Rekrutujemy! Zaindeksujemy nowego SEO Speca w naszej ekipie! Zobacz szczegóły i aplikuj czym prędzej .
Jesteś tutaj: Baza wiedzy / Kurs SEO Samodzielni / Autorytet domeny - jak sprawdzić moc linków?

17-12-2021

Autorytet domeny - jak sprawdzić moc linków?

Nie ilość a jakość, tak można by podsumować w czterech słowach dzisiejszy link building. Tylko jak tę jakość sprawdzić? Odpowiedź kryje w sobie przede wszystkim moc i autorytet domeny.

Autorytet domeny - jak sprawdzić moc linków? - SEO blog

Moc linku lub inaczej “link juice” to w najprostszych słowach wartość odnośnika pod względem SEO. To siła, z którą dany link podnosi ocenę linkowanej strony “w oczach” algorytmów Google. Jak sprawdzić moc linków? Jest na to kilka sposobów, ale punktem wyjściowym jest autorytet domeny oraz inne towarzyszące mu wskaźniki. Z tej części SEO Samodzielnych dowiesz się, czym jest moc domeny, poznasz najważniejsze wskaźniki domen, takie jak tytułowy autorytet, oraz dowiesz się jak ocenić moc linków. W skrócie: nauczysz się szacować wartość linków, co pomoże Ci planować efektywny link building.

Spis treści:

  1. Skąd wzięła się wartość linku, czyli o algorytmie PageRank
  2. Autorytet domeny a PageRank
  3. Czym jest moc domeny?
  4. Dlaczego warto umieć ocenić moc domeny?
  5. Autorytet domeny czy raczej… podstrony?
  6. Zewnętrzne wskaźniki domen
  7. Od czego zależy jakość linku?
  8. Jak ocenić moc domeny?
  9. Dygresja: wygląd strony a jej autorytet
  10. Podsumowując

Powiązane:

Co to jest link building?

Skąd wzięła się wartość linku, czyli o algorytmie PageRank

PageRank to opatentowana przez Google metoda (algorytm) oceny stron internetowych. To rozwiązanie, które jako pierwsze zaczęło uwzględniać odnośniki w ocenie witryn. To właśnie od niego zaczął się link building. Wcześniej jedyną motywacją do zamieszczenia linku w sieci była czysta chęć polecenia bądź pokazania czegoś innym użytkownikom. Po jego wprowadzeniu linki zaczęły mieć wartość.

W uproszczeniu (i w swojej pierwotnej wersji) algorytm ten opierał swoje działanie na założeniu “im więcej linków przychodzących, tym większa wartość strony”. Swoją drogą Polacy byli w tym najlepsi na świecie :) Oraz analogicznie, im więcej wysoko ocenionych linków, tym większa moc domeny, czyli i większa wartość wychodzących z niej linków.

Wartość PageRank (PR), widoczna jeszcze do 2016 roku (choć nieaktualna) w narzędziach Google, była więc niegdyś kluczowym wskaźnikiem w pozyskiwaniu odnośników. Chcąc sprawdzić, czy warto starać się o link z jakieś domeny, sprawdzaliśmy po prostu jej PR.

Wraz z rozpowszechnianiem się spamerskich sposobów pozycjonowania, PageRank przestał jednak wystarczać. Google zaczęło wprowadzać kolejne aktualizacje mające ukrócić Black Hat SEO i ulepszyć to, jak oceniana jest moc domeny.

Z czasem firma wycofała też widoczność wartości PR ze swoich narzędzi, choć, według pracowników Google udzielających się na rzecz społeczności SEO, po dziś dzień jest on jednym z elementów dobierania wyników, ale został wysoko rozwinięty.

Więcej na temat PageRank i wszystkich update’ów znajdziesz w części Aktualizacje algorytmu Google - kompendium wiedzy.

Autorytet domeny a PageRank

W ocenie tego jak kształtuje się moc domeny, PageRank przestał być użyteczny lata temu, zresztą nie mamy już nawet jak go sprawdzić. Teraz, pracując nad SEO, wykorzystuje się zazwyczaj różne wskaźniki domen, opracowane przez zewnętrzne firmy, np. autorytet domeny (Domain Authority).

