Rekrutujemy! Zaindeksujemy nowego SEO Speca w naszej ekipie! Zobacz szczegóły i aplikuj czym prędzej .
Jesteś tutaj: Baza wiedzy / Blog i aktualności / Black Friday 2021 - kiedy?

04-11-2021

Black Friday 2021 - kiedy?

Black Friday 2021. Kiedy wypada długo wyczekiwane święto obniżek i wyprzedaży? Jak się do niego przygotować? Jakie produkty wziąć pod uwagę i czego się wystrzegać? Odpowiedzi na te pytania i wiele więcej znajdziecie w naszym artykule.

Black Friday 2021 - kiedy? - SEO blog

Black Friday 2021. Kiedy wypada i skąd tak właściwie wzięło się to “wyprzedażowe święto”? Jakie trendy zakupowe mu towarzyszą, co jest najpopularniejsze i jak nie dać się oszukać? Takiego artykułu jeszcze nie było! Zebraliśmy dosłownie wszystko, co możesz chcieć wiedzieć o Black Friday oraz Cyber Monday. Podpowiadamy też, jak się przygotować, zarówno sprzedawcom, jak i kupującym. Czas na czarny piątek 2021!

Kiedy Black Friday 2021?

Black Friday 2021 wypada dokładnie 26.11.2021. Wiele wyprzedaży i obniżek będzie można spotkać jednak już tydzień, a nawet dwa wcześniej. Szał na okazje jest tak duży, że niektóre sklepy prowadzą sprzedaż promocyjną przez cały miesiąc.

Warto wiedzieć

Black Friday 2021 wypada dokładnie 26.11.2021.

Nie inaczej jest też ze strony kupujących, którzy często skrupulatnie planują swoje zakupy, szukając, przeglądając i porównując przez długie tygodnie. Poza jedną precyzyjną datą, na pytanie kiedy jest Black Friday 2021, można by więc odpowiedzieć równie dobrze, że trwa on przez większość listopada.

Black Friday - historia nietypowego święta

Kiedy powstał Black Friday? Kiedy był pierwszy? O co w nim chodzi i skąd tak właściwie wzięła się nazwa Black Friday? Historia stojąca za tym dniem odpowiada na te pytania najlepiej, a jest przy tym też mocno nietypowa i potrafi zaskoczyć.

Wyprzedażowe święto dotarło do nas zza oceanu. W Stanach Zjednoczonych 26 listopada, czyli Czarny Piątek 2021 to dzień zaraz po największym amerykańskim święcie — Święcie Dziękczynienia. Był to niegdyś ogólnie przyjęty dzień rozpoczęcia sezonu zakupów przedświątecznych.

Ze względu na to, że jest to święto tylko potocznie i nieformalnie, ciężko jednak wskazać, kiedy był tak właściwie pierwszy Black Friday. Skąd się wziął? Na to pytanie można już odpowiedzieć.

Historycy dopatrują się początków czarnego piątku w paradach organizowanych z okazji Święta Dziękczynienia. Na ich zakończenie zawsze pojawiała się platforma ze Świętym Mikołajem, która przypominała, że następne, nadchodzące wielkie święto to Boże Narodzenie. Wówczas (na przełomie XIX i XX wieku) parady te były hojnie sponsorowane przez domy handlowe, które wykorzystywały to wydarzenie jako promocję dla swoich sklepów.

Wraz z tym ogromnym nośnikiem reklamy, jakim była tradycyjna parada, niepisanym standardem dla handlu w USA stało się, że sezon świąteczny zaczyna się właśnie po Święcie Dziękczynienia. I to właśnie tutaj narodziła się tradycja pierwszych świątecznych zakupów zaraz po czwartym czwartku listopada, która z biegiem lat przerodziła się w ogólnoświatowy trend.

Obecnie produkty i prezenty na Gwiazdkę kupuje się czasem zdecydowanie wcześniej, o czym już wspominaliśmy, ale dzień, w którym szczególnie opłaca się to robić to właśnie 26.11.2021 - Black Friday. Kiedy to sklepy są czynne dłużej, a do tego organizują najlepsze wyprzedaże i największe promocje w całym roku.

Black Friday w Polsce - od kiedy?

W Polsce o Czarnym Piątku jest głośno tak naprawdę dopiero od 2015 roku. Co prawda próby przeszczepienia tego konsumenckiego trendu można było spotkać już lata wcześniej, ale o przebiciu się go do świadomości kupujących można mówić dopiero od 6 lat.

