętać

Silosy tematyczne pozwalają:

  1. Łatwo zarządzać treścią.
  2. Wykluczać kanibalizację słów kluczowych.
  3. Wzmacniać autorytet podstron.
  4. Znacznie ulepszyć linkowanie wewnętrzne.
  5. Usprawnić proces indeksacji podstron.
  6. Zwiększyć wartość podstrony w oczach Google (strona jest kompletną odpowiedzią na hasło wpisywane w wyszukiwarkę).
  7. Oszczędzać tzw. Crawl Budget.
  8. Zwiększyć użyteczność podstrony.

Silosy tematyczne zwiększają użyteczność i wpływają na odbiór Twojej strony

Choć głównym celem wdrażania silosów tematycznych jest zawsze budowanie autorytetu w oczach Google, to koncepcja ta niesie też sporo korzyści pod kątem doświadczenia użytkowników (UX). Przede wszystkim, silosy tematyczne zapewniają logiczną, przejrzystą i wygodną dla przeglądających architekturę strony. Pozwalają więc szybciej i łatwiej odnaleźć na niej poszukiwane informacje (np. konkretną grupę produktów, którą jest zainteresowany przeglądający).

Dzięki właściwej architekturze wprowadzonej poprzez silosy tematyczne potencjalni Klienci nie błądzą po stronie i nie zrażają się do niej, nie mogąc czegoś szybko odnaleźć. Spada więc prawdopodobieństwo utraty zainteresowania i tym samym, zmniejsza się współczynnik odrzuceń. W efekcie wzrastać może też konwersja, a co więcej, uporządkowana i przejrzysta strona buduje pozytywne doświadczenia. Klienci po prostu chętniej do niej wracają.

silosy tematyczne
silosy tematyczne

Można to przedstawić, porównując stronę internetową do biurka. Jeśli panuje na nim porządek i wszystko ma swoje, z góry określone miejsce, to znalezienie potrzebnych w danej chwili rzeczy czy dokumentów nie stanowi problemu. Praca przebiega sprawnie, a o tym, gdzie coś może się znajdować, nie musisz nawet myśleć.

Przy bałaganie sytuacja ma się odwrotnie, a Ty narażasz się na niepotrzebną frustrację i stratę czasu. Tak samo jest z uporządkowaną, bądź nie architekturą strony i doświadczeniem przeglądających ją użytkowników.

Warto wiedzieć

Reasumując, dbając o strukturę informacji, dbasz też o doświadczenia swoich użytkowników.

Czy warto budować silosy tematyczne bloga?

Wiesz już, na czym polega koncepcja silosów tematycznych w kategoriach strony i dlaczego stosowanie jej przez nas na stronie może wpłynąć na zwiększenie jej autorytetu. Teraz skupię się przez chwilę na aspekcie pobocznym, choć także ważnym, czyli tym, jak silosy tematyczne mają się do blogów.

Warto wiedzieć

Po pierwsze, odpowiedzmy sobie na pytanie: czy warto budować silosy tematyczne bloga? W Top Online wszyscy zgodnie twierdzimy, że TAK!

Niezależnie od tego, czy jest on całym serwisem internetowym, czy jedynie dodatkiem do całości, narzędziem, za pomocą którego firma buduje swój wizerunek i wspiera SEO. W tym pierwszym wypadku nie ma czego tłumaczyć, blog jest przecież całą stroną, trzeba więc zadbać o jego architekturę. Skupię się na tym drugim, cała koncepcja działa tu bowiem nieco inaczej.

Jak działają silosy tematyczne na blogu?

Od strony SEO silos tematyczny bloga działa praktycznie tak samo jak silos tematyczny kategorii na stronie. Różnica polega na tym, że tutaj autorytet budowany jest nie poprzez dopełniające się wzajemnie i powiązane linkami kategorie czy podkategorie, a poprzez artykuły.

Przedstawię to na przykładzie:

Załóżmy, że mamy do czynienia z dwoma identycznymi sklepami internetowymi sprzedającymi akcesoria ogrodnicze. Jeden z nich prowadzi bloga, na którym pojawił się pojedynczy artykuł o jesiennych porządkach w ogrodzie. Drugi również prowadzi bloga, ale opublikował na ten temat całą serię artykułów, które odnoszą się do siebie wzajemnie poprzez linki wewnętrzne. Który z nich zostanie odebrany przez Google za bardziej wartościowy i otrzyma wyższy autorytet?

