Keywords Tool Planner i jego zalety

Pozycjonowanie
Keywords Tool Planner i jego zalety

Keywords Tool Planner pozwala na ocenę tego, które ze związanych z naszą działalnością słów lub fraz kluczowych będzie w kampanii opłacalne. Planer słów kluczowych ocenia atrakcyjność frazy poprzez informacje o częstotliwości ich wyszukiwań oraz proponuje również inne słowa kluczowe, które mogą być dla nas przydatne. W ten sposób możemy świadomie nadać kierunek naszym działaniom, zawężając słowa kluczowe oraz ustalając rozsądny budżet kampanii.

Gdzie znaleźć Keywords Tool Planner?

Wiele zainteresowanych tym narzędziem osób rozpoczyna swoją przygodę od pytania, gdzie znaleźć Keywords Tool Planner i jak uzyskać dostęp do jego funkcji. Planer słów kluczowych dostępny jest na stronie Google AdWords. Aby móc z niego skorzystać, należy zalogować się na swoje konto Google.

Jeśli dopiero tworzymy swoje konto AdWords, to automatycznie jest nam proponowane utworzenie płatnej kampanii. Warto wiedzieć, że można ten etap ominąć, rezygnując z oferty. Keywords Tool Planner od Google jest sam w sobie darmowym narzędziem.

Jak korzystać z planera słów kluczowych?

Możliwości znalezienia dla siebie odpowiednich słów lub fraz kluczowych jest kilka. Możemy wyszukiwać nowe propozycje słów w oparciu o dotąd używane lub wprowadzić adres swojej witryny, by Keywords Tool Planner zaproponował własne. Innym rozwiązaniem jest wprowadzenie określonej frazy, by sprawdzić jej popularność. Rozsądniejszym jest wybieranie fraz, które nie należą do tych najbardziej popularnych – o wiele trudniej jest się wśród nich przebić.

Warto wiedzieć, że planer słów kluczowych umożliwia nam szybkie zapoznanie się z szacowanym budżetem kampanii AdWords, jeśli takowej się podejmiemy. Keywords Tool Planner jest także przydatnym narzędziem przy planowaniu pozycjonowania strony.