Marcin Kamiński*
*CEO
Współzałożyciel Top Online. Odpowiedzialny za działy SEO i marketingu, rozwój autorskich narzędzi i automatyzację procesów. Praktyk, nie teoretyk - wszystkie wdrażane dla klientów rozwiązania testował na własnej skórze.
Stały rozwój agencji, to dla niego najważniejszy zawodowy cel, choć - jak sam twierdzi - nic nie byłoby możliwe bez ludzi, z którymi pracuje na co dzień.
Z jego doświadczenia można wywnioskować jedno - nie potrafi usiedzieć w miejscu. W wieku 16 lat zrobił swoją pierwszą stronę internetową. Studiował informatykę, był programistą i freelancerem. W 2012 roku wraz z Dawidem postanowił założyć Top Online, gdzie początkowo tworzyli, ale również prowadzili własne sklepy internetowe. Z SEO związany od początku swojej kariery, czyli od 2010 roku.
Prywatnie fan piłki nożnej, w którą gra od małego. Każdą wolną chwilę poświęca żonie i synowi, którzy dają mu siłę w pokonywaniu wszystkich przeszkód.
O Marcinie na luzie:
Na drugie ma Narcyz, chociaż zawsze dla każdego znajdzie czas i pomoże. Jego drugim imieniem powinna być jednak Rywalizacja, bo zawsze chciałby grać o coś, nawet w marynarzyka. Najlepszy zawodnik FIFY w Top Online. Lubi rzucić żarcik, ewentualnie dziesięć. Plus jest taki, że jest zabawniejszy, niż wujek na weselu.
Artykuły z udziałem Marcina:
- Rebranding. Nowa komunikacja. Ewolucja Top Online.
- Shoplo - Ile zarabia sklep internetowy
- Wywiad dla MamSklep.pl
- eKomercyjnie.pl - Poradnik SEO dla sklepu internetowego
- Veto Media - Myślisz o własnej firmie? Zbuduj ją jeszcze przed założeniem.
- Karty podarunkowe w sklepie internetowym. Jak wykorzystać ten trend?
- Statystyki wyszukiwarki Google, które musisz znać
- Podsumowanie 2021. Zadowolenie, ale też irytacja
- Myśl więcej, wykonuj mniej. Automatyzacja powtarzalnych czynności
- Raport SEO - podstawa udanej współpracy
- Ekomercyjnie - Top Online przejmuje stery
- Firma przed kryzysem. Przygotowania.
- Tajne! Dobry artykuł na bloga w 30 minut
- Wywiad dla Marketing i Biznes
- Google Indexing API - testy i własna aplikacja
- Nasza komunikacja. Ujawniamy większość naszych hasełek! + Wnioski po roku
- Nie tylko teksty, czyli sztuczna inteligencja (AI) w SEO
- Midjourney. Pierwsze kroki i wykorzystanie na blogu
- Małpy w SEO, czyli jak pewna książka odmieniła naszą codzienność
- Jak zwizualizowaliśmy naszego robota - Ignasia
- Jak generować grafiki w Midjourney?
- Słynna ściana i 2 proste sposoby jak znaleźć obszary do zautomatyzowania


Klienci o Marcinie
Z Marcinem jest zawsze konkretny kontakt. Dobrze rozumie biznes swoich klientów i to, jak może w nim pomóc swoimi działaniami. Dzięki temu rezultaty przychodzą szybciej, niż zakłada plan.
Krzysztof Bartnik - IMKER
Marcina znam już kilka lat. Często rozmawiamy o sklepach internetowych oraz ich promocji w internecie. Marcin ma bardzo obszerną i praktyczną wiedzę, którą z chęcią się dzieli. Specjalista i profesjonalista. Bardzo konkretny, szczery i zawsze przygotowany do spotkań. Świetnie zarządza projektami, dlatego zdecydowałem się powierzyć jego firmie kilka moich serwisów. Zawsze wykonuje to, co obiecuje.
Grzegorz Woźniczka - Involt Group
Współpraca z Marcinem to sama przyjemność. Profesjonalizm na bardzo wysokim poziomie. Zawsze dba o swoich klientów, a usługi które dostarcza pomagają wielu biznesom w ich rozwoju.
Grzegorz Lech - Shoplo i SumUp
Z Marcinem współpracuję od wielu lat. Jest zawsze w pełni profesjonalny i chętnie pomaga rozwiązać każdy problem. Osoba rzetelna i uczciwa, która zna się na tym, co robi. Oby jak najwięcej takich osób stanęło na drodze każdego przedsiębiorcy.
Paulina Pyszkiewicz - LEBRAND