Co ciekawe, Polacy już wcześniej zaczynali zakupy świąteczne podobnie jak Amerykanie, końcem listopada. Zazwyczaj o podobnej porze zaczynały się też świąteczne promocje. Od 2015 tendencja ta jest jednak wykorzystywana pod szyldem Czarnego Piątku, który kojarzy się ze świetnymi okazjami i idealnie zaznacza moment rozpoczęcia sezonu.

Black Friday - historia nazwy

1951 rok, wówczas to po raz pierwszy w historii opublikowane zostało określenie czwartego piątku listopada jako Black Friday. Historia tej nazwy, a właściwie jej początek nie ma jednak za wiele wspólnego ze znanym nam dzisiaj czarnym piątkiem.

Zwrot ten pojawił się bowiem po raz pierwszy w dzienniku “Factory Management and Maintenance”, który to traktował o zarządzaniu fabryką. Samo określenie piątku “czarnym” zostało w nim użyte jako nazwa uciążliwej dla zakładów praktyki pracowników, polegającej na wzięciu zwolnienia chorobowego w dzień po Święcie Dziękczynienia. Po to, by mieć długi weekend.

Pomimo pierwszego zaistnienia w historii w takim, a nie innym kontekście, określenie masowych zwolnień chorobowych nie przyjęło się jako Black Friday. Kiedy więc zwrot ten został na dobre przyjęty za niepisane święto promocji i obniżek? Szacuje się, że dopiero w latach 80. XX wieku.

Termin Black Friday zaczął być powszechnie używany za sprawą filadelfijskiej drogówki. Na początku lat 60. XX wieku zaczęła ona używać między sobą tej nazwy jako określenia dnia, w którym, przez święto i paradę, na ulicach panował tragiczny tłok i chaos. Ze względu na negatywne skojarzenie termin ten nie cieszył się uznaniem handlowców. Rozpowszechnił się jednak zbyt szybko i po prostu nie było już odwrotu.

Z upływem lat i wsiąkaniem w świadomość społeczeństwa nowego określenia dla piątku po Święcie Dziękczynienia negatywny wydźwięk stosunkowo szybko się jednak zatracił. Przyćmiły go wszechobecne promocje i okazje, które przychodzą nam dziś do głowy na hasło Black Friday 2021.

decyzje zakupowe black friday

Kiedy Black Friday 2021 przestał być tylko piątkiem

Choć każdy kupujący, na myśl o listopadowych okazjach cenowych będzie miał w głowie Czarny Piątek 2021, to tak naprawdę ciężko jest mówić już tu o tylko jednym dniu. W piątek 26 listopada obniżki będą zapewne najniższe, ale określenie Black Friday zostało już mocno rozciągnięte.

Wiele sklepów stosuje już Black Week, promując swoje okazje jako trwające przez cały tydzień. W Stanach od paru lat pojawia się też Black Thursday, czyli Czarny Czwartek, określający wieczór Święta Dziękczynienia, w który to otwiera się już część sklepów.

W Polsce coraz częściej promocje pod tą niby wskazującą na konkretny dzień nazwą można spotkać już nawet końcem października. Od połowy listopada są one już praktycznie wszędzie. Niezależnie więc od tego, czy zamierzamy kupować, czy sprzedawać (a może to i to?) przygotujmy się jak najwcześniej. Dzięki temu będziemy mieć szanse na lepsze efekty.

Gdzie Polacy kupują najczęściej podczas Black Friday?

W Internecie! Na to wskazują dane z zeszłorocznego badania “Polacy i Black Friday”, przeprowadzonego przez Expertsender. Raport z ów badania donosi między innymi, że w trakcie Black Friday w Internecie zakupy robi przeszło 57,16% Polaków. Liczba ta może nie wydawać się niesamowicie imponująca, ale przybiera znacznie na znaczeniu, jeśli dodamy do niej, że 34,23% z promocyjnych cen zwyczajnie nie korzysta, a 27,63% kupuje tylko i wyłącznie w sieci.

gdzie Polacy kupują na Black Friday - wykres
Źródło

Wystarczy więc odrobina podstawowej matematyki, by zorientować się, że 87% wszystkich zainteresowanych promocjami Klientów, w Czarny Piątek 2021 (jak i zapewne wcześniej), zrobi zakupy w sieci. Część skorzysta co prawda także ze sklepów stacjonarnych, ale nadal, dysproporcja robi niemałe wrażenie. Daje też do myślenia.

