Grzegorz Słoka*
*Senior SEO Specialist
Grzesiek jest specjalistą SEO, ale w Top Online zajmuje się również rozwojem analityki i rozpracowywaniem Google Analytics 4, dzięki czemu inni w zespole mogą korzystać z gotowych raportów i rozwiązań. Lubi dzielić się wiedzą, więc sporą część analyticsowych rozkmin przekuwa w kurs GA4, w którym stara się pokazać praktyczną stronę Google Analytics.
Branżę SEO wybrał dlatego, że tutaj wszystko nieustannie się zmienia i nie ma jednego sprawdzonego klucza, który jest za każdym razem skuteczny. Niejeden specjalista SEO może uczyć się od niego podejścia – SEO wymaga doskonalenia stron internetowych, ale też samego siebie.
Grzesiek poza pracą żyje głównie muzyką. Bardziej od biznesu i ekonomii, kręci go świat popkultury. Potrafi wydać wszystkie swoje oszczędności na koncerty i festiwale, dzięki czemu miał szansę zobaczyć już ponad 350 artystów. A o koncertowych przygodach rozpisuje się na swoim portalu o koncertach.
O Grześku na luzie:
Zazwyczaj ubiera się na biało albo czarno, ale w biurze najczęściej przybiera pomarańczowe barwy Google Analytics. Człowiek raport, który zmierzy Ci wszystko na stronie, łącznie z tym czy udało Ci się dotrzeć do tego opisu. Po pracy spotkasz go na koncercie, a po koncercie na pewno rozmawia z kimś o tym koncercie albo następnym.
Ostatnie artykuły:
- Badanie: Ile ruchu AI pojawiło się na 100 serwisach?
- Jak śledzę ruch z AI w GA4?
- Jak mój klient źle analizował dane w GA4
- 5 kluczowych tipów przy pracy w GA4
- Dlaczego nagrywamy raporty wideo?
- Jak radzę sobie z błędami 404
- Jak weryfikuję spadki widoczności?
- Ruch z social media w Google Analytics
- Dlaczego przestałem ufać wykresom widoczności?
- Jak weryfikować działania SEO w Google Analytics?
- Analiza skuteczności w Google Search Console
- Wyszukiwanie w witrynie - jak wykorzystać użytkowników do rozwoju strony?
- Wykluczanie bramek płatności w Google Analytics
- Konwersja w Google Analytics
- Czym są UTM-y i co musisz wiedzieć o tagowaniu linków?
- Dlaczego warto korzystać z Google Tag Managera?
- O czym należy pamiętać, rozpoczynając pracę z Google Analytics?

