Pozycjonowanie Shoper *

* poznaj najlepsze i najbardziej
skuteczne metody pozycjonowania sklepów internetowych

SEO
na luzie*

* Będziemy pracować dla Ciebie przez miesiąc zupełnie za darmo. Czy jesteśmy aż tak naiwni? Po prostu nie boimy się, że zrezygnujesz. Bo gdy już nas poznasz, zapewne wcale nie będziesz chciał.

Wypróbuj nas za darmo przez 30 dni. Bez zobowiązań, bez konsekwencji.

Zacznij darmowy miesiąc próbny

Nasze metody

Pracujemy po swojemu i robimy to z głową *

* Mamy własne sposoby na to, by wypracować dobre wyniki dla Twojej strony internetowej. Przećwiczyliśmy je na setkach stron i na własnych sklepach. Wiemy, co działa, a co nie. Własne umiejętności i metody pracy wzmacniamy autorskim oprogramowaniem. I to wszystko włożymy w Twój serwis.

Miesięczne raporty
Pozycjonowanie stron internetowych - raportowanie

Szczegółowo informujemy nie tylko o samych wynikach, ale też o tym, co dokładnie w danym miesiącu zrobiliśmy, by je osiągnąć. Zobaczysz tu wszystkie wykonane przez nas czynności, przykładowe zaplecze, katalog tekstów ze wskazaniem na ich autora, wykaz pozycji monitorowanych słów kluczowych oraz statystyki widoczności strony w wyszukiwarce. Nasze raporty nie pozostawiają miejsca na domysły.

Opiekunem Klienta zawsze jest wykwalifikowany specjalista SEO, który zajmuje się Twoją stroną, zna ją na wylot, a Ty masz do niego bezpośredni kontakt.

Poznaj nasz zespoł

Merytoryczny kontakt
Reakcja w 24h
Pozycjonowanie stron internetowych - kontakt w 24h

Jesteśmy szybcy i zwinni. Reagujemy na każde Twoje zgłoszenia i każdy pojawiający się problem. Większość z nich rozwiązujemy już w ciągu doby.

Analiza strony

Przeprowadzamy cykliczne i dokładne analizy stron wspierane przez autorskie narzędzia. Ich efektem są konkretne wskazówki i wytyczne gotowe do wdrożenia.

Inteligentny asystent SEO

Tworzymy własne narzędzia do analizy stron, które stale ulepszamy. Dzięki nim działamy dokładniej, szybciej, widzimy więcej, a na problemy reagujemy natychmiastowo. Twój serwis jest pod stałą opieką nie tylko specjalisty SEO, ale również naszych autorskich narzędzi.
Zobacz

Monitorowanie

Prowadzimy zautomatyzowany cykliczny monitoring strony. Każdy wykryty problem natychmiast badamy i zgłaszamy Tobie sugerując konkretne rozwiązania.

Copywriting

Posiadamy własny zespół kilkunastu copywriterów o różnorodnych zainteresowaniach. Tworzymy wartościowe treści, dotrzymujemy terminów, uwzględniamy Twoje uwagi.

Poznaj nasz zespół

Własne zaplecze SEO

Prowadzimy własne serwisy tematyczne, na których cyklicznie tworzymy dedykowany content, stale analizujemy linki zwrotne, a dokładny wykaz zaplecza przekazujemy w raportach.

Bezpieczne metody

Stosujemy wyłącznie bezpieczne metody pozycjonowania. Nie kupujemy linków, nie stosujemy ukrytych treści ani niedopuszczalnych przez Google praktyk, tropimy linki z niepożądanych źródeł. Nasze metody sprawiają, że Twój serwis staje się bardziej wartościowy w oczach Google i Twoich Klientów.

Panel Klienta 24H/7

Dajemy Ci stały wgląd do najbardizej aktualnych danych dotyczących Twojej strony. Oprócz kluczowych informacji dotyczących współpracy znajdziesz tu najnowsze wyniki pozycjononanych słów kluczowych wraz z ich pełną historią. Uzyskasz dostęp do pełnej listy miesięcznych raportów, a także wykresów ogólnej widoczności strony w wyszukiwarkach. W łatwy sposób sprawdzisz dane kontaktowe Twojego opiekuna oraz wyślesz pilne zgłoszenie przez przycisk szybkiego kontaktu. I to wszystko w jednym miejscu.