Innym wartym wspomnienia faktem jest także to, że w zeszłym roku, przed końcówką listopada, już prawie 2/3 Polaków deklarowało skorzystanie z promocyjnej oferty Black Friday. Na czym polega Czarny Piątek, nie trzeba więc już nikomu tłumaczyć. Świadomość konsumentów jest już spora, a z roku na rok, systematycznie wzrasta.

Jak przygotować się do Black Friday 2021? Kiedy zacząć?

Nie wiemy kiedy czytasz ten artykuł, ale wiemy, że przygotowania warto zacząć wtedy, kiedy Black Friday 2021 jest jeszcze stosunkowo daleko. Im więcej czasu, tym większa szansa na przygotowanie czegoś, czym będziemy mogli prześcignąć konkurencję. Wcześniejsze przygotowanie pozwala też upewnić się, że wszystko jest dopięte na ostatni guzik. To ostatnie polecamy jednak zrobić jeszcze raz na 24 godziny przed samym startem wyprzedaży. Na wszelki wypadek.

Poniżej przedstawiamy najważniejsze naszym zdaniem, mniej lub bardziej oczywiste aspekty, o które koniecznie trzeba zadbać, zanim zacznie się Czarny Piątek 2021. Sprawdź, jak się przygotować!

Od strony technicznej - zadbaj o wydajność

Pierwsza i zarazem jedna ze zdecydowanie najważniejszych kwestii, o które trzeba zadbać. Sprawdź, czy Twój sklep wytrzyma dodatkowe obciążenie. Jeśli masz dane dotyczące zeszłorocznego ruchu, możesz posłużyć się nimi jako wskazówką. Jeśli nie dysponujesz niczym, co mogłoby Ci wskazać na wymagane wartości, załóż co najmniej 2-3 krotność największego dotychczasowego obłożenia.

Warto wiedzieć

Sklep musi nie tylko działać, musi też działać po prostu sprawnie. Nie pozwól, by problemy z wydajnością zaprzepaściły szansę na dodatkowy zastrzyk zamówień.

Sprawdź, czy wszystko jest na swoim miejscu

Druga, równie kluczowa, a często pomijana kwestia. Przed ostatecznym dniem wyprzedaży czy obniżek postaw się w roli kupującego i przejdź przez całą ścieżkę zakupu produktu. Upewnij się, że całość nie tylko działa poprawnie, ale jest także zrozumiała dla odbiorców. Niedopatrzenia w którymś z etapów mogą tutaj skutkować masowym porzucaniem koszyków, a wyłapanie ewentualnych problemów zajmie Ci zaledwie kilka minut. Warto je poświęcić.

Warto wiedzieć

Przejdź przez całą ścieżkę zakupu produktów, które zamierzasz sprzedawać promocyjnie w trakcie Black Friday 2021.

Zadbaj o prezentacje i informacje

Sprawdź, jak zaprezentowane są Twoje produkty. Nie chodzi tu tylko o ich prezentację wizualną, ale także tekstową. Sprawdź, czy wszystkie opisy produktowe są kompletne i zawierają najważniejsze dla Klienta informacje. Upewnij się także, czy wyszukiwanie ich na stronie jest wystarczająco intuicyjne i proste.

Warto wiedzieć

Pamiętaj, że w wyprzedażowym pędzie Klienci twojego e-sklepu będą zachowywać się nieco inaczej. Jeśli nie odnajdą interesujących ich produktów poprzez kilka błyskawicznych kliknięć, mogą uciec do sklepów konkurencji.

Upewnij się, czy udźwigniesz wzrost zamówień

Skoro sprawdzasz działanie sklepu, to sprawdź też, jak ma się Twoja logistyka. Udźwignięcie wzrostu ruchu to jedno, a udźwignięcie wzrostu zamówień - drugie. Upewnij się, że dysponujesz wystarczającymi mocami przerobowymi do obsługi zamówień. Jeśli działasz w dropshippingu lub stosujesz w tej kwestii outsourcing, nie zapomnij skonsultować swoich wyprzedażowych planów z partnerami. Niby oczywiste, ale przypominamy. Czarny Piątek 2021 to gorący okres, nie trudno o pomyłki.

wzrost zamówień black friday

Przy okazji, sprawdźmy też, czy informacja o liczbie produktów dostępnych w magazynie aktualizuje się na bieżąco na stronach produktowych. Lepiej uniknąć nadprogramowo sprzedanych sztuk lub innych błędów. Szczególnie jeśli towar jest wyprzedawany z niską marżą (jest świetną okazją dla Klienta, a dla nas minimalnym zyskiem).

