A Ty, na której pozycji jesteś w Google?

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne sprawi, że Twoje produkty i usługi zostaną częściej wybierane i zauważane w Twojej okolicy. Poznaj najlepsze i najbardziej skuteczne metody pozycjonowania lokalnych usług i produktów. Poznaj #seobezryzyka!

lub zadzwoń: (+48) 512 920 019
Pozycjonowanie lokalne

Koszyści jakie daje pozycjonowanie lokalne

Zobacz co zyskują nasi Klienci.oraz ich lokalne produkty i usługi

Korzyści z pozycjonowania stron internetowych - większy ruch

Większy ruch na stronie

Większa widoczność w wyszukiwarce to również większy ruch na Twojej stronie.

Korzyści z pozycjonowania stron internetowych - większa sprzedaż

Większa sprzedaż

Zwiększony ruch zawsze skutkuje zwiększoną sprzedażą Twoich produktów lub usług.

Korzyści z pozycjonowania stron internetowych - niezależność

Niezależność

Od tej chwili Twój e-biznes będzie niezależny od innych źródeł sprzedaży, np. Allegro.

Korzyści z pozycjonowania stron internetowych - stały rozwój biznesu

Stały rozwój

Twój biznes rośnie razem z całą branżą z roku na rok.

Korzyści z pozycjonowania stron internetowych - lider rynku

Lider rynku

Tylko strony, które się pozycjonują mają szansę zostać liderami rynku.

Pozycjonowanie lokalne

Co to jest pozycjonowanie lokalne i dlaczego jest tak ważne dla Twojej strony internetowej?

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne to coś, o czym zapomina bardzo wielu przedsiębiorców, a jeszcze więcej agencji SEO nie przykłada do tego należytej wagi. Pozycjonowanie lokalne działa na podobnej zasadzie co tradycyjne pozycjonowanie stron www. Różnica polega na tym, że Twoją stronę pozycjonujemy na dany region, w którym świadczysz usługi. Dzięki temu możesz trafić do osób najbardziej zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami. Pozycjonować lokalnie można na kilka różne regiony, zaczynając od kontynentu, przez kraj, województwo, miasto, a na dzielnicy miasta kończąc! Zakładamy jednak, że chcąc pozycjonować się lokalnie, najbardziej będą interesować Cię konkretne województwa i miasta. Dlatego jeśli działasz wyłącznie na terenie Warszawy i najbliższych okolic, z pewnością to do mieszkańców właśnie tego miasta oraz ościennych miejscowości będziesz chcieć dotrzeć!

Do kogo skierowane jest pozycjonowanie lokalne?

Jeśli Twoja firma prowadzi działania na konkretnym obszarze – pozycjonowanie lokalne jest właśnie dla Ciebie. Jeśli Twoja firma świadczy usługi lub sprzedaje artykuły wysyłkowo na terenie całego kraju lub nawet za granicą, pozycjonowanie lokalne może nie być przydatne. Dlatego taki rodzaj pozycjonowania najlepiej sprawdza się dla firm, które oferują swoje usługi na terenie określonego miasta lub województwa – to najlepszy sposób, by zyskać lokalnych Klientów.

Z pomocą przychodzi tu wprowadzony jakiś czas temu mechanizm Google, który rozpoznaje lokalizację urządzenia, z którego korzysta użytkownik podczas poszukiwania wybranej frazy. Opierając się o takie dane, Google generuje strony takich miejsc, które znajdują się najbliżej lokalizacji użytkownika.

Frazy lokalne

Co zrobić, żeby Twoja strona pojawiła się w lokalnych wynikach wyszukiwania i jak dobrać frazy lokalne?

Jak pojawić się w wynikach wyszukiwania pozycjonowania lokalnego?

Pozycjonowanie lokalne, jeśli chodzi o podstawy, niewiele różni się od tradycyjnego pozycjonowania stron. Trzeba zatem pamiętać o podstawowych działaniach, takich jak odpowiednia optymalizacja strony, tworzenie przyjaznych adresów URL, metatagów title oraz description. Znamy jednak kilka sposobów na to, by Twoja strona osiągała lepsze wyniki w pozycjonowaniu lokalnym.

Frazy lokalne

Odpowiedni wybór fraz kluczowych o zasięgu lokalnym to absolutna podstawa, jeśli myślisz o pozycjonowaniu lokalnym swojej strony. Nie jest to trudne, wystarczy, że do wybranych przez Ciebie fraz dodasz jeszcze nazwę miejscowości, na terenie której działasz lub na klientach której Ci zależy. Dlatego też, jeśli Twoja firma działa na przykład na terenie Wrocławia i zajmuje się naprawą rowerów, będą interesować Cię takie frazy kluczowe jak: „naprawa rowerów Wrocław” lub „serwis rowerowy Wrocław” – prawda, że proste? Podobnie będzie z hydraulikiem pracującym na terenie Gdańska: „hydraulik Gdańsk” lub „udrażnianie rur Gdańsk” to frazy, które pomogą w pozycjonowaniu lokalnym.