Nie zapominajmy jednak o tym, że u podstaw wszystkich metod ustalania mocy domeny przekazywanej poprzez linki leży właśnie PageRank. To jego funkcjonowanie jest podstawą do tworzenia schematów działania algorytmów i opracowywania wskaźników. Wiedza na temat tego “tła historycznego” pozwala lepiej zrozumieć zagadnienie i unikać częstych błędów.

Czym jest moc domeny?

Moc domeny nie doczekała się jak dotąd żadnej jednolitej definicji. Można ujmować ją na wiele sposobów, ale najprościej będzie powiedzieć po prostu, że jest to hipotetyczna wartość jakości serwisu pod kątem SEO / wyszukiwarek. Im ta wartość wyższa dla danej domeny, tym większy wpływ na widoczność mają wychodzące z niej linki.

Oczywiście, ani Google, ani żadna inna wyszukiwarka nie udostępnia już żadnych konkretnych wartości pokazujących moc domeny. Co więcej, możliwe, że wartości te nie są nawet przydzielane, tj. nie sprowadza się ich do jednej oceny, a raczej stosuje w zamian wiele złożonych porównań.

To dlatego powstają wspomniane już zewnętrzne wskaźniki domen, nad którymi nieustannie pracują specjaliści firm takich jak Ahrefs, Majestic czy Moz. Są one obecnie jedynym sposobem na to, by sprowadzić moc domen do pojedynczej wartości.

Dlaczego warto umieć ocenić moc domeny?

Głównie dlatego, że, pomimo gwałtownego wzrostu znaczenia optymalizacji w pozycjonowaniu, linki zewnętrzne i link building dalej są w SEO po prostu ważne. Idąc dalej, nie da się pozyskiwać skutecznie linków, nie wiedząc, od czego zależy ich wartość czy jak ją oszacować.

Zapamiętaj

Link building jest z reguły drogi i czasochłonny. Zanim zaczniemy w niego inwestować, warto więc solidnie odrobić lekcję i być zwyczajnie, dobrze przygotowanym.

Pozyskiwanie linków bez podstawowej wiedzy na temat tego, czym jest moc czy autorytet domeny to w najlepszym wypadku częściowa skuteczność. W najgorszym — strata czasu i pieniędzy.

To trochę tak, jakbyś chciał/a zbierać grzyby nic o nich nie wiedząc. Parę podstawowych zasad zazwyczaj pozwoli Ci uniknąć problemów, ale, dla naprawdę dobrych efektów trzeba wiedzieć więcej. Zdecydowanie więc lepiej jest się do tego solidnie przygotować (lub wziąć ze sobą kogoś, kto się zna).

Autorytet domeny czy raczej… podstrony?

Autorytet domeny (czy też jej “moc”) to wartość ogólna, uśredniona, dotycząca całego serwisu internetowego. W ocenie opłacalności poszczególnych linków pod uwagę należy więc brać ją tylko orientacyjnie, pod kątem selekcji stron do naszej kampanii linkbuildingowej. Przy ocenie potencjału konkretnych linków liczy się już moc indywidualnych podstron. Co więcej, jest ona wręcz kluczowa.

Wyjaśnijmy to na przykładzie:

Załóżmy, że mamy domenę X i domenę Y, pod którymi znajdują się dwa różne serwisy o tej samej tematyce.

Wszystkie linki przychodzące w tych serwisach kierują do stron głównych.

X ma bardzo mocny profil linków wewnętrznych i zewnętrznych. Y - kilkakrotnie słabszy (mniej linków o wyraźnie gorszej jakości).

W domenie X możemy pozyskać link nr 1, z podstrony oddalonej od strony głównej o kilkanaście kliknięć. Z domeny Y, link nr 2, z podstrony znajdującej się bezpośrednio w głównej nawigacji.

Moc domeny będzie oczywiście większa w przypadku serwisu X, ze względu na mocniejszy profil linków. Ale co z mocą linku?

Więcej wartości będzie miał wbrew pozorom link nr 2. Dlaczego? Wszystko ze względu na to, że będzie on pochodził ze strony znacznie lepiej kumulującej link juice, autorytet, przekazywany z backlinków strony głównej poprzez bezpośredni link wewnętrzny.

Link nr 1 będzie umieszczony zbyt daleko (w strukturze linkowania wewnętrznego) od mocnej i zbierającej linki zewnętrzne strony głównej. Nie będzie więc przenosił już mocy domeny.