Pozycjonowanie Shoper

Jeśli prowadzisz sklep internetowy na platformie Shoper lub planujesz jego założenie, to świetnie trafiłeś. W Top Online zajmujemy się profesjonalnym SEO e-commerce. Zależy Ci na zwiększeniu ruchu w Twoim sklepie, budowaniu trwałej widoczności i rozpoznawalności w sieci? Jeśli tak, to pozycjonowanie Shoper jest właśnie dla Ciebie!

O platformie Shoper - pozycjonowanie i promocja

Shoper to popularna usługa Software as a Service (SaaS). Jest to gotowe rozwiązanie dla sklepów internetowych, cechujące się dużą intuicyjnością obsługi. Platforma Shoper zapewnia pełny zakres funkcjonalności, umożliwiający kompleksowe zarządzanie sklepem internetowym. Zapewnia także integrację z płatnościami online, serwisami typu marketplace, systemami obsługi sprzedaży i wieloma innymi rozwiązaniami.

Shoper oferuje stosunkowo niskie koszty prowadzenia sklepu, zapewniając przy tym pełną funkcjonalność i łatwość obsługi. Nie wymaga zaawansowanej znajomości języka HTML, przez co jest często wybierany przez osoby zaczynające swoją przygodę z e-commerce. Ze względu na rozbudowaną ofertę i dostęp do ponad 250 funkcji sprawdza się jednak także jako platforma dla mocno rozbudowanych i prężnie funkcjonujących sklepów.

Sklep prowadzony na tej platformie można łatwo połączyć z Google Analytics i Google Search Console. Oprogramowanie jest też domyślnie wyposażone w narzędzia i aplikacje ułatwiające obsługę zamówień, kontakt z Klientami czy generowanie raportów dotyczących sprzedaży. Jeśli szukasz rozwiązania, które łączy w sobie wszystko, czego potrzeba do prowadzenia e-commerce, to idealny będzie właśnie Shoper. Pozycjonowanie sklepu na tej platformie pozwoli Ci rozwinąć swój biznes.

Czym jest pozycjonowanie Shoper?

Pozycjonowanie, czyli inaczej SEO (Search Engine Optimization) to specyficzna forma marketingu internetowego skupiająca się na wyszukiwarkach internetowych. Jej celem nie jest bezpośrednie promowanie witryny internetowej, a zwiększenie jej widoczności w wynikach wyszukiwania. Większa widoczność, czyli wyższa pozycja na liście wyników wyszukiwania wyświetlanych na zapytania związane z Twoją ofertą, pozwala użytkownikom zauważyć Twój sklep. Zwiększa tym samym zainteresowanie i umożliwia ciągłe pozyskiwanie nowych Klientów.

Zwiększanie pozycji i widoczności jest możliwe dzięki ciągłemu dostosowywaniu witryny (w tym wypadku sklepu) do tego, jak wyszukiwarka dobiera wyniki wyszukiwania. Ze względu na ciągłe zmiany w algorytmach sortujących i rosnącą nieustannie konkurencję, dostosowywanie to nie jest jednak proste. Wymaga wiedzy z zakresu tworzenia stron internetowych, działania wyszukiwarek, analityki internetowej i marketingu. Niezbędne jest tu także ciągłe śledzenie zmian.

Prawidłowo prowadzone Shoper SEO pozwala na stałe zwiększanie ruchu, nie wymagając przy tym ciągłego zwiększania nakładów na promocję. Z tego względu jest uznawane za fundament marketingu internetowego. To dlatego też, stosuje je regularnie większość sklepów internetowych. Oferowane przez nas pozycjonowanie Shoper to usługa pozycjonowania sklepów internetowych dostosowana do specyfiki tej platformy.