Gdzie umieszczać frazy lokalne?

Żartobliwie można by powiedzieć, że wszędzie. Jest jednak kilka kluczowych miejsc, w których przede wszystkim Twoje frazy kluczowe powinny się znaleźć:

  • Nagłówki H1 oraz H2
  • Metatagi title i description
  • Treści na stronie

Wizytówka Google

Czym jest wizytówka Google (Google Moja Firma) i dlaczego Twoja firma powinna ją założyć.

Stworzenie wizytówki firmy

Usługa Google Moja Firma pozwala Ci na stworzenie wizytówki, dzięki której dotrzesz do większej liczby odbiorców, szczególnie tych z Twojej okolicy. Proces zakładania wizytówki jest niezwykle prosty i intuicyjny. To jedynie kilka kroków, przez które przeprowadzi Cię prosty kreator. W internetowej wizytówce, podobnie jak w tej prawdziwej, powinno się zawrzeć najważniejsze dane dotyczące Twojej strony.

Jeśli wszystkie dane są wypełnione prawidłowo, należy uzbroić się w odrobinę cierpliwości i czekać na list z Google – czas podróży takiego listu może wynieść około dwóch tygodni, dlatego warto wypatrywać przesyłki w skrzynce. W liście tym otrzymasz specjalny kod weryfikacyjny, dzięki któremu aktywujesz swoją wizytówkę. Wcześniej nie będzie ona widoczna w mapach Google – ma to na celu zabezpieczenie wizytówki Twojej firmy przed osobami, które mogłyby chcieć podszyć się pod Ciebie w celu prowadzenia nieuczciwej konkurencji.

Aby założyć wizytówkę, musisz posiadać konto Gmail.

Choć czas oczekiwania może wydawać się nieco długi – warto zdecydować się na wizytówkę Google Moja Firma, ponieważ dzięki prowadzeniu profilu swojej firmy na tej stronie możesz znacznie wspomóc pozycjonowanie lokalne. Co więcej, dzięki wizytówce rosną szanse na to, że Twoja strona będzie wyświetlana na frazy lokalne z adresem firmy i kontaktowym numerem telefonu.

Opinie użytkowników

Po dodaniu wizytówki firmy oraz jej zweryfikowaniu, użytkownicy przeglądający Internet, którzy skorzystali już z Twoich usług, mogą na ich temat zostawić pod wizytówką opinię. Warto więc dbać o to, by opinie były pozytywne, ponieważ to właśnie one najbardziej wpływają na pozycjonowanie lokalne. Należy przy tym pamiętać, że niezadowolony Klient zdecydowanie chętniej zostawi negatywną opinię, niż ten zadowolony pozytywną. Dlatego warto zachęcać Klientów do tego, by aktywnie udzielali się w sposób pozytywny na temat Twojej firmy!

Jednolite dane teleadresowe

Jednolite dane adresowe, czyli nazwa, adres firmy oraz numer telefonu, które podajesz w różnych kanałach (Google Moja Firma, Facebook, Instagram) są ważne, gdy chodzi o pozycjonowanie lokalne oraz o pozycjonowanie ogólne. Jednolite dane sprawiają, że algorytmy Google uznają dane o Twojej firmie za wiarygodne, a co za tym idzie, również Twoją firmę. W ten sposób częściej będą ją polecać w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie lokalne to szansa na poprawę wyników wyszukiwania regionalnych biznesów, skierowanych przede wszystkim do mieszkańców jednego miasta lub województwa. Dzięki niemu zmniejsza się bowiem konkurencja w wynikach organicznych. Twoja strona nie musi walczyć o pozycje z firmami danej branży z całej Polski, ale w konkretnym mieście lub na terenie konkretnego województwa. Oczywiście nie można powiedzieć, żeby konkurencja w dużych miastach była mała, jednak bez wątpienia jest mniejsza niż na skalę krajową.

Pozycjonowanie lokalne z Top Online

Zobacz w jaki sposób nasza firma może Ci pomóc w pozycjonowaniu lokalnym?

Pozycjonowanie lokalne z Top Online

Pozycjonowanie lokalne, jak i pozycjonowanie ogólne, wymaga podjęcia różnych działań, zarówno na Twojej stronie, jak i poza nią. Nie musisz się jednak martwić o to, że na Twojej stronie pojawią się widoczne zmiany lub w jakikolwiek sposób wpłynie to na funkcjonowanie czy korzystanie z serwisu. Zmiany są niezauważalne przez Twoich Klientów, ponieważ w dużej mierze są to zmiany w kodzie strony oraz jej optymalizacja. Wszystkie działania przeprowadzamy w taki sposób, by nie ingerować w to, jak Twoja strona ogólnie wygląda lub działa. Jedyne zmiany w wyglądzie mogą polegać na rozwinięciu treści znajdującej się na Twojej stronie lub dodaniu obrazków, których obecność również jest nie bez znaczenia w procesie, jakim jest pozycjonowanie lokalne.