Przygotuj strategię na Black Friday 2021

To już kwestia mocno oczywista. Jeśli chcesz skorzystać z Black Friday jako sprzedawca, konieczna jest strategia. Zrób inwentaryzację (dosłownie lub w przenośni) i zaplanuj skrupulatnie obniżki cen. Jeśli nie masz punktu wyjścia, znajdź produkty, które chcesz przecenić. Może być to asortyment najsłabiej rotujący, mogą być to ostatnie sztuki, może być to też coś, z czego sprzedaży chcesz już z jakiegoś powodu zrezygnować. Nic też nie stoi na przeszkodzie pójściu w drugą stronę, czyli zorganizowaniu promocji na swój najpopularniejszy asortyment. Ty będziesz wiedzieć najlepiej.

Warto wiedzieć

Pamiętaj, że poszczególne promocje możesz umiejętnie rozłożyć w czasie.

Choćby poprzez stopniowanie obniżek lub stopniowe dodawanie kolejnych rabatów. Z każdym kolejnym dniem, przybliżającym Klienta do daty ostatecznej, jaką jest 26 listopada, czyli Czarny Piątek 2021.

Zaplanuj marketing

Podobnie jak powyżej, zaplanuj też marketing. Nie ma co liczyć na to, że Black Friday i garść obniżek załatwi sprawę, to ma dzisiaj każdy. Pomyśl odpowiednio wcześnie nad tym, gdzie będzie reklama i jakie kanały wykorzystasz. Zaplanuj też budżet i nie zapomnij zastanowić się nad tym, jak będą wyglądać wszystkie Twoje reklamy. Google Ads, Facebook Ads, a także wszelkie inne kampanie w mediach społecznościowych, w tym na różnych grupach. Nieco odmienny styl możesz nadać też newsletterowi.

Na co zwrócić uwagę podczas Black Friday?

Na ceny, a dokładniej, na nieuczciwe chwyty marketingowe. Wiemy, że strategie polegające na minimalnych lub całkowicie fałszywych, ale za to rzucających się w oczy, krzykliwych obniżkach potrafią być niesamowicie wręcz skuteczne. Jako sprzedający staraj się jednak mieć na uwadze to, że świadomość konsumenta ciągle rośnie, a Klient trafiający do Ciebie w Black Friday może też wrócić i zostać na dłużej. Wystarczy, że zyskasz jego zaufanie i zapadniesz mu w pamięć (choćby dzięki tej świetnej okazji, którą u Ciebie dorwał). Poprzez takie reklamowe sztuczki możesz więc więcej stracić niż zyskać.

Ku przestrodze dla kupujących

Fałszywe obniżki to sztuczka stara jak cały marketingowy świat. Wszystko wskazuje jednak na to, że w Black Friday, ogarnięci zakupowym szałem, dalej dajemy się na nią nabrać. Raport “Świąteczny Barometr Cenowy” Deloitte pokazuje dobitnie, jak bardzo symboliczne były w niektórych kategoriach obniżki oferowane w Black Friday.

Monitorowaliśmy strategie sprzedawców już na tydzień przed Black Friday. (...), różnica w obniżonych cenach analizowanych kategorii produktów wynosiła średnio 3,35 proc. W ubiegłym roku było to 4 proc., a dwa lata temu 3,5 proc. (...) możemy mówić, że de facto w Black Friday wartość badanego koszyka produktów się nie zmieniła.

Pamiętajmy jednak, że to wartości statystyczne, a na realne, korzystne obniżki nadal da się trafić. Trzeba tylko sprawdzać, jakie były prawdziwe ceny przed Black Friday. Co ciekawe, znacznie lepiej jest w niektórych kategoriach produktów. W zeszłym roku największe spadki dotyczyły smartwatchy i sięgnęły 24-26 proc.

Na jakie produkty warto zwrócić uwagę?

Na wszelką elektronikę. To ona cieszy się zazwyczaj największą popularnością. To ona jest też najhojniej przeceniania w trakcie Black Friday 2021. Kiedy inne kategorie produktów są przeceniane realnie o zaledwie kilka procent, tutaj możemy trafić na prawdziwe okazje.

