Rekrutujemy! Zaindeksujemy nowego SEO Speca w naszej ekipie! Zobacz szczegóły i aplikuj czym prędzej .
Jesteś tutaj: Baza wiedzy / Blog i aktualności / Finał Sales Angels 2022 oczami partnera

05-04-2023

Finał Sales Angels 2022 oczami partnera

Nowość! Odsłuchaj artykuł w wersji audio. Czyta Ignaś z Top Online.

Zostaliśmy partnerem finału SalesAngels 2022 – a jak było? Oto nasze wrażenia!

Finał Sales Angels 2022 oczami partnera - SEO blog

W styczniu 2023 wzięliśmy udział w Finale Sales Angels. Ale nie jako uczestnicy, a jako partnerzy! Jak było, jakie są nasze wrażenia i co daje nam partnerstwo w tym świetnym wydarzeniu? Oto relacja z naszej perspektywy!

Spis treści:

  1. Społeczność ludzi sprzedaży
  2. Finał Sales Angels to nie byle konferencja
  3. Wyjazd pełen świetnych spotkań
  4. Stoisko od Berrylife
  5. Co działo się na scenie
  6. Wrażenia z finału
  7. Co daje nam partnerstwo
  8. Kto może zostać partnerem Sales Angels
  9. Na koniec poszliśmy… na sanki
  10. Podsumowując w paru zdaniach

Sprawdź też:

Jak budujemy zaangażowaną społeczność w grupie SEO Samodzielni na Facebooku

Społeczność ludzi sprzedaży

Czym jest Sales Angels? To największa w Polsce społeczność ludzi sprzedaży nastawiona na edukację, inspirację i współpracę. Jak piszą na swojej stronie, ich misja to kształcenie nowoczesnych ludzi sprzedaży, a hasło przewodnie to #SprzedawanieToPomaganie.

Marcin Grela - finał Sales Angels 2022
Marcin Grela (założyciel Sales Angels) na scenie finału 2022

W praktyce jest to organizacja skupiająca handlowców, managerów i dyrektorów sprzedaży oraz marketingu. Wszystkich łączy tu pasja rozwoju, samodoskonalenia – to na niej opiera się cała idea. Zresztą, nie bez powodu ich konferencje uznawane są za najlepsze w Polsce :)

W dużym skrócie działa to tak:

  • Przez cały rok, co miesiąc odbywa się spotkanie społeczności Sales Angels.
  • Każde z nich ma temat przewodni i gościa specjalnego, który jest specem w danym temacie i występuje z prelekcją.
  • Wszyscy członkowie Sales Angels (około 5000 osób) oceniają potem to spotkanie, a najwyżej ocenieni w danym roku występują na Finale.

No i oczywiście najlepszy zgarnia tytuł!

Finał Sales Angels to nie byle konferencja!

Finał Sales Angels to coroczne święto sprzedaży. Wyczekiwane „top of the top” z całego roku wartościowych spotkań w jednym miejscu. No i niepowtarzalna szansa na poznanie innych specjalistów, ekspertów, managerów i przedsiębiorców!

Hasło przewodnie wydarzenia mówiło nam w tym roku, że #NoOneSellsAlone – nikt nie sprzedaje sam.

Chodzi o to, że w dzisiejszym krajobrazie biznesowym będzie już coraz mniej tzw. samotnych wilków. Sprzedaż jest coraz bardziej złożona i wielowymiarowa, a na jej sukces pracuje wiele osób. Warto być tego świadomym i próbować aktywnie z tego faktu korzystać.

Zapamiętaj

Tegoroczny Finał Sales Angels miał miejsce w Ożarowie Mazowieckim (czyli praktycznie w Warszawie), 19 stycznia 2023 roku.

finał Sales Angels 2022

Wyjazd pełen świetnych spotkań

Choć Finał Sales Angels dział się w czwartek, to nasz udział w wydarzeniu w pewnym sensie zaczął się już w środę. Wtedy to późnym popołudniem ruszyliśmy z Wrocławia do Warszawy, żeby następnego dnia rano być wypoczętymi, a nie zmęczonymi trasą.

Do przyjechania wcześniej zachęcało dodatkowo to, że wiedzieliśmy, że nie będziemy dużym wyjątkiem, więc już w środę wieczorem będzie okazja z kimś się złapać.

Tak też się stało, bo przy kolacji spędziliśmy trochę czasu z Pawłem Kobusińskim (CEO GetSales), Szymonem Negaczem (założyciel WiseGroup) i Martą Czapik (założycielka legalnamarta.pl). W takim towarzystwie czas zleciał wyjątkowo szybko :).

W czwartek rano dzień zaczęliśmy od szybkiego przeglądu naszego stoiska i przygotowania do wystawienia na nim kilkudziesięciu egzemplarzy naszej książki SEO Samodzielni. No i właśnie, książka…

Zorientowaliśmy się, że możemy zostać źle odebrani, jakbyśmy chcieli wciskać ludziom książki, a przecież nie o to chodziło!