Zainteresowany?

Jeśli jesteś zainteresowany pozycjonowaniem lokalnym lub ogólnokrajowym, możesz zapoznać się z naszą ofertą lub skontaktować z nami. Chętnie odpowiemy na wszelkie Twoje pytania i rozwiejemy wątpliwości. Co musisz wiedzieć już teraz, to fakt, że działania SEO to działania długofalowe i nikt nie jest w stanie powiedzieć Ci, jak szybko Twoja strona znajdzie się wysoko w wynikach wyszukiwania lub jak szybko wizyty Klientów na stronie przełożą się na sprzedaż. Pierwsze efekty przychodzą czasem już w ciągu pierwszego miesiąca – ale na te, które przekujesz w prawdziwe zyski, trzeba trochę zaczekać.

Przykładowe efekty pozycjonowania

Zobacz przykładowe efekty pozycjonowania jakie wypracowaliśmy wspólnie z naszymi Klientami

Ruch: 5,2 tys.
Top50: 658
Top10: 179
Efekty pozycjonowania skarpetki sklep
Kluczowe frazy dla sklepu skarpetki.sklep.pl:
skarpetki: 1 pozycja, skarpety: 2 pozycja, kolorowe skarpetki: 1 pozycja, skarpetki damskie: 1 pozycja, kolorowe stopki: 1 pozycja, śmieszne skarpetki: 1 pozycja, kolorowe skarpety: 1 pozycja, skarpetki na prezent: 1 pozycja, many mornings: 2 pozycja, skarpetki dla dzieci: 1 pozycja, modne skarpetki: 1 pozycja

Jak przebiegawspółpraca

Pozycjonowanie stron internetowych krok po kroku

Cieszymy się efektami współpracy

Widoczność Twojej strony rośnie z miesiąca na miesiąc a Ty wszystko monitorujesz za pomocą naszego Panelu Klienta.

5

Optymalizujemy cały serwis

Optymalizacja Twojej strony nie jest prostą sprawą ale konieczną. Bez niej trudno będzie zdobyć czołowe miejsca w wyszukiwarce.

3

Dobieramy słowa kluczowe

Startujemy! Na samym początku współpracy pomożemy Ci dobrać odpowiednie słowa kluczowe.

1

Proponujemy kolejne rozwiązania

Mamy autorskie, skuteczne i sprawdzone metody pozycjonowania każdego rodzaju strony. Spokojnie, pomożemy Ci przy ich implementacji.

6

Wprowadzamy linkbuilding

Budowa odpowiedniego zaplecza pozycjonerskiego to jeden z elementów działań off-site.

4

Przeprowadzamy audyt i dobieramy strategię

Audyt strony oraz dobór odpowiedniej strategii jest kluczowym elementem współpracy.

2

2000+
Zaufało nam już ponad dwa tysiące polskich firm

Top Online od 2012 roku skutecznie pozycjonuje strony internetowe, tworzy przepiękne sklepy i narzędzia wspierające sprzedaż. Z naszych aplikacji i szablonów każdego dnia korzysta ponad tysiąc sklepów internetowych.

Zobacz co mówią o nas Klienci

Wyszukiwarka Google to nasze największe źródło klientów. Współpraca z TOP ONLINE znacząco zwiększyła naszą ogólną widoczność w wyszukiwarce, a tym samym ilość potencjalnych klientów trafiających na naszą stronę, co znacznie zwiększyło naszą sprzedaż.

Polecamy firmę Top Online w zakresie optymalizacji i pozycjonowania w wyszukiwarce Google. Od początku współpracy dostajemy szereg wskazówek i propozycji odnośnie rozbudowy sklepu oraz dostosowania go do wymogów Google. Przekłada się to na bardzo dobre efekty w naturalnych wynikach wyszukiwania.

(...) Już po 3 miesiącach od podpisania umowy z Top Online pozycja naszego sklepu zaczęła się skutecznie odbudowywać a klienci ponownie zaczęli trafiać na naszą stronę. Ukłony w stronę ekipy Top Online za wykonanie profesjonalnej analizy strony oraz raport, który pozwolił na poprawienie wielu niedociągnięć.

Poznajmy się bliżej

Kim jesteśmy i co robimy

Pozycjonowanie stron z toponline

Na rynku działamy od 2012 roku, w ciągu siedmiu lat naszej działalności zostaliśmy wyróżniającymi się ekspertami i partnerami licznych platform sklepowych takich jak Shoplo, Shopper czy Sky-Shop, a ponad 2000 firm zdecydowało się skorzystać z naszego wsparcia. Tworzymy skuteczne rozwiązania i dobieramy je indywidualnie do potrzeb Klienta. Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcę otrzymać ofertę