Klaudia
Gajowa*
*Content SEO Specialist
Klaudia odpowiada za content, czyli czuwa nad procesem powstawania treści dla naszych Klientów. Przygotowuje wytyczne dla copywriterów, sprawdza napisane przez nich teksty, a gdy trzeba to i odsyła je do dopracowania. Jest niezwykle skrupulatna i przywiązuje uwagę do szczegółów – jeśli coś jej nie odpowiada, nie przymyka na to oka.
Studiowała politologię i komunikację wizerunkową, dlatego marketing polityczny (i ten klasyczny) oraz PR nie są jej obce. Gdyby nie SEO, mogłaby zostać zawodową opiekunką psów. Otworzyłaby ośrodek z basenem, gdzie zapracowani właściciele codziennie rano przywoziliby swoje czworonogi.
O Klaudii na luzie:
Elżbieta Zapendowska copywritingu. Sama pisze rzadko, ale nie przeszkadza jej to w krytyce tekstów, które czyta. Niby nie lubi gier, ale wystarczy, że ktoś przyniesie Dobble. Uwielbia naturę, co widać szczególnie po tym, jak zacięcie promuje Dolinę Baryczy, z której pochodzi.
Artykuły z udziałem Klaudii:
- Najczęstsze błędy popełniane przez copywriterów
- Z pracy zdalnej do biura Top Online – wnioski po 5 miesiącach
- Jeden długi artykuł czy kilka krótkich – co wybrać?
- Trudne tematy – nasze podejście do wymagających tekstów SEO
- Dlaczego nie dobieramy słów kluczowych do artykułów na naszym blogu?
- 10 objawów nudnego bloga firmowego
- Czy briefy od klientów pomagają nam przy tworzeniu treści?
- Skąd biorę pomysły na artykuły blogowe dla klientów?
Klienci o Klaudii
Od kilku miesięcy Klaudia obsługuje nas z ramienia Top Online i cieszę się, że mam okazję z nią współpracować. Wykazuje się sumiennością i rzetelnością, co przekłada się na terminowe dostarczanie projektów. Zawsze dba o jakość realizowanych treści, co jest bardzo ważne w dzisiejszych czasach, gdy jakość jest kluczowa dla sukcesu każdej firmy, a o uwagę odbiorców trzeba zabiegać. Gorąco polecam Klaudię, jak i całe Top Online jako niezawodnego partnera biznesowego.
Magdalena Bednarz - IMKER.pl