Oczywiście jest to sytuacja czysto teoretyczna i duże uproszczenie, ale mamy nadzieję, że rozumiesz już zasadę. Im większa akumulacja mocy linków na podstronie, tym mocniejsze wychodzące z niej linki.

Zewnętrzne wskaźniki domen

Chcąc ocenić dzisiaj moc domeny / strony (a więc i moc potencjalnego linku) mamy do dyspozycji metody analizy on-page i profilu linków. Mamy też jednak zewnętrzne wskaźniki domen. Oprócz nich, istotne jest też uwzględnienie tego, jak umieszczony będzie odnośnik, ale o tym piszemy niżej. Najpierw przyjrzyjmy się wskaźnikom.

Profil linków a autorytet domeny

Żadna metryka mierząca jakość czy wartość domeny nigdy nie oddaje jej perfekcyjnie. Wszystkie wskaźniki domen są mniej lub bardziej udanymi próbami ujęcia tego, co pokazywał dawniej PageRank. Nikt nie ma więc żadnej pewności co do tego, że stojąca za danym wskaźnikiem metoda oceny jest zgodna z tym, co robi Google.

Wskaźniki domen należące do firm trzecich często bywają też po prostu nieaktualne. Mogą być więc zawodne i nie należy ufać im bez zastanowienia.

Głównym i zarazem najpewniejszym wskaźnikiem pozwalającym oszacować moc domeny (i linku) będzie zawsze analiza profilu linków, linkowania wewnętrznego i on-page SEO serwisu. Warto zwracać też uwagę na widoczność i ruch, ale o tym wszystkim piszemy szerzej poniżej.

Domain Rating

Wskaźnik Domain Rating (DR) to parametr opracowany przez Ahrefs, mieszczący się w skali 1-100. Jest oceną jakości domeny pod kątem linkowania. W obliczaniu wartości Domain Rating brane pod uwagę są przede wszystkim backlinki domeny i związane z nimi czynniki, takie jak ich ilość i jakość. Uwzględniane są jednak też czynniki on-site.

To wskaźnik, który warto brać pod uwagę jako jeden z elementów oceny przy pozyskiwaniu linku. Dość rzetelny i co ważne, stosunkowo często aktualizowany (Ahrefs dba o aktualność swoich baz danych).

Zapamiętaj

Wartość Domain Rating strony możesz sprawdzić w narzędziu Ahrefs lub na stworzonej w tym celu darmowej podstronie: https://ahrefs.com/pl/website-authority-checker.

autorytet domeny - Domain Rating

Domain Authority

Domain Authority (DA), czyli autorytet domeny to zdecydowanie najbardziej znany z zewnętrznych wskaźników. Opracowany przez Moz i mieszczący się w przedziale od 1 do 100. Wskazuje autorytet, czyli rankingową moc domeny.

Wartość Domain Authority wyliczana jest, podobnie jak przy parametrze DR, przede wszystkim na podstawie ilości i jakości zewnętrznych linków przychodzących do domeny. Poszczególnych elementów składowych oceny (“czynników rankingowych”) jest jednak wg. firmy, ponad 40. DA również jest powszechnie uważany za jeden z najrzetelniejszych zewnętrznych wskaźników domen.

Zapamiętaj

Domain Authority dowolnej strony możesz sprawdzić zakładając darmowe konto Moz. Możesz też skorzystać z bezpłatnej wtyczki do przeglądarki — MozBar.

autorytet domeny - Domain Authority

Page Authority

Page Authority (PA) to kolejne dziecko firmy Moz. To wskaźnik bardzo zbliżony do opisanego powyżej DA.

Główną różnicą pomiędzy DA a PA jest to, że Page Authority dotyczy konkretnej podstrony, a nie całej domeny. Nie bierze też pod uwagę częstotliwości występowania fraz kluczowych oraz optymalizacji i jakości treści, uwzględnianych przez autorytet domeny.

Jego wartość zależy tylko i wyłącznie od profilu linków ocenianej podstrony. Ze względu na to, przydaje się więc w ocenie mocy potencjalnych odnośników zewnętrznych z konkretnego serwisu. Można wykorzystać go choćby, do porównywania ze sobą różnych blogów tematycznych, z których chcemy pozyskać wpisy sponsorowane.