Robiąc zakupy w Czarny Piątek 2021, warto zwrócić szczególną uwagę na:

  • komputery stacjonarne
  • laptopy
  • smartfony
  • tablety
  • telewizory
  • projektory
  • konsole do gier
  • sprzęt AGD
  • różnego rodzaju gadżety
  • odzież i obuwie

Kiedy Polacy najczęściej robią zakupy?

Wróćmy jeszcze na chwilę do wspomnianego już wcześniej badania “Polacy i Black Friday”. Co ciekawe, wykazało ono, że zakupy w trakcie Black Friday preferuje tylko 22,4% respondentów. 44,5% biorących udział w ankiecie traktuje już Czarny Piątek jako jedną z wielu okazji do zrobienia zakupów w korzystnych cenach. Pozostałe 33,1% uważa z kolei, że oferty tego typu nie mają dla nich żadnego znaczenia.

kiedy wolisz robić zakupy - wykres
Źródło

Warto wiedzieć

Wniosek: Polacy są z reguły ostrożnymi i świadomymi konsumentami. Nie dają się łatwo porwać szałowi przecen, szczególnie gdy dokonują zakupów z zacisza własnego domu, w Internecie.

Jeśli chcesz więc wykorzystać czwarty piątek listopada jako okazję na zastrzyk zamówień, postaraj się o naprawdę solidną ofertę. Zaproponuj realne obniżki i znajdź coś, czym możesz się wyróżnić. Inaczej możesz stracić drzemiący w tym dniu potencjał. W końcu, po co Ci ruch jeśli nie będzie konwersji?

Black Friday a Cyber Monday

Powiedzieliśmy już, kiedy jest Black Friday 2021, przedstawiliśmy też już praktycznie wszystko, co można o nim powiedzieć. A kiedy jest Cyber Monday? No i o co w nim tak właściwie chodzi? Gdzie leży różnica?

Cyber Monday, a po polsku Cyberponiedziałek to pierwszy poniedziałek po Święcie Dziękczynienia. Podobnie jak Czarny Piątek, jest on dniem słynącym z obniżek i wyprzedaży, ale tylko tych internetowych. Jest to bowiem “święto”, które powstało jako alternatywa dla Black Friday. Korzystają na nim przede wszystkim mniejsze sklepy internetowe, które nie mają szans w konkurowaniu z największymi graczami we wcześniejszy Czarny Piątek.

Koncepcja Cyberponiedziałku również ma swoje korzenie w Stanach, jest jednak znacznie młodsza. Po raz pierwszy pojawiła się w 2005 roku, ale, ze względu na popularność wcześniejszego Black Friday i funkcjonowanie w Internecie, rozpowszechniła się znacznie szybciej.

Co ciekawe, w Cyber Monday największą popularnością wśród kupujących cieszy się obuwie i odzież. Rozchwytywana przez Black Friday i cały “Black Weekend” elektronika schodzi na drugi plan. Planując promocje na Czarny Piątek 2021, rozważ też skorzystanie z coraz to bardziej przebijającego się na polskim rynku Cyber Monday.

Oszustwa podczas Black Friday

Wszechobecne okazje zakupowe, limitowane czasowo oferty, ogromny ruch i duże emocje. Tak w kilku słowach można będzie zapewne opisać sytuację podczas Black Friday 2021. Kiedy zacznie się już największe zakupowe szaleństwo i rzucimy się w wir okazji, nie zapominajmy jednak o bezpieczeństwie. Czarny Piątek to okazja nie tylko dla kupujących i sprzedających, to także gratka dla oszustów. Zadbaj o zabezpieczenia i nie daj się oszukać!

Jednym z najczęstszych oszustw jest podszywanie się pod firmy. Zarówno w wiadomościach mailowych, jak i w SMS-ach czy poprzez klonowanie całych stron internetowych. Pamiętaj więc, by nie klikać w żadne linki przychodzące do Ciebie w wiadomościach. Szczególnie jeśli mają być one powiązane z płatnościami.

Zawsze sprawdzaj poprawność linku sklepu czy strony internetowej, na której masz dokonać zakupu lub sfinalizować płatność. Polecamy też sprawdzać, czy sklep, w którym chcemy coś kupić, posiada certyfikat SSL. Jego brak to jedna z największych i najbardziej oczywistych czerwonych flag.

Warto wiedzieć

Nigdy nie korzystaj z bezpośrednich linków do opłacenia transakcji!

