Email marketing w liczbach

Kampanie Marketingowe
Email marketing w liczbach
Spora część firm stara się opracowywać możliwie jak najlepsze strategie email marketingowe. Aby to zrobić, musimy zawsze mieć na uwadze wyniki konkurencji i ich średnie wskaźniki wydajności. Dopiero wtedy będziemy w stanie ocenić nasz sukces. Uwzględniamy przede wszystkim współczynniki otwarcia, odrzuceń, kliknięć oraz rezygnacji z subskrypcji. Dzięki temu wiemy, jak oferowane przez nas biuletyny wpływają na odbiorców.
Najlepsze darmowe programy do tworzenia grafiki
Sukces strony jest ściśle powiązany z jej wizualnym aspektem. Oczywiście atrakcyjność tekstu staje się równie kluczowa, jednak najpierw użytkownicy widzą, a dopiero potem patrzą. Musimy skutecznie przyciągnąć odbiorców za pomocą narządu wzroku. Dopiero wtedy Ci zaczną kopać o wiele głębiej, przeszukując kategorie oraz konkretne produkty. Wystarczy tylko 2,6 sekundy, by użytkownik osiągnął pełne skupienie podczas przeglądania określonej części witryny.

Kalendarz marketingowy - Marzec 2021

Kampanie Marketingowe
Kalendarz marketingowy - Marzec 2021
“W marcu jak w garncu”, to polskie powiedzenie możemy nie tylko odnieść do pogody, ale również do dni i wydarzeń w nadchodzącym miesiącu. Jak co miesiąc prezentujemy wam Kalendarz marketingowy, który pomoże zbudować różne kreacje marketingowe na najbliższe 30 dni.
Reklama na Tinderze poprzez Audience Network - dlaczego nie warto?
Zainspirowani internetowymi artykułami, dotyczącymi tego jak zrobić reklamę na Tinderze, postanowiliśmy wykreować całkowicie własną dla naszego sklepu internetowego skarpetki.sklep.pl w ramach case studies. Poszczególni autorzy tekstów pokazywali, jak łatwo ustawić reklamę za pomocą Audience Network na systemie reklamowym Facebooka, która ma się wyświetlać tylko na Tinderze. Jednak okazało się, że to wcale nie takie proste.

Kalendarz marketingowy - Luty 2021

Kampanie Marketingowe
Kalendarz marketingowy - Luty 2021
Przygotowaliśmy dla was zestaw najciekawszych dni i świąt w Lutym, które warto wykorzystać w waszych kanałach komunikacji. Drugi miesiąc roku zazwyczaj kojarzy nam się z Walentynkami bądź Tłustym Czwartkiem, jednak gwarantuję wam, że znajdziecie równie wartościowe pod względem marketingowym daty.
Tak będzie wyglądał marketing internetowy w 2021 roku
Rok 2020 dobiegł końca. Większość z nas nie mogła doczekać się właśnie tego momentu. Jednak handel detaliczny w obliczu pandemii przybrał zupełnie nowy kształt. Marketing internetowy otrzymał szansę. Groźna sytuacja zrodziła dla niektórych kompletnie nieznane dotąd zwyczaje zakupowe, a doświadczeni marketerzy musieli uwzględnić obecną rzeczywistość. Dzięki temu zrodziły się także prognozy, obejmujące ogromny rozwój platform wirtualnych. Jakie realne trendy przewidujemy na 2021 rok?