Zalety Shoper SEO

  • Większy ruch w sklepie - pozycjonowanie sklepu Shoper zwiększa z czasem jego pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania, dzięki czemu sklep jest wyświetlany coraz to większej liczbie osób szukających produktów, które sprzedajesz. W efekcie wzrasta więc ruch i sprzedaż,
  • Wzrost rozpoznawalności - jeśli Twój sklep zdobędzie wysokie pozycje na frazy związane bezpośrednio z asortymentem, to będzie wyświetlał się dosłownie każdemu, kto szuka oferty takiej jak Twoja. Z czasem będzie więc kojarzony z konkretnymi kategoriami produktów i zacznie stawać się rozpoznawalny,
  • Lepszy odbiór sklepu przez użytkowników - strony internetowe o wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania są podświadomie odbierane jako liderzy w swojej branży. Pozycjonowanie Shoper wpływa też na usprawnienie funkcjonowania sklepu, dzięki czemu Klienci darzą Cię więc większym zaufaniem i chętniej decydują się na zakup,
  • Nowe możliwości - korzyści takie jak większy ruch, wzrost konwersji czy rozpoznawalności marki pozwalają na ciągłe rozwijanie sklepu i znacznie skuteczniejsze stosowanie innych form marketingu. Działania prowadzone w zakresie SEO można również ciągle rozbudowywać i tym samym, zwiększać ich efekty.

Czy pozycjonowanie sklepu Shoper jest potrzebne?

Nawet najlepiej wpisujący się w potrzeby konsumentów czy niszę rynkową sklep internetowy nie zdobędzie Klientów bez odpowiedniej promocji. Rosnąca nieustannie konkurencja w e-commerce wymusza na sklepach nieustanne działania promocyjne. Użytkownicy muszą się przecież jakoś o Tobie dowiedzieć. Najlepsze efekty osiągniesz łącząc ze sobą różne formy marketingu. W przeciwieństwie do kampanii reklamowych skuteczne pozycjonowanie Shoper przynosi jednak trwałe wyniki.

Ruch generowany dzięki widoczności w wyszukiwarce nie znika w momencie zaprzestania działań, nie wymaga też zwiększania nakładów finansowych w celu zwiększania wyników. Ułatwia potencjalnym Klientom odnalezienie Twojej witryny, poprawia jej funkcjonalność i zwiększa rozpoznawalność marki. Oprócz pozyskiwania potencjalnych Klientów tworzy więc idealny grunt dla innych form marketingu. To jeden z najlepszych wyborów na początek.

Bez Shoper SEO Twój sklep nie będzie miał zbyt wielkich szans na wybicie się spośród konkurencji. Osoby, które nie wchodzą bezpośrednio do znanego już im sklepu w celu znalezienia konkretnych produktów, szukają ich po prostu w wyszukiwarce internetowej. A co znajdują? Najlepiej pozycjonujące się sklepy. Wybór pada zazwyczaj na któryś ze znajdujących się na pierwszej stronie wyników, przez co sklepy nie prowadzące SEO praktycznie nigdy nie zostają zauważone. Jeśli chcesz pozyskać Klientów, musisz pozwolić im się odnaleźć, a w tym pomoże Ci właśnie Shoper pozycjonowanie.

Shoper - pozycjonowanie dostosowane do platformy

Na pozycjonowanie Shoper składają się działania prowadzone w obrębie witryny (w sklepie), czyli przede wszystkim optymalizacja, oraz działania prowadzone poza nią (głównie pozyskiwanie odnośników). Optymalizację można podzielić na techniczną i dotyczącą treści. Ta pierwsza dotyczy w dużym uproszczeniu odpowiedniego modyfikowania niewidocznych aspektów technicznych sklepu, takich jak meta tagi, adresy URL czy nagłówki Hx. Ma też na celu zarządzanie kluczowym dla dobierania wyników wyszukiwania procesem indeksacji, tj. skanowania witryny przez roboty wyszukiwarek.

Optymalizacja treści skupia się z kolei na tekście zawartym na stronie, dotyczy m.in. jego odpowiedniego formatowania, rozbudowywania i poprawiania nasycenia słowami kluczowymi. Oba te procesy prowadzi się równolegle i to właśnie one są podstawą Shoper SEO. Składają się z wielu pomniejszych, podrzędnie złożonych działań. Pozyskiwanie odnośników jest kolejnym elementem, mającym pozyskać prowadzące do poszczególnych podstron sklepu linki z innych witryn. Zwiększają one autorytet strony, pomagając tym samym budować skuteczniejsze pozycje. Bez optymalizacji nie pozwalają jednak na uzyskanie trwałej widoczności.

