Pozycjonowanie stron internetowych

W 2040 roku 95% zakupów będziemy robić online.

Zadbaj o swoją widoczność w sieci.

Testuj przez 30 dni za darmo - #SEOBEZRYZYKA.

lub zadzwoń: (+48) 512 920 019

Pozycjonowanie stron internetowych - co to jest?

Czym jest i jak przebiega pozycjonowanie stron?

Co to jest pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron to działania mające na celu zapewnienie stronie Internetowej lepszej pozycji w wyszukiwarce, stąd nazwa. Składa się na nie szereg czynności prowadzonych zarówno na Twojej stronie, jak i poza nią. Pierwsze wyniki zagarniają zazwyczaj ponad połowę wszystkich wejść z wyszukiwarki. Im wyżej znajdzie się Twój link, tym chętniej będzie klikany!

Pozycjonowanie to zbiór działań mających na celu poprawę oceny strony internetowej przez algorytmy wyszukiwarki. Podstawą współpracy z Agencją SEO jest audyt, który pozwala ocenić bieżącą sytuację strony i zbudować strategię działania. Uwzględnia się przy tym konkurencję, zakres działalności i indywidualne potrzeby Klienta (na przykład konieczność pozycjonowania lokalnego). Przy opracowywaniu strategii tworzy się też listę fraz kluczowych właściwych dla konkretnej strony i obranego celu pozycjonowania. Następnymi działaniami jest techniczna optymalizacja strony, obejmująca zarówno sam kod źródłowy witryny, jak i publikowane na niej materiały.

Pozycjonowanie stron internetowych to również tworzenie odpowiednich treści. Zarówno tych przeznaczonych bezpośrednio na stronę, jak i zewnętrznych, służących do zbierania wysokiej jakości odnośników. To właśnie tzw. link building jest powszechnie uznawany za najważniejszy aspekt pozycjonowania, nie można jednak skupiać się wyłącznie na nim.

Korzyści, jakie daje pozycjonowanie

Zobacz co zyskują nasi Klienci.

Korzyści z pozycjonowania stron internetowych - większy ruch

Większy ruch na stronie

Większa widoczność w wyszukiwarce to również większy ruch na Twojej stronie.

Korzyści z pozycjonowania stron internetowych - większa sprzedaż

Większa sprzedaż

Zwiększony ruch zawsze skutkuje zwiększoną sprzedażą Twoich produktów lub usług.

Korzyści z pozycjonowania stron internetowych - niezależność

Niezależność

Od tej chwili Twój e-biznes będzie niezależny od innych źródeł sprzedaży, np. Allegro.

Korzyści z pozycjonowania stron internetowych - stały rozwój biznesu

Stały rozwój

Twój biznes rośnie razem z całą branżą z roku na rok.

Korzyści z pozycjonowania stron internetowych - lider rynku

Lider rynku

Tylko strony, które się pozycjonują mają szansę zostać liderami rynku.

Wśród korzyści płynących z profesjonalnego pozycjonowania możemy wyróżnić:

  • Znaczne zwiększenie wartościowego ruchu na stronie

    Prawidłowe pozycjonowanie stron przyciąga użytkowników faktycznie zainteresowanych, tym co oferuje dana witryna. Nie jest to więc jedynie pusta statystyka, a prawdziwy, wymierny potencjał sprzedażowy.

  • Pozycjonowanie stron internetowych

  • Wzrost zaufania Klientów

    Popularność firmy jest jednym z głównych czynników decydujących o skorzystaniu z usługi. Jeśli Twoja strona będzie w czołówce wyników, automatycznie sprawi wrażenie niezwykle popularnej (dzięki pozycjonowaniu popularność może też z czasem stać się realna).

  • Tworzenie wizerunku lidera branży

    Strony internetowe utrzymujące się na najwyższych pozycjach wyników wyszukiwania są powszechnie uznawane za liderów swojej branży. Efekt ten jest szczególnie istotny dla przedsiębiorstw o bardzo wąskiej specjalizacji oraz tych, które działają głównie lokalnie.

  • Dodatkowe możliwości rozwoju

    Pozycjonowanie stron www to także zaawansowane śledzenie ruchu. Poprzez analizę zachowań Klientów można wyłapywać nawet najmniejsze niedociągnięcia i ciągle ulepszać zarówno stronę, jak i całą ofertę. Twoja strona będzie się więc ciągle rozwijać.



Dlaczego warto skorzystać z pozycjonowania?


Jeśli chcesz pchnąć swój biznes do przodu lub zwyczajnie zwiększyć liczbę odwiedzin, pozycjonowanie stron internetowych będzie jednym z najskuteczniejszych sposobów. Nie dotrzesz do nowych Klientów bez odpowiedniej widoczności. Musisz pozwolić się znaleźć. A gdzie szukają użytkownicy Internetu? Właśnie w wyszukiwarce! Pozycjonowanie, poprzez umieszczenie Twojej strony w wynikach wyszukiwania na wyższym miejscu, znacząco zwiększa liczbę użytkowników, którzy ją zobaczą. Musisz wiedzieć, że większość ludzi kieruje się głównie własną wygodą, nikt nie szuka oferty zbyt długo. Wybierane jest głównie to, co jest pod ręką.

