Szymon Anioł*
*Copywriter
Szymon prowadzi dla nas SEO Newsy i redaguje artykuły specjalistów na naszego bloga. Mówi, że pisanie do internetu sprawia mu mega satysfakcję. Szczególnie jeśli może wykazać się pomysłowością, podejść do tematu nieszablonowo czy stworzyć coś po swojemu. I tak, wychodzi mu to jak mało komu :)
Przygodę z copywritingiem zaczynał od stażu w agencji content marketing w Poznaniu. Dość szybko przekonał się jednak, że pójście na swoje będzie dla niego najlepszą opcją, dlatego nieprzerwanie od 2019 roku działa jako freelancer. Pracował z różnymi branżami, pisał teksty dla największych marek na rynku – takich jak MediaMarkt czy Wiśniowski.
Prywatnie fan dobrego kina – od klasyków sensacyjnych, przez Nolana, po najlepsze wg. niego komedie pokroju „Nagiej broni” z Lesliem Nielsenem. Lubi posłuchać muzyki elektronicznej, rapu i mocniejszych gitarowych brzmień. Interesuje się neuro- i psychomarketingiem i zagadnieniami manipulacji oraz mentalizmu. Uwielbia podróże – w 2024 r. zaliczył przygodę życia, odwiedzając z przyjaciółmi Stany Zjednoczone i Peru.
O Szymonie na luzie:
Copywriter-mentalista - przejrzy Cię na wylot, ale za to dostaniesz świetny content. Jedyny człowiek na świecie, który z wypiekami na twarzy podziwia banery reklamowe (bo analizuje ich komunikaty). Jeśli chcesz pochwalić się tym, co ostatnio oglądałeś, to ostrożnie. Wie o filmach więcej niż cała sekcja komentarzy na Filmwebie.
Ostatnie artykuły:
- SEO News #201 – Perplexity chce kupić Chrome, strony na JS w wynikach AI, generowane treści a widoczność w Google
- SEO News #200 – premiera Chat GPT-5, europejskie wyszukiwarki kontra Google, nowe opcje w GMF
- SEO News #199 – ban od Cloudflare dla Perplexity, rozmowy z ChatGPT (nie)widoczne w Google, reklamy w AI Mode
- SEO News #198: Google Web Guide, AI Mode w UK i system rankingowy AI Overviews
- SEO News #197 – koniec June Core Update, zmiany w dokumentacji local ranking, LLMs.txt a duplikacja treści
- SEO News #196 – AIO cytują AI, zmiany w dokumentacji o zwrotach i programach lojalnościowych, Yoast SEO w Google Docs
- SEO News #195 – AI odpowiada w People Also Ask, Cloudflare blokuje boty AI, AI Mode w Google Workspace
- SEO News #194 – June Core Update, nowy algorytm wyszukiwania, AIO nie zawsze na 1. miejscu w Google
- SEO News #193 – narzędzie Adobe do analizy ruchu AI, Veo 3 w YT Shorts, llms.txt w Yoast SEO
- SEO News #192 – update SearchGPT, dane z AI Mode w GSC, Google usuwa niektóre wyniki rozszerzone
- SEO News #191 – referrale z narzędzi AI, dokumentacja explicit content, Perplexity krytykuje Google
- SEO News #190 – obrazy w AIO, CEO Google o AI, duże braki w danych z GSC
- SEO News #189 – Google AI Mode dostępny w USA, premiera Claude 4, czynniki zwiększające widoczność w AIO
- SEO News #188 – 75% procent stron ma content AI, badanie AIO w zakresie UX, olbrzymie spadki CTR
- SEO News #187 – reklamy w Gemini, update dot. obrazów, kliki z AI gorsze niż z organica
- SEO News #186 – AI Overviews a nowy wzorzec wyszukiwania, kolejne branże w AIO, przełom w procesie Yelp kontra Google
- SEO News #185 – zakupy i płatne reklamy w ChatGPT, ponad miliard użytkowników AI Overviews co miesiąc
- SEO News #184 – AI Overviews a CTR, koniec krajowych domen Google, czy LLMs.txt jest potrzebny
- SEO News #183 – bardziej spersonalizowane wyszukiwania, AIO z linkami do wyników Google, wytyczne o AI dla testerów jakości
- SEO News #182 – Copilot Search w Bing, Gemini i fałszywe opinie, AIO w Polsce dla wszystkich