Shoper - pozycjonowanie sklepu samodzielnie

Profesjonalne pozycjonowanie Shoper wymaga przeprowadzenia szczegółowego audytu witryny, opracowania i przyjęcia określonej strategii, a także nieustannego zbierania i analizowania danych, w celu modyfikowania podejmowanych działań. Podstawową optymalizację na tej platformie możesz jednak przeprowadzić samodzielnie. Ułatwiają to wbudowane funkcje. Poniżej przedstawiamy, w jaki sposób krok po kroku zadbać o podstawy Shoper SEO.

Meta tagi a pozycjonowanie Shoper

Tagi title oraz description to absolutna podstawa, jeśli chcesz zacząć samodzielne pozycjonowanie Shoper. Znaczniki te odpowiadają za to, jak podstrony Twojego sklepu prezentują się w wynikach wyszukiwania. Co ważne, Shoper pozwala generowanie ich na podstawie schematów. By ustawić własne schematy, przejdź do Ustawienia > Zaawansowane > SEO.

Pozycjonowanie Shoper

Własne schematy meta tagów title oraz description możesz stworzyć używając zmiennych:

  • {shop_name} – nazwa sklepu,
  • {seo_title} – tytuł strony,
  • {seo_description} – opis strony,
  • {product_name} – nazwa produktu,
  • {producer_name} – nazwa producenta,
  • {category_name} – nazwa kategorii,
  • {breadcrumbs} – ścieżka do kategorii,
  • {short_description} – skrócony opis.

Meta tagi dla strony głównej, kategorii, podstron producentów czy produktów możesz ustawić też oddzielnie. W Ustawienia > Zaawansowane > SEO możesz zmienić tagi strony głównej. Dla produktów, kategorii i podstron producentów, musisz wejść w sekcję “Pozycjonowanie” konkretnej strony (produktu, kategorii lub producenta). Np. Asortyment > Produkty > Konkretny produkt > Pozycjonowanie

Jak ustawić przyjazne adresy URL?

Kolejny ważny aspekt Shoper SEO, o który warto zadbać już przy tworzeniu sklepu, to przyjazne adresy URL, czyli adresy będące zrozumiałymi i związanymi z zawartością podstrony słowami. Adresy możesz ustawić w sekcji “Pozycjonowanie” konkretnej podstrony. Wystarczy uzupełnić pole URL (kategorie) lub Adres URL (produkty i podstrony producentów).

Pozycjonowanie Shoper

Nagłówki Hx - pozycjonowanie sklepu Shoper

Zastosowanie nagłówków H1 i H2 w opisach kategorii lub produktów to podstawa optymalizacji treści. Ustawienie ich w sklepie działającym na platformie Shoper jest banalnie proste. Wybierz interesujący Cię produkt lub kategorię i wejdź w sekcję “Opis”. To właśnie w tym miejscu możesz dodać opis i ustawić odpowiednie nagłówki.

Pozycjonowanie Shoper

W edytorze zaznacz tekst, który ma stać się nagłówkiem, wejdź w Format > Formaty > Nagłówki i wybierz odpowiedni nagłówek. Pamiętaj jednak, że nagłówek H1 generuje się automatycznie i jest nim zawsze nazwa podstrony. W tekście stosuj przede wszystkim nagłówki H2.

Jak wygenerować sitemap na platformie Shoper?

Kolejnym istotnym elementem jest sitemap, czyli mapa witryny. Jest to plik .xml zawierający wszystkie adresy sklepu, który można zgłosić w Google Search Console, by przyśpieszyć proces indeksowania. Shoper generuje go automatycznie. Link do zgłoszenia w Google Search Console znajdziesz w Ustawienia > Zaawansowane > SEO > Google Sitemap.

Przekierowania, niezbędne w budowaniu widoczności

Jeśli zmienisz adres URL produktu lub kategorii, to platforma Shoper stworzy odpowiednie przekierowanie automatycznie. W innych sytuacjach przekierowania możesz jednak tworzyć też ręcznie, bez ingerencji w .htaccess. Narzędzie do tworzenia przekierowań jest dostępne w zakładce Ustawienia > Zaawasowane > Przekierowania. Przekierować warto m.in. widoczne w wyszukiwarce podstrony wycofanych ze sprzedaży produktów.

Pozycjonowanie Shoper

Jak przebiega pozycjonowanie sklepu Shoper?