Zapamiętaj

Page Authority sprawdzisz tak samo jak Domain Authority. Na Moz.com, po założeniu konta, lub za pomocą wtyczki MozBar.

autorytet domeny - Page Authority

Trust Flow

Trust Flow (TF), czyli dosłownie “Przepływ zaufania” to wskaźnik opracowany przez firmę Majestic. Jego celem jest wartościowe pokazanie wiarygodności strony / domeny. Parametr TF może przybierać wartości 1-100. Mierzy przede wszystkim jakość serwisu, uwzględniając w tym także analizę linków.

Dla określania TF liczy się nie tylko analiza widoczności i elementów on-site, ale także odnośników. W uproszczeniu, im więcej wartościowych linków zewnętrznych (o wysokim TF) kieruje do domeny (im mocniejszy profil linków), tym wyższa będzie jej wartość Trust Flow.

Trust Flow kilku adresów możesz sprawdzić w wersji demo narzędzia Site Explorer firmy Majestic. Dostęp do szczegółowych danych i nieograniczonej analizy pod kątem wskaźnika wymaga jednak dostępu do płatnej wersji narzędzia.

autorytet domeny - Trust Flow

Citation Flow

Citation Flow (CF) to drugi wskaźnik stworzony przez Majestic. W przeciwieństwie do parametru TF pomija on jednak kompletnie jakość linków czy stron, skupia się wyłącznie na popularności linków. Im więcej linków, niezależnie od ich pochodzenia, tym wyższa wartość CF (może ona mieścić się pomiędzy 1 a 100).

Jeśli link building jest prowadzony zgodnie ze sztuką, wartości Citation Flow i Trust Flow powinny rosnąć równomiernie. CF zawsze będzie wyższy, choćby ze względu na trudność pozyskiwania wartościowych linków. Duża dysproporcja może jednak wskazywać na dużą ilość spamerskich odnośników, pochodzących z niskiej jakości serwisów.

Wartość CF można sprawdzić analogicznie do wartości TF, w narzędziach Majestic.

Authority Score

Skoro omawiamy wskaźniki domen, to wspomnieć trzeba jeszcze o Authority Score (AS) opracowanym przez Semrush. To złożony wskaźnik prezentujący autorytet domeny. Uwzględniający w sobie ogólną jakość witryny i jej SEO (on-site, linki, widoczność i ruch organiczny). Skala oceny AS to 0-100.

Sprawdzenie wyniku Authority Score domeny jest możliwe tylko w narzędziach Semrush.

Od czego zależy jakość linku?

Powiedzieliśmy już wcześniej, że autorytet domeny często nie jest wystarczający jeśli chodzi o ustalenie potencjalnej wartości / jakości / mocy linku. To aspekt istotny w doborze stron, z których chcemy pozyskiwać odnośniki. Dla samej oceny czy porównania między sobą linków ważniejsza jest moc konkretnej podstrony, a właściwie, przeanalizowanie jej pod kilkoma kątami.

Na ostateczny autorytet domeny / strony, tj. wartość przekazywaną w linku wychodzącym, wpływają:

  1. Autorytet linkującej domeny / strony — w zależności od obranego podejścia, mierzony poprzez wskaźniki domen, ustalany analizą on-page SEO, profilu linków, widoczności lub ruchu w domenie.
  2. Powiązanie tematyczne linkującego serwisu — nawet najwyższy autorytet może nie przełożyć się na wartość linku, jeśli będzie on zamieszczony na stronie kompletnie niezwiązanej tematycznie z linkowanym serwisem. Linki powinny być zamieszczane naturalnie, tak, by ich pojawienie się było zasadne dla treści.
  3. Lokalizacja linku na podstronie — odnośniki znajdujące się bezpośrednio w treści są z reguły bardziej wartościowe od linków umieszczanych w stopkach czy nawigacji. Wiążę się to zazwyczaj z powiązaniem tematycznym.
  4. Anchor text — tekst zakotwiczenia linków wpływa bezpośrednio na przekazywaną przez nie moc. Trzeba jednak pamiętać, że nadmiar identycznych anchorów może być szkodliwy. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, sprawdź co to jest anchor i jego rodzaje.
  5. Otoczenie linku — analogicznie do umieszczenia na stronie, link wewnątrz unikalnego artykułu specjalistycznego będzie miał większą wartość niż link w stopce.

