Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania?
Efekty pozycjonowania chcielibyśmy widzieć jak najszybciej. W końcu nierzadko efekty przekładają się na zyski. Ile trzeba czekać na wyniki pozycjonowania? Co ma wpływ na termin, w którym wszystko się dzieje? Staramy się odpowiedzieć, dlaczego czasem warto uzbroić się w cierpliwość.
Google Asystent – Co na to SEO?
Nowy Rok przyniósł ze sobą wiele zmian, również w świecie nowinek technologicznych. 16 stycznia tego roku przywitaliśmy Asystenta Google, który oficjalnie wspiera nasz rodzimy język. Na pewno słyszeliście o słynnej Siri przeznaczonej dla użytkowników iPhone’ów – Asystent jest odpowiedzią Google, co ciekawe dostępną nie tylko dla użytkowników telefonów z Androidem, ale również dla posiadaczy telefonów z jabłuszkiem! Jak działa Asystent Google i jakie znaczenie będzie miał dla pozycjonowania? Odpowiedzi na te pytania w dalszej części artykułu.
Jak wypromować małą firmę w sieci?
W rozwój małej firmy wpisuje się wiele wydatków i procesów koniecznych do jej prawidłowego działania. Niezależnie od wysokości przychodów trzeba bowiem uregulować składki ubezpieczeniowe, czynsz, media, a na bieżąco pojawia się mnóstwo innych wydatków. Reklama internetowa przedstawia się więc jako mniej ważny aspekt działalności, jednak nie warto jej zaniedbywać. Internet to jeden z najważniejszych kanałów, dzięki którym można sprawnie i szybko dotrzeć do klienta. Jak zatem reklamować niewielką firmę w internecie i przy okazji nie wydać zbyt dużo? Oto kilka wskazówek.
Sezonowość biznesu a pozycjonowanie
Czy istnieje sezonowość w biznesie? Na to pytanie można z całym przekonaniem odpowiedzieć twierdząco. Wiele firm obserwuje wzrost popularności w niektórych porach roku lub przed świętami, natomiast w „zwykłym” okresie roku popyt na oferowane artykuły spada. Jednak odpowiedź ta rodzi następne pytanie: czy sezonowość biznesu wpływa na pozycjonowanie? Jakie kroki warto podjąć, by zapewnić firmie dobre wyniki sprzedaży niezależnie od tego, czy sezon jest wysoki, czy niski?
SEO czy AdWords – co wybrać?
Marketing internetowy stał się doskonałym sposobem na pozyskanie klientów za pomocą sieci. Nic więc dziwnego, że korzystanie z niego jest dziś tak samo naturalne, jak sprzedaż oferowanych produktów. Pojawia się jednak nowe pytanie: jaka forma marketingu jest lepsza – SEO czy AdWords? Która pozwoli na osiągnięcie lepszych efektów? Jakie są wady i zalety każdej opcji? Postaramy się odpowiedzieć na te pytania.
Algorytmy Google – co warto wiedzieć?
Wyszukiwarka Google to jedno z najczęściej odwiedzanych miejsc w internecie. Poszukujemy tam informacji, wiadomości, grafiki, szukamy inspiracji i odpowiedzi na nurtujące nas pytania. A o to, by wyniki, które znajdziemy, w pełni nas satysfakcjonowały, dbają algorytmy Google. Na czym polega ów proces i jak wpływa na pozycjonowanie strony www? I jakie najważniejsze algorytmy można wyróżnić? Odpowiedź znajduje się w tym artykule.