Jak reagować na negatywne opinie o firmie w Internecie?
W dobie internetu wyrażenie opinii, którą zobaczą setki ludzi, jest niezwykle proste. Prowadząc firmę, warto więc liczyć się nie tylko z pozytywnym zdaniem na temat swojej działalności, ale również z komentarzami niezadowolonych klientów. I tutaj pojawia się pytanie – jak reagować, kiedy już pojawi się negatywny komentarz? I w jaki sposób przekonać rozczarowanego klienta do dalszego korzystania z naszych usług? Odpowiedź w poniższym artykule.
Jak zbudować wizerunek firmy w internecie?
Dobry wizerunek firmy to dziś podstawa jej działania. Dzięki niej możemy się wyróżnić na tle konkurencji i zostać dostrzeżonym przez klienta, który doceni nasze starania poprzez swoje decyzje zakupowe. Wizerunek firmy można z powodzeniem wypracować – zarówno w internecie, jak i offline. Tylko jak to zrobić? Przedstawiamy kilka trików na skuteczne kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa w sieci.
Jak zdobyć pozytywne opinie klientów?
Jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym jest pozyskanie pozytywnych opinii zadowolonych klientów. Dzięki nim do naszego sklepu trafia więcej osób, a miłe słowa zamieszczone w komentarzach dają nam motywację do rozwoju witryny. Co jednak zrobić, gdy prośby o wyrażenie opinii spotykają się z zerowym odzewem? Warto wziąć sprawy w swoje ręce. Przedstawiamy kilka skutecznych sposobów na zachęcenie zadowolonych użytkowników do wypowiedzenia swojego zdania.
Konkurencja dla Facebooka upadła, czyli koniec Google Plus
Serwis Google Plus miał być godną konkurencją dla Facebooka i prześcignąć jego popularność. Nie tylko nic z tego nie wyszło, ale dodatkowo po marcowej aferze z wyciekiem danych Google wyłączył portal. Po kilku miesiącach został on oficjalnie zamknięty.
4 sposoby na zdobycie polubień Fanpage
Prowadzisz fanpage swojej firmy na Facebooku i zastanawiasz się jak zwiększyć ilość fanów? Przeczytaj nasz poradnik i zacznij działać już dzisiaj!
Jak połączyć Instagram z kontem na Facebooku?
Instagram od dawna przestał być aplikacją do umieszczania zdjęć, stał się teraz również skuteczną platformą do wspierania sprzedaży. Już teraz możesz promować swoje zdjęcia na Instagramie tak samo, jak promujesz posty na Facebooku! Dodanie konta na Instagramie umożliwi Ci tworzenie reklam na Instagramie bezpośrednio w Menadżerze reklam. Aby jednak było to możliwe, konieczne jest powiązanie konta na Instagramie ze stroną na Facebooku, którą zarządzasz.