Ustalasz moc domeny lub linku? Pamiętaj o koszcie pozyskania!

Kwestia czysto praktyczna. Szukając miejsc do link buildingu, poza wszystkimi wymienionymi parametrami i czynnikami wyznaczającymi autorytet domeny, trzeba brać też pod uwagę koszt pozyskania odnośników.

Co z tego, że potencjalny link będzie miał świetną jakość, jeśli pozyskanie go będzie kosztować nas kilkukrotnie więcej (pracy lub pieniędzy) niż pozyskanie kilku innych, nieco słabszych?

Jeśli planujemy linkowanie zewnętrzne, to w ocenie, razem z “techniczną” wartością linku musimy uwzględnić też wartość subiektywną, odniesioną do naszego budżetu i mocy przerobowych. Innymi słowy: jakość linku jest najważniejsza, ale SEO musi się też po prostu opłacać.

Jak ocenić moc domeny?

Skoro przedstawiliśmy już wszystkie składowe budujące tzw. autorytet czy też moc domeny, pochylmy się jeszcze nad praktyką, czyli tym jak wpleść tę wiedzę w pozyskiwanie linków do witryny. Jak sprawdzić, czy dany link jest warty pozyskania?

Z reguły, w link buildingu, zależy nam zawsze na zbudowaniu możliwe jak najbardziej wiarygodnego profilu linków (co nie zawsze pokrywa się z jego mocą). Nie ma jednak jednej w 100% skutecznej metody weryfikacji domen. Praktycznie każda agencja czy każdy specjalista SEO ma swoje sposoby, ale nie da się powiedzieć “rób w ten sposób, tak będzie na pewno dobrze”.

To, co my stosujemy u naszych Klientów, ze względu na kompletnie inaczej prowadzony proces czy automatyzację może kompletnie nie sprawdzić się u Ciebie i vice versa. W ocenie autorytetu domeny / podstrony pod kątem linkowania warto po prostu zachować zdrowy rozsądek, no i oczywiście, podpierać się solidną teorią.

Oto kilka praktycznych porad pod kątem oceny domen do linkowania:

  1. Wskaźniki domen nie są wartościami pewnymi, traktuj je jako wskazówkę i nie decyduj na podstawie jednego parametru, patrz na kilka różnych.
  2. Poza wskaźnikami zewnętrznymi zwracaj uwagę na ruch na stronach oraz ich widoczność.
  3. Nie ignoruj tematyki domen, im ściślejsze powiązania tematyczne, tym mocniejsze linki.
  4. Sprawdź strukturę linkowania wewnętrznego i zewnętrznego serwisu, jeśli strona linkuje bardzo intensywnie na zewnątrz, to jej duży autorytet przestaje mieć znaczenie (kolejny wychodzący z niej link nie przekaże za wiele mocy).
  5. Nie szukaj “najlepszego linku”, skup się na linkach o po prostu dobrej, satysfakcjonującej Cię jakości, a co za tym idzie…
  6. Pamiętaj, że planujesz link building w czasie, za pół roku czy rok też trzeba będzie skądś linkować.
  7. Poszukując domen pod linkowanie, staraj się oszacować realność / koszt ich pozyskania. Moc domeny nie ma znaczenia, jeśli nie ma szans na to, by umieścić na niej link.
  8. Pamiętaj, że każdy kolejny odnośnik do Twojej strony pozyskiwany z tej samej domeny przekazuje mniej mocy. Liczba domen linkujących poprzez odnośniki z parametrem URL dofollow ma w link buildingu kluczowe znaczenie.
  9. Nie zapominaj o sposobie zamieszczenia potencjalnych linków (treści okalającej, zakotwiczeniu i atrybutach URL).
  10. Sprawdź linki zewnętrzne swojej konkurencji, to często świetna wskazówka :)

By sprawdzić wskaźniki domen i inne ich parametry potrzebne będą Ci oczywiście różne narzędzia SEO. Z praktyki jednak polecamy przede wszystkim Ahrefs Batch Analysis. Bardzo wygodna opcja, szczególnie do pierwszej selekcji zebranych stron.

Dygresja: wygląd strony a jej autorytet

Czy to, jak wygląda linkująca strona, ma wpływ na moc pozyskanego z niej linku? Skądże. Po co więc o tym wspominać? Jest kilka powodów.