Najważniejsze zabiegi optymalizacyjne w sklepie działającym na tej platformie można wprowadzić bez ingerowania w kod źródłowy. To jednak zdecydowanie zbyt mało, by pozycjonowanie sklepu Shoper mogło być naprawdę skuteczne. Podstawowa lista czynności podejmowanych w ramach optymalizacji przez specjalistę SEO obejmuje nawet sto pozycji, a pozycjonowanie to przecież także działania poza stroną, analityka i ciągłe planowanie.

Oferowane przez nas Shoper SEO obejmuje m.in.:

  • Profesjonalny dobór fraz kluczowych,
  • Analizę strategii konkurencji oraz sytuacji witryny,
  • Stworzenie skutecznej strategii SEO dla Twojego sklepu,
  • Pełną optymalizację techniczną wszystkich podstron,
  • Tworzenie tekstów pozycjonujących - opisów kategorii,
  • Optymalizację istniejącej treści,
  • Pozyskiwanie wartościowych odnośników,
  • Całodobowy monitoring witryny,
  • Analizę efektów i dostosowywanie podejmowanych działań,
  • Regularne raportowanie naszej pracy.

Ile trwa pozycjonowanie Shoper?

Na to, ile czasu zajmuje poprawienie pozycji w wyszukiwarce, wpływa wiele czynników. Istotna jest tutaj m.in. aktualna sytuacja sklepu, stopień jego rozbudowania i konkurencyjność branży. Działania podejmowane w ramach SEO wymagają odpowiedniej częstotliwości, a wyszukiwarka nie reaguje na zmiany na stronie natychmiast. Samo pozycjonowanie Shoper jest też procesem ciągłym, który nie kończy się w momencie osiągnięcia zadowalających pozycji na kilka fraz. Widoczność trzeba stale utrzymywać, w innym wypadku dojdzie do jej utraty na rzecz pozycjonującej się konkurencji.

Efekty pozycjonowania w postaci rosnących pozycji na poszczególne frazy mogą pojawić się już w kilka tygodni. Zbudowanie widoczności, która będzie w stanie przełożyć się na większy ruch i wzrost sprzedaży, wymaga jednak zazwyczaj kilku miesięcy. Niestety, jeśli pozycjonowanie Shoper ma być trwałe i bezpieczne dla Twojego sklepu, to nie da się tego przyspieszyć. SEO jest inwestycją, regularnie podejmowane działania zwracają się tu z czasem, trzeba tylko na nie trochę poczekać.

Dlaczego warto nas wybrać?

Bardzo dobrze znamy środowisko ecommerce, w tym Shopera. Pozycjonowanie sklepu opartego na tym oprogramowaniu nie jest dla nas nowością. Na rynku pozycjonerskim działamy nieprzerwanie od przeszło 10 lat. Specjalizujemy się SEO e-commerce, a najpopularniejsze platformy SaaS znamy od podszewki. Wiemy jak skutecznie pozycjonować sklepy, a do każdego Klienta podchodzimy w 100% indywidualnie.

Zapewniamy stały kontakt z przypisanym opiekunem SEO, czyli osobą bezpośrednio odpowiedzialną za koordynację pracy nad pozycjonowaniem Twojego sklepu. Regularnie raportujemy wszystkie podjęte działania, wiesz więc, za co płacisz. Systematycznie dostarczamy też wskazówki optymalizacyjne, dzięki którym możesz dodatkowo wspomóc budowanie widoczności swojego sklepu. Doradzamy, pomagamy i odpowiadamy na dosłownie każde pytanie.

Pozycjonowanie sklepu Shoper z Top Online

Jeśli prowadzisz sklep internetowy na platformie Shoper i chcesz zacząć skutecznie się promować, to zapraszamy do kontaktu. Z pewnością będziemy w stanie Ci pomóc. Jeśli skorzystasz z formularza kontaktowego i przedstawisz nam adres swojego sklepu, to przyjrzymy się mu bliżej i przygotujemy od razu wstępną ofertę.

U nas nie musisz nie decydować się w ciemno. Jesteśmy pewni jakości, którą wypracowaliśmy, dlatego oferujemy Ci 30 dni naszych usług całkowicie za darmo, bez żadnych zobowiązań. Skontaktuj się z nami, pomożemy Ci rozwinąć Twój biznes!

Case studies

Stoją za nami duże sukcesy. A za nimi jeszcze większe liczby.

Zobacz wszystkie

Zapracujemy na sukces Twojej strony. Zacznij darmowy miesiąc próbny .

Sprawdzam