Oczywiście ten drugi.

Wszystko dlatego, że Google rozumie treść stron internetowych i uzna tę bardziej rozbudowaną i wyczerpującą temat za o wiele bardziej wartościową. Odbierze więc publikujący ją sklep za godnego zaufania specjalistę w swojej dziedzinie, co poskutkuje wzrostem pozycji.

Silos tematyczny bloga jako naturalny lejek sprzedażowy

Zazwyczaj użytkownicy trafiają na bloga z wyszukiwarki poprzez intencję uzyskania konkretnych informacji lub odpowiedzi na jakieś pytanie. Ta chęć dowiedzenia się czegoś w temacie związanym z Twoją ofertą (o którym piszesz na blogu) to duży potencjał sprzedażowy.

Warto wiedzieć

Przy odpowiednim linkowaniu wewnętrznym, silos tematyczny bloga staje się naturalnym lejkiem sprzedażowym (lejkiem konwersji).

W najprostszym modelu, tworzące go artykuły, dzięki wysokiemu autorytetowi, zdobywają uwagę użytkowników. Pozyskują więc ruch z wyszukiwarki i budują tym samym świadomość marki. My też jesteśmy tego świadomi, dlatego wiążemy je ze sobą w naturalny sposób linkami, które odsyłają do treści dopełniających i rozwijających temat. Dzięki temu pozwalają zainteresować i zatrzymać przeglądających na dłużej. W artykułach linkujemy także do stron monetyzujących (np. produktów lub kategorii w sklepie internetowym). Tego typu treści umożliwiają więc przeprowadzenie całego procesu pozyskiwania Klienta - od zdobycia uwagi i zainteresowania, przez jej rozwinięcie, aż do zawarcia transakcji.

W treściach tworzonych dla naszych Klientów regularnie umieszczamy też zwroty zachęcające do działania (ang. Call To Action - CTA). Dzięki nim systematycznie przedstawiamy ofertę Klientów osobom znajdującym się na każdym etapie tego blogowego lejka sprzedażowego. Zachęcamy w nich do kontaktu, zapoznania się z ofertą lub do zakupu. Przy regularnych publikacjach zabieg ten może przełożyć się bezpośrednio na wzrost konwersji.

Jak dobieramy tematy artykułów blogowych do silosów tematycznych?

Tworząc artykuły blogowe, w celu budowania silosów tematycznych dla naszych Klientów, to my dobieramy ich tematy. Robimy to tak, by pokrywały się one z ofertą Klienta, ale jednocześnie były też zoptymalizowane pod kątem SEO. Oprócz znalezienia tematu posługujemy się więc analizą słów kluczowych.

Z pomocą narzędzi SEO sprawdzamy potencjał fraz, czyli weryfikujemy m.in. ich trudność i popularność, by mogły przynosić one jak najlepsze efekty. To dlatego tworzone przez nas artykuły blogowe często zawierają rozbudowane frazy długiego ogona (ang. long tail). Frazy te cieszą się mniejszą popularnością, ale za to wyższym współczynnikiem konwersji pozyskiwanego ruchu i o wiele większą łatwością pozycjonowania.

Każdy pojedynczy temat jest dobierany tak, aby finalna treść publikowana na blogu zwiększała widoczność strony o kolejne słowa kluczowe oraz podnosiła widoczność na te już używane. Mając gotowy, zaplanowany temat, sprawdzamy, w jaki sposób łączy się on z innymi, opublikowanymi już artykułami. Pomysły na tematy dobieramy też na zasadzie dopełnienia, tzn. tak, by nowe treści stanowiły rozwinięcie lub uzupełnienie tych umieszczonych już na blogu. To właśnie poprzez takie podejście i odpowiednie planowanie tematów powstają silosy tematyczne bloga.

Dlaczego umieszczamy linki w artykułach blogowych?

Warto wiedzieć

Linkowanie wewnętrzne w artykułach blogowych jest niezbędne do stworzenia silosu tematycznego.

Linkując do innych wpisów, umożliwiamy robotom Google lepsze zrozumienie tego, o czym jest odsyłający artykuł i budujemy tym samym autorytet. Wyszukiwarka rozumie treść znajdującą się na stronach, do których odsyła dany wpis. Dzięki temu “widząc” treści łączące się z tematem, nadaje stronie wyższy autorytet. Ocenia Twojego bloga jako wartościowego i użytecznego dla użytkownika (a Ciebie odbiera jako specjalistę w danym temacie).