Pomimo braku czysto funkcjonalnych, technicznych przesłanek ku uwzględnianiu wyglądu domeny w ocenie pod kątem linkowania, czasem warto rzucić na to okiem. Oczywiście, możemy traktować sprawę prosto, wyznając zasadę “link to link”. Możemy jednak mieć też z tyłu głowy to, że SEO jest dzisiaj często powiązane z Public Relations firmy i działaniami brandingowymi.

To, jak będzie prezentował się link odsyłający do strony firmowej, może mieć więc często znaczenie. I to całkiem spore.

Na poziomie samodzielnego SEO, jeśli linkujesz z artykułów gościnnych czy sponsorowanych, to warto by były one zamieszczane w dobrze prezentujących się miejscach. Dobrze też, by sama treść, z której pozyskujesz linki, współgrała z komunikacją Twojej marki. Wówczas może działać na jej korzyść.

Istotne jest też to, żeby linkować ze stron odpowiednio zoptymalizowanych. Jeśli strona już po otwarciu w przeglądarce wygląda mocno podejrzanie, to prawdopodobnie nie będzie cieszyć się też i wysokim autorytetem w oczach Google. Poza tym dochodzą też kwestie takie jak szybkość ładowania czy poprawność indeksacji, często powiązane właśnie z warstwą wizualną, ilością i rodzajem reklam w serwisie itd.

W skrócie: Jeśli strona wygląda podejrzanie lub jest przestarzała, to istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że nie warto z niej linkować. Link z takiego miejsca może być też niekorzystny dla wizerunku pozycjonowanego serwisu.

Podsumowując

Od momentu wycofania publicznej wartości PageRank, ocena autorytetu czy też mocy domeny jest prawdziwą studnią bez dna. Praktycznie każdy, kto działa w branży ma w tym temacie swoje zdanie.

Sprawdzanie mocy linków, które zamierzamy pozyskiwać w ramach link buildingu, jest jednak podstawą jego skuteczności. To dlatego znajomość teorii i paru podstawowych metod jest zwyczajnie niezbędna.

Nie podaliśmy tutaj dokładnej recepty na ocenę mocy linku, bo recepta taka po prostu nie istnieje. A już na pewno nie jest uniwersalna. Mamy jednak nadzieję, że dzięki zdobytej tu wiedzy i naszym poradom będziesz w stanie skutecznie oceniać moc domen.

Chcesz o coś dopytać? A może nurtuje Cię jakiś temat, którego jeszcze nie ma w naszym kursie? Odezwij się do nas na grupie SEO Samodzielni na Facebooku!

Z tego artykułu dowiedziałeś się:

  • Czym jest autorytet domeny
  • Jakie są wskaźniki oceny wartości domeny
  • Jak uwzględnić autorytet i wskaźniki domeny w link buildingu

Naprodukowaliśmy się nie lada. A czy szczena opada? (D)oceń nas!

Aktualna ocena:

4.81 / 5

Liczba ocen: 21

Twoja ocena:

Przeczytaj również:

Kurs SEO Samodzielni
Eksploracja kohort w GA4 - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Pokrywanie się segmentów w GA4 - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Eksploracja sekwencji ścieżki w GA4 - SEO Samodzielni

Społeczność

SEO Samodzielni

Wszystkie treści tworzymy z myślą o naszej społeczności SEO Samodzielnych. Dołączysz do nas?

Dołącz do społeczności

Kurs SEO

Przygotowaliśmy poukładane, praktyczne, wyczerpujące temat, po prostu kompleksowe artykuły o pozycjonowaniu.

Kurs SEO Samodzielni
Eksploracja kohort w GA4 - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Pokrywanie się segmentów w GA4 - SEO Samodzielni
Kurs SEO Samodzielni
Eksploracja sekwencji ścieżki w GA4 - SEO Samodzielni

SEO na luzie

Historia Twojego sukcesu może zacząć się dziś. Odbierz darmową analizę Twojej strony.

Bezpłatna oferta
  • Odezwiemy się w 24h
  • Otrzymasz analizę strony i porównanie z konkurencją
  • Przygotujemy strategię SEO dla Twojego biznesu
  • Pokażemy Ci na przykładach, jak wygląda współpraca i raporty miesięczne
  • Otrzymasz ofertę w formie video, współpraca od 1999 zł/mc