Z roku na rok oszuści uciekają się do coraz to bardziej wyrafinowanych i trudniejszych w wychwyceniu praktyk. Niestety, żadna wiedza ani oprogramowanie nie chroni nas tutaj w pełni. Zwłaszcza wtedy, gdy do gry wchodzą emocje. Pamiętajmy, by zachować ostrożność i nie myśleć, że jesteśmy ponad tym. Szczególnie podczas dni takich jak zbliżający się Black Friday 2021. Kupujmy i sprzedawajmy odpowiedzialnie!

Reasumując:

Z naszego artykułu dowiedziałeś/aś się, że:

  1. Black Friday 2021 to największe w roku święto promocji i wyprzedaży, które wypada zawsze w piątek po Święcie Dziękczynienia.
  2. Czarny Piątek 2021 wypada w tym roku 26 listopada (26.11.2021).
  3. Historia Black Friday sięga lat 50-tych XX wieku i jest związana bezpośrednio z paradami organizowanymi z okazji Święta Dziękczynienia.
  4. Obecnie coraz częściej, zamiast wyłącznie o Black Friday można usłyszeć o "Black Thursday", "Black Weekend" lub całym "Black Week".
  5. Działania marketingowe budowane wokół Czarnego Piątku dobrze jest zacząć już w pierwszych tygodniach listopada.
  6. W trakcie Black Friday zakupy w Internecie robi prawie 60% konsumentów. 2/3 Polaków deklaruje, że skorzysta z promocyjnych cen.
  7. Przy przygotowywaniu sklepu internetowego do Black Friday 2021 warto sprawdzić: wydajność serwerów i możliwości logistyczne, prezentację produktów oraz działanie wszystkich elementów ścieżki zakupowej.
  8. Zdecydowanie warto też przygotować strategię działania. Zaplanuj marketing i zadbaj o jak najlepszy UX (z naciskiem na prostotę i intuicyjność).
  9. Fałszywe obniżki cen mogą skutecznie zniechęcić Twoich Klientów, nie stosuj ich (a kupując nie daj się na nie naciąć - sprawdzaj wcześniejsze ceny!).
  10. Jeśli chcesz uzyskać wzrost zamówień, przygotuj dla Klientów solidną ofertę — zaproponuj prawdziwe okazje.
  11. Elektronika, gadżety, AGD, odzież i obuwie to kategorie produktowe, które cieszą się największą popularnością w Czarny Piątek 2021.
  12. Cyber Monday to poniedziałek po Black Friday. To dzień internetowych wyprzedaży i kolejna okazja na dodatkowy ruch. Możesz ją wykorzystać!
  13. Black Friday to wzmożona aktywność oszustów. Uważaj na podejrzane linki w wiadomościach i duplikaty stron internetowych. Sprawdzaj poprawność adresów URL i obecność certyfikatów SSL na odwiedzanych stronach.

Naprodukowaliśmy się nie lada. A czy szczena opada? (D)oceń nas!

Aktualna ocena:

4.74 / 5

Liczba ocen: 28

Twoja ocena:

Przeczytaj również:

Kampanie Marketingowe
(Kolejne) 250 000 zł na marketing – podsumowanie sprzedażowe 2023 - SEO blog
Kampanie Marketingowe
Audyt newslettera – mój przepis na wysoki Open Rate - SEO blog

Społeczność

SEO Samodzielni

Wszystkie treści tworzymy z myślą o naszej społeczności SEO Samodzielnych. Dołączysz do nas?

Dołącz do społeczności

Kurs SEO

Przygotowaliśmy poukładane, praktyczne, wyczerpujące temat, po prostu kompleksowe artykuły o pozycjonowaniu.

Kurs SEO Samodzielni
Eksploracja kohort w GA4 - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Pokrywanie się segmentów w GA4 - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Eksploracja sekwencji ścieżki w GA4 - SEO Samodzielni

SEO na luzie

Historia Twojego sukcesu może zacząć się dziś. Odbierz darmową analizę Twojej strony.

Bezpłatna oferta
  • Odezwiemy się w 24h
  • Otrzymasz analizę strony i porównanie z konkurencją
  • Przygotujemy strategię SEO dla Twojego biznesu
  • Pokażemy Ci na przykładach, jak wygląda współpraca i raporty miesięczne
  • Otrzymasz ofertę w formie video, współpraca od 1999 zł/mc