Jak dowodzą statystyki badań opartych na zachowaniach użytkowników Google, pierwsza pozycja na liście zagarnia około 1/3 wszystkich kliknięć. Ponad 90% szukających nie zagląda na drugą stronę wyników (nie mówiąc już o trzeciej czy czwartej). Mało kto wraca też do wyszukiwania po wejściu w link. Ta szybka i często dość impulsywna decyzja użytkownika przekłada się więc na konwersję w postaci sprzedaży, rezerwacji usługi lub zapisania się do newslettera. Jeśli strona ma na siebie zarabiać, musi być odpowiednio wypozycjonowana. Tylko w ten sposób potencjalny Klient będzie mógł uwzględnić ją w swoim wyborze.

Przykładowe efekty pozycjonowania

Zobacz przykładowe efekty pozycjonowania, jakie wypracowaliśmy wspólnie z naszymi Klientami

Ruch: 5,2 tys.
Top50: 658
Top10: 179
Efekty pozycjonowania skarpetki sklep
Kluczowe frazy dla sklepu skarpetki.sklep.pl:
skarpetki: 1 pozycja, skarpety: 2 pozycja, kolorowe skarpetki: 1 pozycja, skarpetki damskie: 1 pozycja, kolorowe stopki: 1 pozycja, śmieszne skarpetki: 1 pozycja, kolorowe skarpety: 1 pozycja, skarpetki na prezent: 1 pozycja, many mornings: 2 pozycja, skarpetki dla dzieci: 1 pozycja, modne skarpetki: 1 pozycja

Z czego składa się pozycjonowanie stron internetowych?


Optymalizacja strony internetowej i content marketing


Podstawą, od której rozpoczyna się pozycjonowanie strony internetowej to optymalizacja. Dokonujemy jej na dwóch płaszczyznach. Pierwszą z nich jest zadbanie o techniczne aspekty strony. Optymalizacja techniczna witryny polega na odpowiednim ustawieniu wartości t.j. title tagi, nagłówki H1-H6, czy ALTy oraz wiele innych. Zmiany, żeby przyniosły efekty muszą być wykonane zgodnie z zasadami SEO. W skład optymalizacji technicznej zaliczamy również optymalizację kodu HTML, którego błędy mogą wpływać na stronę internetową.

Drugim elementem jest optymalizacja treści na stronie internetowej. Regularna publikacja contentu stworzonego zgodnie z zasadami SEO i zawierającego frazy kluczowe jest jedną z metod pozycjonowania. Z tego powodu warto również prowadzić bloga firmowego. Treści tematyczne i poradnikowe, oprócz wzmocnienia prowadzonych już działań, dodatkowo zbierają ruch niezwiązany bezpośrednio z naszą stroną, jednocześnie kierując na nią użytkownika. Co ważne, działania związane z content marketingiem przekładają się też na samo doświadczenie osób odwiedzających naszą witrynę. Poprawa jakości treści wraz z optymalizacją strony i przyśpieszeniem jej ładowania z pewnością pomoże zdobyć zaufanie potencjalnych Klientów.

Pozycjonowanie stron musi być trwałe


Musisz pamiętać, że pozycjonowanie stron internetowych to proces długofalowy. Nie działa ono jak reklama, na efekty trzeba trochę poczekać. Często są one widoczne dopiero po kilku miesiącach, ma to jednak swoje zalety. Reklama, w większości przypadków, ma skutek jednorazowy, pozycjonowanie działa natomiast długotrwale. Wymaga ono co prawda ciągłości podejmowanych działań, w przeciwieństwie do reklamy nie traci jednak swojego potencjału. Wyniki mogą rosnąć praktycznie bez końca. Z raz podjętych, skutecznych działań nie powinno się jednak rezygnować.

Jak przebiegawspółpraca

Pozycjonowanie stron internetowych krok po kroku

Cieszymy się efektami współpracy

Widoczność Twojej strony rośnie z miesiąca na miesiąc a Ty wszystko monitorujesz za pomocą naszego Panelu Klienta.

5

Optymalizujemy cały serwis

Optymalizacja Twojej strony nie jest prostą sprawą, ale konieczną. Bez niej trudno będzie zdobyć czołowe miejsca w wyszukiwarce.

3

Dobieramy słowa kluczowe

Startujemy! Na samym początku współpracy pomożemy Ci dobrać odpowiednie słowa kluczowe.

1

Proponujemy kolejne rozwiązania

Mamy autorskie, skuteczne i sprawdzone metody pozycjonowania każdego rodzaju strony. Spokojnie, pomożemy Ci przy ich implementacji.

6

Wprowadzamy linkbuilding

Budowa odpowiedniego zaplecza pozycjonerskiego to jeden z elementów działań off-site.

