Jak reklamują się duże marki podczas kryzysu?
Kryzys gospodarczy wywołany koronawirusem, ale także innymi czynnikami, nie wymaga od Ciebie zaprzestania działań marketingowych. Ba! korzystne jest wręcz działanie odwrotne: położenie nacisku na reklamowanie biznesu. Przyjrzeliśmy się dużym markom, które czas kryzysu potrafią przekuć w korzyść. Przekonaj się, jak z trudnej sytuacji obronną ręką możesz wyjść również Ty!
Pozycjonowanie w trakcie pandemii koronawirusa i po będzie miało OGROMNE znaczenie!
Okres pandemii koronowirusa COVID-19 dla wielu branż oznacza ogromny spadek przychodu. Sklepy i salony usługowe są zamykane, a pracownicy zwalniani z uwagi na cięcie kosztów. Brakuje budżetu także na działania marketingowe. Dziś wyjaśnimy Ci, dlaczego kontynuowanie – a nawet wzmożenie! – pozycjonowania w czasie kwarantanny i tuż po to jest szczególnie ważne.
Google wprowadził zmiany w wyszukiwaniu lokalnym (neural matching)
Zauważyłeś, że Twoja firma pojawia się w wynikach wyszukiwania nawet wtedy, kiedy wpisujesz frazę, na którą się nie pozycjonujesz? Zaskoczył Cię nagły skok widoczności strony? A może przeciwnie: zmartwił spadek? Zmiany mogą mieć związek z nowymi aktualizacjami algorytmu Google, skupionymi na wyszukiwaniu lokalnym. Sprawdź, czym jest dopasowanie neuronowe!
#ZostańWDomu... i zadbaj o swoją stronę!
Obecnie biznes, zarówno polski, jak i światowy, boryka się ze skutkami szalejącego koronawirusa. I choć kwarantanna w Polsce trwa dopiero od kilku dni, jej wpływ jest odczuwalny już teraz. To czas na zarządzanie kryzysowe, które ograniczy skutki kwarantanny, ale również czas na to, by w ramach akcji #ZostańWDomu zająć się w domu czymś produktywnym. Może być to, na przykład, Twoja strona internetowa. Dlatego przekuj #ZostańWDomu na #NieMarnujCzasu!
Pozycjonowanie czy reklama na Facebooku?
Sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów jest wiele. Dylemat nie ogranicza się do wyboru pomiędzy pozycjonowaniem a Google Ads. Dziś wiele firm stawia pytanie: wybrać pozycjonowanie czy wykupić reklamę na Facebooku? To właśnie temu zagadnieniu, zyskującemu coraz większą popularność, poświęciliśmy dzisiejszą publikację. Poznaj dane i wybierz korzystnie!
Pozycjonowanie i reklama płatna w dobie adblocków
Zastanawiasz się, na co przeznaczyć budżet przygotowany na promowanie sklepu internetowego? Na szalach stoją dwaj konkurenci: pozycjonowanie i płatna reklama. Który okaże się potężniejszy? Jeśli wybór przyprawia Cię o ból głowy i nie potrafisz podjąć decyzji, być może nie wiesz, jak wiele osób obecnie blokuje reklamy i w efekcie ich nie widzi. Za to pozycje wypracowane poprzez pozycjonowanie zobaczy każdy. Dziś wytłumaczymy Ci, jak to działa. Zapraszamy do lektury!