Szybka decyzja: rozdamy je za darmo, każdemu, kto może ich potrzebować. Marcin Grela, na naszą prośbę, ogłosił to przedstawiając nas jako Partnera. Kamień z serca.

Potem poszło już błyskawicznie. Najpierw świetne wystąpienia, a potem (i oczywiście w międzyczasie) nieskończona ilość rozmów z uczestnikami. O SEO, ale też o sprzedaży, o biznesie, marketingu, ekonomii, prelekcjach – długo by wymieniać.

Rozdawanie książek, networking i krążenie pomiędzy stoiskiem a salą, w której odbywały się prelekcje. Działo się tyle, że Dawid (nasz CEO) prawie stracił głos od ciągłych rozmów i dyskusji :D.

W każdym razie, wszyscy wytrwaliśmy do networkingu, który był kolejną rundą pełną ciekawych rozmów i budowania kontaktów. Na koniec oficjalnie podziękowaliśmy jeszcze organizatorom. Cóż, opinie o najlepszych konferencjach w Polsce nie kłamią.

Zapamiętaj

60 egzemplarzy naszej książki, które wzięliśmy ze sobą, rozeszło się wśród zainteresowanych w ledwie trzy godziny!

Stoisko od Berrylife

Jako partnerzy wydarzenia mieliśmy swoje stoisko. I to nie byle jakie, bo multimedialne! Przygotowała je dla nas firma Berrylife, która jest naszym Klientem :)

stoisko Top Online na finale Sales Angels 2022

No i właśnie, tutaj wielki ukłon w stronę Berrylife, bo jak mogliście przeczytać wyżej (a raczej nie przeczytać, bo nie wspomnieliśmy słowem o rozstawianiu się na konferencji) nasze stoisko pojawiło się prawie że bez naszego udziału.

Poszliśmy spokojnie spać, a rano przyszliśmy na gotowe :). Ekipa firmy nie tylko przygotowała nam pierwszej klasy miejscówkę, ale i przywiozła ją na miejsce, ustawiła i przyszykowała. Niczym nie musieliśmy się martwić. Mega!

stoisko Top Online na finale Sales Angels 2022

Co działo się na scenie

No i oczywiście serce wydarzenia, czyli finałowe prelekcje. Występowali kolejno:

  1. Dr Ewa Hartman, z prelekcją “Dlaczego Klient mówi „nie”, nawet gdy produkt jest dla niego?”.
  2. Łukasz Piątek, z tajemniczym wystąpieniem pod tytułem „Ciemna strona sprzedaży”.
  3. Grzegorz Barszcz z wyjątkowo intrygującym „Handlowiec jak Agent Specjalny? Sales Booster – czyli czego Sprzedaż może nauczyć się od FBI”.
  4. Łukasz Połubianko, który przedstawił „10 obszarów skutecznego projektowania i wdrażania procesów w zespole handlowym”.
  5. Adrian Gorzycki, który opowiadał o tym „Jak mówić, by chcieli słuchać i kupować?”.
  6. Radek Matuszewski, który na koniec wyjaśniał dobitnie: „Jakość, a nie ilość głupcze!!! Czyli jak realizować cele biznesowe w kryzysie”.

Wrażenia z finału

Skoro wiecie już jak było, to czas na prywatę. Poniżej wrażenia osób z Top Online, które pojechały na wydarzenie:

To był dobry event! Multum rozmów z niezliczoną ilością uczestników, rozdawanie książek i kursy pomiędzy stoiskiem a salą z prelekcjami, gdzie błyszczeli tegoroczni finaliści. [...] Ukłony dla występujących i organizatorów!

Szczególnie w pamięci zapadły mi dyskusje z Karolem Bartkowskim i Łukaszem Kosuniakiem. Kłaniam się nisko Panowie! [...] Prawie straciłem głos od tego gadania. :)

Chcemy podziękować Marcinowi, Magdzie i wszystkim, którzy brali udział w organizowaniu tego wydarzenia. Wszystko było dopięte na ostatni guzik, a z pewnością nie było to proste zadanie. Bardzo dziękujemy również za świetne przyjęcie partnerów – bo w takiej roli tam właśnie występowaliśmy.

Świetnie było spotkać się i porozmawiać z tak wieloma uczestnikami i prelegentami. Same prelekcje, studio oraz dyskusje bardzo ciekawe i pouczające. Będziemy bardzo dobrze wspominać tę imprezę, tym bardziej że uzyskaliśmy wiele świetnych feedbacków.

Przede wszystkim widać było, że osoby, które pojawiły się na konferencji nie przyjechały tutaj tylko się pokazać. Każdy chciał się czegoś dowiedzieć, nauczyć, słuchać, ale też wzmocnić swoje kontakty – te stare jak i nowe. Każdy był tu po coś.

Organizacyjnie bez zarzutów, cały czas było co robić. Dla Top Online było to zbieranie kolejnego doświadczenia i możliwość zweryfikowania tego, jak nasze marketingowe działania z ostatniego roku wpłynęły na postrzeganie naszej marki wśród przedstawicieli sprzedaży z przeróżnych branż.

