Kiedy publikować na Facebooku? Jak tworzyć dobry content?
Jeśli prowadzisz swój biznes w Internecie, najprawdopodobniej posiadasz też mniej lub bardziej rozbudowane profile społecznościowe. Zastanawiasz się, kiedy jest najlepsza pora na publikację postów na Facebooku i jakie posty mają najlepsze wyniki? Choć specjaliści polecają dość konkretne godziny na wyświetlanie materiałów odbiorcom, może się okazać, że konkretne godziny zależnie od dni różnią się pod względem natężenia zaangażowania użytkowników.
Co zrobić gdy Facebook nie wykrywa miniatury zdjęcia lub całego linku?
Wyobraźmy sobie taką sytuację. Jest środa, a wy macie zaplanowany atrakcyjny Link Post na Facebooka, który bezpośrednio będzie prowadził do waszego bloga. Zadbaliście dosłownie o wszystko - ciekawą treść, interesujący post oraz oczywiście atrakcyjną grafikę. Wstawiacie link do postu, jednak wasza miniaturka zdjęcia się nie pobiera lub występuje inny problem z linkiem...
Jak zdobyć followersów na Instagramie? 12 przydatnych porad
Praktycznie każda większa marka posiada teraz konto na Instagramie, mając pewną świadomość potęgi danej platformy. To świetna okazja, by móc wypromować firmę i nabyć kontakty z potencjalnymi klientami. Priorytetowe narzędzie nie jest zarezerwowane tylko dla gigantów, dlatego właśnie dzięki niemu możesz zwiększyć ruch na stronach docelowych oraz zbudować grono zaangażowanych odbiorców.
Co to jest Clubhouse i czy warto z niego korzystać?
Clubhouse jest szybko zdobywającą popularność aplikacją nastawioną na odbywające się na żywo rozmowy głosowe. Postanowiliśmy więc przeprowadzić dokładną analizę pod względem użyteczności oraz tego, w jaki sposób można ją wykorzystywać. Podczas pisania danego artykułu zaobserwowaliśmy również wygląd, a także charakter samej społeczności.
Jak reagować na negatywne opinie o firmie w Internecie?
W dobie internetu wyrażenie opinii, którą zobaczą setki ludzi, jest niezwykle proste. Prowadząc firmę, warto więc liczyć się nie tylko z pozytywnym zdaniem na temat swojej działalności, ale również z komentarzami niezadowolonych klientów. I tutaj pojawia się pytanie – jak reagować, kiedy już pojawi się negatywny komentarz? I w jaki sposób przekonać rozczarowanego klienta do dalszego korzystania z naszych usług? Odpowiedź w poniższym artykule.
Jak zdobyć pozytywne opinie klientów?
Jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym jest pozyskanie pozytywnych opinii zadowolonych klientów. Dzięki nim do naszego sklepu trafia więcej osób, a miłe słowa zamieszczone w komentarzach dają nam motywację do rozwoju witryny. Co jednak zrobić, gdy prośby o wyrażenie opinii spotykają się z zerowym odzewem? Warto wziąć sprawy w swoje ręce. Przedstawiamy kilka skutecznych sposobów na zachęcenie zadowolonych użytkowników do wypowiedzenia swojego zdania.