Co więcej, dodatkowe linkowanie wewnętrzne usprawnia indeksację, o czym pisałem już przy powodach, dla których warto stosować silosy. Poprzez linki umieszczone pod frazami o dokładnym dopasowaniu (ang. Exact Match - EM) crawlery Google mogą jednak dodatkowo, o wiele precyzyjniej i sprawniej odczytać zawartość strony. Dzięki temu takie linkowanie, wdrażane w umiejętny sposób (przy zachowaniu umiaru i dokładnego dopasowania tematycznego) pozwala też skutecznie poprawiać pozycję witryny na określone frazy.

To wszystko bazuje jednak na ścisłych połączeniach tematycznych. Jeśli linki we wpisach blogowych mają przynosić wymienione tutaj efekty, muszą być zamieszczane w sposób przemyślany. Przykładowo: linkowanie z artykułu o monitorach komputerowych musi skupiać się na monitorach i innych traktujących o nich wpisach. Jeśli będzie linkować do podkładek pod myszki, to ani użytkownik, ani robot analizujący stronę nie odbierze tego jako dopełnienia tematu.

silos tematyczny bloga

Tak właśnie prezentuje się schematycznie silos tematyczny bloga. Każdy artykuł odsyła tu do stron z produktami (kategorii lub pojedynczych produktów), ale także do innych, komplementarnych tematycznie artykułów.

Ta sieć odpowiednio umieszczonych linków wraz z dobrze dobranymi zwrotami CTA tworzy pod kątem użytkowników wspomniany już lejek konwersji. Pozwala też robotom zrozumieć, że strona nie tylko oferuje dany produkt, ale oferuje też przeglądającym mnóstwo szczegółowej, powiązanej z nim wiedzy. W ten sposób budujemy autorytet strony produktowej i całego serwisu. Zwiększamy więc skutecznie widoczność w wyszukiwarce.

Jak w Top Online planujemy silosy tematyczne na stronie?

Na koniec przedstawię Ci jeszcze wskazówkę jak wdrożyć takie rozwiązania na swojej stronie.

Analiza słów kluczowych i grupowanie kategorii

W pierwszym etapie budowania silosów tematycznych zawsze szczegółowo analizujemy słowa kluczowe i tworzymy listę fraz, na które chcesz budować swoją widoczność (o tym, na czym to polega, i jak to zrobić możesz przeczytać w jednej z części naszego darmowego kursu SEO Samodzielni, w którym dzielimy się praktyczną wiedzą o pozycjonowaniu).

Grupowanie kategorii jest tutaj bardzo zbliżone do samego przydzielania do nich fraz kluczowych. Najważniejszą kwestią jest ułożenie wszystkich kategorii w jedną, spójną i logiczną całość. Najczęściej wychodzimy tutaj od listy wszystkich oferowanych produktów lub usług i skrupulatnie przypisujemy do nich kolejne, doprecyzowujące i bardziej szczegółowe podkategorie. To idealny moment, by zaplanować rozbudowę strony o nowe adresy, które docelowo będą budować widoczność na kolejne, nieużywane dotąd frazy.

Najprostszym sposobem na to, by nie zgubić się w całym tym procesie, jest trzymanie się tzw. zasady trzech kliknięć.

Warto wiedzieć

Według zasady trzech kliknięć, użytkownik wchodzący na stronę główną powinien być w stanie dotrzeć do wszystkich potrzebnych mu informacji za pośrednictwem nie więcej niż…trzech kliknięć.

Nie jest to sztywna reguła, ale dzięki niej o wiele łatwiej jest utrzymać porządek, usprawnić planowanie i w efekcie, stworzyć użyteczną strukturę witryny.

Planowanie linkowania wewnętrznego

W drugim etapie planujemy linkowanie wewnętrzne pomiędzy kategoriami i podkategoriami. Tutaj łączymy ze sobą uzupełniające się wzajemnie treści oraz strony produktów lub kategorii. Pilnujemy też przy tym, by zaplanowane przez nas linkowanie, oprócz tworzenia skutecznego silosu tematycznego, było faktycznie użyteczne dla użytkownika.

Warto wiedzieć

Choć koncepcja silosów pierwotnie zakładała wzajemne linkowanie wyłącznie pomiędzy podstronami w danym silosie, to w praktyce jest to mit.