4

Przeprowadzamy audyt i dobieramy strategię

Audyt strony oraz dobór odpowiedniej strategii jest kluczowym elementem współpracy.

2

Co nas wyróżnia przy pozycjonowaniu stron?


W Top Online kładziemy duży nacisk na optymalizację Twojej strony, zarówno techniczną, jak i tę dotyczącą zawartych na niej treści. Oczywiście prowadzimy również działania w zakresie zdobywania odnośników, w przeciwieństwie do konkurencji nie są one jednak dominujące. Większość Agencji SEO bagatelizuje kwestie takie jak tworzenie meta description dla podstron, formatowanie istniejącej treści, uzupełnianie atrybutu ALT obrazków czy linkowanie wewnętrzne. Nasza strategia jest bardziej wszechstronna i zrównoważona. To, jak skuteczne jest oferowane przez nas pozycjonowanie stron www w praktyce, możesz zobaczyć na przykładzie naszych Klientów, w zakładce Opinie. Nie bez powodu zaufało nam już ponad dwa tysiące polskich firm.

Pozycjonowanie stron internetowych

Nie daj się wyprzedzić w pozycjonowaniu


Konkurencja korzysta z pozycjonowania cały czas, jeśli będąc na szczycie, opuścimy gardę, szybko stracimy swoją pozycję. Możesz wyobrazić to sobie jako jazdę na rowerze. Dopóki pedałujesz, jedziesz przed siebie, jeśli jednak zwolnisz lub przestaniesz, wszyscy Cię wyprzedzą. Nie łatwo będzie ich później dogonić. Właśnie dlatego pozycjonowanie stron www musi być procesem ciągłym, nieprzerwanym. Jedynym sposobem zbudowania trwałej pozycji w wyścigu, w którym każdy chce za wszelką cenę być przed Tobą, jest niestrudzone parcie przed siebie.

Pozycjonowanie stron internetowych wpływa na wzrost pozycji Twojej strony w praktycznie wszystkich wyszukiwarkach. Działania SEO mogą jednak zostać ukierunkowane pod względem jednego, konkretnego narzędzia. W Polsce niemal cały rynek kontrolowany jest przez Google. Około 95-98% zapytań z naszego kraju trafia do wyszukiwarki tej firmy. Jeśli nie działasz na rynku międzynarodowym, skup się przede wszystkim na niej. W ten sposób skuteczniej wyprzedzisz konkurencję. Pozycjonowanie stron jest jednym z kluczowych czynników potrzebnych do odniesienia sukcesu w sieci.

Jeśli chcesz skorzystać z rosnącej popularności e-commerce i zmian zachodzących w globalnym stylu życia, zacznij pozycjonować swoją stronę już dziś. Nie do końca wiesz jak zrobić to dobrze? Skontaktuj się z nami. Specjaliści Top Online zaproponują co najmniej kilka praktycznych rozwiązań dla Twojej strony. Możesz też skorzystać z 30-dniowego, darmowego testu naszych usług. #SEOBEZRYZYKA

2000+
Zaufało nam już ponad dwa tysiące polskich firm

Top Online od 2012 roku skutecznie pozycjonuje strony internetowe, tworzy przepiękne sklepy i narzędzia wspierające sprzedaż. Z naszych aplikacji i szablonów każdego dnia korzysta ponad tysiąc sklepów internetowych.

Zobacz co mówią o nas Klienci

Wyszukiwarka Google to nasze największe źródło klientów. Współpraca z TOP ONLINE znacząco zwiększyła naszą ogólną widoczność w wyszukiwarce, a tym samym ilość potencjalnych klientów trafiających na naszą stronę, co znacznie zwiększyło naszą sprzedaż.

Polecamy firmę Top Online w zakresie optymalizacji i pozycjonowania w wyszukiwarce Google. Od początku współpracy dostajemy szereg wskazówek i propozycji odnośnie do rozbudowy sklepu oraz dostosowania go do wymogów Google. Przekłada się to na bardzo dobre efekty w naturalnych wynikach wyszukiwania.

[]...] Już po 3 miesiącach od podpisania umowy z Top Online pozycja naszego sklepu zaczęła się skutecznie odbudowywać a klienci ponownie zaczęli trafiać na naszą stronę. Ukłony w stronę ekipy Top Online za wykonanie profesjonalnej analizy strony oraz raport, który pozwolił na poprawienie wielu niedociągnięć.

Poznajmy się bliżej

Kim jesteśmy i co robimy

Pozycjonowanie stron z toponline

Na rynku działamy od 2012 roku, w ciągu siedmiu lat naszej działalności zostaliśmy wyróżniającymi się ekspertami i partnerami licznych platform sklepowych takich jak Shoplo, Shoper czy Sky-Shop, a ponad 2000 firm zdecydowało się skorzystać z naszego wsparcia. Tworzymy skuteczne rozwiązania i dobieramy je indywidualnie do potrzeb Klienta. Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcę otrzymać ofertę