Mnóstwo „zajawkowiczów” w jednym miejscu, więc i dużo ciekawych rozmów. Event zdecydowanie na plus. Każdy chciał dowiedzieć się czegoś nowego i podszkolić, a to zawsze cieszy, z takiej atmosfery chłonie się energię do działania. Bardzo wysoki poziom organizacji, więc brawa dla Marcina, Magdy, Klaudii oraz całej ekipy Sales Angels.

Widać, że Sales Angels przykładają się do organizacji. 500 osób to spore wydarzenie. Przy tej skali nietrudno o bałagan, dlatego bardzo podobały mi się przemyślane możliwości networkingu. Organizatorzy zadbali o otwartą i energiczną atmosferę.

Tak osobiście, jak i dla nas jako partnera event zdecydowanie udany. Osiągnęliśmy to, co chcieliśmy. Pokazaliśmy się, albo i zabłysnęliśmy… złapaliśmy parę kontaktów, no i bezcenne doświadczenie.

Top Online na finale Sales Angles 2022
Ekipa Top Online na Finale Sales Angels :)

Co daje nam partnerstwo

Zostanie partnerem wydarzeń branżowych zawsze niesie ze sobą korzyści. Nie tylko czysto marketingowe (co najbardziej oczywiste), ale i te bardziej osobiste.

Dla marketingu firmy, bycie partnerem wydarzenia tej skali, to na pewno zwiększenie rozpoznawalności marki, i to znaczne.

Jest też korzyść bardziej bezpośrednia, czyli pozyskanie nowych kontaktów biznesowych. I nie chodzi tylko o leady, bo społeczność taka jak Sales Angels kipi wręcz od wszelkiego potencjału do współpracy.

finał Sales Angels 2022

Korzyści osobiste to z kolei przede wszystkim szansa na nauczenie się czegoś nowego i rozwój poprzez prelekcje i rozmowy z innymi partnerami oraz uczestnikami. No i naturalnie networking – poszerzanie sieci kontaktów zawodowych. Jak wiadomo, tych nigdy za wiele. :)

finał Sales Angels 2022

Kto może zostać partnerem Sales Angels

Żeby zostać partnerem Sales Angels, firma musi spełniać jeden warunek: oferować produkty lub usługi, które realnie pomagają społeczności. Nie byłoby nas wśród grona partnerów gdyby nie to, że nasze pozycjonowanie stron po prostu pasuje do takiej definicji :)

Jak sami piszą, zależy im na współpracy z tymi, dla których #SprzedawanieToPomaganie to nie pusty frazes.

Na koniec poszliśmy… na sanki

Ciekawostka na zakończenie: jednym z Partnerów był Marek Kamiński, czyli człowiek, który między innymi jako pierwszy na świecie zdobył obydwa bieguny Ziemi w jednym roku. (Fundacja Marka Kamińskiego, Kaminski Academy - https://marekkaminski.com/)

No i cóż… Marek wrzucił naszą książkę do swoich sanek :)

stoisko Marka Kamińskiego - finał Sales Angels 2022

stoisko Marka Kamińskiego - finał Sales Angels 2022

Podsumowując w paru zdaniach

  1. Sales Angels to największa w Polsce społeczność ludzi sprzedaży nastawiona na edukację, inspirację i współpracę.
  2. Finał Sales Angels to coroczne święto sprzedaży, jedna z najlepszych konferencji w kraju, która w tym roku odbyła się 19 stycznia.
  3. Hasło przewodnie wydarzenia mówiło nam w tym roku, że #NoOneSellsAlone, czyli że nikt nie sprzedaje sam.
  4. Nasz wyjazd na to wydarzenie zaczął się już dzień wcześniej, dzięki czemu już w środę wieczorem mieliśmy okazję na mały networking.
  5. Dzień na konferencji zaczęliśmy od oglądu stoiska, które przygotowało dla nas Berrylife i małej przygody z naszymi książkami.
  6. Potem poszło już błyskawicznie: prelekcje, rozmowy, prelekcje, rozmowy, rozdawanie książek, wymienianie się kontaktami… i tak aż do wieczornego networkingu.
  7. Koniec końców wszyscy mamy mega pozytywne wrażenia, zarówno pod kątem programu Finału, jak i możliwości spotkania z uczestnikami oraz innymi partnerami.
  8. Zostanie partnerem Sales Angels było dla Top Online strzałem w dziesiątkę, nie tylko marketingowo, ale i dla nas – osobiście :)

Artykuł się spodobał? Pamiętaj, żeby:

Obserwować nasz profil na FB

SEO, marketing, ecommerce, przedsiębiorczość. Bądź na bieżąco śledząc nas na FB.

Zobacz profil
Dopisać się do newslettera

Tylko najważniejsze informacje. Zero spamu. Samo "mięso".

Dołącz
Dołączyć do naszej grupy na FB

Zadawaj pytania, dyskutuj, ucz się.

Zobacz grupę

Przeczytaj również:

Kampanie Marketingowe
(Kolejne) 250 000 zł na marketing – podsumowanie sprzedażowe 2023 - SEO blog
Kampanie Marketingowe
Audyt newslettera – mój przepis na wysoki Open Rate - SEO blog