Logicznie uzupełniający treść (wpisujący się w kontekst) odnośnik do kompletnie innej kategorii nie zaszkodzi efektywności całej strategii. W niektórych sytuacjach będzie wręcz korzystny.

Przykład? Wikipedia, w której linki wewnętrzne odnoszą się absolutnie do wszystkiego, co tylko znajduje się w treści, bez zważania na strukturę witryny.

Dobór tematów blogowych i wdrożenie

Na koniec pozostaje kwestia bloga, a właściwie zaplanowania wewnątrz niego silosów tematycznych. W pierwszym etapie przygotowujemy tematy artykułów. Wszystkie wpisy w jednym silosie planujemy na zasadzie ścisłych powiązań tematycznych. Jednocześnie dobieramy je tak, by nawiązywały do konkretnej grupy produktów bądź usług.

Przygotowujemy także linkowanie wewnętrzne z artykułów w silosie do tej konkretnej grupy, a linki zakotwiczamy w słowach kluczowych o dokładnym dopasowaniu. Całą ideę oddaje świetnie schemat silosu tematycznego bloga, który pojawił się powyżej.

Podsumowanie

Z mojego artykułu dowiedziałeś/aś się, że:

  1. Silosy tematyczne to koncepcja tematycznego grupowania treści na stronie internetowej.
  2. W skład silosu tematycznego wchodzą zazwyczaj trzy podstawowe elementy: pillar page, klaster contentowy i linkowanie wewnętrzne.
  3. Silosy tematyczne tworzymy po to, aby zorganizować zawartość witryny. Pozwalają one łatwo zarządzać treścią, minimalizując ryzyko wystąpienia kanibalizacji słów kluczowych.
  4. Silosy tematyczne wzmacniają autorytet strony w Google.
  5. Właściwe linkowanie wewnętrzne, będące nierozłącznym elementem silosów tematycznych, usprawnia proces indeksacji.
  6. Budując silosy tematyczne, dbasz też o doświadczenia swoich odbiorców.
  7. Odpowiednio przeprowadzone linkowanie wewnętrzne może sprawić, że silos tematyczny bloga stanie się lejkiem konwersji.
  8. W Top Online planujemy tematy artykułów blogowych, a następnie sprawdzamy, w jaki sposób łączą się one z innymi, opublikowanymi już artykułami.
  9. Linkowanie wewnętrzne w artykułach blogowych jest niezbędne do stworzenia silosu tematycznego.
  10. Logiczne odnośniki do kompletnie innej kategorii nie zaszkodzą efektywności całej strategii, jeśli mają za zadanie uzupełniać treść.

Naprodukowaliśmy się nie lada. A czy szczena opada? (D)oceń nas!

Aktualna ocena:

4.85 / 5

Liczba ocen: 33

Twoja ocena:

Przeczytaj również:

Pozycjonowanie
Co to jest Looker Studio (Google Data Studio)?
Sebastian Srebrny, 12-11-2024
Co to jest Looker Studio (Google Data Studio)? - SEO blog
Pozycjonowanie
Ignaś -> Smart SEO Assistant
Marcin Kamiński, 05-11-2024
Ignaś -> Smart SEO Assistant - SEO blog
Pozycjonowanie
Case studies na stronie? Wykorzystaj je pod SEO! - SEO blog

Społeczność

SEO Samodzielni

Wszystkie treści tworzymy z myślą o naszej społeczności SEO Samodzielnych. Dołączysz do nas?

Dołącz do społeczności

Kurs SEO

Przygotowaliśmy poukładane, praktyczne, wyczerpujące temat, po prostu kompleksowe artykuły o pozycjonowaniu.

Kurs SEO Samodzielni
Eksploracja kohort w GA4 - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Pokrywanie się segmentów w GA4 - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Eksploracja sekwencji ścieżki w GA4 - SEO Samodzielni

SEO na luzie

Historia Twojego sukcesu może zacząć się dziś. Odbierz darmową analizę Twojej strony.

Bezpłatna oferta
  • Odezwiemy się w 24h
  • Otrzymasz analizę strony i porównanie z konkurencją
  • Przygotujemy strategię SEO dla Twojego biznesu
  • Pokażemy Ci na przykładach, jak wygląda współpraca i raporty miesięczne
  • Otrzymasz ofertę w formie video, współpraca od 1999 zł/mc